Haprujuci diferencial V960/B204FT

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#26 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Drtic »

Tak to je fakt zvlastni zahada..zvedni zadek heverem za diff a pozoruj co se stane pri rucnim toceni koly. Pripadne nastartuj a nech to jet na "D"
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#27 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

Drtic píše:Tak to je fakt zvlastni zahada..zvedni zadek heverem za diff a pozoruj co se stane pri rucnim toceni koly. Pripadne nastartuj a nech to jet na "D"
Mam sice manual, ale chnapem ;-)
Otazka: ako je utesnene veko diferaku ? Korkovym tesnenim ako na tuhej naprave, alebo lepene ? Tesnenie zozeniem len v autorizaku ? Pozeram, ze ho kucera neponuka...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#28 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sarkasmic »

víko je na papíru,vystřihneš si sám,nebo nalepiš na silikon.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

GDPR_user

#29 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od GDPR_user »

Sergej píše:
tomasss píše:Moment, pokud vim tak bud je to ALD (diferak s automatickou uzaverou) a nebo LSD (diferak s omezenym prokluzem). A vlastnost uzamykani/odemykani je vlastni jen pro ALD. Podle tech cisel nevim, hodne info je tady a tady ale cisla jsem podobny nenasel. Sundani vika to jisti ;)
Som trochu prekvapkany, ale ani podla vyrobneho stitku nie je mozne urcit typ diferencialu a ani prevodovy pomer. Len co zozeniem olej a nove tesnenie, dam dolu veko.
Ked sa to stalo 1. krat tak som myslel ze sa mi vykrutila zadna naprava, resp jkedno koleso "odbocilo", ale nic take sa nestalo. Ked je to "zamknute" tak v lavotocivej zakrute prechadzanej pod plynom lave koleso piska, preklzuje, zjevne chce ist rychlejsie.
Osobně typuji na přidřené,nebo vysypané ložisko v difu,kdy odpor je tak velký,že je potřeba opačné zatáčky na překonání tření.A nebo je opravdu totálně v prdeli nějaký silentblok a po zamknutí dojde k posunutí geometrie.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#30 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

Sarkasmic píše:víko je na papíru,vystřihneš si sám,nebo nalepiš na silikon.
Mam moznost kupit tesniace papiere, ale chcu po mne specifikovat hrubku. Aka je optimalna, resp ake sa bezne pouzivaju ? Papiere nie su drahe takze by som kupil aj viac druhov (hrubok).
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#31 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sarkasmic »

u veci jako dif,víko převodovky je čím silnější tím lepší,v místech kde je tlak a vibrace-třeba pod vodní pumpu coo nejtensi. Třeba víko difu je plech na litinu,tam bych se 3mm vůbec nebál...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#32 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

Dnes som mal auto na zdvihaku a poznatky su nasledovne:
Podmienky testovania - nastartovane auto, zaradena 1. rychlost a zdvihnute vo vzduchu.
Lave koleso - po zastaveni rukou, prakticky okamzite doslo k uzamknutiu diferaku a koleso sa znova roztocilo.
Prave koleso: - po zastaveni kolesa a jeho drzani v rovnakej polohe toto stale stalo. Az od urcitej rychlosti protismerneho otacania sa diff zamkol a koleso sa znova roztocilo. Pri zastaveni kolesa a pomalom otacani proti smeru, ktorym by sa normalne otacalo, sa diff nezamkol, bolo citit nejake vnutorne odpory majuce snahu koleso roztocit, avsak rukami slo bezpecne udrzat zastavene.
Po zamknuti ktorehokolvek kolesa uz toto neslo rukou zastavit.
Predpokladam ze spravanie praveho kolesa nie je celkom koscher, moze mi to niekto potvrdit ?
Kde je na diffe napustny srob oleja ? Treba pri vymene oleja alebo demontovani veka diff zhodit dolu, teda demontovat spodny ram multilinku ?
Podla toho ako v dife pri uzamknuti kleplo/cvaklo usudzujem ze tam bude mechanicka uzavierka, teda G80.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#33 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od tomasss »

Jj, kola by se mely chovat stejne, viz video funkce G80 v moji galerii.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#34 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sarkasmic »

vypustnej je zaspod,ale nektere ho nemaji,napouštěcí je v tom plechovým víku.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#35 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

Co treba vsetko povolit demontovat aby som sa k napustnemu srobu, resp veku dostal ? Po zlozeni bude asi treba ist na geometriu...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

GDPR_user

#36 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od GDPR_user »

Sergej píše:Co treba vsetko povolit demontovat aby som sa k napustnemu srobu, resp veku dostal ? Po zlozeni bude asi treba ist na geometriu...
Udělat díru v kufru

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#37 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Fery »

Na co asi narážíš ...

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#38 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sarkasmic »

:D
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#39 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

martinopel píše:
Sergej píše:Co treba vsetko povolit demontovat aby som sa k napustnemu srobu, resp veku dostal ? Po zlozeni bude asi treba ist na geometriu...
Udělat díru v kufru
Verim ze aj taki majstri su, ale to radsej ten multilink rozoberem.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 134
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#40 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od _Iggy_ »

sak si tam mozes urobit take elegantne viecko ako ma v kufri nad nadrzou sedma :D
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#41 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

_Iggy_ píše:sak si tam mozes urobit take elegantne viecko ako ma v kufri nad nadrzou sedma :D
Nejak dnes oplyvas humorom... Hovoris ze viecko rad poskytnes zo svojej sedmy :D ?
Mimoto veko diferaku je presne pri stene "hrnca" na rezervu.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 134
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#42 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od _Iggy_ »

sak sedmu na diely mas doma jednu uz dlho, uz si zabudol? :D
ale mozem pozret ci nahodou v dvojke nie je take iste...
a potom ti mozeme otunit hrniec, ved rezervu v nom aj tak nemas :ROFL:
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#43 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

_Iggy_ píše:sak sedmu na diely mas doma jednu uz dlho, uz si zabudol? :D
ale mozem pozret ci nahodou v dvojke nie je take iste...
a potom ti mozeme otunit hrniec, ved rezervu v nom aj tak nemas :ROFL:
ha ha ha... sa pridem kuknut ako prehadzujes motor... Iggi v monterkach to bude pohlad... :ROFL:
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 134
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#44 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od _Iggy_ »

mal si sa dneska kuknut jak ti opravovali ten dojebany disk, co si sa z neho pokusal vyrobit pac-mana... ma rano zradil pred cestou do roboty. a mozem ti povedat, ze v prvom momente mi vobec nedoslo, ze to guma, obaval som sa, ze ten diferak sa zlozil uz uplne =@
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#45 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

_Iggy_ píše:mal si sa dneska kuknut jak ti opravovali ten dojebany disk, co si sa z neho pokusal vyrobit pac-mana... ma rano zradil pred cestou do roboty. a mozem ti povedat, ze v prvom momente mi vobec nedoslo, ze to guma, obaval som sa, ze ten diferak sa zlozil uz uplne =@
Ty zo sebou nenosis rezervu ? :D
Dufam ze si nemeskal velmi do prace...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#46 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

Vie niekto poradit co treba nutne odmontovat ak sa chcem dostat k veku diferaku ? Aby som zbytocne nedemontoval co netreba. Pripadne co vsetko obnasa vymena diferaku. Poloosi nechat na diferaku a novy dat aj s poloosami alebo ich v diferaku uvolnit ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#47 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

Takze napustny srob je podla nakresov na strane kardanu, cize pristupny bez rozoberania napravy, na demontaz veka, treba dat dole spdny ram napravy a zvesit diferak z vrchneho silentbloku.
A jedna informacia ktora potesi aj ostatnych: Frikcny modifikator do diferakov ma Volvo P/N 1161619 - 1L stoji 16,02. Je to nahrada za doporucovany P/N: 1161129-0
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#48 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Drtic »

Sergej píše: A jedna informacia ktora potesi aj ostatnych: Frikcny modifikator do diferakov ma Volvo P/N 1161619 - 1L stoji 16,02. Je to nahrada za doporucovany P/N: 1161129-0
Tzn. ze je to jen aditivum do klasickeho oleje?
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#49 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

Drtic píše:
Sergej píše: A jedna informacia ktora potesi aj ostatnych: Frikcny modifikator do diferakov ma Volvo P/N 1161619 - 1L stoji 16,02. Je to nahrada za doporucovany P/N: 1161129-0
Tzn. ze je to jen aditivum do klasickeho oleje?
Tak som to pochopil, este mi neodpisal kolko tam toho mam dat.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#50 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

Drtic píše:
Sergej píše: A jedna informacia ktora potesi aj ostatnych: Frikcny modifikator do diferakov ma Volvo P/N 1161619 - 1L stoji 16,02. Je to nahrada za doporucovany P/N: 1161129-0
Tzn. ze je to jen aditivum do klasickeho oleje?
Podla servisaka z RM-JET Trnava to je priamo olej do diferaku, a tu: http://blusynthetic.com/sites/default/files/75W-90%20Technician%20Series%20LSD-FS%20%28PDS%29.pdf som zda sa natrafil priamo na technicky list vyrobcu, kde to potvrdzuje.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“