XC90 D5 132kW - automat převodovka - nízký výkon převodovky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#1 XC90 D5 132kW - automat převodovka - nízký výkon převodo
Kontaktuj Davida Patocku. V Praze.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 XC90 D5 132kW - automat převodovka - nízký výkon převodo
Oleje tam je dost? (Měří se při nastartovaném motoru). Jakou má barvu? Nesmrdí po spálenině?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#3 XC90 D5 132kW - automat převodovka - nízký výkon převodo
Take mi prevodovka prokluzuje. Vypada to na hydromenic.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#4 XC90 D5 132kW - automat převodovka - nízký výkon převodo
Neměl jsi jej nový??Ekky píše:Take mi prevodovka prokluzuje. Vypada to na hydromenic.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#5 XC90 D5 132kW - automat převodovka - nízký výkon převodo
Nn. Ten byl udajne repasovany jeste u tech idiotu s ATS,novy jsem mel jen rozvadec.martinopel píše:Neměl jsi jej nový??Ekky píše:Take mi prevodovka prokluzuje. Vypada to na hydromenic.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#6 XC90 D5 132kW - automat převodovka - nízký výkon převodo
Prokluz měniče za studena je jedna ze strategii převodovky jak ohřát co nejrychleji olej na provozní teplotu. Pokud ti ovšem vyhazuje hlášku na diagnostice, tak už je něco špatně. K testu měniče slouži STALL SPEED TEST. Ale ten by měl dělat jen někdo, kdo tomu opravdu rozumí, páč tím taky můžeš poslat měnič do kytek rychleji než bys chtěl
Naposledy upravil(a) sordo dne 04 úno 2015 21:00, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
#7 XC90 D5 132kW - automat převodovka - nízký výkon převodo
Aha tak to jsem si spletl.Nicméně to je dalších 15000?Ekky píše: Nn. Ten byl udajne repasovany jeste u tech idiotu s ATS,novy jsem mel jen rozvadec.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#8 XC90 D5 132kW - automat převodovka - nízký výkon převodo
včetně prace... ano...martinopel píše:Aha tak to jsem si spletl.Nicméně to je dalších 15000?Ekky píše: Nn. Ten byl udajne repasovany jeste u tech idiotu s ATS,novy jsem mel jen rozvadec.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#9 XC90 D5 132kW - automat převodovka - nízký výkon převodo
Mě to de dobře za studena.... ale po ohřatí se ten prokluz objevuje kolem 2000 otaček... při jízdě kolem 105-110km/h jinak pak při řazení to proklouzne tak cca o 200-300 otáček než zařadí.sordo píše:Prokluz měniče za studena je jedna ze strategii převodovky jak ohřát co nejrychleji olej na provozní teplotu. Pokud ti ovšem vyhazuje hlášku na diagnostice, tak už je něco špatně. K testu měniče slouži STALL SPEED TEST. Ale ten by měl dělat jen někdo, kdo tomu opravdu rozumí, páč tím taky můžeš poslat měnič do kytek rychleji než bys chtěl
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#10 XC90 D5 132kW - automat převodovka - nízký výkon převodo
Při téhle rychlosti by už měl být sepnutý lockup a tím pádem zamknutý měnič. Takže žádný prokluz při akceleraci by už něměl být (bavíme se o poloze plynového pedálu do 20 stupňů). Prokluz při řazení se spíš jeví jako problém převodovky nebo rozvaděče.Ekky píše:Mě to de dobře za studena.... ale po ohřatí se ten prokluz objevuje kolem 2000 otaček... při jízdě kolem 105-110km/h jinak pak při řazení to proklouzne tak cca o 200-300 otáček než zařadí.sordo píše:Prokluz měniče za studena je jedna ze strategii převodovky jak ohřát co nejrychleji olej na provozní teplotu. Pokud ti ovšem vyhazuje hlášku na diagnostice, tak už je něco špatně. K testu měniče slouži STALL SPEED TEST. Ale ten by měl dělat jen někdo, kdo tomu opravdu rozumí, páč tím taky můžeš poslat měnič do kytek rychleji než bys chtěl
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#11 XC90 D5 132kW - automat převodovka - nízký výkon převodo
Při téhle rychlosti by už měl být sepnutý lockup a tím pádem zamknutý měnič. Takže žádný prokluz při akceleraci by už něměl být (bavíme se o poloze plynového pedálu do 20 stupňů). Prokluz při řazení se spíš jeví jako problém převodovky nebo rozvaděče.
a o jaké převodovce se vubec bavíme? všeobecně nebo konkretně? Ja mam TF-80SC
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#12 XC90 D5 132kW - automat převodovka - nízký výkon převodo
Tak tohle téma je převodovce TF80SC, ale platí to s drobnýmy ochylkami všeobecně.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1639
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#13 XC90 D5 132kW - automat převodovka - nízký výkon převodo
Já nevím co se pořád řeší já ani nepoznám kdy to zařadí jaký stupěň
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 XC90 D5 132kW - automat převodovka - nízký výkon převodo
Ty máš taky jiný peklo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#15 XC90 D5 132kW - automat převodovka - nízký výkon převodo
Rikam pri normalni jizde pred zarazenim proklouzne. To je kolem tech 2000 otacek. Pokud po nem chci neco akcnejsiho kdy prevodovka radi ve vyssich otackach tak uz neklouze a radi hned.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 284 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 0 Odpovědi
- 317 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 2 Odpovědi
- 559 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raadjek
-
- 9 Odpovědi
- 1166 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Schumi_01