Rozvody jsou cela stejnéstepan.e píše:mám dotaz, nastavení rozvodu u D24TIC je stejné jako u D24T, případná rada nebo odkaz na stažení manuálu potěší, mám 740GLE s motorem D24TIC a budu ho oživovat, díky Š.
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
- Autor
- Zpráva
#1 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
a co tedy tohle???
- Přílohy
-
- pumpa2.JPG (90.03 KiB) Zobrazeno 2446 x
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1616
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#3 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
jak jednoduche mili vatsone... Rozdil je ve výrobci-jedna origo volvo,druhá replika. Jinak nahmlich totéž!
Edit: ted se mi zobrazila i ta treti pumpa.... Rozdil je v počtu zubů,je to totéž jak 16V benzíny,taky jiný počty zubů...
Edit: ted se mi zobrazila i ta treti pumpa.... Rozdil je v počtu zubů,je to totéž jak 16V benzíny,taky jiný počty zubů...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
#4 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
To by mě zajímalo taky.
Zatím žiju v tom,že motory jsou stejné a liší se pouze výkonem v kw a to tím,že jsou budto bez turba,s turbem,nebo TIC.
Nebo motor někdy prošel nějakou obnovou?
Zatím žiju v tom,že motory jsou stejné a liší se pouze výkonem v kw a to tím,že jsou budto bez turba,s turbem,nebo TIC.
Nebo motor někdy prošel nějakou obnovou?
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#5 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
no jo ale jedna má 18 zubů a druhá 20
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1616
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#6 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
Ale jinak počet zubů na pumpě nijak neovlivní nastavení rozvodů... Klika i vačka budou furt stejně...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#7 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
no ale když si to představuju tak potřebuješ i jinej řemen ne?Sarkasmic píše:Ale jinak počet zubů na pumpě nijak neovlivní nastavení rozvodů... Klika i vačka budou furt stejně...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1616
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#8 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
no,nemusel bys potrebovat,ale jistej si nejsem D24 sem dycky viděl jen zvrchu...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
podobnej případ zde...
- Přílohy
-
- remeny.JPG (67.49 KiB) Zobrazeno 2434 x
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#11 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
v případě toho řemenu nenímartinopel píše:Hlavně origo číslo je pořád stejné
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1616
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#12 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
no jak to chapu já,tak jeden remen je napinanej pres vodni pumpu a druhej je napínanej napínákem??? (kladkou)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1616
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#13 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
Ano tak je to tak jak jsem si myslel,řeman A je pro provedení bez napínací kladky,je jen vodici kladka,nevím sice co ho napíná,ale je tak a řemen B je pro auto ve kterým je napínací kladka... Jednoduše určitelný po shození víka rozvodů. I 16V redblocky benzíny to tak maj,tam se zase líší to,jestli je kladka napínaná manuelně,nebo automaticky...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#14 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
ještě teda oprava...
- Přílohy
-
- kladky.JPG (78.84 KiB) Zobrazeno 2422 x
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#15 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
předpokládam že já mam ten složitější a dražší systém Předpokládam že to bude souviset s hydroštelama popř egr
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#16 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
předpokládám že ho napíná vodní pumpička...Sarkasmic píše:Ano tak je to tak jak jsem si myslel,řeman A je pro provedení bez napínací kladky,je jen vodici kladka,nevím sice co ho napíná,
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
#17 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
U mého motoru napíná vodní pumpa.Takže potom jsou dva druhy rozvodů.Sarkasmic píše:Ano tak je to tak jak jsem si myslel,řeman A je pro provedení bez napínací kladky,je jen vodici kladka,nevím sice co ho napíná,ale je tak a řemen B je pro auto ve kterým je napínací kladka... Jednoduše určitelný po shození víka rozvodů. I 16V redblocky benzíny to tak maj,tam se zase líší to,jestli je kladka napínaná manuelně,nebo automaticky...
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1616
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#18 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
ano,ta první vodící je pro řemen A, Ta druhá pro řemen B-v případě řemenu B je třeba napínací a vodící kladku. Každopádně nastavení rozvodů je stále stejný....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1616
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#19 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
Tudíž potřebuješ jednu z těch vodních pump,mělo by bejt jedno jakou a řemen a kladku ARenoš píše: U mého motoru napíná vodní pumpa.Takže potom jsou dva druhy rozvodů.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#20 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
zkrátka se dá říct že ty seš lucky bastard a budeš mít levný rozvody a já jsem looser a budu je mít podstatně dražšíRenoš píše: U mého motoru napíná vodní pumpa.Takže potom jsou dva druhy rozvodů.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1616
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#21 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
to sou ty nový kcháry.... Ale jestli soudíš dle roku výroby,nejdřív vizuelně zkontroluj... Voni se vobčas spletli...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
#22 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
Já mám už rozvody udělány a stály opravdu facku.Ondra. píše:zkrátka se dá říct že ty seš lucky bastard a budeš mít levný rozvody a já jsem looser a budu je mít podstatně dražšíRenoš píše: U mého motoru napíná vodní pumpa.Takže potom jsou dva druhy rozvodů.
Ty máš potom asi motor mladšího data?
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#23 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
jj bavím se teď o svojí 940. Je to model 1993 má to hydroštely, EGR ventil a plní Euro1, jinak dle kučery vychází starší provedení na cca 2300 vč pumpy a novější cca 3500Renoš píše: Já mám už rozvody udělány a stály opravdu facku.
Ty máš potom asi motor mladšího data?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
#24 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
Pořád parádní cena.
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#25 rozvody D24TIC, potřebuji poradit
no to je tak když se dělá ze starýho smradlavýho diesela (early 70´es), moderní ekologický sportovní turbodiesel (early 90´es)Sarkasmic píše: to sou ty nový kcháry.... Ale jestli soudíš dle roku výroby,nejdřív vizuelně zkontroluj... Voni se vobčas spletli...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 488 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 5 Odpovědi
- 625 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ttoommaasseekk
-
- 8 Odpovědi
- 736 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Gravy
-
- 9 Odpovědi
- 2703 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Wolfram1944
-
- 22 Odpovědi
- 1542 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od python.p