850 výměna brzdového pístku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#1 850 výměna brzdového pístku
Zdravím, mohl by mi někdo prosím Vás říci jednoduše jak vyměnit brzdový pístek na přední nápravě ?
Vyměnil jsem brzdové kotouče i s deskama ale při zajíždění došlo k problému že pravá strana neboli brzdová destička sjíždí kotouč jen do poloviny, takže spodní část destičky nedoléhá ke kotouči. Po rozdělání pravé přední pakny jsem viděl že gumička nebyla správně nasazená tak jak má, takže pístek se nejspíše přidřel, protože se nevrací tak jak má, takže pravý kotouč se zahřívá a při jízdě jde slyšet šustění.
Takže pístek jsem párkrát trošku vyšlapal a zase jsem ho síkovkama zatlačil zpět (šel velice ztuha vrátit zpět, pomalu až násílím - na levé straně jde hladce zatlačit) ale problém stále přetrvává.
Tudíž bych ten pístek chtěl vyměnit a zajímalo by mě jak ?
Jednoduše bych skákal tak dlouho po pedálu dokud by pístek nevyjel ven, potom bych povolil odzvdušňovací šroub a zatlačil bych nový pístek i s gumičkama ?
Předem děkuji za radu.
Vyměnil jsem brzdové kotouče i s deskama ale při zajíždění došlo k problému že pravá strana neboli brzdová destička sjíždí kotouč jen do poloviny, takže spodní část destičky nedoléhá ke kotouči. Po rozdělání pravé přední pakny jsem viděl že gumička nebyla správně nasazená tak jak má, takže pístek se nejspíše přidřel, protože se nevrací tak jak má, takže pravý kotouč se zahřívá a při jízdě jde slyšet šustění.
Takže pístek jsem párkrát trošku vyšlapal a zase jsem ho síkovkama zatlačil zpět (šel velice ztuha vrátit zpět, pomalu až násílím - na levé straně jde hladce zatlačit) ale problém stále přetrvává.
Tudíž bych ten pístek chtěl vyměnit a zajímalo by mě jak ?
Jednoduše bych skákal tak dlouho po pedálu dokud by pístek nevyjel ven, potom bych povolil odzvdušňovací šroub a zatlačil bych nový pístek i s gumičkama ?
Předem děkuji za radu.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1134
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#2 850 výměna brzdového pístku
Musíš úplně sundat třmen (odpojit od hadičky), rozdělat ho...no a vyměnit co bude třeba...nechci kecat, ale měl by jít vyndat ven směrem ke kotouči. A pak dát novej a nový těsnení...
Čeká mě to samý akorát vzadu...mám tam jeden zadřenej.
Čeká mě to samý akorát vzadu...mám tam jeden zadřenej.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#3 850 výměna brzdového pístku
Dobře, takže odpojím třmen od hadice a pak by ten pístek měl jít bez problému vytáhnout jo ? Nebo mám jsi ho první vyšlapat když bude ještě připojen k hadici ?
Mám nato jednoduše nachystanou tuto sadu http://www.autokseft.cz/FRENKIT-Sada-na-opravy-brzdovy-trmen-FK-257901-257901-nd211272
Mám nato jednoduše nachystanou tuto sadu http://www.autokseft.cz/FRENKIT-Sada-na-opravy-brzdovy-trmen-FK-257901-257901-nd211272
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1134
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#4 850 výměna brzdového pístku
Kup si i novej píst. No jinak vyšlapat ho asi můžeš, ale já by se na to vybodl a prostě to sundal a píst pak vytáhl kleštema a je to. Stejně tam musí jit novej, protože tenhle bude orezlej a už ho nespravíš.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#5 850 výměna brzdového pístku
Jasný jasný, píst jde nový, ten už je i v té sadě s těma gumičkama. Takže pak ho vyrvu klešťama a dám tam nový, hlavně aby ten nový píst tam šel bez problému
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1134
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#6 850 výměna brzdového pístku
To zjistíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#7 850 výměna brzdového pístku
stačilo mi když jsem zatlačoval ten vadný pístek síkovkama 2x a dost
Takže doufám že ten nový píst půjde nasadit a zatlačit v pohodě
Takže doufám že ten nový píst půjde nasadit a zatlačit v pohodě
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1134
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#8 850 výměna brzdového pístku
No musíš to celý vyčistit hlavně nepoškrábat ten vnitřek třmenu kde jezdí píst. Celý to odrbat od rzi a když už to budš mít venku, tak to i natři ať to vydrží. Novej píst samozřejmě bude jezdit krásně. Hlavně i ten třmen uvnitř pořádně propláchni a tak...ať to nemuíš dělat někdy znova. Prostě to tak nějak "zrepasuj".
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#9 850 výměna brzdového pístku
Dufam ze sa neurazite ked odprucim tento vystizny trablshiting...
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=445
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=445
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 204
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
#10 850 výměna brzdového pístku
Pístek z třmene dostaneš lehce kompresorem.Stačí ofukovačkou navát vzduch do míst, kde šroubuješ brzdovou hadici a pístek samovolně vystřelí
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 850 výměna brzdového pístku
No, trochu bezpečnější je pístek vytlačit pedálem. Takže hadičku sundat až poslední. Vzduch je fakt svině a pístek je pak schopný nabrat netušených rychlostí a směrů.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 522 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 2 Odpovědi
- 603 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od filipfilip
-
- 25 Odpovědi
- 1809 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od sedli02
-
- 8 Odpovědi
- 966 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 0ndro
-
- 41 Odpovědi
- 3783 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od DawsonX