číslo RJ pro motor B20F

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 23
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Vůz: Volvo 480 Turbo
Bydliště: Zlín

#1 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od peťa »

Zdravím, chtěl bych vás poprosit, jestli mi někdo nenapíšete typové číslo řídící jednotky pro motor B20F (atmosférický dvoulitr). Dále bych se chtěl zeptat, jestli tento motor využívá váhu vzduchu, nebo je ještě bez ní. Díky za odpověď.
_________________
Volvo 480 Turbo

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#2 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od tomasss »

Treba pomuze >tohle<...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Tom480
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 682
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od Tom480 »

A váhu vzduchu má...
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 23
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Vůz: Volvo 480 Turbo
Bydliště: Zlín

#4 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od peťa »

A neexistuje nejaka varianta dvoulitru,která by váhu neměla a měla MAF senzor?
_________________
Volvo 480 Turbo

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#5 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od LukášM »

2.0 má MAP sensor. MAF jsem neviděl.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#6 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od peter cz »

peťa píše:A neexistuje nejaka varianta dvoulitru,která by váhu neměla a měla MAF senzor?
Snad váha=maf ne? takže asi jak píše Lukáš
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od Urvanej »

Manifold Absolute Pressure (senzor tlaku v sání) a Mass Air Flow (váha cestou z filterboxu)
Ale na to, že jak Tom, tak Lukáš ten motor maji, tak se vzácně neshodnou :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#8 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od LukášM »

MAP se také uvádí jako Air pressure transmitter, je umístěný na příčce u motoru stěračů a ze sání do něj vede hadice. U airboxu je intake air temperature transmitter - senzor teploty vzduchu, pak throttle valve switch - škrtící klapka.
Pak ještě na řízení motoru idle speed regulating valve - volnoběžný ventil, coolant temperature transmitter - senzor teploty chladící kapaliny, oxygen sensor - lambda, engine speed transmitter - sensor polohy klikového hřídele, knock sensor - senzor klepání...vynechal jsem ovládací relátka, ECU a zapalovací modul :)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 23
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Vůz: Volvo 480 Turbo
Bydliště: Zlín

#9 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od peťa »

Tak jestli jsem to dobře pochopil, tak tam váha vzduchu není, že? Váha vzduchu bývá umístěná před sáním v hadici, senzor tlaku vzduchu na příčce a vede k němu jen úzká hadička.
_________________
Volvo 480 Turbo

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#10 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od LukášM »

Ano, přesně tak. MAP je vlevo za příčkou a je na něm logo GM :D Předěláváš 2.0 na turbo verzi?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 23
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Vůz: Volvo 480 Turbo
Bydliště: Zlín

#11 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od peťa »

Díky za info, to jsem potřeboval vědět, že tam ta váha vzduchu není. Zatím ne, ale až se někdy budu nudit :-) Mám dvoulitra z Renaulta a kabeláž z R5, kde se nikdy váha nedávala, tak snad to s RJ z Volva pojede. Zapojení by mělo být tím pádem stejné, jediné, co může dělat problémy je potencoimetr na sání, u Renaulta je dvouklapka.
LukášM píše:Ano, přesně tak. MAP je vlevo za příčkou a je na něm logo GM :D Předěláváš 2.0 na turbo verzi?
_________________
Volvo 480 Turbo

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#12 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od LukášM »

Tohle jsou motory z Renaultů, vhodné k použití a úpravě pro 480 :) Mám tu jedno turbo, ale chystám se už na to řadu let, bohužel čas pořád není :Search:

F2N 1.7, 8v, 65kW

F3N 1.7, 8v, 55kW

F3P 1.8, 8v, 66kW

F3R 2.0, 8v, 85kW

F4R 2.0, 16v, 124kW (Clio RS, Laguna II, Avantime, Vel Satis)

F7P 1.8, 16v, 99kW (R19 16v, R19 cabrio)

F7R 2.0, 16v, 110kW (Clio Williams)

F8M 1.6D, 40kW (R5, Express)

F8Q 1.9D, 48kW (Express, Kangoo)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 23
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Vůz: Volvo 480 Turbo
Bydliště: Zlín

#13 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od peťa »

Všechny tyto motory znám, většinu i mám :-) Jsem víc renaulťák, volvo jsem původně kupovat jen kvůli B18FT, ale nakonec jsem si ho nechal a sehnal motor zvlášť :-)
_________________
Volvo 480 Turbo

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 23
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Vůz: Volvo 480 Turbo
Bydliště: Zlín

#14 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od peťa »

jinak koupím RJ pro B20F, číslo RJ je S101702101 B nebo C
_________________
Volvo 480 Turbo

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#15 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od LukášM »

Myslím, že tu moc lidí navíc mít nebude :(
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od Sergej »

Ale zohnat ju nie je problem, otazkou je len cena :-)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#17 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od tomasss »

peťa píše:jinak koupím RJ pro B20F, číslo RJ je S101702101 B nebo C
> Tady < ji mas za tisicovku i s postou...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 23
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Vůz: Volvo 480 Turbo
Bydliště: Zlín

#18 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od peťa »

Tak RJ mám doma, ale potřeboval bych ještě schéma zapojení, nemáte to někdo? Díky moc
_________________
Volvo 480 Turbo

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#19 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od LukášM »

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 23
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Vůz: Volvo 480 Turbo
Bydliště: Zlín

#20 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od peťa »

RJ je na prodej, bohužel můj problém nevyřešila.

číslo Rj je S101702101B, B20F, cena 1000 Kč
_________________
Volvo 480 Turbo

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#21 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od LukášM »

Dvouklapka nebo jiný problém?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 23
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Vůz: Volvo 480 Turbo
Bydliště: Zlín

#22 číslo RJ pro motor B20F

Příspěvek od peťa »

Bohužel nekompatibilita s renaulťáckou kabeláží. Mám tím pádem F3R (2.0 8V, 84 kW) motor z Laguny navíc...
_________________
Volvo 480 Turbo
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400“