940 kolísání otáček
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#1 940 kolísání otáček
Co může způsobovat občasné spadnutí/zakolísání otáček (na cca 400, nikdy nechcípne) na volnoběh? Děje se to pouze občas, když stojím, studený/teplý motor nemá vliv a je to stejné na benzín i lpg...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 940 kolísání otáček
Egr, volnoběžnej ventil, nebo blbě nastavený čidlo škrtící klapky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#3 940 kolísání otáček
a kde má 940 benzín EGR?Urvanej píše:Egr, volnoběžnej ventil, nebo blbě nastavený čidlo škrtící klapky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#4 940 kolísání otáček
Nemá... volnoběžnej ventil vyčištěnej, ale je možný že by byl uplně špatnej? čidlo klapky cvakne těsně před zavřením, tak to by snad mělo být ok
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 940 kolísání otáček
martinopel: Mam ti to vyfotit?
Trubka jde ze svodů 4týho válce a do sání vstupuje mezi 2 a 3tim směrem od hlavy. Kde je ventil už přesně nevim.
Každopádně mam pocit, že ho tam Petr ale stejně nemá.
peter cz: no pár už jsem poslal dál, takže asi uplně bezchybný nebudou. Můžu případně zapůjčit na test.
Trubka jde ze svodů 4týho válce a do sání vstupuje mezi 2 a 3tim směrem od hlavy. Kde je ventil už přesně nevim.
Každopádně mam pocit, že ho tam Petr ale stejně nemá.
peter cz: no pár už jsem poslal dál, takže asi uplně bezchybný nebudou. Můžu případně zapůjčit na test.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#6 940 kolísání otáček
S odpojenou vahou to dela taky?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#7 940 kolísání otáček
S odpojenou váhou drží volnoběh 1300 a lehce vynechává, ale otáčky takto nepadají (ale před odpojením a po připojení taky ne, takže mohl být zrovna v dobrým rozmaru)
#8 940 kolísání otáček
Zaqtím jsem to na žádné devítce neviděl,tak pokud máš foto,budu rád.Urvanej píše:martinopel: Mam ti to vyfotit?
Trubka jde ze svodů 4týho válce a do sání vstupuje mezi 2 a 3tim směrem od hlavy. Kde je ventil už přesně nevim.
Každopádně mam pocit, že ho tam Petr ale stejně nemá.
peter cz: no pár už jsem poslal dál, takže asi uplně bezchybný nebudou. Můžu případně zapůjčit na test.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 940 kolísání otáček
egr ma podle me verze b230fd
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#10 940 kolísání otáček
a z toho plyne ze martin jeste nikdy nevidel FD
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 940 kolísání otáček
Petře váhu 016 tu jinou nemam, ale mam tu co je v Jaruně, která je aktuálně bez pumpy, takže v podstatě mohu pučit. A nebo si tam dej rovnou 012, ať máš klid
Jaruna je FT v reálu i podle vinka a má EGR, oficiálně se FT s EGR dělala normálně, při troše hledání bych dohledal i číslo jednotky, která EGR vyhodnocuje.
Jaruna je FT v reálu i podle vinka a má EGR, oficiálně se FT s EGR dělala normálně, při troše hledání bych dohledal i číslo jednotky, která EGR vyhodnocuje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#12 940 kolísání otáček
Tak to Ti dám za pravduz FD jsem opravdu neviděl a ani jsem neměl tušení o jeho existenci.Ondra. píše:a z toho plyne ze martin jeste nikdy nevidel FD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#13 940 kolísání otáček
Tak s jinou váhou se mi zatím nestalo že by otáčky takto spadly, nicméně volnoběh je stále takový neklidný +-50 otáček,
s Kubou jsme koukali že budou asi klasicky prasklé svody, mohlo by to s tím souviset?
s Kubou jsme koukali že budou asi klasicky prasklé svody, mohlo by to s tím souviset?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#14 940 kolísání otáček
o 50 otacek mi kolisa volnobeh taky a povazuju to za takovou vlastnost jetyho redbloku
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#15 940 kolísání otáček
Tak jsem to asi zakřiknul, ale vyskytuje se to tak z 80% než se zahřeje motor...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#16 940 kolísání otáček
žádné další nápady proč to občas takto zakopává?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#17 940 kolísání otáček
A spadnou otacky, nebo vylozene vynecha nekterej valec? Tj. je chyba spis ve regulaci vzduchu/paliva nebo v zapalovani?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#18 940 kolísání otáček
Skoro bych řekl spíš jako když vynechá válec, pokusím se to natočit...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#19 940 kolísání otáček
ahoj Petře. Jestli si pamatuješ, co jsem měl já tehdy na eRku, tak to bylo dost podobné a byla to nakonec kombinace 3 faktorů a každý do toho přispíval svojí troškou.
2 z 5 vstřikovačů měly rozpraskanou špičku a pravděpodobně nebyla ideální distribuce směsi. Do toho byla špatná váha vzduchu, která občas asi dávala špatné hodnoty a když se to sešlo, tak to zlobilo. Pak ještě zapalovací kabely - jejich výměnou se samotný problém pouze zredukoval.
Jo a pak jsem ještě měnil ventil turba.
Kromě kolísání otáček až občasnému chcípnutí se to ještě projevovalo (v době problému) výraznou kouřivostí.
2 z 5 vstřikovačů měly rozpraskanou špičku a pravděpodobně nebyla ideální distribuce směsi. Do toho byla špatná váha vzduchu, která občas asi dávala špatné hodnoty a když se to sešlo, tak to zlobilo. Pak ještě zapalovací kabely - jejich výměnou se samotný problém pouze zredukoval.
Jo a pak jsem ještě měnil ventil turba.
Kromě kolísání otáček až občasnému chcípnutí se to ještě projevovalo (v době problému) výraznou kouřivostí.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#20 940 kolísání otáček
No jede to normálně, nehulí to, váhu už jsem jinou zkoušel a kabely jsou nový (i když Tesly...), vstřiky spíš ne - je to stejný na benzín i plyn
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#21 940 kolísání otáček
Chyby to zadny nehlasi?
Jinak od boku bych zkusil snimac otacek setrvaku, ted jsme tu resili podobny auto s houpavym volvobehem a novej snimac vyresil prekvapive mnoho problemu...
Jinak od boku bych zkusil snimac otacek setrvaku, ted jsme tu resili podobny auto s houpavym volvobehem a novej snimac vyresil prekvapive mnoho problemu...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#22 940 kolísání otáček
Chyby žádný
Snímač polohy kliky už mě taky napadnul, dá se nějak otestovat nebo pouze výměna?
Snímač polohy kliky už mě taky napadnul, dá se nějak otestovat nebo pouze výměna?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#23 940 kolísání otáček
Ten vadnej co jsem demontoval, mel akorat odrbany stineni na kabelu, jinak na konektoru jsem ohmetrem nameril to samy co na novym... jinak nektery vstriky od Vialle maji taky v oblibe se vymackat mezi zavitovou vlozkou a objimkou pro vstrik a pak tudy prisavat vzduch, sani jsi natlakovany mel?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
#24 940 kolísání otáček
Petre mne robilo neco podobneho, ale asi tak, ze ked mi padali otacky, tak vtedy mi to sem tam doslo na 400-500ot.
Potom sem skusil reset "motoru" a mne to pomohlo. Terazky naparadu.
Ale reset sem urobil spuzobem, ze nech sa to uci na lpg. T.j. trosku zehrit motor, potom na 15min vybrat poistku c.1 a potom start. Motor prepne na lpg za chvilu a uci sa podla teho.
Este mi to robilo aj take <>ny, ze otacky pocas jazdy na N nespadly, drzali sa asi na 1500 a az ked sem zastavil, tak sa dali na tych asi 800ot.
Mozno ti nepomozem, ale je to zadara
Potom sem skusil reset "motoru" a mne to pomohlo. Terazky naparadu.
Ale reset sem urobil spuzobem, ze nech sa to uci na lpg. T.j. trosku zehrit motor, potom na 15min vybrat poistku c.1 a potom start. Motor prepne na lpg za chvilu a uci sa podla teho.
Este mi to robilo aj take <>ny, ze otacky pocas jazdy na N nespadly, drzali sa asi na 1500 a az ked sem zastavil, tak sa dali na tych asi 800ot.
Mozno ti nepomozem, ale je to zadara
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#25 940 kolísání otáček
To je LH Jetronicova specialita, kterou nechápu, že za jízdy je vyšší volnoběh než ve stoje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek