Těžko startujem D24
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#1 Těžko startujem D24
Mám lehčí potíže v těhle mrazíkách s etalonem. Ráno blbě startuju. Dvakrát prožhavim, točím to až málem utočim baterku, chytá to na malej počet válců a pak to ještě chvíli musim držet pod plynem aby etalon nezhynul, špatný tlaky na válcích moc nepředpokládám. Nějakej postup je mi jasnej, změřim ampérově jednu žhavičku po druhý, zkusim vyměnit palivovej filtr, natakuju vervu... Ale co dál? Napadá mi ten termočlánek pod čerpadlem na studený starty, mohl by to být? Lze nějak odzkoušet a kde ho přpadně sehnat? Dík
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 Těžko startujem D24
Vacsinou je to ten, zozenes ho v Bosch servise, pripadne VW servise pre transportery. Naposledy stal okolo 1000CZK. Kontrola zhaviciek a stavu baterie (voda, nabitie, kontakty, dobijanie) je samozrejmostou.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#4 Těžko startujem D24
to jsem zatim nedával, jakej poměr?martinopel píše:Benzín v naftě už máš??
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#5 Těžko startujem D24
1:10Ondra. píše:to jsem zatim nedával, jakej poměr?martinopel píše:Benzín v naftě už máš??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#6 Těžko startujem D24
jedna nádrž benzínu na každých deset nádrží nafty
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#7 Těžko startujem D24
muze se to takto aplikovat i u CR systemu??doktor píše:jedna nádrž benzínu na každých deset nádrží nafty
...ne ale ted vazne... do CR asi benzin vubec, co?
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#8 Těžko startujem D24
doufám doktore, že se toho někdo nechytnedoktor píše:jedna nádrž benzínu na každých deset nádrží nafty
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 Těžko startujem D24
1) žhavičky změření, každá cca 9A, měřeno natvrdo proti plusu baterie, lišta žhaviček očištěna
2) dodán do nafty VIF i trocha benzínu
3) baterka dobyta a změřena (100 Ah a dává po cca 6 letech stáří 74 Ah)
TeĎ ještě vyměnim palivovej filtr, je tam sice půl roku ale na začátku mrazů jsem moc nejezdil a minimálně do začátku prosince jsem v autě určitě měl letní naftu. Pořád mi vrtá hlavou ten termočlánek, dokázal bych ho vyměnit sám??? Nemam o něm moc představu, jestli se musí nějak štelovat čerpadlo při jeho instalaci nebo tak. Myslím že je KO protože nepozoruji změnu volnoběžných otáček u studenýho a zahřátýho motoru (u devítky je to 1500 ku 900 u dvojky stále chro chro chro- nemam otáčkoměr ), mam tam 15W40 to asi taky není moc terno v tomhle počasí což?
2) dodán do nafty VIF i trocha benzínu
3) baterka dobyta a změřena (100 Ah a dává po cca 6 letech stáří 74 Ah)
TeĎ ještě vyměnim palivovej filtr, je tam sice půl roku ale na začátku mrazů jsem moc nejezdil a minimálně do začátku prosince jsem v autě určitě měl letní naftu. Pořád mi vrtá hlavou ten termočlánek, dokázal bych ho vyměnit sám??? Nemam o něm moc představu, jestli se musí nějak štelovat čerpadlo při jeho instalaci nebo tak. Myslím že je KO protože nepozoruji změnu volnoběžných otáček u studenýho a zahřátýho motoru (u devítky je to 1500 ku 900 u dvojky stále chro chro chro- nemam otáčkoměr ), mam tam 15W40 to asi taky není moc terno v tomhle počasí což?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#10 Těžko startujem D24
Jak jsi změřil,že má baterie 74Ah ??Ondra. píše:1) žhavičky změření, každá cca 9A, měřeno natvrdo proti plusu baterie, lišta žhaviček očištěna
2) dodán do nafty VIF i trocha benzínu
3) baterka dobyta a změřena (100 Ah a dává po cca 6 letech stáří 74 Ah)
TeĎ ještě vyměnim palivovej filtr, je tam sice půl roku ale na začátku mrazů jsem moc nejezdil a minimálně do začátku prosince jsem v autě určitě měl letní naftu. Pořád mi vrtá hlavou ten termočlánek, dokázal bych ho vyměnit sám??? Nemam o něm moc představu, jestli se musí nějak štelovat čerpadlo při jeho instalaci nebo tak. Myslím že je KO protože nepozoruji změnu volnoběžných otáček u studenýho a zahřátýho motoru (u devítky je to 1500 ku 900 u dvojky stále chro chro chro- nemam otáčkoměr ), mam tam 15W40 to asi taky není moc terno v tomhle počasí což?
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#11 Těžko startujem D24
máme na to v práci tohle http://www.sercal-testequipmentsales.co.uk/act-meters-gold-ibt-intelligent-battery-tester-89-p.asp vzhledem k tomu co to stálo tak tomu docela věřimmartinopel píše: Jak jsi změřil,že má baterie 74Ah ??
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#12 Těžko startujem D24
nene. tam to nemá přijít. početl jsem pár článků na netu. u starých motoru ok.tymon píše:muze se to takto aplikovat i u CR systemu??doktor píše:jedna nádrž benzínu na každých deset nádrží nafty
...ne ale ted vazne... do CR asi benzin vubec, co?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#13 Těžko startujem D24
To tam mas pomale zhavicky ? Mne jedna zere ustalene cca 15A, pri starte viac ako 20. Odmontuj ten gulovy cap co ovlada paku predvstreku a pohni ho rucne, mal by si uvidiet zmenu. Inak skontroluj aj tlaky. Netoci ti pomaly starter ? Kamaratovi dost pomohla vymena povodneho Hitachi za Bosch z D24T.Ondra. píše:1) žhavičky změření, každá cca 9A, měřeno natvrdo proti plusu baterie, lišta žhaviček očištěna
2) dodán do nafty VIF i trocha benzínu
3) baterka dobyta a změřena (100 Ah a dává po cca 6 letech stáří 74 Ah)
TeĎ ještě vyměnim palivovej filtr, je tam sice půl roku ale na začátku mrazů jsem moc nejezdil a minimálně do začátku prosince jsem v autě určitě měl letní naftu. Pořád mi vrtá hlavou ten termočlánek, dokázal bych ho vyměnit sám??? Nemam o něm moc představu, jestli se musí nějak štelovat čerpadlo při jeho instalaci nebo tak. Myslím že je KO protože nepozoruji změnu volnoběžných otáček u studenýho a zahřátýho motoru (u devítky je to 1500 ku 900 u dvojky stále chro chro chro- nemam otáčkoměr ), mam tam 15W40 to asi taky není moc terno v tomhle počasí což?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#14 Těžko startujem D24
starter budu každopádně měnit, loučí se se mnou
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#15 Těžko startujem D24
Vnitřní odpor ampérmetru s tím může dost zamávat...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#16 Těžko startujem D24
Mam cinsky multimeter, pri merani boli zerave aj kable k nemu ale tych 20A po starte s prehladom ukazoval. Teda viac ako 20, ale to bolo jeho rozsah. Po par sekundach spadol prud na 15. Ale je to jedno, hlavne ze funguje.VanThomas píše:Vnitřní odpor ampérmetru s tím může dost zamávat...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#17 Těžko startujem D24
při začátku žhavení braly kolem 18A a pak každá začala postupně padat pod těch 9A, nejdelší cyklus žhavení je asi 15 sekund což je podle mě v pořádke ne? Když máte rychlý žhavičky tak máte jiný i relátko ne?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#18 Těžko startujem D24
njn, holt mám multimetr ještě větší šmejd než jsem si myslel
Ondra: ten popis žhavení mi připadá v pořádku...
Ondra: ten popis žhavení mi připadá v pořádku...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#19 Těžko startujem D24
filtr vyměněn start zatim ok ale dnes bylo jen -5, poradí mi někdo s tim voskovým článkem už?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#20 Těžko startujem D24
Měnil jsem ho už několikrát, ale nerad datluju do klávesnice. Travex to tu už někde popisoval. A bylo to i s obrázkama ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#21 Těžko startujem D24
No mal som to vonku, demontaz je v pohode ale je tam dost silna pruzina, na montaz to chce 4 ruky alebo nejaky stahovak, ktorym to stlacis a tie 2 inbusy zatiahnes.Ondra. píše:filtr vyměněn start zatim ok ale dnes bylo jen -5, poradí mi někdo s tim voskovým článkem už?
To tiahlo co ovlada paku cerpadla, sa nesmie odmontovat povolenim srobov na nom ale pootocenim o 90* - vtedy sa to rozpoji. Inak si stiahni manual D24 reconditionning, odkazy tu su, alebo pouzi guuugla. Tam je to aj s obrazkami.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#22 Těžko startujem D24
jinak jsem přehodil ty startéry, původní byl bosch a nebyl už zrovna v kondici, napáchal jsem tam Hitachi z libovky a ten má úplně jinej zvuk, je možný že je silnější??? Jinak to Hitachi je taky z atmosférický sedmy
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#23 Těžko startujem D24
to vis, japonec woe.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#24 Těžko startujem D24
wickey píše:to vis, japonec woe.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#25 Těžko startujem D24
Bosch ma 2,2kW, Kolko ma japonec neviem, ale je o dost mensi.Ondra. píše:jinak jsem přehodil ty startéry, původní byl bosch a nebyl už zrovna v kondici, napáchal jsem tam Hitachi z libovky a ten má úplně jinej zvuk, je možný že je silnější??? Jinak to Hitachi je taky z atmosférický sedmy
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek