480 volnobeh
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#1 480 volnobeh
Dobré ránko,
dnes ma ten šajsdrek vcelku intenzívne naštval - vždy bol problém so štartami za studena, ale chytilo bez problémov, držalo tak okolo 400 otáčok, takže bolo trošku treba pomôcť plynom. Čim je chladnejšie, tým viac sa to zhoršuje, dnes mi to trikrát zdochlo počas vyparkovávania, napriek tomu, že som to stále mal trochu pod plynom.
V podstate inak než so stlačeným plynom tak na 20% teraz ani nenaštartujem a keď hej, tak zadymí vcelku škaredo (aj keď VW tdi pd to stále nie je ), hádam to štartovanie neodfajčilo kat...
Občas sa stane už za tepla, že voľnobeh sa posunie k cca 1500 otáčkam, vačšinou po jemnom klepnutí na plyn si sadne späť na tých 900 cca. Inak za tepla, resp už po miernom zahriatí, povedzme 300m jazdy je všetko v pohode.
Otázka teda znie, čo s tým? V lete mi je jedno, že to blbo chytá, ale teraz to už je fakt problém.
Je vymenené teplotné čidlo, samozrejme to nepomohlo ani prt, vzduchový filter čistý, olej nový, nové palivové čerpadlo. Aké ďalšie možnosti tam sú? Ideálne radené od najmenej finančne náročných. Hoď to zo skaly nie je rada
dnes ma ten šajsdrek vcelku intenzívne naštval - vždy bol problém so štartami za studena, ale chytilo bez problémov, držalo tak okolo 400 otáčok, takže bolo trošku treba pomôcť plynom. Čim je chladnejšie, tým viac sa to zhoršuje, dnes mi to trikrát zdochlo počas vyparkovávania, napriek tomu, že som to stále mal trochu pod plynom.
V podstate inak než so stlačeným plynom tak na 20% teraz ani nenaštartujem a keď hej, tak zadymí vcelku škaredo (aj keď VW tdi pd to stále nie je ), hádam to štartovanie neodfajčilo kat...
Občas sa stane už za tepla, že voľnobeh sa posunie k cca 1500 otáčkam, vačšinou po jemnom klepnutí na plyn si sadne späť na tých 900 cca. Inak za tepla, resp už po miernom zahriatí, povedzme 300m jazdy je všetko v pohode.
Otázka teda znie, čo s tým? V lete mi je jedno, že to blbo chytá, ale teraz to už je fakt problém.
Je vymenené teplotné čidlo, samozrejme to nepomohlo ani prt, vzduchový filter čistý, olej nový, nové palivové čerpadlo. Aké ďalšie možnosti tam sú? Ideálne radené od najmenej finančne náročných. Hoď to zo skaly nie je rada
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#2 480 volnobeh
relé palivové pumpy? Malý tlak paliva? Falešný vzduch v sání? Volnoběžný ventil? Jak vypadají svíčky a kabely?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#3 480 volnobeh
relé palivové pumpy? Malo by byť všetko v poriadku
Malý tlak paliva? Ako to zistim? Za tepla je všetko v poriadku, zrýchľuje v poriadku.
Falešný vzduch v sání? Nemyslím si, ale môžem skontrolovať znovu.
Volnoběžný ventil? Bol vyčistený pri iných veciach asi 2 týždne späť.
Jak vypadají svíčky a kabely? Sviečky som ešte vonku nemal, ale predpokladám, že keby boli na prt, tak mám problém aj za tepla alebo ani nie? Teoreticky cez víkend ich vyhodiť a pozrieť viem, ale nežiada sa mi s tým veľmi mordovať nezmyselne, dosť som nadával aj pri zbytočnej výmene teplotného čidla
Malý tlak paliva? Ako to zistim? Za tepla je všetko v poriadku, zrýchľuje v poriadku.
Falešný vzduch v sání? Nemyslím si, ale môžem skontrolovať znovu.
Volnoběžný ventil? Bol vyčistený pri iných veciach asi 2 týždne späť.
Jak vypadají svíčky a kabely? Sviečky som ešte vonku nemal, ale predpokladám, že keby boli na prt, tak mám problém aj za tepla alebo ani nie? Teoreticky cez víkend ich vyhodiť a pozrieť viem, ale nežiada sa mi s tým veľmi mordovať nezmyselne, dosť som nadával aj pri zbytočnej výmene teplotného čidla
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#4 480 volnobeh
A jé! Dyž to nejede,tak začni vždycky od svíček!
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#5 480 volnobeh
No práveže ono to jede, akurát to blbo štartuje (teda mal som pocit, že to blbo jede, ale len raz, keď som nevládal ani s plným plynom držať tempo, ale tak to bola AF spider 3,0L )
Či napriek tomu skúsiť teda sviečky hej? Inak motor chytí hneď na 4 valce, nie je problém taký, že by to držalo 300 otáčok a tri valce...
Či napriek tomu skúsiť teda sviečky hej? Inak motor chytí hneď na 4 valce, nie je problém taký, že by to držalo 300 otáčok a tri valce...
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#7 480 volnobeh
eště mě napadlo kostření motoru-malý napětí na volvoběh-malá jisra atd... Ale fakt skoukni svíčky,kabely jestli někde neprobíjej a rozdělovač-jestli není vyjiskřenej nebo jinak zasiflenej...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#8 480 volnobeh
Rozdeľovač to nebude v tomto motoreSarkasmic píše:eště mě napadlo kostření motoru-malý napětí na volvoběh-malá jisra atd... Ale fakt skoukni svíčky,kabely jestli někde neprobíjej a rozdělovač-jestli není vyjiskřenej nebo jinak zasiflenej...
Kostra sa mi tiež nezdá, ale skúsim pohľadať teda..
Fakt jo? A problém bol všeobecný, či tiež len za studena? Lebo nemám problém zaplatiť nové sviečky, ale nerád by som kupoval niečo zbytočne (za to sprosté čidlo som nechal skoro 30E a to som ešte nemusel platiť robotu...)vit.soucek píše:Já jsem vyměnil svíčky a volnoběh se rapidně zlepšil!
Anyway, v takom prípade aké sviečky? (plus ak náhodou vieš orientačnú cenu...)
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#9 480 volnobeh
etě s tím čidlem? Vymenil si správný? Bejvá jich víc...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#10 480 volnobeh
Ja nič, ja som iba zavadzal, to kamarát automechanikoelektrikár Každopádne by malo byť vymené správne.Sarkasmic píše:etě s tím čidlem? Vymenil si správný? Bejvá jich víc...
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#11 480 volnobeh
skus na noc odpojit baterku a potom zase zapojit. zresetuje to riadiacu jednotku a nastavi sa na "zimny" rezim. ne to zvyklo pomoct (je to ako windows). jednotka zisti ajha chladno, nejako mi to inak ide do motora a nejako to nastavi lepsie.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 147
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
#12 480 volnobeh
Svíčky podle mí 480 jedině NGK, Densa a Brisk nechce baštit.
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
#13 480 volnobeh
Já tam teď mám Brisky s trojitym jiskřištěm a šlape to v pohodě jedna stála cca stovku. Ale možná to může bejt ještě lepší. Předtím tam byly Bosch a to ještě nevim bůhvíjak dlouho.CouDy píše:Svíčky podle mí 480 jedině NGK, Densa a Brisk nechce baštit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#14 480 volnobeh
ja som v turbe tiez pouzival NGK a bol som spokojny.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#15 480 volnobeh
Easiest sollution is the best? Vyskúšam dnes večer, hádam to pomôže.lucki píše:skus na noc odpojit baterku a potom zase zapojit. zresetuje to riadiacu jednotku a nastavi sa na "zimny" rezim. ne to zvyklo pomoct (je to ako windows). jednotka zisti ajha chladno, nejako mi to inak ide do motora a nejako to nastavi lepsie.
Keď nie, začnem riešiť hardware, nové sviečky aj tak nemôžu ublížiť a potom uvidíme čo ďalej
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#16 480 volnobeh
podla mna to bude nejaka pitchovina na elektrike. skus prejst vsetky konektory, popripade ich vystriekat WDckom. vacsina 400 je niekde nejaky bug v elektrike a je to oprava za 10 korun.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek