Re: diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 69
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hranice
- Vůz: V70 D5 ´02
- Bydliště: Střed Moravy
#1 diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
chci se zeptat,dá se diagnostikou zjistit jak jsou na tom vstřiky?
Naposledy upravil(a) martan11 dne 15 lis 2012 21:21, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#2 diagnostika
vo VIDA je priamo "nastroj" ktory robi test a pise ti korekciu spolu s normou
#3 diagnostika
Ne nutně na všech autechMarekV píše:vo VIDA je priamo "nastroj" ktory robi test a pise ti korekciu spolu s normou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#4 diagnostika
ano to je pravda, na niektorych tato moznost nieje
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 69
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hranice
- Vůz: V70 D5 ´02
- Bydliště: Střed Moravy
#5 diagnostika
a na aute co mam v podpisu,zjisti nekdo jak jsou na tom?
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
#6 diagnostika
Přijeď koukneme.martan11 píše:a na aute co mam v podpisu,zjisti nekdo jak jsou na tom?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 69
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hranice
- Vůz: V70 D5 ´02
- Bydliště: Střed Moravy
#7 diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
co rikate na kontrolu vstriků dle mnozstvi nafty v hadickach na přepadech.Je tahle metoda jista?
Mam na mysli,ze se napoji asi metrove pruhledne hadicky na prepady,nastartuje a behem chvilky se zjisti ktere vstriky propousti(tim padem KO)
Kontroloval jsem takto vstriky a oba krajni na volnobeh vysplhali asi 1metr vysoko,zbyvajici 3 se drzeli 3cm nad vstrikama.
Z toho usuzuju,ze ty ktere propousti tak jsou spatne-na vymenu.
Mam na mysli,ze se napoji asi metrove pruhledne hadicky na prepady,nastartuje a behem chvilky se zjisti ktere vstriky propousti(tim padem KO)
Kontroloval jsem takto vstriky a oba krajni na volnobeh vysplhali asi 1metr vysoko,zbyvajici 3 se drzeli 3cm nad vstrikama.
Z toho usuzuju,ze ty ktere propousti tak jsou spatne-na vymenu.
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#8 diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
Pokud chceš znát aktuální hodnoty korekce vstřikovačů u D5 120 kw, tak ti je řeknu z hlavy.
1. 6.7
2. 6.9
3. 6.8
4. 0
5. 32.4
Přečti origo diagnostikou a uvidíš o kolik jsem se netrefil
Takže ANO, pokud máš důvodné podezření na vadný vstřikovač, tak se většinou pozná triviální metodou, která zobrazuje množství paliva v přepadu. Pokud se toto neprokáže, tak to stejně neznamená, že je všechno v pohodě. U vstřikovačů se testuje 6 funkcí, přičemž jedna z nich je přepad.
1. 6.7
2. 6.9
3. 6.8
4. 0
5. 32.4
Přečti origo diagnostikou a uvidíš o kolik jsem se netrefil
Takže ANO, pokud máš důvodné podezření na vadný vstřikovač, tak se většinou pozná triviální metodou, která zobrazuje množství paliva v přepadu. Pokud se toto neprokáže, tak to stejně neznamená, že je všechno v pohodě. U vstřikovačů se testuje 6 funkcí, přičemž jedna z nich je přepad.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#9 diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
Teraz jedna zakerna uvaha:
Ako sa da spoznat ktory vstrek ide ku ktoremu valcu? a preco su vobec viazane k danemu valcu ked okometricky vyzeraju rovnako? (ze by ta dvojlinka bola +12V a signal, ukostrenie cez motor? ale to by stacilo vedenie seriove, a nebolo by treba zadavat korekcie vstreku...
Mame nejaku krabicu neoznacenych D5kovych vstrekov co nam zakaznici posunuli po vymene a neviem co s nimi
Ako sa da spoznat ktory vstrek ide ku ktoremu valcu? a preco su vobec viazane k danemu valcu ked okometricky vyzeraju rovnako? (ze by ta dvojlinka bola +12V a signal, ukostrenie cez motor? ale to by stacilo vedenie seriove, a nebolo by treba zadavat korekcie vstreku...
Mame nejaku krabicu neoznacenych D5kovych vstrekov co nam zakaznici posunuli po vymene a neviem co s nimi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 69
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hranice
- Vůz: V70 D5 ´02
- Bydliště: Střed Moravy
#10 diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
No ano, duvodne podezreni mam,kdyz je zima auto nechce chytnout.Zhvice zhaví,2 z 5 vstriku propousti asi 10x vic nafty do prepadu nez zbyle 3.David Patočka píše:Pokud chceš znát aktuální hodnoty korekce vstřikovačů u D5 120 kw, tak ti je řeknu z hlavy.
1. 6.7
2. 6.9
3. 6.8
4. 0
5. 32.4
Přečti origo diagnostikou a uvidíš o kolik jsem se netrefil
Takže ANO, pokud máš důvodné podezření na vadný vstřikovač, tak se většinou pozná triviální metodou, která zobrazuje množství paliva v přepadu. Pokud se toto neprokáže, tak to stejně neznamená, že je všechno v pohodě. U vstřikovačů se testuje 6 funkcí, přičemž jedna z nich je přepad.
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#11 diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
No tak je vyměň ....
Buď si kup všechny nové, a nebo zalep díru vstřikem z mého špajzu.
Buď si kup všechny nové, a nebo zalep díru vstřikem z mého špajzu.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 69
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hranice
- Vůz: V70 D5 ´02
- Bydliště: Střed Moravy
#12 diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
Nechapu
asi mame jiny smysl pro humor.
ale diky, asi jsi mi chtel napsat ano ty 2ks vymen
asi mame jiny smysl pro humor.
ale diky, asi jsi mi chtel napsat ano ty 2ks vymen
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#13 diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
No tak je vyměň.....znamená:
vyhoď ty, co mají naprosto nevyhovující hodnoty už při flaškové metodě
Kup všechny nové ... znamená:
jestli chceš mít klid 200 000 km,kup sadu nových
Zalep díru vstřikem z mého špajzu ... znamená:
viz můj podpis např...............http://www.e-volvo.cz/s40/vstrikovace-tdi-d5-dci/
no a to je levnější řešení pro ty, kteří budou auto provozovat třeba jen dva roky,než je to přestane bavit, a koupí si třeba nového Rapida....tfuj
vyhoď ty, co mají naprosto nevyhovující hodnoty už při flaškové metodě
Kup všechny nové ... znamená:
jestli chceš mít klid 200 000 km,kup sadu nových
Zalep díru vstřikem z mého špajzu ... znamená:
viz můj podpis např...............http://www.e-volvo.cz/s40/vstrikovace-tdi-d5-dci/
no a to je levnější řešení pro ty, kteří budou auto provozovat třeba jen dva roky,než je to přestane bavit, a koupí si třeba nového Rapida....tfuj
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 69
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hranice
- Vůz: V70 D5 ´02
- Bydliště: Střed Moravy
#14 diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
OK Díky
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 36
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: V70 D5, D5244T, 2,4l, 2003
- Bydliště: Prešov
#15 diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
David Patočka píše:Pokud chceš znát aktuální hodnoty korekce vstřikovačů u D5 120 kw, tak ti je řeknu z hlavy.
1. 6.7
2. 6.9
3. 6.8
4. 0
5. 32.4
Přečti origo diagnostikou a uvidíš o kolik jsem se netrefil
Takže ANO, pokud máš důvodné podezření na vadný vstřikovač, tak se většinou pozná triviální metodou, která zobrazuje množství paliva v přepadu. Pokud se toto neprokáže, tak to stejně neznamená, že je všechno v pohodě. U vstřikovačů se testuje 6 funkcí, přičemž jedna z nich je přepad.
no super, v Camea car Presov, autorizovany servis Volvo, mi tipek povedal ze tie parametre su v idealnom pripade na hodnote 0 (nula) s toleranciou +/- 3. v mojom pripade tie cisla su skoro totozne, no podla teorie oborneho servisaka ten posledny to ma na kahanku, ale ze uz videl aj s udajom nad 100 a auto ishlo normalne. je to mozne aby v autorizaku nerozumeli diagnostike?
_________________
Volvo V70 D5 120kW 2003
Peugeot 306 Break 1.4 55kW 1999
VW Polo Clasic 1.4 1996
Simca 1301 Special 1973
Lada kombi 1207 (vrak od 1. dna)
Volvo V70 D5 120kW 2003
Peugeot 306 Break 1.4 55kW 1999
VW Polo Clasic 1.4 1996
Simca 1301 Special 1973
Lada kombi 1207 (vrak od 1. dna)
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#16 diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
Tyto hodnoty jdou poměrně spolehlivě číst až u motoru 136 kw, kde se současně zobrazují i hodnoty požadované.
U 120 kw se to drží 4.válce,první tři to koriguje, a pátym pouští přebytky do žumpy.
To se ovšem bavíme o korekci vstřikovaného množství, a ne o množství v přepadu.
Ale jestli to tak funguje přesně, to většinou nikdo neví. Takže ten člověk, co ti dal ty přesné informace, tím myslel motor 136 kw, protože u staré dobré 120 kw jsou hodnoty vždy takové, jaké jsem popsal výše.
Můžeš napíchnout 5 různých aut za sebou, a bude se to lišit řádově o desetiny.....to by každá stará D5 měla v pytli pátej vstřik
U 120 kw se to drží 4.válce,první tři to koriguje, a pátym pouští přebytky do žumpy.
To se ovšem bavíme o korekci vstřikovaného množství, a ne o množství v přepadu.
Ale jestli to tak funguje přesně, to většinou nikdo neví. Takže ten člověk, co ti dal ty přesné informace, tím myslel motor 136 kw, protože u staré dobré 120 kw jsou hodnoty vždy takové, jaké jsem popsal výše.
Můžeš napíchnout 5 různých aut za sebou, a bude se to lišit řádově o desetiny.....to by každá stará D5 měla v pytli pátej vstřik
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
#17 diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
taky jsem dnes zkusil ten test na korekci a hodnoty jsou téměř totožné. celkem jsem se orosil než jsem našel tohle téma. nicméně dám na odbornou radu: mám nechat udělat kontrolu vstřiků, přestože se nijak neprojevujou, auto ani diag nic nehlásí, starty pořád stejné v zimě v létě a mám najeto 221tkm?
známý od Bosche říká, že tyhle vstřiky s protékáním problém nemají, dá se tomu věřit?
známý od Bosche říká, že tyhle vstřiky s protékáním problém nemají, dá se tomu věřit?
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#18 diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
mě testoval David pár týdnů zpátky a jeden z pěti vykazoval průtok. Dělal jen ty přepady (sám se v tom nevyznám). Na to, že vlastně nevím, jestli jsou vstřikovače původní nebo měněné je to dobré skore. Měl jsem strach, že to bude větší polovina.Harry píše:taky jsem dnes zkusil ten test na korekci a hodnoty jsou téměř totožné. celkem jsem se orosil než jsem našel tohle téma. nicméně dám na odbornou radu: mám nechat udělat kontrolu vstřiků, přestože se nijak neprojevujou, auto ani diag nic nehlásí, starty pořád stejné v zimě v létě a mám najeto 221tkm?
známý od Bosche říká, že tyhle vstřiky s protékáním problém nemají, dá se tomu věřit?
Takže asi jo, tyhle vstřiky pravděpodobně něco vydrží.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#19 diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
a ten jeden jsi vyměnil?
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#20 diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
a nutno říct, že po výměně už neslyším z motoru ten debilní cvakací zvuk, který mě tak znervozňoval. Snad to i méně hulí.hayney píše:mě testoval David pár týdnů zpátky a jeden z pěti vykazoval průtok. Dělal jen ty přepady (sám se v tom nevyznám). Na to, že vlastně nevím, jestli jsou vstřikovače původní nebo měněné je to dobré skore. Měl jsem strach, že to bude větší polovina.Harry píše:taky jsem dnes zkusil ten test na korekci a hodnoty jsou téměř totožné. celkem jsem se orosil než jsem našel tohle téma. nicméně dám na odbornou radu: mám nechat udělat kontrolu vstřiků, přestože se nijak neprojevujou, auto ani diag nic nehlásí, starty pořád stejné v zimě v létě a mám najeto 221tkm?
známý od Bosche říká, že tyhle vstřiky s protékáním problém nemají, dá se tomu věřit?
Takže asi jo, tyhle vstřiky pravděpodobně něco vydrží.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#21 diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
ano, ze špajzu , viz předchozí příspěvekHarry píše:a ten jeden jsi vyměnil?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#22 diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
jj, díky. já to zatím ani neměl v plánu nějak řešit, ale ten test mě dnes vyděsil. nakonec to je vše asi tak nějak v normě, ale nevím jestli to nechat zkoušet, myslím tím demontáž vstřiků a kontrolu na stolici. ty přepady bych mohl taky zkusit nechat udělat.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#23 diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
zkus jen ty přepady, to prej hned hodně napoví.Harry píše:jj, díky. já to zatím ani neměl v plánu nějak řešit, ale ten test mě dnes vyděsil. nakonec to je vše asi tak nějak v normě, ale nevím jestli to nechat zkoušet, myslím tím demontáž vstřiků a kontrolu na stolici. ty přepady bych mohl taky zkusit nechat udělat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#24 diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
asi to zkusím, díky.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#25 diagnostika-kontrola vstrikovacu D5 120kw
Asi bych se spíš držrl rad našich babiček, Neser se do něčeho co funguje.Harry píše:jj, díky. já to zatím ani neměl v plánu nějak řešit, ale ten test mě dnes vyděsil. nakonec to je vše asi tak nějak v normě, ale nevím jestli to nechat zkoušet, myslím tím demontáž vstřiků a kontrolu na stolici. ty přepady bych mohl taky zkusit nechat udělat.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 13 Odpovědi
- 3610 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 2 Odpovědi
- 509 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 2 Odpovědi
- 8004 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 4 Odpovědi
- 583 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 38 Odpovědi
- 3017 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa