Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
#26 Kryštof P. Volvo C70T5
mě se ty husí krky zdály hned nějaký nablýskaný Mám je doma taky připravený jen se mi do toho moc nechce, ty moje vypadají podobně jako vypadaly ty tvé ....
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#27 Kryštof P. Volvo C70T5
Kdepak jsi ty husí krky sehnal? Taky to mám rozpadlý.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 114
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#28 Kryštof P. Volvo C70T5
Mám tady Auniku asi 100m od baráku http://www.aunika.com
#29 Kryštof P. Volvo C70T5
Já je kupoval od Kučery, tedy přes Scandix
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#30 Kryštof P. Volvo C70T5
Já na radu Sergeje na http://www.gumex.cz
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 114
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#31 Kryštof P. Volvo C70T5
Joo Honza to vymyslel asi nejlíp a už to nikdy nebude muset dělat znovu, my co jsme koupili socky to holt budeme muset odskákat co pár let znovu, teda spíš naše svaly a klouby
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#32 Kryštof P. Volvo C70T5
Kryštofe, nic osobního, jen pokus o vtip, jak psal uřvanej
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 114
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#33 Kryštof P. Volvo C70T5
V pohodě, i muži mají své dny, ale buď si jistej že jsem to pořádně zahnal citrusem, než abych se vymlouval že mě bolí hlavayoby píše:Kryštofe, nic osobního, jen pokus o vtip, jak psal uřvanej
Mimochodem měl by ses polepšit, takhle se na bludišťáka nechytáš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#34 Kryštof P. Volvo C70T5
starej zlatej rozdelovac
lama dotaz: kluci, jakej je praktickej rozdil mezi rozdelovacem a civkama? je to jenom technologickej posun? nebo to ma nejakej jinej hlubsi vykonovy vyznam spojenej s kratsi cestou?
lama dotaz: kluci, jakej je praktickej rozdil mezi rozdelovacem a civkama? je to jenom technologickej posun? nebo to ma nejakej jinej hlubsi vykonovy vyznam spojenej s kratsi cestou?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 114
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#35 Kryštof P. Volvo C70T5
Ona je prakticky ta cesta delší, podívej se na můj a svůj motor, kde máš rozdělovač, kabel od cívek jde až někam dolu...st_Andy píše:starej zlatej rozdelovac
lama dotaz: kluci, jakej je praktickej rozdil mezi rozdelovacem a civkama? je to jenom technologickej posun? nebo to ma nejakej jinej hlubsi vykonovy vyznam spojenej s kratsi cestou?
Podle mě tam velikej rozdíl nebude, ta cívka má asi největší význam v tom, že se dá diagnostikovat když dělá blbosti a možná je nějak "inteligentnější" než rozdělovač.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#36 Kryštof P. Volvo C70T5
st_Andy: máš tam delší dobu mezi jednotlivýma impulzama, takže se cívka může v klidu na/vybíjet dýl. Např. u 4válce v krabici pálí jedna cívka (pokud si správně vybavuju převody na rozdělovač) 4x za otáčku. Proto má omezovač originálně někde na 6250, protože pak už to prostě elektrika nedává a jen to fouká palivo do vejfuku. Jenda cívka na tvym motoru pálí jednou za 2 otáčky (pokud jede podle polohy vačky, což předpokládám). Takže čas je 8x delší. Ale na todle je machr Tomasss, kterej mě určitě opraví, pokud plácám bludy.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 114
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#37 Kryštof P. Volvo C70T5
Fakt dík, konečně se z mýho topicu stalo hodnotný vlákno !
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 114
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#38 Kryštof P. Volvo C70T5
Kluci, mám takový dilema...
Rád bych zkusil místo těch 18" nějaký 17" je celkem jedno jestli to budou origo ne, ale hlavně ať to neni hnusný. Preferuju 5 paprsků, případně pavouky. Lehkej límec taky nezavrhuju.
A o co mi jde, nejsem si jist ETčkem těch Iconů, ale jsou trošku zalezlý jak jste psali, proto bych rád kola s co možná nejnižším ET, který ale nebudou na autě dělat problémy.
Chtěl bych se vyhnout použití podložek, zároveň kola co nejvíc srovnat s lemy.
Dokázali byste někdo poradit co tam plácnout, případně byl by někdo ochotnej to semnou zkusit swapnout na nějakym srazu (mini, suška...)
Fakt budu rád za jakejkoliv názor a radu. Předem díky všem diskutérům
ještě malej edit: pegasa/titany nein...
Rád bych zkusil místo těch 18" nějaký 17" je celkem jedno jestli to budou origo ne, ale hlavně ať to neni hnusný. Preferuju 5 paprsků, případně pavouky. Lehkej límec taky nezavrhuju.
A o co mi jde, nejsem si jist ETčkem těch Iconů, ale jsou trošku zalezlý jak jste psali, proto bych rád kola s co možná nejnižším ET, který ale nebudou na autě dělat problémy.
Chtěl bych se vyhnout použití podložek, zároveň kola co nejvíc srovnat s lemy.
Dokázali byste někdo poradit co tam plácnout, případně byl by někdo ochotnej to semnou zkusit swapnout na nějakym srazu (mini, suška...)
Fakt budu rád za jakejkoliv názor a radu. Předem díky všem diskutérům
ještě malej edit: pegasa/titany nein...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#39 Kryštof P. Volvo C70T5
Experimentovat s ETčkem metodou pokus omyl je celkem náročnej sport. Když se budeš džet origo ET43, tak na předku bys vždycky měl bejt zároveň , na zadku zalezlý. Takže když to chceš mít hezký, podložkám na zadku se nevyhneš. Tu zalezlost vzadu lehce potlačíš třeba 215gumama na 7J disku, ale céčko má mít 7,5 šířku, nebo když to hodně snížíš, tak to taky pak nevypadá tak blbě. Na kombíku mám vyzkoušený, že při dodržení rozměru 205/45-17 na 7J disku 1,5cm podložka na každý straně to vzadu lemy nehobluje. 215/45-17 už je olizuje. U céčka jsou ale jiný poměry a vyzkoušený to nemám. S titanama a pegasama máš recht, jak je céčko kulatější, tak k němu tolik nejdou, takže Propusy, nebo céčkový 7,5" Comety. Pavučiny mi k tomu ale jdou nejlíp. Jediný čemu bych rozuměl z neoriginálních je něco co šetří váhu, takže buď nějaký závodní OZeta, nebo Team Dynamicsy co jsou oblíbený v anglii... Nebo něco z dvojkový řady, tam ale všechno kromě pegasů má ET49, takže opět zalezlejší.
Pro inspiraci céčko z inzerátu, který mě tak zaujalo, že jsem si uložil fotky:
A o nějakých zalezlých kolech vzadu tam nemůže bejt řeč...
Pro inspiraci céčko z inzerátu, který mě tak zaujalo, že jsem si uložil fotky:
A o nějakých zalezlých kolech vzadu tam nemůže bejt řeč...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 114
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#40 Kryštof P. Volvo C70T5
Dali díky, to je krása, ale to jsou tritony s podložkama ?
Naposledy upravil(a) Krystof P. dne 19 dub 2014 11:24, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#41 Kryštof P. Volvo C70T5
Nein!
To jsou Tritony 18" BBS titanové šrouby po obvodu.
Ještě můžeš sehnat 17" zvané Propus.
Nejlepší poznávací znamení je ten lom/napojení u středu kola. Triton do špičky a Propus do kulata.
Pořád se s někým hádám, protože všichni tvrdí že jsou stejný
To jsou Tritony 18" BBS titanové šrouby po obvodu.
Ještě můžeš sehnat 17" zvané Propus.
Nejlepší poznávací znamení je ten lom/napojení u středu kola. Triton do špičky a Propus do kulata.
Pořád se s někým hádám, protože všichni tvrdí že jsou stejný
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 114
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#42 Kryštof P. Volvo C70T5
Ježiš sorry já vím, myslel jsem tritony to co jsi mi sem napsal jsem přesně psal včera do jinýho topicu. Tritony potřebuju, s těma bych ani neměnil z 18" na 17" propus jsou už o dost hnusnější, ale taky bych je asi zkousnul
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#43 Kryštof P. Volvo C70T5
Moc dobře Pepo!Sibr píše: Ještě můžeš sehnat 17" zvané Propus.
Nejlepší poznávací znamení je ten lom/napojení u středu kola. Triton do špičky a Propus do kulata.
Pořád se s někým hádám, protože všichni tvrdí že jsou stejný
BTW - Kryštofe už jsem Ti tu někde postoval odkaz na Propusy od Logana - viz. jeho galerie/850R, aby sis to dokázal představit.
D.
EDIT- jo a byly nebo možná pořád jsou na prodej.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 114
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#44 Kryštof P. Volvo C70T5
Jasně, já jsem mu právě psal. Já propusy znám, ale nelíbí se mi tolik jako tritony, ale fakt je ten, že ty fakt asi neseženu no
Mimochodem dali, třeba leggery superleggery by tomu mohly taky celkem slušet. Zkusim pohledat na netu, co by se z toho dalo vytřískat. Btw co nějaký BBS? Ty jsou mi ještě sympatičtější bo mají krásný pavouky a taky by mohly něco z váhy ušetřit, hm?
Mimochodem dali, třeba leggery superleggery by tomu mohly taky celkem slušet. Zkusim pohledat na netu, co by se z toho dalo vytřískat. Btw co nějaký BBS? Ty jsou mi ještě sympatičtější bo mají krásný pavouky a taky by mohly něco z váhy ušetřit, hm?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#45 Kryštof P. Volvo C70T5
Co řešíte?
Já myslel že Tritony jsou na Léto a Propusy na zimu
Já myslel že Tritony jsou na Léto a Propusy na zimu
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 114
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#46 Kryštof P. Volvo C70T5
Ty barbare to by mi ale zbyly jen ty kola, páč bych musel auto prodatSibr píše:Co řešíte?
Já myslel že Tritony jsou na Léto a Propusy na zimu
A nemachruj, tritony mají zase šroub proti tělu paprsku, kdežto propus mají šroub proti díře mezi paprsky. Taky to znám
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#47 Kryštof P. Volvo C70T5
To je pro lidi už moc složitý, stejnak si většina myslí že jsou to nějaké ozdoby alá krutejdiskzcinyzblata
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#48 Kryštof P. Volvo C70T5
Podle mě tam podložky má, já je mam zalezlejší...Sibr píše:Nein!
To jsou Tritony 18" BBS titanové šrouby po obvodu.
- Přílohy
-
- foto1.jpg (109.98 KiB) Zobrazeno 1792 x
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 114
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#49 Kryštof P. Volvo C70T5
Ty jsou porňácký teď tu mám samý hezčí auta než mám já
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
- x 1
#50 Kryštof P. Volvo C70T5
Já už Propusy nemám, teď dělají parádu na Sněhurce.Švéd píše: BTW - Kryštofe už jsem Ti tu někde postoval odkaz na Propusy od Logana - viz. jeho galerie/850R, aby sis to dokázal představit.
EDIT- jo a byly nebo možná pořád jsou na prodej.
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek