Poslední návštěva: 24 srp 2019 15:15 Právě je 24 srp 2019 15:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



 [ Příspěvků: 261 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 07 lis 2011 17:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 2658
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V70 III D5 '08
Dali si frajer, tvoje vlakno sleduji ale nepisu protoze nemam slov 8) tuning vykonu u vikendovky naprosto chapu :good: hír par zapadonemeckych cisel :twisted:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dMmH8BtO3f8[/youtube]

holt ja jsem momentalne na tovarenskem stavu s mirnima upgradama a full hodnotach coz byla u mne top priorita, tesim se z muzealniho stavu nalesteneho srdce a kocham se nad suchou dlazkou.. :D Bohuzel mi drivejsi vodno-olejni paranoje a nedostatek casu nedovoluji momentalne posouvat limity jak bych si predstavoval, tak aspon shromazduji know-how a tesim se z kazdeho tvym stylem opecovaneho eRka, ty krabice si to zaslouzi
:kuchta: :beer:

_________________
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper R50 PARK LANE '06 1.6 / 115 ps


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 07 lis 2011 18:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 4218
Bydliště: Bílina
Bydliště: kus vod Teplic
Vůz: Volvo
ale, že jim ty AWDčka fungujou :D

_________________
je: andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow
Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White
lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004, Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 07 lis 2011 23:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2004
Příspěvky: 6006
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
dali, co nejake polozavodni Toya? ty nevypadaji spatne (na obrazcich woe :green: :green: 8) ). anyway u standardu byla na 850R predni rozpera znat. ptam se proto, protoze treba muj kombik je rozvrzanej na kazde nerovnosti az hruza.

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 13 lis 2011 14:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver
Krásná vosumpade :good: ! Takhle bych si to představoval, tyhle kolesa a barva ji fakt sluší.

D.

_________________
Mercedes W221, non Volvo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 17 lis 2011 17:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno/Velká Bíteš
Vůz: V70 R
@Doktor
Ja to mam vice mene podobne jak dali odpovedel hodne rozsahle vesmes i za me.
Cili auto pro radost plus to ze bych rad nekdy nejakej okruh vymetl nehlede na fakt ze by me asi nebavilo mit auto a proste nestourat :)

@dali
tak sem se dival no kdyz se nato divam zpetne tak je mozna skoda ze tam to awd je starost navic nicmene na druhou stranu saffron ma neco do sebe jinak nak KW sem taky premyslel jeste me v hlave vrta tadle varianta http://www.protlum.eu/ coz teda nechal sem si to nacenit ale spis premyslim jestli tam bude tak znatelnej rozdil aby me to zato stalo samo ma to i vyhody nicmene uvidime jak to skonci a doceho nakonec pujdu docela by me v tomhle ohledu zajimal nazor jak bys volil ty i presto ze uz mas vybrano je fakt ze ani jeden z jmenovanych podvozku sem nezkousel proto se ptam i tebe predpokladam ze vtomhle mas nejaky zkusenosti :) a co se tyce toho ladeni jednotky tak rad bych pak znal vysledek co doufam ze napises pac pokud budes spokojen tak bych dost pravdepodobne byl dalsi zakaznik toho kdo by ti to ladil :) teda az vymyslim jak to stim motorem udelam a nejspis i prevodovkou zacinam dostavat rozum a nehodlam to hnad do extremu pree jenom nakonec mozna bude nejrozumejsi tu prevodovku vymenit za nejakou predokolkovou :)

_________________
V70 R AWD 2,3 20V turbo '98(Rozarka) Saffron
S70 2,5 D '99
Bylo: 850 2,5 20V '94


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 19 lis 2011 15:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
Všem díky za komentáře :)
@wickey: hoblovat R888 při lítání okolo komína mi přecijenom přijde jako házení peněz do kanálu.
@Bukvik: Křístkovi jsem taky volal když jsem podvozek začínal řešit a vyhodil 30+DPH za základní verzi která má nastavitelnou jenom výšku. Podle mě kdyby zjistil, že 850/70 má vzadu zvlášť tlumič a pružinu a jsou nutný 2 závitnice na každou stranu, eště by to někam vyskočilo. Je to cena na úrovni zavedenýho, vyzkoušenýho a do nebes vychvalovnýho KW varianta 2 s Koni patronama. Můžeš taky zvolit variantu 1 bez nastavitelných útlumů za cca 1000 euro.
Za mě jasná volba KW. To přemapování je zatím otevřený. Do jara si o tom eště něco nastuduju.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 11 bře 2012 19:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
Protože se mi doma nahromadilo celkem dost klumpů a většina jsou věci, který se někomu můžou hodit až když se rozbijou tak si je s dovolením dám sem :Rose:
850T5/R /M4.x x70(s mechanickou škrtící klapkou)
5 kusů ojnic na B5234Tx 2000Kč za všechny nebo 500Kč za kus
z motoru c70 s automatem nájezd cca 170tkm (prodávám, protože jsem dával kovaný) budou se vám hodit pokud to s tím hrabáním v plnícím tlaku přeženete :green:
M4.x výfukové svody 1000Kč?
Na všechny turbo 5válce s mechanickou škrtící klapkou. Rádi praskaj. Opět z C70 automatu. Mají jednu prasklinku v přepážce uvnitř, která ale ničemu nevadí, normálně bývaj prasklý durch, že unikaj splodiny pod kapotu.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Naposledy upravil dali dne 04 říj 2013 16:52, celkově upraveno 6

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 11 bře 2012 19:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
V70I 1999-2000 (CAN-bus bagy + whips)
1 kompletní a 1 nekompletní ta samá sada sedaček černá "polo(švindl)kůže" vinyl + černá jemná kostka airbagy OK, whips OK, možný poškození skladováním (pokud bude zájemce, zjistím). Síťky v opěradlech. Jedna sada předních sedaček má vyhřívání. Přednost má prodej kompletního interiéru, případně všeho najednou. Cena dohodou, představu mám, ale záleží taky na tom v jakým stavu to najdu.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Naposledy upravil dali dne 19 bře 2012 03:08, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 13 bře 2012 11:21 
Offline

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 31
Bydliště: Velvary
Bydliště: Velvary
Vůz: 740 B230 FB 1987
beru to recaro,pošli mi prosím číslo,můžu přijet zítra navečer N.-I.

_________________
740 2,3 turbo 1987


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 27 srp 2012 16:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
Nějaký novinky pod kapotou....
Příloha:
image 3837.jpg

Kdyby si někdo myslel, že jsem umyl motor, tak ho zklamu...ikdyž teď už si to ale pomalu i zaslouží :)
Příloha:
image 3834.jpg

Nová dvouokroužková měrka, přechod na Mobil1 5W50
Rozpěrná tyč...
To nejdůležitější ale na fotce vidět neni, je to v krabici za nalévacím hrdlem ostřikovače, ale je to sakra znát :twisted: část toho je taky v kufru ale zatím v provizorní beta verzi...
Příloha:
image 3835.jpg

PS: aspoň ta krabice je origo Volvo :green:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 27 srp 2012 16:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2811
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Aquamist? Kde jsi kupoval?

_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 27 srp 2012 17:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 570
Bydliště: sk- trnava
hezky! Co hovoris na tycku ?

_________________
850 T5R 2.0 1995 green


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 27 srp 2012 17:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 4798
Bydliště: České Budějovice
tomasss píše:
Aquamist? Kde jsi kupoval?

vodíkovej generátor :D bojí se tý spotřeby :D

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 27 srp 2012 19:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
tomasss píše:
Aquamist? Kde jsi kupoval?

Je to AEM, sekvenční, údajně nejvychytanější co se dá sehnat, ovládá se to tlakovým signálem ze sání.
Koupeno na eBayi:
http://www.ebay.de/itm/AEM-WASSER-METHANOL-EINSPRITZUNG-KIT-KEIN-TANK-30-3002-/300492396682?pt=DE_Autoteile&hash=item45f6be188a

berzerker píše:
hezky! Co hovoris na tycku ?

Díky :wink: Je to znát, auto se dost zklidnilo hlavně ve střídajících se zatáčkách.

yoby píše:
tomasss píše:
Aquamist? Kde jsi kupoval?

vodíkovej generátor :D bojí se tý spotřeby :D

Pšššt. Eště si mě najde ten lobotom z ministerstva dopravy a dá mi na to vodoměr :green:

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 27 srp 2012 22:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 769
Bydliště: Nové Zámky
Tady nezůstal kámen na kameni! Budu muset přijet se na tohleto podívat zblízka, nabrat inspiraci a směr. :good:

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 27 srp 2012 22:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2811
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
dali píše:
Je to AEM, sekvenční, údajně nejvychytanější co se dá sehnat, ovládá se to tlakovým signálem ze sání.
Hmm, hezky, takze z kabiny jen zapnes, a aktivace probiha od urcityho tlaku vejs? Da se hodnota toho aktivacni tlaku nejak nastavit? A co napln, jeste vidis dobre? :green:

_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 27 srp 2012 22:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 1137
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
k comu je to dobre?
chladi to vzduch na vystupe z IC a tak dostanes do skrtiacej klapky viac??
narast vykonu je znatelny?

_________________
VolvoZone.sk - eshop, náhradné diely, zmena jazyka, diagnostika, chiptuning


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 27 srp 2012 23:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
tomasss píše:
Hmm, hezky, takze z kabiny jen zapnes, a aktivace probiha od urcityho tlaku vejs? Da se hodnota toho aktivacni tlaku nejak nastavit? A co napln, jeste vidis dobre? :green:

Nastavuje se Start PSI a Full PSI, jsou k tomu 3 velikosti trysek a pak taky můžeš laborovat s poměrem vody a metanolu....
Provizorní umístění controlleru dokud to ladím:
Příloha:
image 3839.jpg

Bez toho abys měl v autě AFR budík to asi nemá cenu pořizovat, leda že ti někdo s naprosto stejnou konfigurací auta poradí jeho nastavení....
Než jsem si vyved odvětrání do kapsy za kolem a měl dírku do interiéru, byl jsem z toho kapku zfetovanej :bad:

MarekV píše:
k comu je to dobre?
chladi to vzduch na vystupe z IC a tak dostanes do skrtiacej klapky viac??
narast vykonu je znatelny?

Chladí to vzduch a ten metanol díky jeho oktanovýmu číslu 112 potlačuje klepání, a celkem slušně snižuje AFR, díky tomu můžeš jet na větší předstih a tlačit vyšší tlak bezpečně....
Primárně ti to výkon nezvýší, ale dovolí to dostat z daný konfigurace lepší hodnoty... prostě tam kde by ti ECU hrabala do předstihu a zasahovala kvůli prevenci detonací jedeš bez zaváhání plynule dál....a bezpečně pro motor....


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 28 srp 2012 08:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 1137
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
to je dobra vychytavka
aj citis, ze to auto jede lepsie v zatazi?

_________________
VolvoZone.sk - eshop, náhradné diely, zmena jazyka, diagnostika, chiptuning


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 28 srp 2012 08:54 
Offline

Registrován: červen 2009
Příspěvky: 1269
Bydliště: Praha
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Nu, a až to doladíš, tak ti zůstane vedle řadičky už jen čudlík "TurboBoost" a bavoráky a audiny budeš na dálnici předjíždět... horem :D

_________________
miláššek Saab 9-3SS r.03 1.8t 110kW + BRC
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 28 srp 2012 09:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2010
Příspěvky: 173
Bydliště: Praha
Na poladeni jednotky na brzde bych doporucil UNICHIP, v CR je zastupuje v Praze firma http://www.uni-tec.cz Myslim, ze vi, co delaji, videl jsem od nich upraveny Focus RS a Imprezu STI...

PS : jen se nelekni, ze jsou to puvodem Rusove:)

_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 28 srp 2012 10:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2011
Příspěvky: 584
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo
Trochu mimo téma - neparkoval jsi se svojí V70 tak před 2 měsíci nedaleko Paláce Flóra v Praze, v Lucemburský ulici?

_________________
je: 850 T5-R GUL sedan manuál '95
bylo: VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 28 srp 2012 12:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
MarekV píše:
to je dobra vychytavka
aj citis, ze to auto jede lepsie v zatazi?

Je to cítit, bez toho je jasně znát jak tomu jednotka auta krotí vášně. Koupil jsem už přemapovanou řídící jednotku, která počítá právě s dodatečným vstřikování metanolu...

Ray Doyle píše:
Na poladeni jednotky na brzde bych doporucil UNICHIP, v CR je zastupuje v Praze firma http://www.uni-tec.cz Myslim, ze vi, co delaji, videl jsem od nich upraveny Focus RS a Imprezu STI...

PS : jen se nelekni, ze jsou to puvodem Rusove:)

Jelikož jsem dlouho nemoh sehnat nikoho v rozumný vzdálenosti kdo by mi auto odladil tak jak chci já, nakonec jsem koupil ECU už s udělaným softwarem z UK... a přizpůsobil konfiguraci hardwaru tomu na co je mapa napsaná. Jako problém ladění Volva na brzdě prostřednictvím někoho, kdo to auto vidí poprvý mi připadá hlavně doba/kilometry potřebný na adaptaci řídící jednotky. Systémem pokus->adaptace->brzda... omyl-> znovu to může trvat pěkně dlouho a stát nehorázný peníze.
Jemný doladění někým už vymyšlený mapy by asi časem bylo fajn....

majtinek píše:
Trochu mimo téma - neparkoval jsi se svojí V70 tak před 2 měsíci nedaleko Paláce Flóra v Praze, v Lucemburský ulici?

Určitě ne, do Prahy se moc často nedostanu... Třeba to bylo nějaký pravý R co mělo jako kamufláž vejfuk z ropáka :D

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 28 srp 2012 14:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 1137
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
kde su kupoval ECU?

_________________
VolvoZone.sk - eshop, náhradné diely, zmena jazyka, diagnostika, chiptuning


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R
PříspěvekNapsal: 28 srp 2012 15:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2010
Příspěvky: 173
Bydliště: Praha
A mas nejakou predstavu, kolik mas ted s ECU poniku a ukroutnych newtonu a metru?

_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 261 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.191s | 18 Queries | GZIP : On ]