BSR chip u LPG
- Autor
- Zpráva
#1 BSR chip u LPG
Dělal jste někdo chip u motoru s LPG?
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#2 BSR chip u LPG
Tady asi nic moc, Ing.Magor má LPG v Rku V70 - 300 koní a víc nevím. Ještě je tu tuším jedna C70 T5 v LPG a ta je přímo s čipem, ale nevím jestli dosahuje alespoň těch 300 nebo má méně. Každopádně ta čipnutá je.
Jinak na zahraničních fórech toho je taky docela pomálu, ale prostě když to dělá někdo hlavou, tak ani u LPG to nebude problémem, tím jsem si jist.
A jestli se ptáš na okoníkování tvé 103kW bifuelky, tak to pusť rovnou z hlavy, to asi nemá smysl, dostaneš tak 110kW ( a to budeš rád ) a tím to hasne. Bez turba to za to nestojí, to se tu zkus poptat, je tu určitě jedna čipnutá S60 právě s Tvojím motorem...a výsledek nic moc.
Jinak na zahraničních fórech toho je taky docela pomálu, ale prostě když to dělá někdo hlavou, tak ani u LPG to nebude problémem, tím jsem si jist.
A jestli se ptáš na okoníkování tvé 103kW bifuelky, tak to pusť rovnou z hlavy, to asi nemá smysl, dostaneš tak 110kW ( a to budeš rád ) a tím to hasne. Bez turba to za to nestojí, to se tu zkus poptat, je tu určitě jedna čipnutá S60 právě s Tvojím motorem...a výsledek nic moc.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 BSR chip u LPG
No bsr slibuje až skoro 190 koní, ale taky bych tomu u atmosferických motorů nevěřil. Záleží, na jaký výkon máš LPG komponenty dělané, pokud mají nějakou výkonovou rezervu (vstřiky, reduktor atp.), tak by ani po načipování neměl být problém. Možná by pak bylo jen potřeba systém doladit na vyšší výkon. U takhle "slabého" auta by to opravdu s největší pravděpodobností neměl být problém
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#4 BSR chip u LPG
Hoj,
přesně, jak píší hoši výše...
Ja jsem si take pohraval s myskenkou chipu a po dukladnem prolezeni fora a take anglickeho Matthew jsem dospel k nazoru, ze "nase" motory jsou proste pro tohle nevhodne. (pro me tak leda moznost nahrani mapy do RJ z motorizace B5244S ktera je motoricky stejna, ale ma vykon naladeny na 125kW..ale to je asi neproveditelne..)
Koupil jsem akorat sportovni vlozku JR Filters do airboxu, vim, ze motor muze dobre dychat, tankuju 100oct.Vervu a holt se tesim na nejake vykonne volvo v budoucnu. Zase me na druhou stranu tesi, ze to auto na 2,5l benzinak aspon tolik nezere, kdyz uz ani nejede (Ale zase me naucilo jezdit klidne..) Coz u Tveho LPG musi byt asi hlavni pozitivum.
Tož tak..
Janek
přesně, jak píší hoši výše...
Ja jsem si take pohraval s myskenkou chipu a po dukladnem prolezeni fora a take anglickeho Matthew jsem dospel k nazoru, ze "nase" motory jsou proste pro tohle nevhodne. (pro me tak leda moznost nahrani mapy do RJ z motorizace B5244S ktera je motoricky stejna, ale ma vykon naladeny na 125kW..ale to je asi neproveditelne..)
Koupil jsem akorat sportovni vlozku JR Filters do airboxu, vim, ze motor muze dobre dychat, tankuju 100oct.Vervu a holt se tesim na nejake vykonne volvo v budoucnu. Zase me na druhou stranu tesi, ze to auto na 2,5l benzinak aspon tolik nezere, kdyz uz ani nejede (Ale zase me naucilo jezdit klidne..) Coz u Tveho LPG musi byt asi hlavni pozitivum.
Tož tak..
Janek
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#5 BSR chip u LPG
tady se kdysi neco resilo tak muzes pocist https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=10914
jinak tvuj motor 103kW (140Hp) bifuelky jsem u bsr nabidce nevidel, takze bsr ti to asi neudela
ale tim nerikam ze by to neslo nejak navysit
a pokud by se to nejak povedlo tak ziskas jedine vyssi vykon ve vyssi otackach
proste motorizaci 170Hp
mel jsem moznost se svezt s autem od savle, ktery ma BSR a jednoznacne ve vyssich otackach tahne vice oproti me
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=19109
jinak tvuj motor 103kW (140Hp) bifuelky jsem u bsr nabidce nevidel, takze bsr ti to asi neudela
ale tim nerikam ze by to neslo nejak navysit
a pokud by se to nejak povedlo tak ziskas jedine vyssi vykon ve vyssi otackach
proste motorizaci 170Hp
mel jsem moznost se svezt s autem od savle, ktery ma BSR a jednoznacne ve vyssich otackach tahne vice oproti me
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=19109
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 BSR chip u LPG
Ten bifuell jen znamená, že je v tom z výroby zástavba LPG. Jinak je to klasická 2.4 103kW, kterou bsr normálně čipuje Nebo se mýlím?killer píše:
jinak tvuj motor 103kW (140Hp) bifuelky jsem u bsr nabidce nevidel, takze bsr ti to asi neudela
ale tim nerikam ze by to neslo nejak navysit
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#7 BSR chip u LPG
no prave ze pri klasicke prestavbe mas navic ridici jednotku plynu, ktera vlastne oblbuje benzinovouIng.Magor píše: Ten bifuell jen znamená, že je v tom z výroby zástavba LPG. Jinak je to klasická 2.4 103kW, kterou bsr normálně čipuje Nebo se mýlím?
takze pokud navysis tak pak staci doladit plyn
naopak u te bifuelky si myslim ze to bude primo v jedne ridici jednotce vse
klidne by mohl nekdo napsat do BSR a hned uvidime jestli to delaji nebo ne?
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#8 BSR chip u LPG
To je ovšem zajímavá úvaha, to mě nenapadlo
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#9 BSR chip u LPG
jen je otazka jestli je uvaha spravna
nejlepe kdyz vlastiiik zkusi napsat na mail http://www.bsrczech.cz/ a uvidime
jinak mne jeste napada jedna uvaha:
jestli by neslo treba nastavit, aby ridici jednotka plynu se chovala jako
kdybych mel motorizaci 170Hp oproti 140Hp
(ze by pak ve vysledku mel clovek vysi vykon na plyn nez na benzin)
nejlepe kdyz vlastiiik zkusi napsat na mail http://www.bsrczech.cz/ a uvidime
jinak mne jeste napada jedna uvaha:
jestli by neslo treba nastavit, aby ridici jednotka plynu se chovala jako
kdybych mel motorizaci 170Hp oproti 140Hp
(ze by pak ve vysledku mel clovek vysi vykon na plyn nez na benzin)
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#10 BSR chip u LPG
Z toho, s čím jsem se u starších Volv setkal lze usuzovat, že se i rovnou z autosalónu nejednalo o nějakou zvláštní přestavbu, do V40 Volvo jako "tovární" plyn dávalo Landi, do 850 a zřejmě i S/V70 Necam Mega a tyto systémy se v ničem neliší od toho, co si může uživatel později domontovat. Zrovna S60 Bi-fuel v LPG verzi jsem taky viděl, ale už si nevzpomínám, co bylo pod kapotou za plyn...ale nic zvláštního, co by se vymykalo dřívějším zvyklostem, bych neočekával.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#11 BSR chip u LPG
Co vím tak nyní pro Volvo montuje CNG systém firma Prins VSI, ale nevím jak je to s LPG
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#12 BSR chip u LPG
u LPG to mozna bude tez Prins VSI
jinak jsem koukal ze ukazatel plynu se ukazuje krasne na palubnim pocitaci
prepinac plyn-benzin je samozrejmne na clima panelu
takze to spis nahrava ze ridici jednotka bude spolecna jak pro benzin tak pro plyn
jinak jsem koukal ze ukazatel plynu se ukazuje krasne na palubnim pocitaci
prepinac plyn-benzin je samozrejmne na clima panelu
takze to spis nahrava ze ridici jednotka bude spolecna jak pro benzin tak pro plyn
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#13 BSR chip u LPG
No já co jsem koukal tak právě u bifuelů origo byl budík ( ručka ) na plyn - LPG/CNG a na palubáčku se ukazoval při přepnutí benzín v kostičkách.
Vzhledem k tomu, že přes OBD2 lze dodat i to, aby právě tento displej ukazoval i plnící tlak turba, věřím tomu ( resp. celkově se přikláním ) že varianta ŘJ benzín + ŘJ plyn je správně. Jde jenom o rozhraní a komunikaci po CANu, což v případě origo fabrické zástavby určitě není problém. V podstatě teď to samé má Škodovka s Oktávkou v LPG - zatím mají přepínač stejně jako my s druhovýrobní zástavbou a ukazovat na budíku to bude až od podzima ( LPG bude mít 2 ručky paliva a ručku teploměru nahradí modrá a červená LED ). I zde je vidět, že komunikace lze udělat ale zástavba, byť fabrická, je prostě mimo auto. Toliko můj názor.
Vzhledem k tomu, že přes OBD2 lze dodat i to, aby právě tento displej ukazoval i plnící tlak turba, věřím tomu ( resp. celkově se přikláním ) že varianta ŘJ benzín + ŘJ plyn je správně. Jde jenom o rozhraní a komunikaci po CANu, což v případě origo fabrické zástavby určitě není problém. V podstatě teď to samé má Škodovka s Oktávkou v LPG - zatím mají přepínač stejně jako my s druhovýrobní zástavbou a ukazovat na budíku to bude až od podzima ( LPG bude mít 2 ručky paliva a ručku teploměru nahradí modrá a červená LED ). I zde je vidět, že komunikace lze udělat ale zástavba, byť fabrická, je prostě mimo auto. Toliko můj názor.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#14 BSR chip u LPG
nasel jsem na netu schema bifuel systemu u S80
u S60 to bude stejne
u S60 to bude stejne
jj tak jsem to take videlDural8 píše:No já co jsem koukal tak právě u bifuelů origo byl budík ( ručka ) na plyn - LPG/CNG a na palubáčku se ukazoval při přepnutí benzín v kostičkách.
- Přílohy
-
- s80.jpg (81.84 KiB) Zobrazeno 4156 x
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
#15 BSR chip u LPG
Ty jo, tak to je pecka co jste tu všichni napsali Já si toho všiml až teď No do BSR jsem psal ohledně mojeho motoru a slibovali že na benzín mi to výkon navýší jak oni slibují těch 180 koní nebo kolik, ale za plyn prý neručí a ani se tím nezabývají. Když jsem byl v Prostějově u Fedor auto na výměnu LPG filtru, tak mi tam kluk říkal, že můj systém je ještě z těch straších a s čipem by neměl být vůbec problém. Kdybych se pro BSR někdy rozhodnul, určitě dám vědět...
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
#16 BSR chip u LPG
Hajcus píše:Hoj,
přesně, jak píší hoši výše...
Ja jsem si take pohraval s myskenkou chipu a po dukladnem prolezeni fora a take anglickeho Matthew jsem dospel k nazoru, ze "nase" motory jsou proste pro tohle nevhodne. (pro me tak leda moznost nahrani mapy do RJ z motorizace B5244S ktera je motoricky stejna, ale ma vykon naladeny na 125kW..ale to je asi neproveditelne..)
Koupil jsem akorat sportovni vlozku JR Filters do airboxu, vim, ze motor muze dobre dychat, tankuju 100oct.Vervu a holt se tesim na nejake vykonne volvo v budoucnu. Zase me na druhou stranu tesi, ze to auto na 2,5l benzinak aspon tolik nezere, kdyz uz ani nejede (Ale zase me naucilo jezdit klidne..) Coz u Tveho LPG musi byt asi hlavni pozitivum.
Tož tak..
Janek
- tobě to nežere? Já dokud jsem tam měl origo podvozek a origo 16", tak mi to jezdilo kolem 12ti plynu. Ted tam mám KW čko, 17" 225/45 a žere to 13-14. Jednou jsem se dostal i na 18, ale to byl asi shit plyn. Jinak když natankuju plnou (28l) 100 oktan u OMW a jedu svou nohou, jak jezdím na plny z Břeclavi do Kroměříže (130km) tak 22litrů v prdeli jen to hvízdne Moje nejlepší spotřeba na plyn byla tuším kolem 10,8 a to jsem fakt hodně hodně snažil
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#17 BSR chip u LPG
Asi bych to nemel psat... Ale.. jak je uvedeno zde:vlastiiik píše:- tobě to nežere? Já dokud jsem tam měl origo podvozek a origo 16", tak mi to jezdilo kolem 12ti plynu. Ted tam mám KW čko, 17" 225/45 a žere to 13-14. Jednou jsem se dostal i na 18, ale to byl asi shit plyn. Jinak když natankuju plnou (28l) 100 oktan u OMW a jedu svou nohou, jak jezdím na plny z Břeclavi do Kroměříže (130km) tak 22litrů v prdeli jen to hvízdne Moje nejlepší spotřeba na plyn byla tuším kolem 10,8 a to jsem fakt hodně hodně snažilHajcus píše:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=6116&hilit=spot%C5%99eba&start=925
mam to nejak takhle.
"Tak ja Ti vam nevim hosi..
Ja dnes natankoval, jako vzdy "pod vicko", opsal km z T1 (825km), opsal AVERAGE spotrebu z Ppc (7,7l/100km) vynuloval T1 i Ppc.
Doma vyndam uctenku, klakulacku a udelam 6374 (natankovany benzin 63,740l) deleno 825km.. A vysledek je: 7,7260606060 l/100 km..
Tak si ted lamu hlavu, protoze i ja jsem myslel, ze muj Ppc keca. Ale jestli to neni tim, ze je treba vynulovat tu prumernou spotrebu Ppc pri natankovani."
A dlouhodoba, za posl.10 000km je 8.60
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
#18 BSR chip u LPG
neuveřitelný Jakým stylem jezdíš a kde?
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#19 BSR chip u LPG
Rano 6km do prace, odpol. 6km zpět. (studený motor, žádná divočina)vlastiiik píše:neuveřitelný Jakým stylem jezdíš a kde?
2x tydně do Prahy a zpět na tempomat 100km/h po okreskach, 140km/h po dalnicich. Pustěna A/C na 24°C Kdyz potrebuju předjet předjedu, seu na "Pana Klobouka" ) Uz vim i ze auto umi jet tachometrovych 240km/h
Je fakt, ze po městě kdyz se couram, ukazuje palubni PC 11l/100 ale pak to zase spadne na okreskach a výslkedek je nejakejch tech 7,8 - 8 max. Nejhorsi spotrebu jsem mel 11.4 a to bylo tusim v prosinci. J.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
#20 BSR chip u LPG
Hajcus píše:Rano 6km do prace, odpol. 6km zpět. (studený motor, žádná divočina)vlastiiik píše:neuveřitelný Jakým stylem jezdíš a kde?
2x tydně do Prahy a zpět na tempomat 100km/h po okreskach, 140km/h po dalnicich. Pustěna A/C na 24°C Kdyz potrebuju předjet předjedu, seu na "Pana Klobouka" ) Uz vim i ze auto umi jet tachometrovych 240km/h
Je fakt, ze po městě kdyz se couram, ukazuje palubni PC 11l/100 ale pak to zase spadne na okreskach a výslkedek je nejakejch tech 7,8 - 8 max. Nejhorsi spotrebu jsem mel 11.4 a to bylo tusim v prosinci. J.
jaký máš na autě kola?
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#21 BSR chip u LPG
Jo, promin, to jsem zapomel zminit. Jsou to origo 15" čili 195/65/15, výfuk origo.vlastiiik píše:jaký máš na autě kola?Hajcus píše: Rano 6km do prace, odpol. 6km zpět. (studený motor, žádná divočina)
2x tydně do Prahy a zpět na tempomat 100km/h po okreskach, 140km/h po dalnicich. Pustěna A/C na 24°C Kdyz potrebuju předjet předjedu, seu na "Pana Klobouka" ) Uz vim i ze auto umi jet tachometrovych 240km/h
Je fakt, ze po městě kdyz se couram, ukazuje palubni PC 11l/100 ale pak to zase spadne na okreskach a výslkedek je nejakejch tech 7,8 - 8 max. Nejhorsi spotrebu jsem mel 11.4 a to bylo tusim v prosinci. J.
Jedine je neorigo Volvo: filtr JR -vložka do airboxu.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
#22 BSR chip u LPG
Tak to potom jooo... Já tam měl 205/55/16 origo a jezdil jsem kolem 11-12 plynu a 240 jsem z toho taky dostal na dálnici z mírného kopce. Teď co jsem dal 225/45/17 tak to jede 205 max a pod 13 plynu se jen ztěží dostanu. Už hledám nějaký 18-19 Jinak mám taky vše origo, krom podvozku a výfuk teprve půjde, na ten průměr co patří na fábii se fakt nedá dívat
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#23 BSR chip u LPG
Njn, i ja bych radsi AL 16" ale kola nejsou priorita.. Ted me ceka celkem vetsi servisni prohlidka, tak holt musej jit kese tam.vlastiiik píše:Tak to potom jooo... Já tam měl 205/55/16 origo a jezdil jsem kolem 11-12 plynu a 240 jsem z toho taky dostal na dálnici z mírného kopce. Teď co jsem dal 225/45/17 tak to jede 205 max a pod 13 plynu se jen ztěží dostanu. Už hledám nějaký 18-19 Jinak mám taky vše origo, krom podvozku a výfuk teprve půjde, na ten průměr co patří na fábii se fakt nedá dívat
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 27 Odpovědi
- 7629 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od sobi
-
- 3 Odpovědi
- 2376 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ekky
-
- 5 Odpovědi
- 1036 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od papaya
-
- 16 Odpovědi
- 3546 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od metju
-
- 18 Odpovědi
- 1187 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout