Volvo 460 1.8i

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo 460 1,8i

#1 Volvo 460 1.8i

Příspěvek od MartinSvoren »

Dobrý deň,
vie mi niekto poradiť po koľkých kilometroch treba meniť rozvody na 460-tke? Volvo je 1,8i, r.v. 96 a najazdené od nova mám 114 000 km. Ďakujem

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#2 Volvo 460 1.8i

Příspěvek od Krystof P. »

Tim nájezdem seš si 100% jistej ? Pokud má 114k byl by na to ještě čas, ale pak už bych se bál, jak ten řemen vypadá po 18 letech nehledě na km :D

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo 460 1,8i

#3 Volvo 460 1.8i

Příspěvek od MartinSvoren »

Auto mám od nova. Kupoval som ho v Helsinkách a jazdím na ňom len ja. Kilometre sú správne 114 000 km. Možno je to málo na vek auta ale bojím sa či som už nemal meniť rozvody.

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#4 Volvo 460 1.8i

Příspěvek od Honza »

Bojíš se správně, už měly být vyměněny asi třikrát buť km nebo 5let.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo 460 1,8i

#5 Volvo 460 1.8i

Příspěvek od MartinSvoren »

Jasné myslel som si že je to cez. Ďakujem za info.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#6 Volvo 460 1.8i

Příspěvek od Krystof P. »

Já měl na kadettovi nalítáno přes 360k (co bylo doložený, mohlo to bejt klidně víc, páč nemá na budíku stovky tkm) a jediný kdy byly měněný rozvody, bylo když mu v 91 roce měnili motor. To mohl mít najeto tak 60-80 max. Nebyl to řetěz, prostě to drželo a bylo to nezničitelný. Byla to C18NZ - 1.8 se sníženym výkonem na 66kW - měl mít nižší spotřebu a lepší emise, no žral cca 10 litrů furt a když jsem byl jednou na legitimních emisích, měl asi 10 násobek toho, co měl mít :D
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400“