Přímovstřikové benzíny budou s DPF?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#1 Přímovstřikové benzíny budou s DPF?
Když zmiňujete přímovstřiky a rozprašování paliva... tak jsem si vzpoměl že docela často slýchám že přímovstřiky prý budou mít povině DPF jako ropáci, protože prý vypouštějí taky pevné částice.
Nechce se mi toumu věřit, resp. nedává mi to smysl. Atmosféry resp. nepřímovstřiky částice nevypouštějí a "dokonalejší" přímovstřiky ano?
Co si o tom myslíte?
Nechce se mi toumu věřit, resp. nedává mi to smysl. Atmosféry resp. nepřímovstřiky částice nevypouštějí a "dokonalejší" přímovstřiky ano?
Co si o tom myslíte?
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#2 LPG ÚSKALÍ, PROBLÉMY
je to tak primovstriky taky maj problem se sazema, koukni se nekdy na vyfuk jak je uplne cernej...
proste stejnej princip kdyz se do valce vstrikne palivo v kapalnem stavu tak se nestaci vytvorit homogeni smes a nektere kapicky v chladnejsich mistech ve valci neprohori a mame tu sazi... Sice benzin se lip vyparuje nez nafta ale na druhou stranu je tam lambda 1, kdeztok diesel jede s velkym prebytkem vzduchu
DPF to asi nebude ale spis NOx storage catalytic converter
proste stejnej princip kdyz se do valce vstrikne palivo v kapalnem stavu tak se nestaci vytvorit homogeni smes a nektere kapicky v chladnejsich mistech ve valci neprohori a mame tu sazi... Sice benzin se lip vyparuje nez nafta ale na druhou stranu je tam lambda 1, kdeztok diesel jede s velkym prebytkem vzduchu
DPF to asi nebude ale spis NOx storage catalytic converter
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#3 LPG ÚSKALÍ, PROBLÉMY
Pak mě ale napadá kacířská otázka... proč přímovstřiky na BA? Když je předchozí řešení ekologičtější a o mnohá nová kurvítka chudší? Nebo že by právě proto? Aby víc jely kšefty?
Jestli to tak je či není s těmi částicemi se zdráhám uvěřit. Když se měření žádaným způsobem nastaví, tak vyjde i žádaný výsledek. Žijeme v době "vědeckých" studií na objednávku, ať už se platí penězi přímo, nebo skrze náklonnost mocných.
Jestli to tak je či není s těmi částicemi se zdráhám uvěřit. Když se měření žádaným způsobem nastaví, tak vyjde i žádaný výsledek. Žijeme v době "vědeckých" studií na objednávku, ať už se platí penězi přímo, nebo skrze náklonnost mocných.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#4 LPG ÚSKALÍ, PROBLÉMY
Ono ropáci na tom nebudou o moc líp...
Ty mají mít zase navíc nádrž s AdBlue a celý ten systém jako náklaďáky...
http://auto.idnes.cz/zdrazeni-naftovych-aut-0vk-/automoto.aspx?c=A131017_184053_automoto_fdv
Ty mají mít zase navíc nádrž s AdBlue a celý ten systém jako náklaďáky...
http://auto.idnes.cz/zdrazeni-naftovych-aut-0vk-/automoto.aspx?c=A131017_184053_automoto_fdv
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#5 LPG ÚSKALÍ, PROBLÉMY
Díky za link. To jsem netušil.
A co to vlastně používá v diesselech Volvo? V jiných vláknech jsem narazil na posty k doplňování močoviny. Tak jsem si myslel že třeba Volvo už to odlučování s močovinou jako v náklaďácích používá. Jen doplňování není možné normálně uživatelsky, ale jen v servisu.
U mého předchozího povozu se žádné doplňování močoviny nekonalo. Tam jen nešťastníci s DPF furt a dokola kromě turb a vstřiků řešili co s DPF. Já měl verzi bez DPF z výroby, takže jsem byl "vpoho". Jen jsem pochopil že má úvaha či předpoklad (před nákupem) častějších delších cest se ukázala jako nesprávná a bylo mi jednak ropáka líto, pak se taky zhoršovaly korekce vstřikovačů i přes aditiva no a bylo to dost nekomfortní v zimě kvůli pomalému zahřívání.
Každopádně se budu benzínových nepřímovstřiků držet co to půjde. Jen to asi bude znamenat že nezůstanu u Volva. Jestli se nepletu, tak i současné Volví benzíny jsou taky stříkajdy.
Aspoň pak žena nebude hudrovat že máme prcka. (vnitřní prostor) Kupodivu stejné hudrá i žena bráchy který má S80....
A co to vlastně používá v diesselech Volvo? V jiných vláknech jsem narazil na posty k doplňování močoviny. Tak jsem si myslel že třeba Volvo už to odlučování s močovinou jako v náklaďácích používá. Jen doplňování není možné normálně uživatelsky, ale jen v servisu.
U mého předchozího povozu se žádné doplňování močoviny nekonalo. Tam jen nešťastníci s DPF furt a dokola kromě turb a vstřiků řešili co s DPF. Já měl verzi bez DPF z výroby, takže jsem byl "vpoho". Jen jsem pochopil že má úvaha či předpoklad (před nákupem) častějších delších cest se ukázala jako nesprávná a bylo mi jednak ropáka líto, pak se taky zhoršovaly korekce vstřikovačů i přes aditiva no a bylo to dost nekomfortní v zimě kvůli pomalému zahřívání.
Každopádně se budu benzínových nepřímovstřiků držet co to půjde. Jen to asi bude znamenat že nezůstanu u Volva. Jestli se nepletu, tak i současné Volví benzíny jsou taky stříkajdy.
Aspoň pak žena nebude hudrovat že máme prcka. (vnitřní prostor) Kupodivu stejné hudrá i žena bráchy který má S80....
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 Přímovstřikové benzíny budou s DPF?
Přímovstřik se používá, protože ten princip zvýší účinnost motoru. Tu ale snížíme DPF (GPF), takže motor bude žrát víc, vybere se víc na spotřební dani a to vše s výhodou a v zájmu ekologie!
Taky těžko vysvětluju lidem, že to, co mi leze z komůrkový D24 je sice černý, ale neni to tak hrozný jako to, co leze z motorů s vykuchanym DPF. Mediální masirka je v tomto ohledu výrazně nad zdravym rozumem.
Taky těžko vysvětluju lidem, že to, co mi leze z komůrkový D24 je sice černý, ale neni to tak hrozný jako to, co leze z motorů s vykuchanym DPF. Mediální masirka je v tomto ohledu výrazně nad zdravym rozumem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#7 Přímovstřikové benzíny budou s DPF?
No, právě. Když vylezly s CR u ropy, tak se jim dlouho nedařilo stlačit spotřebu na úroveň lepších předchozích ropáků. Když se začali blížit, tak hups, kurvítko navíc = DPF a spotřeba šla opět nahoru. Ono na něčem se provoz a to vypalování DPF projevit musí. Třeba u škodáren s tou 1,6 CR se spotřeba dostala na úroveň starých dobrých TDI až v O2 čajna edišn. Sakra když víc paliva spálím tak je i víc zplodin.
Já nevím, nezdá se mi že přímovstřik u benzínů má až takové opodstatnění. Když se palivo rozpráší a shoří ve válci lépe u nepřímovstřiků, tak mi nasazení přímovstřiku nedává technicky smysl. Pokud by tomu bylo naopak, tak jo.
Pokud bych usiloval o horší spalování a vyšší spotřebu, tak jen stačí do stávajícího motoru lejt víc paliva. Jo, kdyby ty vstřiky byly vícepalivové... ale to by fachčilo i u nepřímovstřiků.
Příkladem může být třeba Mazda a myslím že i Honda. Řekl bych že je to spíše pohodlnější. Vemou starý motor a udělaj do hlavy díru navíc pro vstřik, marketing to prohlásí za revoluční geniální fungl nový motor, místo aby skutečně něco opravdu vyvíjeli. A mohou vesele dál prodávat bůh ví jak konstrukčně starou technologii.
Já nevím, nezdá se mi že přímovstřik u benzínů má až takové opodstatnění. Když se palivo rozpráší a shoří ve válci lépe u nepřímovstřiků, tak mi nasazení přímovstřiku nedává technicky smysl. Pokud by tomu bylo naopak, tak jo.
Pokud bych usiloval o horší spalování a vyšší spotřebu, tak jen stačí do stávajícího motoru lejt víc paliva. Jo, kdyby ty vstřiky byly vícepalivové... ale to by fachčilo i u nepřímovstřiků.
Příkladem může být třeba Mazda a myslím že i Honda. Řekl bych že je to spíše pohodlnější. Vemou starý motor a udělaj do hlavy díru navíc pro vstřik, marketing to prohlásí za revoluční geniální fungl nový motor, místo aby skutečně něco opravdu vyvíjeli. A mohou vesele dál prodávat bůh ví jak konstrukčně starou technologii.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 Přímovstřikové benzíny budou s DPF?
Ta zvýšená spotřeba s DPF neni jen kvůli regeneraci, ale hlavně kvůli zvýšenýmu protitlaku ve výfuku, takže spaliny tak snadno neutíkaji a motor je musí přetlačovat.
U přímovstřiku to palivo shoří pravidelněji, a hlavně se snadněji dodržuje dávkování a motor je schopen běžet na výrazně chudší směs, protože po vstřiku nemusí být homogenní rozptyl paliva ve válci, ale u trysky (svíšky) je směs bohatší, a u stěny chudší. V podstatě je směs bohatší než by musela bejt, protože se jinak tvoří extrémní množství NOx.
Ten zásadní problém je v tom, že palivo hoří ještě jako kapalina a proto vznikaji ty "správný" saze. Kdežto komůrkovej dýzl, nebo klasickej benzín spaluje páru, která shoří prostě jinak a z hlediska pevnejch částic, líp.
Je to opravdu zajímavá technologie a rozhodně to neni jen "díra v hlavě navíc".
U přímovstřiku to palivo shoří pravidelněji, a hlavně se snadněji dodržuje dávkování a motor je schopen běžet na výrazně chudší směs, protože po vstřiku nemusí být homogenní rozptyl paliva ve válci, ale u trysky (svíšky) je směs bohatší, a u stěny chudší. V podstatě je směs bohatší než by musela bejt, protože se jinak tvoří extrémní množství NOx.
Ten zásadní problém je v tom, že palivo hoří ještě jako kapalina a proto vznikaji ty "správný" saze. Kdežto komůrkovej dýzl, nebo klasickej benzín spaluje páru, která shoří prostě jinak a z hlediska pevnejch částic, líp.
Je to opravdu zajímavá technologie a rozhodně to neni jen "díra v hlavě navíc".
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#9 Přímovstřikové benzíny budou s DPF?
Já nevím,že se rozčiluješ,vždyť jde jen o peníze spotřebitelů,zástěrka se už nějaká vymyslí.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#10 Přímovstřikové benzíny budou s DPF?
2Urvanej: no jsem neautař, tak jsem to třeba s dírou v hlavě navíc trochu zjednodušil. Dobře, asi trochu víc. Každopádně mne hlavní směr vývoje který je teď netěší. A zajímá mne jestli si i benzíny projdou stejnou cestou jako ropy před časem a na jejímž konci budou auta plná kurvítek.
Už jsem zaznamenal stížnosti na přímovstřiky ohledně spotřeby a spolehlivosti v porovnání s předchozími motory. Tak se mi jeví že se bude historie opakovat.
2selap: Já vlastně taky nevím. Třeba přejdu na tříkolku. S mým štěstím ale bude povinné mít v zadku rouru s odlučovačem prdů a všichni budou z toho strašně happy, jen já zase nebudu tušit proč a mít chuť to dotyčnému pachateli "dobra" vysvětlit, jen zase ani nebudu tušit kdo to je.
Už jsem zaznamenal stížnosti na přímovstřiky ohledně spotřeby a spolehlivosti v porovnání s předchozími motory. Tak se mi jeví že se bude historie opakovat.
2selap: Já vlastně taky nevím. Třeba přejdu na tříkolku. S mým štěstím ale bude povinné mít v zadku rouru s odlučovačem prdů a všichni budou z toho strašně happy, jen já zase nebudu tušit proč a mít chuť to dotyčnému pachateli "dobra" vysvětlit, jen zase ani nebudu tušit kdo to je.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Přímovstřikové benzíny budou s DPF?
Hele největšim přírodnim producentem skleníkovejch plynů jsou krávy, ovce a rejžový pole. Takže to dopadne tak, že zvířátka na pastvě budou běhat s batůžkama plnejma baterek, prdíky se budou honit přes vyhřejvanej katalyzátor, kterej je dokonale spálí. Zelenej trotl co zvedá pařát jak se mu přikáže bude šťastnej, jak zeleně mu to myslí a bude na televizi koukat při svíčkách, protože elektriku vůbec nepotřebuje a biomasu z mrkve bude ládovat do domácí bioplynky a kupovat si biožrádlo balený v pěti různejch igelitech.
Plyn z vejfuků se bude hnát rovnou do kabiny, aby sis vyžral co si vytvořil.
Nakonec stejně vychcípeme na neexistující přirozenej výběr, tak co řešit...
Plyn z vejfuků se bude hnát rovnou do kabiny, aby sis vyžral co si vytvořil.
Nakonec stejně vychcípeme na neexistující přirozenej výběr, tak co řešit...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 163
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
- Bydliště: Praha- východ
#12 Přímovstřikové benzíny budou s DPF?
a hlavně něco takovýho budou mít všechny auta, protože které nové auto se vyrábí s atmosférickým benzinem o nějakém objemu okolo 1.4- 2.5l?
Takže možná to "nejekologičtější" bude zabito a nahrazeno míň ekologickým s kurvítkem, aby se mohlo spotřebovat víc materiálu a víc práce (ty peníze se musí někde vydělat= další nepřímé emise)
Takže možná to "nejekologičtější" bude zabito a nahrazeno míň ekologickým s kurvítkem, aby se mohlo spotřebovat víc materiálu a víc práce (ty peníze se musí někde vydělat= další nepřímé emise)
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#13 Přímovstřikové benzíny budou s DPF?
To je stejný jako CO2, stále je snaha o snižování, pak na Islandu za pár týdnů jedna pidisopka vyprdí 10x tolik CO2, co se za dvacet let ušetřilo. Já nevím, proč se lidstvo obecně ve své zpupnosti snaží předělávat maminku (přírodu), když je její nedílnou součástí. Samozřejmě hodně toho má na triku množina emocionálně nevyrovnaných jedinců, kteří chcou dělat "dobro", ač si nevidí na špičku nosu a jejich přehled končí na hranicích Sluneční soustavy a to ještě stěží. Toho tak využívá druhá množina kšeftmanů k tomu, aby více vydělali. Ale asi to k tomu přírodnímu vývoji patří, takže je to vlastě všechno v pořádku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#14 Přímovstřikové benzíny budou s DPF?
Bezpřezdívky : Malá nápověda: Honda, Mazda.. jestli ještě někdo nevím. Jinak bohužel souhlas.
Romulusw : njn, je to tak.
Romulusw : njn, je to tak.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#15 Přímovstřikové benzíny budou s DPF?
I když kurvítka,.....se spoustou věcí souhlasím,ale aby začaly jezdit b. auta bez katu,to by mi nevonělo.Taky je to kurvitko.....
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 163
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
- Bydliště: Praha- východ
#16 Přímovstřikové benzíny budou s DPF?
O těch vůbec nevím, ale je to možné, spíš to beru jako že koncern, který tu jezdí nejvíc, snad nic takovýho nemá. Někde jsem v recenzi četl, jak si pochvalovali poslední Mondeo ve verzi na etanol, protože je to jedno z mála aut podobné velikosti, které jde koupit s atmosférickým 2.0l (byť na etanol, ale charakteristika nebude o moc jinačí)VOLVOzajíc píše:Bezpřezdívky : Malá nápověda: Honda, Mazda.. jestli ještě někdo nevím. Jinak bohužel souhlas.
Romulusw : njn, je to tak.
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#17 Přímovstřikové benzíny budou s DPF?
No v podstatě už máte s tím koncernem recht. Sice ještě na spodních příčkách nabídek některých modelů nějak přežívají MPIčka, ale jinak je to samé TSI.
Jinak jsem zaznamenal článek o Mazdích motorech SKY aktive a vůbec jak vidí vývoj motorů a prý se budou nepřímovstřiků držet. Docela mne dostala info že Mazda má vývojové centrum v EU, tuším Německu... Z toho taky plyne můj názor na přímovstřiky...
Jinak jsem zaznamenal článek o Mazdích motorech SKY aktive a vůbec jak vidí vývoj motorů a prý se budou nepřímovstřiků držet. Docela mne dostala info že Mazda má vývojové centrum v EU, tuším Německu... Z toho taky plyne můj názor na přímovstřiky...
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#18 Přímovstřikové benzíny budou s DPF?
TSI jsou dle meho nazoru (po prvnich problemech s retezama) hodne dobre motory... Kam se na ne hrabe s foukanejma ctyrvalcema BMW.
Mazda se urcite snazi a Sky activ urcite je dobry motor, ale je to malinko boj s vetrnymi mlyny. Ja jsem proste uz turbem rozmazlenej a ne porad radit sem a tam aby motor slusne zrychlil.
Jinak od primovstriku uz nektere automobilky motory opousteji. Renault myslim ze prechazi u nekterych motoru zpet. audi motor 1,8TSi kombinuje oboje....
Mazda se urcite snazi a Sky activ urcite je dobry motor, ale je to malinko boj s vetrnymi mlyny. Ja jsem proste uz turbem rozmazlenej a ne porad radit sem a tam aby motor slusne zrychlil.
Jinak od primovstriku uz nektere automobilky motory opousteji. Renault myslim ze prechazi u nekterych motoru zpet. audi motor 1,8TSi kombinuje oboje....
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#19 Přímovstřikové benzíny budou s DPF?
Tak na turbo jednoznačný názor nemám. Je pravda že s turbem je příjemné svezení a když jsem měl ropu, tak si ani nedovedu představit že by turbo neměla...
Když jsem se svezl s O3, 1,4 TSI 90kW, tak to bylo fakt příjemné svezení. S mým Volvem ač má shodný výkon nesrovnatelně lepší. Tedy co se týče motoru.
Zbytek tak slavný není. Je to tvrdá koza a jet tím někam dál na silnicích jako máme zde je myslím asi dost drsný zážitek i ve srovnání s mým předchozím autem Astrou H o které jsem si myslel jak je tvrdá. S Volvem jsem zatím delší cestu než s Astrou nejel. Stejnou ano a subjektivně jsem byl míň unavený než v Astře. Bylo to 600km na Slovač, tedy na delší cestování špatný směr.
Čeká mne služebka do endéer cca. 600km tam, bohužel se služební fábkou... tak se sakra netěším. Utěšuju se tím, že jsem dal po Německu i 800 v roomsteru, tak snad to bude vpoho.
Tedy turbo, a myslím tím dobře udělaný turbo včetně samodochlazování a vodou chlazené asi jo, proč ne. Navíc turbo mi ani nějak neva, na rozdíl od přímého vstřikování.
Doufám že s tím ústupem od přímovstřiků máte pravdu. Pro mne hodně dobrá zpráva.
Když jsem se svezl s O3, 1,4 TSI 90kW, tak to bylo fakt příjemné svezení. S mým Volvem ač má shodný výkon nesrovnatelně lepší. Tedy co se týče motoru.
Zbytek tak slavný není. Je to tvrdá koza a jet tím někam dál na silnicích jako máme zde je myslím asi dost drsný zážitek i ve srovnání s mým předchozím autem Astrou H o které jsem si myslel jak je tvrdá. S Volvem jsem zatím delší cestu než s Astrou nejel. Stejnou ano a subjektivně jsem byl míň unavený než v Astře. Bylo to 600km na Slovač, tedy na delší cestování špatný směr.
Čeká mne služebka do endéer cca. 600km tam, bohužel se služební fábkou... tak se sakra netěším. Utěšuju se tím, že jsem dal po Německu i 800 v roomsteru, tak snad to bude vpoho.
Tedy turbo, a myslím tím dobře udělaný turbo včetně samodochlazování a vodou chlazené asi jo, proč ne. Navíc turbo mi ani nějak neva, na rozdíl od přímého vstřikování.
Doufám že s tím ústupem od přímovstřiků máte pravdu. Pro mne hodně dobrá zpráva.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#20 Přímovstřikové benzíny budou s DPF?
Za kolik byla minule? Není zase dražší?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1092 Odpovědi
- 104328 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Giew
-
- 47 Odpovědi
- 6193 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od descoobed
-
- 24 Odpovědi
- 1793 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od motorpower
-
- 8 Odpovědi
- 932 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rasto858
-
- 778 Odpovědi
- 82433 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ivanvanata