Multilink nivomat pruziny - prosba
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#1 Multilink nivomat pruziny - prosba
Nemate nekdo doma aspon jednu pruzinu z nivomatovyho multilinku? Potreboval bych vyzkouset jeji tvrdost - mam pruziny z 940 kombajnu, ale zjistil jsem ze maji stejnej pocet zavitu, stejnou tloustku dratu i stejnou delku. Jediny co je jiny je to, ze multilinkovy jsou nabarveny na zeleno a z kombiku na hnedo, tak mne napada jestli to neznaci odlisnej material (tvrdsi u kombajnu).
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 Multilink nivomat pruziny - prosba
Mam multilinkove zo 760/D24TIC sedan a su cierne.tomasss píše:Nemate nekdo doma aspon jednu pruzinu z nivomatovyho multilinku? Potreboval bych vyzkouset jeji tvrdost - mam pruziny z 940 kombajnu, ale zjistil jsem ze maji stejnej pocet zavitu, stejnou tloustku dratu i stejnou delku. Jediny co je jiny je to, ze multilinkovy jsou nabarveny na zeleno a z kombiku na hnedo, tak mne napada jestli to neznaci odlisnej material (tvrdsi u kombajnu).
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3 Multilink nivomat pruziny - prosba
Zakladni barva je vzdycky cerna, ale pak je pres to jeste nekde nanesenej flek s barvou jinou...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#4 Multilink nivomat pruziny - prosba
Aha, to moze byt a ako si predstavujes skusku ?tomasss píše:Zakladni barva je vzdycky cerna, ale pak je pres to jeste nekde nanesenej flek s barvou jinou...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#5 Multilink nivomat pruziny - prosba
Zmerit delku volne lezici pruziny, pak zatizit 50kg pytlem cementu a opet zmerit delku nebo cokoliv podobneho co se da zopakovat...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 Multilink nivomat pruziny - prosba
Tak idem zhanat cementtomasss píše:Zmerit delku volne lezici pruziny, pak zatizit 50kg pytlem cementu a opet zmerit delku nebo cokoliv podobneho co se da zopakovat...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#7 Multilink nivomat pruziny - prosba
když neseženeš cement dá se aplikovat třeba i 50 kilo písku, vápna nebo podobné hmoty, čiže co je těžší 50 kilo cementu nebo 50 kilo písku?Sergej píše:Tak idem zhanat cementtomasss píše:Zmerit delku volne lezici pruziny, pak zatizit 50kg pytlem cementu a opet zmerit delku nebo cokoliv podobneho co se da zopakovat...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#8 Multilink nivomat pruziny - prosba
Jo, nebo si na ni muze Sergej zkusit sednout, zmerit kompresi, a pak priject ke mne domu si sednout na tu mojiOndra. píše:když neseženeš cement dá se aplikovat třeba i 50 kilo písku, vápna nebo podobné hmoty, čiže co je těžší 50 kilo cementu nebo 50 kilo písku?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#9 Multilink nivomat pruziny - prosba
a nebo by na ní mohl lehnout,pak přijet k tobě a lehnout na tu tvoji... Jen nevím,zda by to splnilo,to co mělo...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#10 Multilink nivomat pruziny - prosba
Pružiny na multilinku jsou rovné a na tuhé nápravě na jednom konci zůžené. Jinak na kombíky se dávaly 2 tuhosti pružin. Ty nejtvrdší jsou ale na sedana moc tvrdé a pak je jak žebřiňák.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#11 Multilink nivomat pruziny - prosba
To vim, ale kdyz se zuzeny konec urizne tak pasujou. Co jsem ale meril suplerou, tak ty pruziny z 940 kombika maji stejny prumer dratu i stejny rozestup zavitu jako ty moje multilinkovy. A co jsem hledal tak material je jen jeden, ale chci si bejt jistej.jarek.krizan píše:Pružiny na multilinku jsou rovné a na tuhé nápravě na jednom konci zůžené. Jinak na kombíky se dávaly 2 tuhosti pružin. Ty nejtvrdší jsou ale na sedana moc tvrdé a pak je jak žebřiňák.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 Multilink nivomat pruziny - prosba
K testu pružin: lepčí se to testuje na závěs, tzn chováš se k ní jako k mincíři. Nikam to neuskakuje, nepadá a líp se nechá změřit prodloužení/zátěž...
Je to klasická pružina, takže by mělo platit K * hmotnost = prodloužení no a to K má každý péro jiný.
Tu rovnici jen uvádim, kdybyste náhodou nesehnali stejně těžkej pytel s cementem, pže občas se daji slovit jen 30kg a to je na pružinu málo...
Je to klasická pružina, takže by mělo platit K * hmotnost = prodloužení no a to K má každý péro jiný.
Tu rovnici jen uvádim, kdybyste náhodou nesehnali stejně těžkej pytel s cementem, pže občas se daji slovit jen 30kg a to je na pružinu málo...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#13 Multilink nivomat pruziny - prosba
Materiál je možná jen jeden, ale určitě jinak tepelně zpracovaný.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#14 Multilink nivomat pruziny - prosba
Aha...? Takze jaka je pravdepodobnost, ze vyhodim sedanovy multilinkovy nivomatovy pruziny, nahodim kombajnovy pruziny z pevny napravy a zadek bude vejs...?jarek.krizan píše:Materiál je možná jen jeden, ale určitě jinak tepelně zpracovaný.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 Multilink nivomat pruziny - prosba
Na modely co jezdim, tak se dělá jeden materiál, stejně tepelně opracovanej, ale různý tlouštky a stoupání. S tim opracovánim zase tak moc hejbat nemůžeš, protože potřebuješ, aby péro bylo vratný po celou dobu životnosti, takže s kalenim moc hejbat nemůžeš.jarek.krizan píše:Materiál je možná jen jeden, ale určitě jinak tepelně zpracovaný.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#16 Multilink nivomat pruziny - prosba
Takhle mám tu 3 sady pružina na tuhou nápravu. Všechny mají stejný počet závitů stoupání, stejnou sílu ( průměr ) pružiny a přece jsou různě tvrdá.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#17 Multilink nivomat pruziny - prosba
Ano zadek bude výš. Já bych péra moc neřezal, ale raději vyrobil nové uložení do nápravnice. Śikovný kovoobráběč si s tím poradí a bude ti stát vysoko a tvrdě.tomasss píše:Aha...? Takze jaka je pravdepodobnost, ze vyhodim sedanovy multilinkovy nivomatovy pruziny, nahodim kombajnovy pruziny z pevny napravy a zadek bude vejs...?jarek.krizan píše:Materiál je možná jen jeden, ale určitě jinak tepelně zpracovaný.
Když péro uřízneš, tak ti zůstane bez zakončení do roviny a při tlaku na konec ( hranu ) péra, by se mohlo stát, že časem praskne.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#18 Multilink nivomat pruziny - prosba
Ja teda nevim...zjistoval jsem to jeste na dalsich forech a ptal se par lidi, a dosli jsme k zaveru, ze u multilinku pusobi na pruziny sila gravitace pres vetsi paku nez u pevny napravy. Proto i presto ze jsou pruziny stejny, u multilinku to uz sedi na zemi a u pevny napravy je to uplne v pohode a jeste muzes nalozit.jarek.krizan píše:Ano zadek bude výš.
Taky jsem se ptal na to teplotni zpracovani, a podle znamyho co se mota kolem metalurgie je to blbost. Hodnota teploty ovlivnuje pouze to, jak bude material odolny, ale neovlivnuje to jeho modul torze. Coz je prave vlastnost udavajici "tvrdost" pruzin.
Je fakt ze praci s kovem mam rad, ale tolik zase nejarek.krizan píše:Śikovný kovoobráběč si s tím poradí a bude ti stát vysoko a tvrdě.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#19 Multilink nivomat pruziny - prosba
Nevím, jak se vyrábí tvrdost pružiny, ale je to jak jsem psal. Mám 3 sady, všechny jsou vzhledem i mírami stejné a přece je každá jiná.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#20 Multilink nivomat pruziny - prosba
ee,páku do toho neplet! ta platí pouze u dvou ramen nad sebou a pružinou mezi nima,tady to dycky jen leží...
Edit,-myslel sem lichoběžníkovou...
Edit,-myslel sem lichoběžníkovou...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#21 Multilink nivomat pruziny - prosba
Ok, tak to ale asi bude jinej material uz na vstupu do vyroby...jarek.krizan píše:Nevím, jak se vyrábí tvrdost pružiny, ale je to jak jsem psal. Mám 3 sady, všechny jsou vzhledem i mírami stejné a přece je každá jiná.
Takze cekam na vysledek mereni Sergeji
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#22 Multilink nivomat pruziny - prosba
Sergej zasa caka na dodavku cementu Alebo ich mozem zatazit vlastnou vahou, ale neviem ci to bude v prahe reprodukovatelne .tomasss píše:Ok, tak to ale asi bude jinej material uz na vstupu do vyroby...jarek.krizan píše:Nevím, jak se vyrábí tvrdost pružiny, ale je to jak jsem psal. Mám 3 sady, všechny jsou vzhledem i mírami stejné a přece je každá jiná.
Takze cekam na vysledek mereni Sergeji
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#23 Multilink nivomat pruziny - prosba
Ok tak to zkus, hlavne mi rekni kolik vazis at vim koho ze znamejch pozadatSergej píše:Sergej zasa caka na dodavku cementu Alebo ich mozem zatazit vlastnou vahou, ale neviem ci to bude v prahe reprodukovatelne .
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#24 Multilink nivomat pruziny - prosba
No to je ten problem, nova vaha ukazuje zakazdym inak ale +-7kg...tomasss píše:Ok tak to zkus, hlavne mi rekni kolik vazis at vim koho ze znamejch pozadatSergej píše:Sergej zasa caka na dodavku cementu Alebo ich mozem zatazit vlastnou vahou, ale neviem ci to bude v prahe reprodukovatelne .
Ale neboj cez vikend nieco vymyslim...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#25 Multilink nivomat pruziny - prosba
Je tady nejakej posun? Sedi ty 940 kombi pruziny na nivomat multilink?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1075 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 22 Odpovědi
- 2287 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od skulda
-
- 11 Odpovědi
- 2086 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od frantisekkozisek
-
- 3 Odpovědi
- 256 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od majty
-
- 1 Odpovědi
- 301 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej