číslo RJ pro motor B20F
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 23
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo 480 Turbo
- Bydliště: Zlín
#1 číslo RJ pro motor B20F
Zdravím, chtěl bych vás poprosit, jestli mi někdo nenapíšete typové číslo řídící jednotky pro motor B20F (atmosférický dvoulitr). Dále bych se chtěl zeptat, jestli tento motor využívá váhu vzduchu, nebo je ještě bez ní. Díky za odpověď.
_________________
Volvo 480 Turbo
Volvo 480 Turbo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#2 číslo RJ pro motor B20F
Treba pomuze >tohle<...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 679
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 číslo RJ pro motor B20F
A váhu vzduchu má...
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 23
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo 480 Turbo
- Bydliště: Zlín
#4 číslo RJ pro motor B20F
A neexistuje nejaka varianta dvoulitru,která by váhu neměla a měla MAF senzor?
_________________
Volvo 480 Turbo
Volvo 480 Turbo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1867
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#5 číslo RJ pro motor B20F
2.0 má MAP sensor. MAF jsem neviděl.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#6 číslo RJ pro motor B20F
Snad váha=maf ne? takže asi jak píše Lukášpeťa píše:A neexistuje nejaka varianta dvoulitru,která by váhu neměla a měla MAF senzor?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 číslo RJ pro motor B20F
Manifold Absolute Pressure (senzor tlaku v sání) a Mass Air Flow (váha cestou z filterboxu)
Ale na to, že jak Tom, tak Lukáš ten motor maji, tak se vzácně neshodnou
Ale na to, že jak Tom, tak Lukáš ten motor maji, tak se vzácně neshodnou
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1867
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#8 číslo RJ pro motor B20F
MAP se také uvádí jako Air pressure transmitter, je umístěný na příčce u motoru stěračů a ze sání do něj vede hadice. U airboxu je intake air temperature transmitter - senzor teploty vzduchu, pak throttle valve switch - škrtící klapka.
Pak ještě na řízení motoru idle speed regulating valve - volnoběžný ventil, coolant temperature transmitter - senzor teploty chladící kapaliny, oxygen sensor - lambda, engine speed transmitter - sensor polohy klikového hřídele, knock sensor - senzor klepání...vynechal jsem ovládací relátka, ECU a zapalovací modul
Pak ještě na řízení motoru idle speed regulating valve - volnoběžný ventil, coolant temperature transmitter - senzor teploty chladící kapaliny, oxygen sensor - lambda, engine speed transmitter - sensor polohy klikového hřídele, knock sensor - senzor klepání...vynechal jsem ovládací relátka, ECU a zapalovací modul
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 23
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo 480 Turbo
- Bydliště: Zlín
#9 číslo RJ pro motor B20F
Tak jestli jsem to dobře pochopil, tak tam váha vzduchu není, že? Váha vzduchu bývá umístěná před sáním v hadici, senzor tlaku vzduchu na příčce a vede k němu jen úzká hadička.
_________________
Volvo 480 Turbo
Volvo 480 Turbo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1867
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#10 číslo RJ pro motor B20F
Ano, přesně tak. MAP je vlevo za příčkou a je na něm logo GM Předěláváš 2.0 na turbo verzi?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 23
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo 480 Turbo
- Bydliště: Zlín
#11 číslo RJ pro motor B20F
Díky za info, to jsem potřeboval vědět, že tam ta váha vzduchu není. Zatím ne, ale až se někdy budu nudit Mám dvoulitra z Renaulta a kabeláž z R5, kde se nikdy váha nedávala, tak snad to s RJ z Volva pojede. Zapojení by mělo být tím pádem stejné, jediné, co může dělat problémy je potencoimetr na sání, u Renaulta je dvouklapka.
LukášM píše:Ano, přesně tak. MAP je vlevo za příčkou a je na něm logo GM Předěláváš 2.0 na turbo verzi?
_________________
Volvo 480 Turbo
Volvo 480 Turbo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1867
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#12 číslo RJ pro motor B20F
Tohle jsou motory z Renaultů, vhodné k použití a úpravě pro 480 Mám tu jedno turbo, ale chystám se už na to řadu let, bohužel čas pořád není
F2N 1.7, 8v, 65kW
F3N 1.7, 8v, 55kW
F3P 1.8, 8v, 66kW
F3R 2.0, 8v, 85kW
F4R 2.0, 16v, 124kW (Clio RS, Laguna II, Avantime, Vel Satis)
F7P 1.8, 16v, 99kW (R19 16v, R19 cabrio)
F7R 2.0, 16v, 110kW (Clio Williams)
F8M 1.6D, 40kW (R5, Express)
F8Q 1.9D, 48kW (Express, Kangoo)
F2N 1.7, 8v, 65kW
F3N 1.7, 8v, 55kW
F3P 1.8, 8v, 66kW
F3R 2.0, 8v, 85kW
F4R 2.0, 16v, 124kW (Clio RS, Laguna II, Avantime, Vel Satis)
F7P 1.8, 16v, 99kW (R19 16v, R19 cabrio)
F7R 2.0, 16v, 110kW (Clio Williams)
F8M 1.6D, 40kW (R5, Express)
F8Q 1.9D, 48kW (Express, Kangoo)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 23
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo 480 Turbo
- Bydliště: Zlín
#13 číslo RJ pro motor B20F
Všechny tyto motory znám, většinu i mám Jsem víc renaulťák, volvo jsem původně kupovat jen kvůli B18FT, ale nakonec jsem si ho nechal a sehnal motor zvlášť
_________________
Volvo 480 Turbo
Volvo 480 Turbo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 23
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo 480 Turbo
- Bydliště: Zlín
#14 číslo RJ pro motor B20F
jinak koupím RJ pro B20F, číslo RJ je S101702101 B nebo C
_________________
Volvo 480 Turbo
Volvo 480 Turbo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1867
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#15 číslo RJ pro motor B20F
Myslím, že tu moc lidí navíc mít nebude
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#16 číslo RJ pro motor B20F
Ale zohnat ju nie je problem, otazkou je len cena
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#17 číslo RJ pro motor B20F
> Tady < ji mas za tisicovku i s postou...peťa píše:jinak koupím RJ pro B20F, číslo RJ je S101702101 B nebo C
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 23
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo 480 Turbo
- Bydliště: Zlín
#18 číslo RJ pro motor B20F
Tak RJ mám doma, ale potřeboval bych ještě schéma zapojení, nemáte to někdo? Díky moc
_________________
Volvo 480 Turbo
Volvo 480 Turbo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1867
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#19 číslo RJ pro motor B20F
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 23
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo 480 Turbo
- Bydliště: Zlín
#20 číslo RJ pro motor B20F
RJ je na prodej, bohužel můj problém nevyřešila.
číslo Rj je S101702101B, B20F, cena 1000 Kč
číslo Rj je S101702101B, B20F, cena 1000 Kč
_________________
Volvo 480 Turbo
Volvo 480 Turbo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 23
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo 480 Turbo
- Bydliště: Zlín
#22 číslo RJ pro motor B20F
Bohužel nekompatibilita s renaulťáckou kabeláží. Mám tím pádem F3R (2.0 8V, 84 kW) motor z Laguny navíc...
_________________
Volvo 480 Turbo
Volvo 480 Turbo
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 644 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 4 Odpovědi
- 498 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od S60 GOLD
-
- 20 Odpovědi
- 1157 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od AxE_26
-
- 2 Odpovědi
- 326 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tom0
-
- 1 Odpovědi
- 248 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Wolfram1944