Právě je 22 kvě 2018 01:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Koupě 460 1.9TD
PříspěvekNapsal: 13 led 2013 20:34 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8129
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
[quote="karelvolvo]
nalít nějakej čistič injektoru a nebát se to pustit do otáček[/quote]
:ROFL: :ROFL: :ROFL:

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě 460 1.9TD
PříspěvekNapsal: 13 led 2013 22:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
Ve studenejch sartech hledej spíš žhavení-jak jsi poznal že to žhaví? Nastavení čerpadla-není malej,nebo moc velkej předvstřik? Má to vlastně tlaky? Vstřiky vyndat,zjistit,jak a při kolika otvírají... Jinak nezjistiš nic!!! Ad trubka-stačí sníh,polní cesta.... Nejsi první kdo má nádrž top ale uvnitř je to rozbitý...

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě 460 1.9TD
PříspěvekNapsal: 19 led 2013 20:27 
Offline

Registrován: červen 2011
Příspěvky: 23
Bydliště: Plzeň
Vůz: 460 1.9TD
Tlaky údajně jsou v normálu. Na vlastní oči jsem neviděl. Žhavení asi už nebude nic moc, každopádně po trojím žhavení(teď v -10) motor naskočí. Tak minimálně minutu musím držet nohu na plynu a přidávat. Jinak to chcípne. Jo a při studenym startu tam vždycky chvilku kvílí nějakej řemen (pár sekund), vždycky jen pár sekund po startu. Jinak předvstřik netušim, kde se šteluje. Jo ještě taková úvaha. Čerpadlo u tohodle motoru je napojený přes kladku, takže asi nezačne čerpat po otočení klíčku, ale až po roztočení motoru?

_________________
Bylo Volvo 940 Polar B230FD/1994/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě 460 1.9TD
PříspěvekNapsal: 26 led 2014 22:38 
Offline

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 76
Bydliště: Plzeň
Vůz: 460 1.9 TD, 945 Polar turbo LPG
Tlaky se daj +- rozeznat i podle toho jak auto jede, ne? Pokud tahá, tak zásadní problém na tlacích bejt nemůže, ne? Btw užitečný informace, vpodstatě s těmi uplně stejnými problémy se na svojí 460 potýkám taky - nádrž, žhavení, prasklý předehřev, uplně do puntíku to samý..

_________________
460 1.9 TD, expedice Albánie + Monte Negro léto 2013
945 Polar, b200ft, LPG, skoro Biskaj léto 2014
940, b230fk, LPG, Vysoké Tatry, Fatra 2015 (děkuji Ondro)
asi jsem se zamiloval


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě 460 1.9TD
PříspěvekNapsal: 27 led 2014 01:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13545
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tlaky jsou kritický při startu. Nemáš tlaky, nezapálíš. Jet to může jak píchlý prase...
Než budeš nechávat dělat vstřiky, tak to nech změřit. To aby mělo smysl je do toho motoru vůbec cpát. :(

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě 460 1.9TD
PříspěvekNapsal: 27 led 2014 12:38 
Offline

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 76
Bydliště: Plzeň
Vůz: 460 1.9 TD, 945 Polar turbo LPG
V zimě startuje hůř. Pokud je ohřátej, tak startuje samozřejmě jak nic..=spíš než na tlaky sázim na svíčku

_________________
460 1.9 TD, expedice Albánie + Monte Negro léto 2013
945 Polar, b200ft, LPG, skoro Biskaj léto 2014
940, b230fk, LPG, Vysoké Tatry, Fatra 2015 (děkuji Ondro)
asi jsem se zamiloval


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě 460 1.9TD
PříspěvekNapsal: 27 led 2014 13:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13545
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
čim horší tlaky, tim musí být lepčí svíčky ;-)
Na zdechlejch motorech co sem měl v pařátech byly dycky nový :-D (dycky=jednou)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.108s | 20 Queries | GZIP : Off ]