Filtr sazí
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1 Filtr sazí
dost obecný dotaz. spoustu informací se dá normálně vyguglit nebo najít tady
u tvého auta se myslím doplňují aditiva do jisté nádržky, ale nejsem si úplně jist
rozhodně není dobré jezdit couračky, regenerace neprobíhá na povel, ale automaticky
filtr se dá vypálit v troubě - samozřejmě to musí udělat profíci
u tvého auta se myslím doplňují aditiva do jisté nádržky, ale nejsem si úplně jist
rozhodně není dobré jezdit couračky, regenerace neprobíhá na povel, ale automaticky
filtr se dá vypálit v troubě - samozřejmě to musí udělat profíci
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 12081
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Filtr sazí
houby profíci, vypláchnout v benzínu a po důkladném výplachu zapálit (musí být vyndanej)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3 Filtr sazí
no vida. to jsem nevěděl. takže pěkně doma před panelákemUrvanej píše:houby profíci, vypláchnout v benzínu a po důkladném výplachu zapálit (musí být vyndanej)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 12081
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Filtr sazí
Hele dělám si šoufky, ale pokud by muj vykazoval problém, určitě bych toto před výměnou vyzkoušel...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#5 Filtr sazí
Hloupě se optám v práci u nákladáku (volvo) se mi rozsvítí regenerace tu musím potvrdit a auto se samo regeneruje. Jak je to u mé V50 2.0D protože se mi nikdy žádná kontrolka nerozsvítila a co jsem slyšel (jedna paní povídal) tak je k tomu zapotřebí 4000 tis. otáček po dobu 20 min a to se snad ani nedá s tímhle vozem udělat. Jelikož když jedu 130 tak tam mám stěží 2500. Prý se to dá vyvolat i před diagnostiku na místě?? Díky za radu abych byl aspon trochu v obraze jak by to mělo probíhat.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 12081
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 Filtr sazí
Osobák to dělá automaticky, kdy ho samotnýho napadne, a v tu chvíli neni dobrý vypínat motor, jinak se rozteče hicem konstrukce filtru, ale jelikož to nepoznáš, tak musíš doufat...
Diagnostikou to donutit lze.
Diagnostikou to donutit lze.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#7 Filtr sazí
Sám to mužeš vyvolat tak že těch 4000 otaček pojedeš třeba na trojku po dálnici aspon 50kmPegos píše:Hloupě se optám v práci u nákladáku (volvo) se mi rozsvítí regenerace tu musím potvrdit a auto se samo regeneruje. Jak je to u mé V50 2.0D protože se mi nikdy žádná kontrolka nerozsvítila a co jsem slyšel (jedna paní povídal) tak je k tomu zapotřebí 4000 tis. otáček po dobu 20 min a to se snad ani nedá s tímhle vozem udělat. Jelikož když jedu 130 tak tam mám stěží 2500. Prý se to dá vyvolat i před diagnostiku na místě?? Díky za radu abych byl aspon trochu v obraze jak by to mělo probíhat.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#8 Filtr sazí
Náklaďáky Volvo opravuji asi 25 let ale toto jsem vživotě neslyšel !!Pegos píše:Hloupě se optám v práci u nákladáku (volvo) se mi rozsvítí regenerace tu musím potvrdit a auto se samo regeneruje. Jak je to u mé V50 2.0D protože se mi nikdy žádná kontrolka nerozsvítila a co jsem slyšel (jedna paní povídal) tak je k tomu zapotřebí 4000 tis. otáček po dobu 20 min a to se snad ani nedá s tímhle vozem udělat. Jelikož když jedu 130 tak tam mám stěží 2500. Prý se to dá vyvolat i před diagnostiku na místě?? Díky za radu abych byl aspon trochu v obraze jak by to mělo probíhat.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#9 Filtr sazí
Blbost, idealni je konstantni rychlost nekde v normalnich otackach, rozhodne auto nedonutis k samovolne regeneraci tim ze ho budes tocit pres 4k....Ekky píše:Sám to mužeš vyvolat tak že těch 4000 otaček pojedeš třeba na trojku po dálnici aspon 50km
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#10 Filtr sazí
Mě ta regenerace osobně deprimuje.
A to z jediného důvodu. Není nikde žádná indikace, že pravě probíhá, abych teda nevypínal motor a věděl, že regenerace je dokončena.
Jezdim trasy kolem 15km do práce,
na výlety kolem 30-100km 1x za měsíc.
A nemám ani šajnu, kdy se to regeneruje a kdy ne.
Teď v létě je to snad v pohodě, auto dosáhne potřebné teploty snano, ale v zimě?
To bude na prd.
A to z jediného důvodu. Není nikde žádná indikace, že pravě probíhá, abych teda nevypínal motor a věděl, že regenerace je dokončena.
Jezdim trasy kolem 15km do práce,
na výlety kolem 30-100km 1x za měsíc.
A nemám ani šajnu, kdy se to regeneruje a kdy ne.
Teď v létě je to snad v pohodě, auto dosáhne potřebné teploty snano, ale v zimě?
To bude na prd.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 836
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
- It’s my birthday
#11 Filtr sazí
na dojíždění 15km je nafta, navíc s DPF filtrem, imho cesta do pekeljogin3 píše:Mě ta regenerace osobně deprimuje.
A to z jediného důvodu. Není nikde žádná indikace, že pravě probíhá, abych teda nevypínal motor a věděl, že regenerace je dokončena.
Jezdim trasy kolem 15km do práce,
na výlety kolem 30-100km 1x za měsíc.
A nemám ani šajnu, kdy se to regeneruje a kdy ne.
Teď v létě je to snad v pohodě, auto dosáhne potřebné teploty snano, ale v zimě?
To bude na prd.
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#12 Filtr sazí
No vidíš i po 25 letech se dozvíš něco nového. V práci jezdím damprem Volvo a tam to prostě tak je ukáže ti to regeneraci a řidič to musí odmáčknout.karelvolvo píše:Náklaďáky Volvo opravuji asi 25 let ale toto jsem vživotě neslyšel !!Pegos píše:Hloupě se optám v práci u nákladáku (volvo) se mi rozsvítí regenerace tu musím potvrdit a auto se samo regeneruje. Jak je to u mé V50 2.0D protože se mi nikdy žádná kontrolka nerozsvítila a co jsem slyšel (jedna paní povídal) tak je k tomu zapotřebí 4000 tis. otáček po dobu 20 min a to se snad ani nedá s tímhle vozem udělat. Jelikož když jedu 130 tak tam mám stěží 2500. Prý se to dá vyvolat i před diagnostiku na místě?? Díky za radu abych byl aspon trochu v obraze jak by to mělo probíhat.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#13 Filtr sazí
Tak já dojíždím 2x týdně, přes týden mám služební.THOmasoj píše:na dojíždění 15km je nafta, navíc s DPF filtrem, imho cesta do pekeljogin3 píše:Mě ta regenerace osobně deprimuje.
A to z jediného důvodu. Není nikde žádná indikace, že pravě probíhá, abych teda nevypínal motor a věděl, že regenerace je dokončena.
Jezdim trasy kolem 15km do práce,
na výlety kolem 30-100km 1x za měsíc.
A nemám ani šajnu, kdy se to regeneruje a kdy ne.
Teď v létě je to snad v pohodě, auto dosáhne potřebné teploty snano, ale v zimě?
To bude na prd.
Mě spíš šlo o výlety, když jedeme s rodinou, 100km a víc. Tak moje původní S60 T5 byla na kufr krapet menší a nemluviím o spotřebě, líná noha za 9 dlouhodobý průměr jsem měl 10.6.
Teď jezdím za 6,2llitrů.
Tak si dneska vyber, co si máš koupit žejo.
Nafta problém není, spíš je problém DPF.
V létě si myslím, že jde o prd, auto je zahřáté za 2km.
Ale zimy se bojím.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#14 Filtr sazí
No právě když by se rozsvítila kontrolka že to regeneruje je to v pohodě, ale takhle to člověk nepozná. Holt budu muset doufat, že je to zatím Ok na krátké vzdálenosti nejezdím skoro vůbec to si raději vytáhnu kole a jedu.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#15 Filtr sazí
Už jsem to řešil v autorizáku, nejde to nikaj vyřešit, jenom aktulizujou dle dat ze servisů po světě ŘJ aby DPF regenerovalo optimálně a nehrozil případ tlačení nafty do oleje.
Příští měsíc jedu na češtinu+ kontrolu této aktualizace.
On ten DPF ani neni tak veliký problém, jízdou 30-40km by se měl úplně v klidu zregenerovat, ale spíš vidím problém v nedokončené několikanásobné regeneraci.
Příští měsíc jedu na češtinu+ kontrolu této aktualizace.
On ten DPF ani neni tak veliký problém, jízdou 30-40km by se měl úplně v klidu zregenerovat, ale spíš vidím problém v nedokončené několikanásobné regeneraci.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#16 Filtr sazí
Já to asi risknu a nechám to vyvolat diagnostikou a snad to přežije.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#17 Filtr sazí
Tak ono pokud je na 80% zaplněn, tak to už ukáže palubák, že je potřeba regenerovat.
Pak stím jet delší štreku no.
Pak stím jet delší štreku no.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#18 Filtr sazí
nejlepsi regenerace DPF je flexou a kladivem... at zije ekologie pro ekologii...
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#19 Filtr sazí
jogin3 píše:Tak ono pokud je na 80% zaplněn, tak to už ukáže palubák, že je potřeba regenerovat.
Pak stím jet delší štreku no.
Palubák nic neukazuje třeba to je zatím Ok.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#20 Filtr sazí
No touto myšlenkou se zaobírám už nejaký čas.tymon píše:nejlepsi regenerace DPF je flexou a kladivem... at zije ekologie pro ekologii...
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#21 Filtr sazí
hlavne jak to potom krasne jede... mensi spotreba o 0,5-1L je uz pak jen prijemny bonus navicPegos píše:No touto myšlenkou se zaobírám už nejaký čas.tymon píše:nejlepsi regenerace DPF je flexou a kladivem... at zije ekologie pro ekologii...
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#22 Filtr sazí
Ty už jsi kuchnul DPF u Tvého biturba?
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4936
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#23 Filtr sazí
A když se ti někdo lepí na pr..., tak podřadíš, dáš plný kotel a je za tebou tak černo, že si ten nedočkavec dá hned delší odstup znám to z práce. Je to obzvlášť pěkně vidět v noci, když má ten vzadu xenony.tymon píše: hlavne jak to potom krasne jede... mensi spotreba o 0,5-1L je uz pak jen prijemny bonus navic
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 12081
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#24 Filtr sazí
OT: A když se ti to stane v Rakousích a máš za sebou cajty, tak to máš za dvoulitr těch jejich a domu deš pěšky...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4936
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#25 Filtr sazí
To se mi nestane, já jedu nejdál tak do Benešova, jinak courám mezi D1 a Vltavou
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 34 Odpovědi
- 1794 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od frantuvdedek
-
- 6 Odpovědi
- 485 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od milazar
-
- 8 Odpovědi
- 583 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spunge
-
- 1 Odpovědi
- 428 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vlado82
-
- 15 Odpovědi
- 3816 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od passport5