Minisraz v rumunském Banátu

prostě proběhlo...
  • Autor
  • Zpráva
LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#1 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od LUBOŠ »

Volvem do Rumunska aneb sraz v Banátu,
tak jsme si po pěti letech plánů a různých odkladů udělali čas na společný výlet do rumunských kopců. Skupina brněnského Vovoclanu vyrazila v pátek 1. 7. 2011 v 9 hodin večer z čerpací stanice AGIP na D2 směr Bratislava – Budapešť – Arad – Temešvár – Moravita – Bozovice - Rovensko.
Účastníci zájezdu a jejich plechové tanky:
Standa a Petr s Volvem 245,
Dušan alias Volvoclan s rodinou na Volvu 945,
Luboš s rodinou taktéž na Volvu 945,
Krasomil s Petrou tentokrát nechali doma dvostovku a nabalili bágly do Citroena.
Nejdůležitější osoba Tomáš – náš průvodce po rumunském kraji a oblasti Banátu cestoval plně naloženým Formanem.
Vzhledem k datu tj. prvnímu dni prázdnin to vypadalo na hraničním přechodu Slovenska a Maďarska velmi lidnatě. Potřebovali jsme koupit VIGNETU – dálniční známku a natankovat LPG.

Vignetu jsme si obstarali po skoro hodinovém čekání na benzince a LPG je v Maďarsku poměrně kumšt natankovat. Na internetu byli info o rozsáhlé siti čerpacích stanic, ale skutečnost je zcela odlišná. Na 400km úseku dálnice pouze tři čerpačky a ceno okolo 25Kč/litr LPG. To jsme ještě netušili, co nám souhra okolností připraví za perné chvilky před Budapeští. Zde začal Tomášův Forman stávkovat. Po rychlém ohledání, musel Standa konstatovat smrt palivového čerpadla. Byly dvě hodiny po půlnoci a už jsme řešili co dál. Vzhledem do jakých končin jsme se vydávali, tak jsme měli sebou malou dílnu, včetně náhradních dílů. Standa vylovil palivové čerpadlo z Volvo motorizace B 200F ze svých zásob a našel způsob, jak zpojízdnit Formana. Po třech hodinách oprav jsme pokračovali dále – hurá!!!! Standa zkřížil Volvo se Š Formanem. Na maďarské dálnici se připojil italský řidič Volva 480 a jel s námi v koloně asi hodinu jízdy. V průběhu sobotního dopoledne vjíždíme do Rumunska a opět kupujeme známku i na okresní silnice. Cena benzínu BA 95 okolo 30Kč/l, LPG do 18Kč/litr. V Rumunsku po 150 km jízdy dáváme svačinu a vyrážíme na posledních 120 km co nás dělí od cíle cesty – Rovenska.
Přílohy
020720111029.jpg
020720111029.jpg (43.8 KiB) Zobrazeno 8091 x
P1011103.jpg
P1011103.jpg (118.32 KiB) Zobrazeno 8097 x
P1011104.jpg
P1011104.jpg (85.53 KiB) Zobrazeno 8097 x
P1011105.jpg
P1011105.jpg (87.89 KiB) Zobrazeno 8097 x
DSCF0310.jpg
DSCF0261.jpg
DSCF0267.jpg
DSCF0267.jpg (149.33 KiB) Zobrazeno 8097 x
DSCF0276.jpg
s.jpg
Naposledy upravil(a) LUBOŠ dne 10 črc 2011 19:47, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#2 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od LUBOŠ »

Jsme ve velkém očekávání, cesty doposud velmi slušné. Při příjezdu do obce Bozovice nás ale čeká 10 km rozbité asfaltky a slalomu mezi dírami na cestě. Konečně jsme se dostali na kamenitou cestu a 14km stoupání – cíl cesty Rovensko je již skutečně nadohled. Tento úsek jsme jeli asi hodinu a půl. V sobotu odpoledne jsme na vrcholu kopců – v Rovensku. Následuje ubytování, první pivo a nějaká ta štamprla při večeři na přivítanou. Naši krajané jsou velmi přátelští a pohostinní. Ubytování buď ve staré chalupě nebo v nových chatkách se sprchou a WC na pokoji u rodiny Franty Mojžíše. Zde máme nádherný výhled na okolní kopce, pastviny a políčka, kde za každodenní dřiny si místní krajané obstarávají své živobytí.
Přílohy
060720111106.jpg
060720111106.jpg (85.09 KiB) Zobrazeno 8030 x
060720111105.jpg
060720111105.jpg (118.79 KiB) Zobrazeno 8030 x
P1011131.JPG
P1011131.JPG (102.61 KiB) Zobrazeno 8030 x
P1011130.JPG
P1011130.JPG (120.58 KiB) Zobrazeno 8030 x
P1011117.jpg
020720111037.jpg
020720111037.jpg (55.45 KiB) Zobrazeno 8086 x
DSCF0354.jpg
DSCF0362.jpg
DSCF0362.jpg (142.96 KiB) Zobrazeno 8088 x
DSCF0396.jpg
DSCF0342.jpg
Naposledy upravil(a) LUBOŠ dne 10 črc 2011 21:27, celkem upraveno 3 x.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#3 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od LUBOŠ »

Neděle 3. 7. 2011 seznámení s místním okolím, pěší výlet do kopců. Jsme nadšení kuchařským uměním naší paní domácí.
V pondělí jsme si opět zopakovali pěší turistiku po okolí s válením po stráních a piknikem v trávě.
Na úterý byl v plánu výlet k Dunaji, do druhé české vesnice v Rumunsku do Svaté Heleny a následně podél Dunaje na největší vodní dílo na Dunaji – Železná Vrata.
Sjezd k Dunaji byl velký adrenalin, hlavně prvních dvacet km. Cesta se místy podobala spíš korytu potoka. Po 6km jsme v lese narazili na osádku vozidla Audi A4 zahrabanou přední nápravou v sesuté lesní půdě. Tito tři hoši zde stáli od druhé hodiny ranní a asi čekali na zázrak, protože jedinné čeho dosáhli, tak bylo totálního zahrabání. Potřebovali jsme projet, tak jsme uvedli v praxi ženijní práce a hošany jsme vyprostili. „ Kupodivu“ sebou kromě Red Bullu neměli ani lano ani lopatu.
Doporučili jsme jim, změnu kurzu a této cestě nahoru do obce se vyhnout a objed kopec z druhé strany, což reprezentuje cca 170km, ale jistota dosažení cíle je téměř 100%. Měli ovšem svoji hlavu. Po návratu večer na naší základnu do Rovenska o nich nikdo naslyšel, žádná Audina nahoru nedorazila. Asi to možná otočili a nebo tam nocují dodnes …..
Asfaltová cesta okolo Dunaje byla velice kvalitní s pěknou vyhlídkou na řeku, na okolní skály, které již byly na srbském území. Obec Svatá Helena je taktéž jednou z mála českých vesnic na rumunském území, ale jestliže můžu porovnat s obcí Rovensko, tak podlehla turistickému ruchu. Vede zde asfaltka, zaparkované české autobusy – zkrátka zásah civilizace je zde již patrný. Dlouho jsme se nezdrželi a už jsme vyjeli směr Oršava a přehrada. Po desítkách km kvalitního asfaltu, najednou úseky někdy i několika km prašné štěrkové cesty – pěkný překvápko.

Přehrada Železná Vrata – působí mohutně, ale byla velká škoda, že po hrázi se nelze projít. Je to totiž hraniční pásmo se Srbskem. Tato přehrada dává podstatný kus energie do Srbska a do Rumunska. Po půl hodinovém očumování a zákazu fotografování odjíždíme zpět přes návštěvu trhu v Oršavě do místa našeho noclehu, do Rovenska.
Přílohy
050720111057.jpg
050720111054.jpg
050720111054.jpg (126.14 KiB) Zobrazeno 8077 x
050720111065.jpg
050720111065.jpg (110.06 KiB) Zobrazeno 8077 x
050720111064.jpg
050720111064.jpg (103.01 KiB) Zobrazeno 8077 x
P2180646.JPG
P2180631.JPG
P2180631.JPG (140.9 KiB) Zobrazeno 8078 x
P2180613.JPG
P2180613.JPG (82 KiB) Zobrazeno 8078 x
050720111090.jpg
050720111090.jpg (64.83 KiB) Zobrazeno 8080 x
050720111101.jpg
050720111101.jpg (113.83 KiB) Zobrazeno 8080 x
050720111099.jpg
050720111099.jpg (79.9 KiB) Zobrazeno 8080 x
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#4 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od LUBOŠ »

Ve středu již část skupiny Luboš + Dušan Volvoclan odjíždí domů, druhá skupina Standa + Krasomil vyráží na dlouhý pěší výlet na Mlýnky. Domů odjíždí až ve čtvrtek.
Tímto bych chtěl poděkovat našemu průvodci Banátem Tomášovi a našemu hostiteli Frantovi Mojžíšovi.
Přílohy
P1011150.jpg
P1011150.jpg (116.23 KiB) Zobrazeno 8062 x
030720111039.jpg
030720111039.jpg (102.02 KiB) Zobrazeno 8062 x
050720111084.jpg
050720111084.jpg (118.25 KiB) Zobrazeno 8063 x
050720111079.jpg
050720111079.jpg (78.89 KiB) Zobrazeno 8063 x
P1011153.jpg
P1011148.jpg
P1011148.jpg (119.62 KiB) Zobrazeno 8070 x
P1011151.jpg
P1011151.jpg (89.66 KiB) Zobrazeno 8070 x
P1011156.jpg
P1011156.jpg (117.8 KiB) Zobrazeno 8072 x
P1011155.jpg
P1011155.jpg (114.29 KiB) Zobrazeno 8074 x
050720111075.jpg
050720111075.jpg (71.23 KiB) Zobrazeno 8077 x
Naposledy upravil(a) LUBOŠ dne 10 črc 2011 21:01, celkem upraveno 7 x.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

PLJARDA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1194
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
Bydliště: Brno;Nový Lískovec

#5 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od PLJARDA »

:good: :good: :good: v Rumunsku je krásná příroda , upřímě závidím v dobrém :good: :good: :good:
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895

BOSON
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 327
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Riazaň, RUSSIA
Vůz: V70TDi I, stříbrný metal, manual

#6 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od BOSON »

Náádhééra. Kuva, jel bych hned. :) Rumunské vnitrozemí nemá chybu, ale sám bych tam nejel. Tak příště dejte vědět včas, pokuď by vám nevadil čehúň-výchdniar :D :beer: :D
_________________
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#7 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od doktor »

... miláčku, to čerpadlo si zabalil? ....
... jasně lásko...

:good:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#8 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od LUBOŠ »

doktor píše:... miláčku, to čerpadlo si zabalil? ....
... jasně lásko...

:good:
seznam mých ND sebou:
Váha vzduchu
Zesilovač zapalování
Zapalovací kabely
Svíčky
Indukční cívka
Relé čerpadla + vstřiků
Vodní pumpa
Hardy spojka
Středové uložení
Lano
Plnohodnotná rezerva
Rozvodový řemen
Kladka šponovací
Vstřiky
ŘJ zapalování + vstřiků
Plynový filtr
Víčko rozdělovače
Sprej pro nouzové nafouknutí kola

a plno různých lan, lopata, stranový klíče, gola soupravy. :D :D :D :D
Prý nejsem normální, říkali mě doma.
Naposledy upravil(a) LUBOŠ dne 10 črc 2011 21:20, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#9 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od LUBOŠ »

BOSON píše:Náádhééra. Kuva, jel bych hned. :) Rumunské vnitrozemí nemá chybu, ale sám bych tam nejel. Tak příště dejte vědět včas, pokuď by vám nevadil čehúň-výchdniar :D :beer: :D
Bosone, nemáš do těchto podmínek auto. I Standa měl problémy s 200kou při průjezdu přes přírodní nerovnosti. My co máme krabice o pár čísel výše, tak to jakž tak šlo. Musíš si na příště pořídit pořádnou káru. :D
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

BOSON
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 327
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Riazaň, RUSSIA
Vůz: V70TDi I, stříbrný metal, manual

#10 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od BOSON »

Cááák, o tolik vyšséé nésjte :) . Dal bych tam vatší kola :D :D :D
_________________
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.

maldini
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 423
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

#11 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od maldini »

Luboši, parádní slohová práce! I ten včerejší výklad v Kněhyni stál za to. Klobouk dolů.
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#12 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od standa »

Skvělý výlet! Češi se do rumunského Banátu přistěhovali před 180 lety, ale dodnes všichni mluví plynně česky (s krásnými archaismy). Připadal jsem si jako na prázdninách u babičky v čase, kdy randila s dědou...



_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 563
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

#13 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od scoff »

jj promitani bylo super
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#14 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od LUBOŠ »

maldini píše:Luboši, parádní slohová práce! I ten včerejší výklad v Kněhyni stál za to. Klobouk dolů.
děkuji Aleši, :), ještě bych se rád přidal ke Standovému hodnocení dialektu řeči a způsobu života našich krajanů.
Na mě atmosféra ve vesnici působila, jako děj z filmu "Trampoty oficiála Tříšky". Většina polních prací se provádí ručně, traktory se dostanou jen do malé části pozemků, vše je v kopcích a převážná část práce je závislá na lidském úsilí za pomoci koní a hovězího dobytka.
Co je bohužel i pravda, tak vliv turistiky v podobě některých návštěvníků ze země České a jejich motocyklů nebo čtyřkolek, je pro přírodu mnohdy ne příliš ohleduplný. Někteří jedinci nerespektují cesty a jezdí i po polích s úrodou.
Když jme to slyšeli od místních obyvatel, tak se člověk styděl za to, odkud pochází. Určitě by si to tito frajeři nelajzli v Rakousku nebo v Bavorsku, ale zde si připadají nedotknutelní. :(
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

maldini
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 423
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

#15 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od maldini »

Bohužel, stejně jako u nás... Čím dál na východ si někteří nárokují status nepostižitelných a absolutních ignorantů čehokoliv. Je to škoda, tací egoisté potom otravují život normálním lidem. A co se týče stydění se za svůj původ, přiznám se, že toto mě už trápí poměrně dlouho... Ale naštěstí jsou i lidé rozumní, kteří chápou, že chování několika primitivních jedinců nereprezentuje většinu, ačkoliv jejich počet neustále narůstá...
ještě takový soukromý poznatek - máš opravdu skvělou rodinu.
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 563
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

#16 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od scoff »

LUBOŠ píše:Když jme to slyšeli od místních obyvatel, tak se člověk styděl za to, odkud pochází. Určitě by si to tito frajeři nelajzli v Rakousku nebo v Bavorsku, ale zde si připadají nedotknutelní. :(
za predlozeni ceskeho pasu uz jsem se parkrat ve světe stydel ale nenapadlo by mne zebych se mohl stydet i v zemich jako je rumunsko :oops:
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 94
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Hrušovany u Brna
Kontaktovat uživatele:

#17 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od volvoclan »

Volvoclokaní rodina děkuje všem zúčastněným jednak za důvěru a druhak za to,že nás taky jednou vyvezli.Bylo to fajn,bezva,príma ,moc jsme si to užili a zatlačujem slzu dojetí nad tou krásou a čistotou...díky,díky,díky!!!Nikdy nezapomeneme!
Mno a k temu slohu...jako respekt Lubošu!
Přílohy
P2180015 – kopie.JPG
P2180015 – kopie.JPG (31.07 KiB) Zobrazeno 7988 x
_________________
V945 2,0 benzín+LPG,91 manuál,B200F/antracit V245GL 2,3benzín,81 manual B230F stříbrná,dnes již černá mat B230FT

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#18 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od standa »

Přidám pár údajů:


- cesta z Brna do Rovenska měří 786km, na výletě kolem Dunaje jsme ujeli 283km, celkem bylo tedy najeto 1855km (údaje převzaty z GoogleMaps, neboť nahnilý kablík z čidla pro tachometr hodil při vykřižování náprav v terénu takříkajíc ručník do ringu :roll: )


- spotřeboval jsem 171 litr benzinu, což dělá 9,22 l/100km (do Rumunska jsem vezl metrák cukru, půl metráku mouky, dvě velký pneumatiky na žebřiňák (výše uvedené je v Rumunsku drahé nebo nedostupné), Petra (Slima) s báglem a ještě jsem odlehčil Formana našeho velitele o nějakou bagáž, zpět jsem jel nalehko jen se Slimem a výslužkou (zkapalněné ovoce a zpracovaný kus prasete :) )


- z Brna vás až do rumunské Moravity čeká dálnice nebo rovné a kvalitní silnice, dalších 50km (do města Oravita) je jako naše průměrná okreska, následuje přejezd horského sedla do obce Bozovici (samá zatáčka dokopcazkopca a výborná cesta - jasně nejkrásnější úsek cesty). Do Rovenska zbývá už jen asi pětadvacet kilometrů - skoro dvě hodiny pro slabé povahy jako jsem byl já :oops: a půlhodinka pro šílence jako je náš velitel Tomáš :crazy: .


- na našem výletě k Dunaji jsem si ověřil, že najetí v mírné rychlosti na ostrý kámen velikosti kilovky cukru :D neznamená nutně proražení gumy a že nemá smysl vyhýbat nicotným kamínkům velikosti sevřené pěsti. V rychlostech 30kmh a vyšších se už tolik netřepe volant a jízda je po kamenitých cestách plavnější :crazy: . Krasomil jel s velitelem ve Formanu jeden výjezd do Rovenska a vyprávěl nám, že byla několikrát zařazena čtyřka a rychloměr se dotýkal devadesátky - a přitom se propíchla jen jedna guma!
Přílohy
PICT2195.JPG
PICT2195.JPG (121.03 KiB) Zobrazeno 7911 x
PICT2199.JPG
PICT2199.JPG (64.1 KiB) Zobrazeno 7911 x
PICT2200.JPG
PICT2203.JPG
PICT2203.JPG (104.85 KiB) Zobrazeno 7911 x
PICT2204.JPG
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#19 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od Drtic »

Panove, tak to je famozni! To jsem si rikal, jakej jsem dobrodruh, kdyz jsem vloni vyrazil devitkou na lofoty :oops: Vypada to, ze jsem si nasel dalsi cil ktery chci navstivit :evil:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

PLJARDA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1194
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
Bydliště: Brno;Nový Lískovec

#20 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od PLJARDA »

vypadá to fakt supr, hoďte ještě nějaké foto
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 94
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Hrušovany u Brna
Kontaktovat uživatele:

#21 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od volvoclan »

Zde foto úseků kolem Dunaje,těch horších...
Přílohy
P2180768k.jpg
_________________
V945 2,0 benzín+LPG,91 manuál,B200F/antracit V245GL 2,3benzín,81 manual B230F stříbrná,dnes již černá mat B230FT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 94
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Hrušovany u Brna
Kontaktovat uživatele:

#22 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od volvoclan »

ještě momentka s cesty směr Rovensko...
Přílohy
P2170316k.jpg
_________________
V945 2,0 benzín+LPG,91 manuál,B200F/antracit V245GL 2,3benzín,81 manual B230F stříbrná,dnes již černá mat B230FT

maldini
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 423
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

#23 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od maldini »

Kluci a holky, já vám tak závidím... Rozhodl jsem se, že si co nevidět koupím sedmici, abych se naučil jezdit se zadkem, a příští rok nějakou zachovalejší sedmici nebo devítku. Jakmile zase něco naplánujete, jedu s vámi!!!
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

wolf
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 858
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

#24 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od wolf »

Stando, Volvoclane a spol, palec nahoru, vypadá to na super výlet! Těším se osobně na pokec!
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5785
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#25 Minisraz v rumunském Banátu

Příspěvek od neuman zdenek »

všechno parádní :Bravo: :Bravo: :good:
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Proběhlo - Volvosrazy“