volvo 360gls

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#1 volvo 360gls

Příspěvek od maxwell »

jestli mslíš nové, tak to asi nic. Staré by se daly sehnat.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: Renault 19

#2 volvo 360gls

Příspěvek od hynek.r19 »

Ahoj. Nechci zakládat nové téma, tak to hodím sem.

Pohrávám si s myšlenkou postavit si "buginu". Je to jen ve fázi zjišťování. Rád bych věděl, jak je to díly na tyto Volva. Jde mi především o převodovky a rozvodovky. Vím že to má náhon na zadek (což potřebuji) a že to má motory Renault (chtěl bych tam dát motor z R19) - což je pro mě důležité skrz stavby motoru s převodovkou.

Díky za odpovědi :wink:

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 880
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#3 volvo 360gls

Příspěvek od vityjan »

Náhon to má na zadek, převodovku vzadu, tedy kardan se točí stejně s motorem. Osobně nejsem takový znalec, abych potvrdil Renaulta, ale já tam mam karburátorovej dvoulitr od Volva....

Co se dostupnosti týká, poslední dobou se těch aut moc neukazuje, to ale neznamená, že nikde nejsou zašité :-)
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: Renault 19

#4 volvo 360gls

Příspěvek od hynek.r19 »

Já právě taky ne, vím že u 4xx jsou 1,7 (F3N) a viděl jsem ho i v 340 nebo 360 (nevím přesné rozdíly mezi typy).

Inspiraci jsem načerpal zde (motro F7R vychází z F7P který mám dona)
http://carsandcoolstuff.com/2013/05/volvo-340-mk2-f7r-2-0l-16v-williams-drift-car/
http://carsandcoolstuff.com/my-car/volvo-340dl-1-8-16v-retro-drift-car-build-pictures/

zde je starý motor Renault F3N (ccm 1721)
http://testdrayvavto.info/volvo-340-engine.html

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#5 volvo 360gls

Příspěvek od VanThomas »

Ta 1,7 (označení B172K) se moc nevidí. Většina renault motorů je B14 - 1,4l, OHV, karburátor.
Jak už tu padlo, je to transaxle - převodovka je v kuse s rozvodovkou u zadní nápravy - s motorem je spojená rourou, uvnitř který je kardan. Ten je hlavně u B14 nic moc a použití silnějšího motoru by určitě nepřežil...

obrázek za tisíc slov :)

Obrázek
Obrázek
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: Renault 19

#6 volvo 360gls

Příspěvek od hynek.r19 »

Přesně toto jsem potřeboval vědět, super :good:

Díky

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#7 volvo 360gls

Příspěvek od maxwell »

_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400“