3 Stick Shifting
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#1 3 Stick Shifting
Se jednou ukvedlá k smrti
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 242
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 AWD D5 136kW MY06
#2 3 Stick Shifting
Mně vždy fascinovalo už jen umění dvojího vyšlápnutí spojky a meziplynu v kopcích / serpentinách.
Když si vemu, že by se hodily 3 nohy... jedna na spojce, druhá permanentně na brzdě při sjezdu a třetí na meziplyn
Když si vemu, že by se hodily 3 nohy... jedna na spojce, druhá permanentně na brzdě při sjezdu a třetí na meziplyn
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#3 3 Stick Shifting
Se divim že nemá na volantu připíchlej manuál co kam strčit.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#4 3 Stick Shifting
Tři nohy by jsi nepotřebovat, protože z kopce by jsi vyřadil jen jednou a za chvíli by padla velká rána.matej.sagat píše:Mně vždy fascinovalo už jen umění dvojího vyšlápnutí spojky a meziplynu v kopcích / serpentinách.
Když si vemu, že by se hodily 3 nohy... jedna na spojce, druhá permanentně na brzdě při sjezdu a třetí na meziplyn
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 242
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 AWD D5 136kW MY06
#5 3 Stick Shifting
Způsoby řízení trucků jsou trošku mimo mně... takže to musíš vše podřadit na vrcholu a až dolů jet ten samej kvalt?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 3 Stick Shifting
Podle toho bicáku myslim, že kvedlá lecčims...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#7 3 Stick Shifting
Jesli je to Kenworth tak ma neco ve stylu 3x2x3.
Tj. 3 zakladni rychlosti,puleny tj6,a k tomu pridavnou prevodovku s dalsima 3ma redukcema.
Takze radi 3 rychlosti 2x,(pulky),plus k tomu pokazdy na jeden z tech dalsich 3 kvaltu.
Tj. 3 zakladni rychlosti,puleny tj6,a k tomu pridavnou prevodovku s dalsima 3ma redukcema.
Takze radi 3 rychlosti 2x,(pulky),plus k tomu pokazdy na jeden z tech dalsich 3 kvaltu.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#8 3 Stick Shifting
Tak nějak by to mělo být, semozřejmě musíš vzít v potaz moderní synchronizované převodovky a staré bez synchronů. Obecně platilo na jakej kvalt nahoru tak na takovej dolu.matej.sagat píše:Způsoby řízení trucků jsou trošku mimo mně... takže to musíš vše podřadit na vrcholu a až dolů jet ten samej kvalt?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 3 Stick Shifting
Poučka traktoristy zní, že na kterej kvalt si to vyjel, tak o stupeň níž dolu. To mi tloukli do hlavy, když sem lezl prvně do zetora
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#10 3 Stick Shifting
Máš pravdu a bylo to i u aut s vlekem, co jsem psal nahoře bylo pro solo.Urvanej píše:Poučka traktoristy zní, že na kterej kvalt si to vyjel, tak o stupeň níž dolu. To mi tloukli do hlavy, když sem lezl prvně do zetora
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 638
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#11 3 Stick Shifting
No tak ten tam má celkem dost práce kamionem jezdím, ale tohle bych si nedal ani za pytel dalekohledů při průměru 500km za den a to jsem byl učen na starý technice, takže trambus, tatra 148 a 815 plus liaz... pak až teprve synchronní převodovky na FH12. Když jsem na to videjko koukal, tak jsem si tak uvědomil, že PAN řidič asi nemá moc času si po cestě kouknout na filmík na notebooku
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
#12 3 Stick Shifting
Asi to má nějaké pojebané,standardní Kenworth W900 má jednu páku na 18 rychlostí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 90
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Vůz: V70II 2.5 TDI D5252T
- Bydliště: Jablonec n/N
#13 3 Stick Shifting
Martinopel má pravdu - má to nějakou samodomo úpravu
Správně je to takhle - malá - velká řada + půlky
Správně je to takhle - malá - velká řada + půlky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 638
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#14 3 Stick Shifting
No stejně se tam ale dost namaká s takovym klackem jak pro pitbulla a jak se mu to pěkně nafukuje...
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003