BSR chip u LPG

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 53
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Valtice

#1 BSR chip u LPG

Příspěvek od vlastiiik »

Dělal jste někdo chip u motoru s LPG? :ryba:
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#2 BSR chip u LPG

Příspěvek od Dural8 »

Tady asi nic moc, Ing.Magor má LPG v Rku V70 - 300 koní a víc nevím. Ještě je tu tuším jedna C70 T5 v LPG a ta je přímo s čipem, ale nevím jestli dosahuje alespoň těch 300 nebo má méně. Každopádně ta čipnutá je.

Jinak na zahraničních fórech toho je taky docela pomálu, ale prostě když to dělá někdo hlavou, tak ani u LPG to nebude problémem, tím jsem si jist.

A jestli se ptáš na okoníkování tvé 103kW bifuelky, tak to pusť rovnou z hlavy, to asi nemá smysl, dostaneš tak 110kW ( a to budeš rád ) a tím to hasne. Bez turba to za to nestojí, to se tu zkus poptat, je tu určitě jedna čipnutá S60 právě s Tvojím motorem...a výsledek nic moc.
_________________
V60 D4

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 BSR chip u LPG

Příspěvek od Ing.Magor »

No bsr slibuje až skoro 190 koní, ale taky bych tomu u atmosferických motorů nevěřil. Záleží, na jaký výkon máš LPG komponenty dělané, pokud mají nějakou výkonovou rezervu (vstřiky, reduktor atp.), tak by ani po načipování neměl být problém. Možná by pak bylo jen potřeba systém doladit na vyšší výkon. U takhle "slabého" auta by to opravdu s největší pravděpodobností neměl být problém :wink:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#4 BSR chip u LPG

Příspěvek od Hájčus »

Hoj,
přesně, jak píší hoši výše...

Ja jsem si take pohraval s myskenkou chipu a po dukladnem prolezeni fora a take anglickeho Matthew jsem dospel k nazoru, ze "nase" motory jsou proste pro tohle nevhodne. (pro me tak leda moznost nahrani mapy do RJ z motorizace B5244S ktera je motoricky stejna, ale ma vykon naladeny na 125kW..ale to je asi neproveditelne..)

Koupil jsem akorat sportovni vlozku JR Filters do airboxu, vim, ze motor muze dobre dychat, tankuju 100oct.Vervu a holt se tesim na nejake vykonne volvo v budoucnu. Zase me na druhou stranu tesi, ze to auto na 2,5l benzinak aspon tolik nezere, kdyz uz ani nejede :) (Ale zase me naucilo jezdit klidne..) Coz u Tveho LPG musi byt asi hlavni pozitivum.
Tož tak..
Janek
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#5 BSR chip u LPG

Příspěvek od killer »

tady se kdysi neco resilo tak muzes pocist https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=10914

jinak tvuj motor 103kW (140Hp) bifuelky jsem u bsr nabidce nevidel, takze bsr ti to asi neudela
ale tim nerikam ze by to neslo nejak navysit

a pokud by se to nejak povedlo tak ziskas jedine vyssi vykon ve vyssi otackach
proste motorizaci 170Hp
mel jsem moznost se svezt s autem od savle, ktery ma BSR a jednoznacne ve vyssich otackach tahne vice oproti me
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=19109
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 BSR chip u LPG

Příspěvek od Ing.Magor »

killer píše:
jinak tvuj motor 103kW (140Hp) bifuelky jsem u bsr nabidce nevidel, takze bsr ti to asi neudela
ale tim nerikam ze by to neslo nejak navysit
Ten bifuell jen znamená, že je v tom z výroby zástavba LPG. Jinak je to klasická 2.4 103kW, kterou bsr normálně čipuje :wink: Nebo se mýlím? :unknown:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#7 BSR chip u LPG

Příspěvek od killer »

Ing.Magor píše: Ten bifuell jen znamená, že je v tom z výroby zástavba LPG. Jinak je to klasická 2.4 103kW, kterou bsr normálně čipuje :wink: Nebo se mýlím? :unknown:
no prave ze pri klasicke prestavbe mas navic ridici jednotku plynu, ktera vlastne oblbuje benzinovou
takze pokud navysis tak pak staci doladit plyn

naopak u te bifuelky si myslim ze to bude primo v jedne ridici jednotce vse
klidne by mohl nekdo napsat do BSR a hned uvidime jestli to delaji nebo ne? :wink:
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 BSR chip u LPG

Příspěvek od Ing.Magor »

To je ovšem zajímavá úvaha, to mě nenapadlo :good:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#9 BSR chip u LPG

Příspěvek od killer »

jen je otazka jestli je uvaha spravna 8)
nejlepe kdyz vlastiiik zkusi napsat na mail http://www.bsrczech.cz/ a uvidime

jinak mne jeste napada jedna uvaha: :)
jestli by neslo treba nastavit, aby ridici jednotka plynu se chovala jako
kdybych mel motorizaci 170Hp oproti 140Hp
(ze by pak ve vysledku mel clovek vysi vykon na plyn nez na benzin)
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#10 BSR chip u LPG

Příspěvek od HonzaA »

Z toho, s čím jsem se u starších Volv setkal lze usuzovat, že se i rovnou z autosalónu nejednalo o nějakou zvláštní přestavbu, do V40 Volvo jako "tovární" plyn dávalo Landi, do 850 a zřejmě i S/V70 Necam Mega a tyto systémy se v ničem neliší od toho, co si může uživatel později domontovat. Zrovna S60 Bi-fuel v LPG verzi jsem taky viděl, ale už si nevzpomínám, co bylo pod kapotou za plyn...ale nic zvláštního, co by se vymykalo dřívějším zvyklostem, bych neočekával.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 BSR chip u LPG

Příspěvek od Ing.Magor »

Co vím tak nyní pro Volvo montuje CNG systém firma Prins VSI, ale nevím jak je to s LPG :unknown:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#12 BSR chip u LPG

Příspěvek od killer »

u LPG to mozna bude tez Prins VSI

jinak jsem koukal ze ukazatel plynu se ukazuje krasne na palubnim pocitaci
prepinac plyn-benzin je samozrejmne na clima panelu
takze to spis nahrava ze ridici jednotka bude spolecna jak pro benzin tak pro plyn
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#13 BSR chip u LPG

Příspěvek od Dural8 »

No já co jsem koukal tak právě u bifuelů origo byl budík ( ručka ) na plyn - LPG/CNG a na palubáčku se ukazoval při přepnutí benzín v kostičkách.

Vzhledem k tomu, že přes OBD2 lze dodat i to, aby právě tento displej ukazoval i plnící tlak turba, věřím tomu ( resp. celkově se přikláním ) že varianta ŘJ benzín + ŘJ plyn je správně. Jde jenom o rozhraní a komunikaci po CANu, což v případě origo fabrické zástavby určitě není problém. V podstatě teď to samé má Škodovka s Oktávkou v LPG - zatím mají přepínač stejně jako my s druhovýrobní zástavbou a ukazovat na budíku to bude až od podzima ( LPG bude mít 2 ručky paliva a ručku teploměru nahradí modrá a červená LED ). I zde je vidět, že komunikace lze udělat ale zástavba, byť fabrická, je prostě mimo auto. Toliko můj názor.
_________________
V60 D4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#14 BSR chip u LPG

Příspěvek od killer »

nasel jsem na netu schema bifuel systemu u S80
u S60 to bude stejne
Dural8 píše:No já co jsem koukal tak právě u bifuelů origo byl budík ( ručka ) na plyn - LPG/CNG a na palubáčku se ukazoval při přepnutí benzín v kostičkách.
jj tak jsem to take videl
Přílohy
s80.jpg
s80.jpg (81.84 KiB) Zobrazeno 4156 x
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 53
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Valtice

#15 BSR chip u LPG

Příspěvek od vlastiiik »

Ty jo, tak to je pecka co jste tu všichni napsali :) Já si toho všiml až teď :D :D :D No do BSR jsem psal ohledně mojeho motoru a slibovali že na benzín mi to výkon navýší jak oni slibují těch 180 koní nebo kolik, ale za plyn prý neručí a ani se tím nezabývají. Když jsem byl v Prostějově u Fedor auto na výměnu LPG filtru, tak mi tam kluk říkal, že můj systém je ještě z těch straších a s čipem by neměl být vůbec problém. Kdybych se pro BSR někdy rozhodnul, určitě dám vědět...
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 53
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Valtice

#16 BSR chip u LPG

Příspěvek od vlastiiik »

Hajcus píše:Hoj,
přesně, jak píší hoši výše...

Ja jsem si take pohraval s myskenkou chipu a po dukladnem prolezeni fora a take anglickeho Matthew jsem dospel k nazoru, ze "nase" motory jsou proste pro tohle nevhodne. (pro me tak leda moznost nahrani mapy do RJ z motorizace B5244S ktera je motoricky stejna, ale ma vykon naladeny na 125kW..ale to je asi neproveditelne..)

Koupil jsem akorat sportovni vlozku JR Filters do airboxu, vim, ze motor muze dobre dychat, tankuju 100oct.Vervu a holt se tesim na nejake vykonne volvo v budoucnu. Zase me na druhou stranu tesi, ze to auto na 2,5l benzinak aspon tolik nezere, kdyz uz ani nejede :) (Ale zase me naucilo jezdit klidne..) Coz u Tveho LPG musi byt asi hlavni pozitivum.
Tož tak..
Janek


- tobě to nežere? Já dokud jsem tam měl origo podvozek a origo 16", tak mi to jezdilo kolem 12ti plynu. Ted tam mám KW čko, 17" 225/45 a žere to 13-14. Jednou jsem se dostal i na 18, ale to byl asi shit plyn. Jinak když natankuju plnou (28l) 100 oktan u OMW a jedu svou nohou, jak jezdím na plny z Břeclavi do Kroměříže (130km) tak 22litrů v prdeli jen to hvízdne :) Moje nejlepší spotřeba na plyn byla tuším kolem 10,8 a to jsem fakt hodně hodně snažil :D
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#17 BSR chip u LPG

Příspěvek od Hájčus »

vlastiiik píše:
Hajcus píše:
- tobě to nežere? Já dokud jsem tam měl origo podvozek a origo 16", tak mi to jezdilo kolem 12ti plynu. Ted tam mám KW čko, 17" 225/45 a žere to 13-14. Jednou jsem se dostal i na 18, ale to byl asi shit plyn. Jinak když natankuju plnou (28l) 100 oktan u OMW a jedu svou nohou, jak jezdím na plny z Břeclavi do Kroměříže (130km) tak 22litrů v prdeli jen to hvízdne :) Moje nejlepší spotřeba na plyn byla tuším kolem 10,8 a to jsem fakt hodně hodně snažil :D
Asi bych to nemel psat... Ale.. jak je uvedeno zde:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=6116&hilit=spot%C5%99eba&start=925

mam to nejak takhle.

"Tak ja Ti vam nevim hosi..
Ja dnes natankoval, jako vzdy "pod vicko", opsal km z T1 (825km), opsal AVERAGE spotrebu z Ppc (7,7l/100km) vynuloval T1 i Ppc.
Doma vyndam uctenku, klakulacku a udelam 6374 (natankovany benzin 63,740l) deleno 825km.. A vysledek je: 7,7260606060 l/100 km..
Tak si ted lamu hlavu, protoze i ja jsem myslel, ze muj Ppc keca. Ale jestli to neni tim, ze je treba vynulovat tu prumernou spotrebu Ppc pri natankovani."

A dlouhodoba, za posl.10 000km je 8.60
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 53
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Valtice

#18 BSR chip u LPG

Příspěvek od vlastiiik »

neuveřitelný :) Jakým stylem jezdíš a kde?
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#19 BSR chip u LPG

Příspěvek od Hájčus »

vlastiiik píše:neuveřitelný :) Jakým stylem jezdíš a kde?
Rano 6km do prace, odpol. 6km zpět. (studený motor, žádná divočina)
2x tydně do Prahy a zpět na tempomat 100km/h po okreskach, 140km/h po dalnicich. Pustěna A/C na 24°C Kdyz potrebuju předjet předjedu, seu na "Pana Klobouka" :x) Uz vim i ze auto umi jet tachometrovych 240km/h :good:
Je fakt, ze po městě kdyz se couram, ukazuje palubni PC 11l/100 ale pak to zase spadne na okreskach a výslkedek je nejakejch tech 7,8 - 8 max. Nejhorsi spotrebu jsem mel 11.4 a to bylo tusim v prosinci. J.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 53
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Valtice

#20 BSR chip u LPG

Příspěvek od vlastiiik »

Hajcus píše:
vlastiiik píše:neuveřitelný :) Jakým stylem jezdíš a kde?
Rano 6km do prace, odpol. 6km zpět. (studený motor, žádná divočina)
2x tydně do Prahy a zpět na tempomat 100km/h po okreskach, 140km/h po dalnicich. Pustěna A/C na 24°C Kdyz potrebuju předjet předjedu, seu na "Pana Klobouka" :x) Uz vim i ze auto umi jet tachometrovych 240km/h :good:
Je fakt, ze po městě kdyz se couram, ukazuje palubni PC 11l/100 ale pak to zase spadne na okreskach a výslkedek je nejakejch tech 7,8 - 8 max. Nejhorsi spotrebu jsem mel 11.4 a to bylo tusim v prosinci. J.


jaký máš na autě kola? :)
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#21 BSR chip u LPG

Příspěvek od Hájčus »

vlastiiik píše:
Hajcus píše: Rano 6km do prace, odpol. 6km zpět. (studený motor, žádná divočina)
2x tydně do Prahy a zpět na tempomat 100km/h po okreskach, 140km/h po dalnicich. Pustěna A/C na 24°C Kdyz potrebuju předjet předjedu, seu na "Pana Klobouka" :x) Uz vim i ze auto umi jet tachometrovych 240km/h :good:
Je fakt, ze po městě kdyz se couram, ukazuje palubni PC 11l/100 ale pak to zase spadne na okreskach a výslkedek je nejakejch tech 7,8 - 8 max. Nejhorsi spotrebu jsem mel 11.4 a to bylo tusim v prosinci. J.
jaký máš na autě kola? :)
Jo, promin, to jsem zapomel zminit. Jsou to origo 15" čili 195/65/15, výfuk origo.
Jedine je neorigo Volvo: filtr JR -vložka do airboxu.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 53
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Valtice

#22 BSR chip u LPG

Příspěvek od vlastiiik »

Tak to potom jooo... Já tam měl 205/55/16 origo a jezdil jsem kolem 11-12 plynu a 240 jsem z toho taky dostal na dálnici z mírného kopce. Teď co jsem dal 225/45/17 tak to jede 205 max a pod 13 plynu se jen ztěží dostanu. Už hledám nějaký 18-19 :D Jinak mám taky vše origo, krom podvozku a výfuk teprve půjde, na ten průměr co patří na fábii se fakt nedá dívat :)
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#23 BSR chip u LPG

Příspěvek od Hájčus »

vlastiiik píše:Tak to potom jooo... Já tam měl 205/55/16 origo a jezdil jsem kolem 11-12 plynu a 240 jsem z toho taky dostal na dálnici z mírného kopce. Teď co jsem dal 225/45/17 tak to jede 205 max a pod 13 plynu se jen ztěží dostanu. Už hledám nějaký 18-19 :D Jinak mám taky vše origo, krom podvozku a výfuk teprve půjde, na ten průměr co patří na fábii se fakt nedá dívat :)
Njn, i ja bych radsi AL 16" ale kola nejsou priorita.. Ted me ceka celkem vetsi servisni prohlidka, tak holt musej jit kese tam.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“