D24 ma zvysenou teplotu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 81
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 245 GL
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#1 D24 ma zvysenou teplotu
puvodni stav: (chl. kapalina mizela pri jizde po dalnici asi tempem pul litru po 500 km)
diagnoza: netesni vodni pumpa
vymena vodni pumpy, plus preventivne rozvodovy remen a termostat
vysledek: pri volnobehu teplota na dashboardu vodorovne, pokud je motor v otackach (a to i prazdny auto s ridicem do mirneho kopce delsiho nez 50m) teplota vystoupa ~ 2mm pod cervenou
pri nynejsich teplotach mi to neprijde uplne v poradku, ma nekdo prosim napad?
pred uvedenou opravou to kolisalo minimalne
zkousel jsem vymenit teplotni cidlo, ale asi bylo vadny (s novym mi teplota vylitla uplne nadoraz nahoru)
diagnoza: netesni vodni pumpa
vymena vodni pumpy, plus preventivne rozvodovy remen a termostat
vysledek: pri volnobehu teplota na dashboardu vodorovne, pokud je motor v otackach (a to i prazdny auto s ridicem do mirneho kopce delsiho nez 50m) teplota vystoupa ~ 2mm pod cervenou
pri nynejsich teplotach mi to neprijde uplne v poradku, ma nekdo prosim napad?
pred uvedenou opravou to kolisalo minimalne
zkousel jsem vymenit teplotni cidlo, ale asi bylo vadny (s novym mi teplota vylitla uplne nadoraz nahoru)
_________________
245GL,1982,D24
245GL,1982,D24
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#2 D24 ma zvysenou teplotu
a ta nová vodní pumpa funguje dobře? protože to vypadá, že by nemusela cirkulovat voda (??) Anebo zaseklý zavřený termostat?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#3 D24 ma zvysenou teplotu
už jsem se lek že mu něco naordinuješ na sražení teplotydoktor píše:a ta nová vodní pumpa funguje dobře? protože to vypadá, že by nemusela cirkulovat voda (??) Anebo zaseklý zavřený termostat?
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#4 D24 ma zvysenou teplotu
paralen do expanzní nádobky asi nezabere...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 81
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 245 GL
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#5 D24 ma zvysenou teplotu
no ja mel pocit ze vodni pumpa je super jednoducha zalezitost proste primy nahon lopatkoveho kolecka muze tam neco nefungovat ?
_________________
245GL,1982,D24
245GL,1982,D24
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#6 D24 ma zvysenou teplotu
davali jste pumpu na tesneni,nebo na silikon? Mate dobre hadice? Jako první bych opravdu zkusil ten termostat,muže málo otevírat...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 81
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 245 GL
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#7 D24 ma zvysenou teplotu
termostaty uz tam byly dva, bohuzel ten puvodni zustal v servisu
_________________
245GL,1982,D24
245GL,1982,D24
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 81
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 245 GL
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9 D24 ma zvysenou teplotu
no to bych nebyl uplne rad :)martinopel píše:Prasklá hlava??
ale to by se projevilo i jinde ne? bily kour, vykon, kapalina by asi mela tmavsi barvu a ja nevimco jeste, nebo?
prosim te nestras
_________________
245GL,1982,D24
245GL,1982,D24
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#10 D24 ma zvysenou teplotu
Měl jsem podobný problém a bylo to v elektrice-čidlo lhalo,po výměně to bylo dobrý.Nebylo by špatný, kdybys měl možnost změřit teplotu ještě nějak jinak.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
#11 D24 ma zvysenou teplotu
Kolik km jsi po výměně pumpy najel??Odvzdušnil jsi systém??mce píše:no to bych nebyl uplne radmartinopel píše:Prasklá hlava??
ale to by se projevilo i jinde ne? bily kour, vykon, kapalina by asi mela tmavsi barvu a ja nevimco jeste, nebo?
prosim te nestras
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#12 D24 ma zvysenou teplotu
jak se to odvzdušňuje? Topením naplno?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#13 D24 ma zvysenou teplotu
po pravdě D24 se odvzdušňuje dost blbě.Dobré je stát autem čumákem do kopce.Povolit hadice a pouštět vzduch.Ondra. píše:jak se to odvzdušňuje? Topením naplno?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek