Mnoho dotazů na D24 a 740

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 17
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha, Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#26 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od faust54 »

Je to možné, teď jsem to řešil na svém dalším vozítku značky Ford a tam jsem vyndal spojku, tak jsem zjistil, ze se mi tam přes ložisko dostala brzdovka...
_________________
Volvo 480 1.7i r.1988 černá
ex Volvo 480 2.0i S r.1995 červená cihlová
ex Volvo S40 1.8 r.2000 silver
Praha 8 - Čimice

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#27 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od Urvanej »

Tak jsem byl na vizuální kontrole a nikde nic neteče. Takže jediná varianta, kterou zvládne moje hlava pochopit je, že to někde přicuclo vzduch. Jenže všechny trubky a hadice vypadaji poměrně pěkně. Tak fakt nevim. Odvzdušnění je odstranění důsledku, nikoliv příčiny a to si ještě nejsem jistej, zda je to to správný.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#28 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od kV8ba »

Čoveče tady ve VRZČ jsou hydraulický spojky na etalonech celkem zakletý :D Já s Ondrou o tom něco víme :green:
Ještě mi napadá jestli ti dobře těsní ten spodní ovládací pístek, že by třeba při sešlápnutí propouštěl... Zkontroloval bych taky hladinu brzdovky
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#29 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od Urvanej »

To bylo první co Ondra hlásil, když sem otevřel haubnu. "Hmmm, hydraulicka spojka, to je pěkná svině..." :D
No nevim co budu dělat, jako jezdit se s tim dá aniž by to prokluzovalo, ale otázka je, zda mě to někde nenechá stát uplně.
Divný je, že spojka vystavuje až nahoře, kdyby to byl vzduch, tak se pedál propadne, ale vystaví až dole, jak se zamačkává nejdřív ta bublinka. Tohle vystavuje už nahoře a pedál je jak bláto. Moje logika z tohohle bohužel nevyvodí závěr.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#30 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od karelvolvo »

pokud spojka zabírá nahoře tak je sjetá lamela nebo nějaký odejitý přitlačák
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#31 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od Urvanej »

karelvolvo píše:pokud spojka zabírá nahoře tak je sjetá lamela nebo nějaký odejitý přitlačák
Bylo to v pořádku, ale po jednom rozjezdu z křižovatky se to takhle změnilo, takže lamela nee, ostatní neumim.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

#32 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od GDPR_user »

Popraskaný přítlačák.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#33 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od Urvanej »

martinopel píše:Popraskaný přítlačák.
hmm, si tak řikám, zda si mohl diagnostikovat ještě něco horšího...
Dá se to nějako ověřit jinak než oddělenim motoru a převodovky? Jakej je tam na čumendu přístup z boku přes gumičku páky? Trochu mě jímá hrůza :unknown: :sorry:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

#34 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:
martinopel píše:Popraskaný přítlačák.
hmm, si tak řikám, zda si mohl diagnostikovat ještě něco horšího...
Dá se to nějako ověřit jinak než oddělenim motoru a převodovky? Jakej je tam na čumendu přístup z boku přes gumičku páky? Trochu mě jímá hrůza :unknown: :sorry:
Není to taková hrůza.Jsou i horší věci.Kdyby to bylo na V70 bylo by to horší.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#35 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od Urvanej »

Tak jsem chtěl objednat středové uložení, ale mam problém, jsou tři průměry kardanu.
Tuší někdo jakej mam na D24 v 740, existuje na to nějakej klíč, nebo to prostě musim změřit? Nějak se mi nedaří dostat na jedno místo šupleru a auto :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#36 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od Urvanej »

Tak jsem naměřil hřídel 50,9 (tu desetinku přičítám bordelu na hřídeli). No a stejně jsem v loji a furt nevim kerou sadu pořídit :(
EDIT: tak telefonát p. Kučerovi a uže je objednáno, 1001667 třeba to někomu pomůže.
EDIT 2: vyměněno a pasuje jak perdel na hrnec. Jen pro někoho dalšího, objednejdte si rovnou i ty plíšky z obou stran, nebo si je neponičte při vyrážení ložiska, jako se to povedlo mě. Stálo mě to 2h rovnání.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#37 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od Urvanej »

Urvanej píše:...šaltpáka při rozjezdu vibruje uplně strašně, hlavně při rozjezdu do kopce. Pokud roztočím motor na 2000, tak je rozjezd plynulý...
Po studiu turbokostek a jinejch fór jsem náhodou narazil na to, že efekt vibrující šaltpáky se dá odstranit, případně snížit novým olejem v převodovce a lehkým přeplněním (pro M47 tam dostat 2l). No za test mi to stálo, stejně jsem věděl kuloví jak je tam dlouho. Jelikož v okolí neni k sehnání Mobil ATF 220 ani originál a poštu živim jen pokud je to nutný, zakoupil jsem v lokálním obchodě LoquiMoly ATF 1300, kterej splňuje fordí normu 33G. Olej vyměnil a hle, vibrace skoro zmizely. :Yahoo!: Kvalty tam padaji jak němci do krytu a zkrátka převodovka se chová jako hodná holka :-)
Celková cena 400 za olej a 2h práce na heveru(nejdýl trvalo tam ten olej ručním čerpadlem nalejt).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#38 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od LukášM »

Děkuji za info, také mě to preventivně čeká :)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#39 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od Urvanej »

No možná jsem měl ještě napsat, že jsem vypustil pouze lehce přes litr oleje.
Opravdu důležitý je mít něco, co je schopný čerpat olej do kopce, nebo dost dlouhou hadičku a využít "spojené nádoby", protože se shora k tomu nedostaneš. Kontrolnim napouštěcí šroubem to začne vytýkat cca při 1,7l (starý M47 cca před 89 už při 1,3l) a na přeplnění je potřeba auto dost naklonit.
Klasický varování: šrouby jsou mosazný, nutno použít pro povolení 6ti hraný klíče, protože stranovym a možná i 12ti hranem ho strhneš. A první co povolovat je napouštěcí šroub, abyste si to nevypustili a pak napouštěcí nepovolili :-) Při nejhoršim lze prý nalít čidlem nahoře na skříni, ale vopruz neuvěřitelnej.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#40 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od LukášM »

Uvidíme :D
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#41 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od kV8ba »

Urvanej píše:...Opravdu důležitý je mít něco, co je schopný čerpat olej do kopce, nebo dost dlouhou hadičku a využít "spojené nádoby", protože se shora k tomu nedostaneš...
Trychtýř, izolačka, kousek zahradní hadice a leješ krásně od motoru :green:
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#42 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od Urvanej »

kV8ba píše:Trychtýř, izolačka, kousek zahradní hadice a leješ krásně od motoru :green:
Ale to víš že jo, netvrdim že to nejde, ale abys nahoře lil a zároveň dole koukal jesi už nepřetejkáš jde blbě :-) Pokud si na to sám... :friends:
Na V40 sem to dělal jak píšeš, ale tam je vidět.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#43 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od Urvanej »

Tak teda pánové, kteří tvrdili, že vana jde dolu bez vyndání motoru, tak vás nemam rád.
Motor na doraze nahoře, a vana visí v klidu na koši a netváří se, že by se jí chtělo ven. Ježek v kleci hadr, ale tohle na rozdíl od ježka nemá řešení. Tak to jdu zase zašroubovat zpátky :cry:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#44 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od Sergej »

Urvanej píše:Tak teda pánové, kteří tvrdili, že vana jde dolu bez vyndání motoru, tak vás nemam rád.
Motor na doraze nahoře, a vana visí v klidu na koši a netváří se, že by se jí chtělo ven. Ježek v kleci hadr, ale tohle na rozdíl od ježka nemá řešení. Tak to jdu zase zašroubovat zpátky :cry:
Kto taku hovadinu tvrdil ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#45 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od Urvanej »

No já se na to ptal, ale exaktně jsem netvrdil, že to chci dělat v autě. Iggy napsal, že si ho kdyžtak jen přizvednu, což jsem bral jako potvrzení toho, že to jde, když si na to nějak nereagoval. Zkrátka sem myslel, že se celou dobu bavíme o sundavání vany na autě.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#46 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od Sergej »

Urvanej píše:No já se na to ptal, ale exaktně jsem netvrdil, že to chci dělat v autě. Iggy napsal, že si ho kdyžtak jen přizvednu, což jsem bral jako potvrzení toho, že to jde, když si na to nějak nereagoval. Zkrátka sem myslel, že se celou dobu bavíme o sundavání vany na autě.
Mozno si ho pridvihol trochu viac, a mozno pod inym uhlom ;-)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#47 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od Urvanej »

Víc už nejde :-) a úhel je danej převodovkou a výškou tunelu.
Problém je v tom, že vana je u převodovky vysoká cca 20cm a to prostě přes převodovku nepřeleze. Na koši nesedí, ale šprajcne se o převodovku. Další varianta je spuštění nápravnice, nebo sundání převodovky.
Nicméně účel to trochu splnilo, koš jsem si ošahal, a je čistej, ale přecejen vidět ho je rozumnější :-)

EDIT: tak nakonec se opravdu nepodařilo a sundat vanu v autě bez sundání převodovky nebo nápravnice neni možné. Povedlo se mi nakonec aspoň vanu prošmatat a vyndat trochu bordelu, ale nic co by překvapilo. Takže účel to splnilo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#48 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od VanThomas »

Mára taky tvrdil, že to de, ale neviděl jsem to... :unknown:
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#49 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od tomasss »

Urvanej píše:Nicméně účel to trochu splnilo, koš jsem si ošahal, a je čistej, ale přecejen vidět ho je rozumnější :-)
Myslim ze ti v kufriku s naradim chybi >tohle< :wink:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#50 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od Urvanej »

No nevim jak, nedovedu si to představit. Prostě pohybu dolu vadí nápravnice a pohybu vzad zase převodovka.

Už kolikrát jsem o endoskopu přemýšlel, ale vzhledem k tomu, jak často se v tom hrabu se mi to asi nevyplatí, i kdy třeba časem... Ono svojí službu by udělalo i zubařský zrcátko, už ho mam k vánocum u ježíška objednaný :-) Ale přecejen je ten vousáč už starší pán a mohl by zapomenout... :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“