Konspirace nekonspirace-tak jakto že u koncernu,konkrétně oblíbá Octa má na shodných autech klasiku i dvouhmotu.Lukaso píše:
Zase konspirační teorie jo? ) já myslím, že k něčemu to tam je...ale mohlo by to být trochu více odolné vůči tomu co si napsal
Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#26 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#27 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
Teď přesně nechápu...shodných autech nebo motorech...protože třeba Octa ve shodných autech žere naftu i benzínselap píše:Konspirace nekonspirace-tak jakto že u koncernu,konkrétně oblíbá Octa má na shodných autech klasiku i dvouhmotu.Lukaso píše:
Zase konspirační teorie jo? ) já myslím, že k něčemu to tam je...ale mohlo by to být trochu více odolné vůči tomu co si napsal
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#28 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
porad nechapu souvislost dvouhmoty a zaparkovaneho auta zabrzdeneho pres kvalt ... dokaze mi to nekdo vysvetlit?? pripadne nejake schema
ja myslel, ze je to asi takhle: klikovka > setrvak (ktery je slozen z jednoho pevneho dilu pripevneneho pevne ke klice + pruziny + druhy dil dvouhmoty - setrvaku) > spojka > prevodovka... kde spojka doseda na dil setrvaku, ktery je primo pripojen na kliku.... tudiz nevidim zatizeni dvouhmoty pri zabrzdeni auta kvaltem
ale nikdy jsem to nevidel na vlastni oko... jen dedukce
ja myslel, ze je to asi takhle: klikovka > setrvak (ktery je slozen z jednoho pevneho dilu pripevneneho pevne ke klice + pruziny + druhy dil dvouhmoty - setrvaku) > spojka > prevodovka... kde spojka doseda na dil setrvaku, ktery je primo pripojen na kliku.... tudiz nevidim zatizeni dvouhmoty pri zabrzdeni auta kvaltem
ale nikdy jsem to nevidel na vlastni oko... jen dedukce
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#29 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
říkáš to dobře...jen ti za tou převodovkou chybí kola auta...tudíš berme jako předpoklad že motor se nehýbe a má větší odpor než síla potřebná na rozjetí auta
gravitační síla se snaží rozjet auto - tzn je vyvíjen kroutící moment na kola...ten se přenáší na převodovku a přes přitlačenou spojku na setrvačník, který je spojen s klikou, která se ale nehýbe ( viz výše ) takže se stane to, že v důsledku toho momentu, jediný co se může hýbat ( když motor se nehýbe ) je, že se stlačí pružiny na setrvačníku...už je to jasný?
gravitační síla se snaží rozjet auto - tzn je vyvíjen kroutící moment na kola...ten se přenáší na převodovku a přes přitlačenou spojku na setrvačník, který je spojen s klikou, která se ale nehýbe ( viz výše ) takže se stane to, že v důsledku toho momentu, jediný co se může hýbat ( když motor se nehýbe ) je, že se stlačí pružiny na setrvačníku...už je to jasný?
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#30 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
Samozřejmě myšleno stejné auto se STEJNÝM naftovým motorem,ale hnidopiši jsou všude.,Lukaso píše:
Teď přesně nechápu...shodných autech nebo motorech...protože třeba Octa ve shodných autech žere naftu i benzín
Naposledy upravil(a) selap dne 27 zář 2010 22:40, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#31 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
ne neni mi to porad jasny.... beru to tak, ze spojka je spojena s casti setrvacniku, ktera je pevne pripojena ke klice... asi tak nejak jako na schatu ktere jsem v rychlosti nakreslil... takhle nejak si to predstavuju
- Přílohy
-
- setrvak.jpg (16.23 KiB) Zobrazeno 1969 x
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#32 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
tak to ber tak, že setrvák je součástí kliky a spojka je uplně zvlášť...
já to nemyslel jako hnidopišství...ale ono je třeba si uvědomit, že 1.9 TDI bo třeba 2.0 TDI má sice stejný znáček na kufru auta ale jiné komponenty ( což jsem taky netušil, myslel jsem že jde jen o ŘJ )
já to nemyslel jako hnidopišství...ale ono je třeba si uvědomit, že 1.9 TDI bo třeba 2.0 TDI má sice stejný znáček na kufru auta ale jiné komponenty ( což jsem taky netušil, myslel jsem že jde jen o ŘJ )
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#33 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
Lukaso píše:tak to ber tak, že setrvák je součástí kliky a spojka je uplně zvlášť...
pak nechapu kudy se tam ten kroutici moment prenasi
hodte kdyztak nekdo do placu schema, na kterem to bude 100% jasne... prijde mi to blbost z kontrukcniho hlediska, ale necham se rad poucit
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#34 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#35 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
hele, krouťák jde od kol, pak převodovka a pak spojka ( která není vyšláplá takže přenáší sílu dál ) a zastaví se o dvouhmotu...protože klika se nehýbe...dvojhmota jsou defaktro dvě hřídele které jsou spojeny pružinami. A vzhledem k tomu že jedna hřídel ( ta od převodovky ) se lehce otočí a ta druhá se nehýbe ( ta od kliky ) tak se ty pružiny stalčí a tím se opotřebovávají...už?
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#36 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
Co je na tom nejasné?Když to může pružit od motoru směrem na kola,tak to samo jde i obráceně od kol na motor.Jen při stání to nepruží pořád,jen se to zmáčkne na stranu kam působí síla od kol.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#37 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
s těma matorama jsem to blb špatně napsal...myslel jsem to tak že 1.9 TDI v různých výkonech a 2.0 TDI v různých výkonech mají jiné komponentyLukaso píše:tak to ber tak, že setrvák je součástí kliky a spojka je uplně zvlášť...
já to nemyslel jako hnidopišství...ale ono je třeba si uvědomit, že 1.9 TDI bo třeba 2.0 TDI má sice stejný znáček na kufru auta ale jiné komponenty ( což jsem taky netušil, myslel jsem že jde jen o ŘJ )
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#38 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
no ty kraaso... tak to chudak ten muj setrvak... porad jsem myslel, ze to je udelany trochu jinak ...to kdyz jezdim tak, ze si vychutnavam nejvyssi kroutak (kolem 2-tis.) tak dostavaji ty pruziny celkem solidne na prdeljarek.krizan píše:http://cs.autolexicon.net/articles/dvouhmotovy-setrvacnik
kazdopadne diky za schema
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
#39 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
už mě to hlava nebere
-Jak teda startovat? N s nohama skrčenýma pod sedadlem, nebo tak jak to dělám celej život - klidně 1/R nebo i N ale zásadně spojku k podlaze?
-Parkování přes qvalt je špatné? I v garáži? Na rovině? Já ruč.br. používám (zatím ) jen při stání na červenou. Nerad jí týden lepím, a navíc - moc nemechanickému zablokování nevěřím...
-dvouhmota dostává nejvíc zabrat při podtáčení? (proč si tedy kupovat D5?) Při rychlé akceleraci? (proč si tedy kupovat D5?)
(jezdím klidně i 1300-1500 ot. když od auta nic nechci - a v podstatě jen lehce občas položím nohu na plyn - ničí se to tedy i jakoby při brždění motorem? - jak to myslím: jedu z lehkého kopce, na N to není, ale na nižší qvalt pod plynem mě to přijde jako blbost. Proto jedu klidně na 6q, 1200 a víc. A v případě potřeby lehce přidám. Samože - pokud bych chtěl výkon - podřazuji. Ničím si tedy setrvák nebo ne?)
-Jak teda startovat? N s nohama skrčenýma pod sedadlem, nebo tak jak to dělám celej život - klidně 1/R nebo i N ale zásadně spojku k podlaze?
-Parkování přes qvalt je špatné? I v garáži? Na rovině? Já ruč.br. používám (zatím ) jen při stání na červenou. Nerad jí týden lepím, a navíc - moc nemechanickému zablokování nevěřím...
-dvouhmota dostává nejvíc zabrat při podtáčení? (proč si tedy kupovat D5?) Při rychlé akceleraci? (proč si tedy kupovat D5?)
(jezdím klidně i 1300-1500 ot. když od auta nic nechci - a v podstatě jen lehce občas položím nohu na plyn - ničí se to tedy i jakoby při brždění motorem? - jak to myslím: jedu z lehkého kopce, na N to není, ale na nižší qvalt pod plynem mě to přijde jako blbost. Proto jedu klidně na 6q, 1200 a víc. A v případě potřeby lehce přidám. Samože - pokud bych chtěl výkon - podřazuji. Ničím si tedy setrvák nebo ne?)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#40 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
rekl bych, ze ten setrvak se nici uplne vsim, co se s autem dela
nekde jsem nasel, ze by se nemelo dojizdet ke krizovatce pres kvalt (klesaji otacky a clovek muze pozde vyslapnout spojku, cimz setrvak dostava nejvyssi razy), tak se snazim to nedelat... radsi koupim sadu brzd o 1000km drive nez setrvak o 50 000km drive
ale s tou akceleraci me to dostava... proc si tedy kupovat silne auto, kdyz ten setrvak se pri rozjezdu tak nici
achjo... to je zase vymozenost
nekde jsem nasel, ze by se nemelo dojizdet ke krizovatce pres kvalt (klesaji otacky a clovek muze pozde vyslapnout spojku, cimz setrvak dostava nejvyssi razy), tak se snazim to nedelat... radsi koupim sadu brzd o 1000km drive nez setrvak o 50 000km drive
ale s tou akceleraci me to dostava... proc si tedy kupovat silne auto, kdyz ten setrvak se pri rozjezdu tak nici
achjo... to je zase vymozenost
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#41 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
neres to..tvuj setrvak ma malo najeto a budes to resit pri tvem najezdu za cca 2 roky
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#42 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
Myslím jezdi klidně tak jak jezdíš já jezdím podobně sice se mi setrvák na volnoběh ozívá ale mám tam už 250tkm asi ho přes zimu vyměnímmr1 píše:už mě to hlava nebere
-Jak teda startovat? N s nohama skrčenýma pod sedadlem, nebo tak jak to dělám celej život - klidně 1/R nebo i N ale zásadně spojku k podlaze?
-Parkování přes qvalt je špatné? I v garáži? Na rovině? Já ruč.br. používám (zatím ) jen při stání na červenou. Nerad jí týden lepím, a navíc - moc nemechanickému zablokování nevěřím...
-dvouhmota dostává nejvíc zabrat při podtáčení? (proč si tedy kupovat D5?) Při rychlé akceleraci? (proč si tedy kupovat D5?)
(jezdím klidně i 1300-1500 ot. když od auta nic nechci - a v podstatě jen lehce občas položím nohu na plyn - ničí se to tedy i jakoby při brždění motorem? - jak to myslím: jedu z lehkého kopce, na N to není, ale na nižší qvalt pod plynem mě to přijde jako blbost. Proto jedu klidně na 6q, 1200 a víc. A v případě potřeby lehce přidám. Samože - pokud bych chtěl výkon - podřazuji. Ničím si tedy setrvák nebo ne?)
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#43 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
Podtáčení se myslí pokles pod volnoběžné otáčky a to už auto stejně cuká a jinak se brání,všechno to jsou jen doporučení.Netřeba brát všechno až tak moc vážně,jinak z toho zblbnem.
Jen auto které si nekoupíte se vám neojede
Jen auto které si nekoupíte se vám neojede
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13070
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#44 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
Taky jsem si to nedokázal představit, jak to vlastně funguje, ale na téhle stránce to mají fakt pěkně popsaný. Takže už je mi to jasoň.jarek.krizan píše:http://cs.autolexicon.net/articles/dvouhmotovy-setrvacnik
Ještě jedna věc, jde nějak z venku poznat jestli je na konkrétním voze dvouhmota? Je to někde vidět? Nějakým výřezem třeba?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#45 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
Ten odkaz co jsem tu dal je jen to nejběžnější provedení a taky nejjednodušší. Pak jsou složitější systémy ( jo holt na vývoj blbin jsou čas i peníze ). Ale tohle mi přišlo na pochopení nejlepší.
Z venku pohledem nejde poznat co tam je za systém.
Z venku pohledem nejde poznat co tam je za systém.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#46 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
za posledni necely mesic jsem natocil 5500-km takze timto tempem to asi prijde trochu driv..::Philip::.. píše:neres to..tvuj setrvak ma malo najeto a budes to resit pri tvem najezdu za cca 2 roky
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#47 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
ja za srpen skoro 10000km, mam 209000km a zvuky ma jako ve 160000km. je to slaba stranka, ale porad se to da.
kolem 250k me to asi uz cekat bude..ale to je jeste tak na rok
kolem 250k me to asi uz cekat bude..ale to je jeste tak na rok
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#48 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
243tis km a zvuky +- porad stejne. spojka zabira uz vic nahore, ale porad neklouze.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#49 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
pěkně jsi oživil téma po dvou letech..::Philip::.. píše:243tis km a zvuky +- porad stejne. spojka zabira uz vic nahore, ale porad neklouze.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#50 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?
mě už to taky na D5tce neklepe...ale zjistil jsem, že mi před domem stojí 2,5T
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek