ventilace u 960ky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#1 ventilace u 960ky
Mám následující problém s větráním u 960ky.Při jízdě s motorem v tahu se mi po cca deseti vteřinách zavře klapka přívodu vzduchu a do auta nic neproudí i když se nentilátor točí.Po ubrání plynu se klapka normálně otevře a vzduch začne proudit.Ví někdo kde je problém??
Edit: Zpetne ventily podtlaku v motorovem prostoru chodi, hadicka podtlaku ve stropnim svetle je zapojena a tesna...
Edit: Zpetne ventily podtlaku v motorovem prostoru chodi, hadicka podtlaku ve stropnim svetle je zapojena a tesna...
#2 ventilace u 960ky
Mě to dělá takyDrtic píše:Mám následující problém s větráním u 960ky.Při jízdě s motorem v tahu se mi po cca deseti vteřinách zavře klapka přívodu vzduchu a do auta nic neproudí i když se nentilátor točí.Po ubrání plynu se klapka normálně otevře a vzduch začne proudit.Ví někdo kde je problém??
Edit: Zpetne ventily podtlaku v motorovem prostoru chodi, hadicka podtlaku ve stropnim svetle je zapojena a tesna...
Zdůvodnění jsem našel tady
http://www.justanswer.com/questions/18pqp-looking-1997-volvo-960-wagon a tady
http://volvoforums.com/forum/archive/index.php/t-11798.html a i jinde,
dál jsem to neřešil, moc mi to nevadí. Píšou netěsnost podtlakového okruhu a vopruz při opravě.
Štěpán
_________________
960 II kombi, '94, B6254S, manuál, baklažánová perleť, trochu přes 200 000 km
dočasně: V90, '97, B6304FS2, automat, černá, trochu přes 200 000 mil
960 II kombi, '94, B6254S, manuál, baklažánová perleť, trochu přes 200 000 km
dočasně: V90, '97, B6304FS2, automat, černá, trochu přes 200 000 mil
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#3 ventilace u 960ky
mám přesně stejný problém v 960. když auto stojí, jdou ovládat směry proudu vzduchu. když jede, fouká si to kam chce. většinou na okna, ale později to mění směr foukání. takže je to asi furt automat. ještě jsem se v tom nehrabal. ví někdo, co s tím?
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#4 ventilace u 960ky
Ještě jsem takového nic neřešil a mě chodí normálně, bez závad.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#5 ventilace u 960ky
Ted koukam z dlouhy chvile na stranky IPD na >tohle< a pisou tam "Solves that annoying little problem of ventilation system vents closing when under hard throttle load".
Ze by?
Ze by?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 ventilace u 960ky
Zo zavady spravili vlastrnost ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#7 ventilace u 960ky
Ja to pochopil tak ze kdyz je ten ventil uz unavenej...Sergej píše:Zo zavady spravili vlastrnost ?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#8 ventilace u 960ky
No ja som len podla tej druhej casti vety...je neskoro na mna... Co tam pisu o akom ventile ? Dost ma to zaujima, lebo 2 dni po precitani 1. prispevku v topicu mi to zacalo robit tiez...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#9 ventilace u 960ky
No vidíš, kdyby si to nečetl, tak se ti to nestalo.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#10 ventilace u 960ky
Na bloku topení je zásobník podtlaku. Když je škrtící klapka plynu otevřená a nemáš v sacím potrubí podtlak, tak se z něj bere podtlak pro ovládání ventilů (klapek). Bez podtlaku se klapky samy vracejí do výchozí polohy ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#11 ventilace u 960ky
No to mi je jasne, ale Thomass mal asi na mysli nejaky jednocestny ventil (kde je ?). ten vsak nemusi byt nutne zly, staci aby netesnili samotne vakuove motory, pripadne ventilky v prepinaci funkcii a je problem...Fery píše:Na bloku topení je zásobník podtlaku. Když je škrtící klapka plynu otevřená a nemáš v sacím potrubí podtlak, tak se z něj bere podtlak pro ovládání ventilů (klapek). Bez podtlaku se klapky samy vracejí do výchozí polohy ...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#12 ventilace u 960ky
Aby sme tu nevarili z vody, tu su schemy.
- Přílohy
-
- Klima.jpg (97.66 KiB) Zobrazeno 3312 x
-
- Spinac.gif (15.74 KiB) Zobrazeno 3312 x
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#13 ventilace u 960ky
Vcera jsem se v tom vrtal. Ventilky jsou v motorovem prostoru, avsak ty mi po repasi tesni. (staci odzkouset jednoduchym fouknutim/prisanim ventilku pusou).
Takze netesnost se zda byt nekde uvnitr ovladani klapek. Zasobnik podtlaku jsem mel vyndany, ten tesni. PO sluchu se mi zda, ze po vypnuti motoru podtlak syci (utece) nekde prave uvnitr bloku topeni, kde se ovladaji klapky. Nebyl vsak uz cas vyndat celej blok Predpokladam, ze to je prace min, na vikend....
Takze netesnost se zda byt nekde uvnitr ovladani klapek. Zasobnik podtlaku jsem mel vyndany, ten tesni. PO sluchu se mi zda, ze po vypnuti motoru podtlak syci (utece) nekde prave uvnitr bloku topeni, kde se ovladaji klapky. Nebyl vsak uz cas vyndat celej blok Predpokladam, ze to je prace min, na vikend....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#14 ventilace u 960ky
Ja myslim ze budu v haji prave vakuove motory. Na skusanie je najlepsia rucna vakuuova pumpa s manometrom, kedy sa sleduje rychlost poklesu tlaku v kazdom jednom motore.
Do uvahy by este prichadzala porucha v ovladacich ventiloch.
Do uvahy by este prichadzala porucha v ovladacich ventiloch.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#15 ventilace u 960ky
jen si nedovedu predstavit, jak to topeni kucham ven abych se dostal k tem ovladacim ventilum.. to bude znamenat vystrevit komplet celou palubku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#16 ventilace u 960ky
Nevim jak u tebe, ja se k dost podstatny casti (komplet podtlakovy zasobniky, vzduchovej mozek s hadickama, motorky klapek) dostanu demontazi kastliku spolujezdceDrtic píše:jen si nedovedu predstavit, jak to topeni kucham ven abych se dostal k tem ovladacim ventilum.. to bude znamenat vystrevit komplet celou palubku
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#17 ventilace u 960ky
Myslim ze 960 bude temer stejna, ty podtlakovy klapky jsou pristupne demontazi krytu nad nohama u ridice, jenze jen zvenku privod hadicek. Samotne klapky jsou uvnitr tunelu topeni a ten bude treba celej vyndat. Kastlikem vidis rozvod od podtlakovejch ventilku, zasobnik podtlaku a servomotorek pro miseni teplyho/studenyho vzduchu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#18 ventilace u 960ky
Tusi nekdo, jak sundat ty valcovite potvory ze Sergejova schematu (uvnitr jsou nejspis membrany), na koncich hadicek C,D,E ???
Mam na mysli bez rozebrani telesa topeni a tim padem celeho vnitrku auta
Mam na mysli bez rozebrani telesa topeni a tim padem celeho vnitrku auta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#19 ventilace u 960ky
Kupil som blok kurenia zo 760 (zhodny s 960) tak budem skusat. Tiez som si kupil vakuovu pumpu s tlakomerom a podla zbeznej diagnostiky na mojej 960ke, jediny okruh ktory drzi podtlak, je okruh ofukovania celneho skla. Ostatne su v haji. Teraz uz len zodpovedat otazku, ci su v haji samotne motory alebo hadicky/spojenia/ovladacie ventily.
Podla prilozeneho rozstrelu nebude vymena vakuovych motorov nic jednoduche. Zda sa, ze su prisrobovane z vnutra kurenia. Pristup odhadujem cez velku klapku kurenia, co rozdeluje vzduch do prednych vyduchov (len pre trenovynych gynekologov).
Pre nas, ostatnych, vyzera celkom nadejna moznost samostane demontovat blok kurenia s klapkami a motormi. Podla rozstrelu to vyzera tak, ze treba dat dole krycie panely na vodicovej strane a stredovu konzolu.
Podla prilozeneho rozstrelu nebude vymena vakuovych motorov nic jednoduche. Zda sa, ze su prisrobovane z vnutra kurenia. Pristup odhadujem cez velku klapku kurenia, co rozdeluje vzduch do prednych vyduchov (len pre trenovynych gynekologov).
Pre nas, ostatnych, vyzera celkom nadejna moznost samostane demontovat blok kurenia s klapkami a motormi. Podla rozstrelu to vyzera tak, ze treba dat dole krycie panely na vodicovej strane a stredovu konzolu.
- Přílohy
-
- V960_AC_Explode_view.pdf
- (116.44 KiB) Staženo 75 x
Naposledy upravil(a) Sergej dne 14 říj 2009 09:06, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#20 ventilace u 960ky
Celkom zaujimavy navod na diagnostiku aut. klimy aj s chybovymi kodmi
- Přílohy
-
- V960_AC_DTC.pdf
- (72.72 KiB) Staženo 60 x
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#21 ventilace u 960ky
Tohle schema uz jsem nekde videl... neni z toho ale moc jasne, jak ty valecky (c13.) vyndat... Nekde jsem na turbobricks neb ojinym podobnym zahranicnim foru kdysi nasel borce, co delal skoro komplet rozborku a sborku topeni. Tyhle vakuovy valce tam rozrezal, opravil a znova slepil silikonem...jen to ted za boha nemuzu najit...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#22 ventilace u 960ky
Mozno napovie obrazok upevnenia motorov.Drtic píše:Tohle schema uz jsem nekde videl... neni z toho ale moc jasne, jak ty valecky (c13.) vyndat
Myslim ze bude velmi vyhodne, tak ako som spominal o prispevok vyssie, vymontovat cast kurenia, kde sa tieto motory s klapkami nachadzaju.
Pri vymontovavani nezabudnut na srob, ktory na prvy pohlad tuto cast kurenia nedrzi (kurenie2)
- Přílohy
-
- Vac_motor1.jpg (64.58 KiB) Zobrazeno 3207 x
-
- Kurenie2.jpg (95.5 KiB) Zobrazeno 3207 x
-
- Kurenie1.jpg (96.4 KiB) Zobrazeno 3207 x
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#23 ventilace u 960ky
Po dnesnom vyskume som zasa mudrejsi..
poznatok 1.:
Je v haji motor ovladajuci klapku okno/podlaha. Konkretne jeho podlahova cast. Pravdepodobne je prasknuta prechodka okolo tiahla. Cast motora, ktora pritahuje klapku do polohy okno (defrost) je OK. Klapka podlaha (floor) pravdepodobne doplatila na fakt, ze je zapnuta prakticky stale.
Poznatok 2.:
Cast kurenia s klapkami bez rozsiahleho rozmontovania stredoveho panela (a asi nielen jeho) vybrat nepojde. Zavadzia vzduchovod k stredovym klapkam a rovnako aj vzduchovod spodneho rozvodu. U toho spodneho navyse situaciu komplikuje fakt, ze zvysok kurenia je na nom nasadeny a o spodnu stenu je prilepena zvukova izolacia karoserie.
Poznatok 3.:
Pravdepodobne jedinym riesenim, okrem rozpolenia vakuoveho motora, je odpilt jeden z vystupkov (srobov) ktorymi je motor prichyteny o kurenie. Jeden srob je osadeny v kruhovej diere a druhy v drazke, umoznujucej po odpilovani 1 srobu povytiahnut cely motor do boku, potom von a stiahnut jeho tiahlo z tiahla klapky.
Novy, podobne upraveny motor opacnym postupom dat naspat a prilepit o stenu kurenia.
Nateraz som to vyriesil zapchatim hadicky veducej do defektneho motora. Tym sa zminimalizovali uniky vakua a klapky by uz nemali pri akceleracii vypadavat.
poznatok 1.:
Je v haji motor ovladajuci klapku okno/podlaha. Konkretne jeho podlahova cast. Pravdepodobne je prasknuta prechodka okolo tiahla. Cast motora, ktora pritahuje klapku do polohy okno (defrost) je OK. Klapka podlaha (floor) pravdepodobne doplatila na fakt, ze je zapnuta prakticky stale.
Poznatok 2.:
Cast kurenia s klapkami bez rozsiahleho rozmontovania stredoveho panela (a asi nielen jeho) vybrat nepojde. Zavadzia vzduchovod k stredovym klapkam a rovnako aj vzduchovod spodneho rozvodu. U toho spodneho navyse situaciu komplikuje fakt, ze zvysok kurenia je na nom nasadeny a o spodnu stenu je prilepena zvukova izolacia karoserie.
Poznatok 3.:
Pravdepodobne jedinym riesenim, okrem rozpolenia vakuoveho motora, je odpilt jeden z vystupkov (srobov) ktorymi je motor prichyteny o kurenie. Jeden srob je osadeny v kruhovej diere a druhy v drazke, umoznujucej po odpilovani 1 srobu povytiahnut cely motor do boku, potom von a stiahnut jeho tiahlo z tiahla klapky.
Novy, podobne upraveny motor opacnym postupom dat naspat a prilepit o stenu kurenia.
Nateraz som to vyriesil zapchatim hadicky veducej do defektneho motora. Tym sa zminimalizovali uniky vakua a klapky by uz nemali pri akceleracii vypadavat.
- Přílohy
-
- Vac_motor2.jpg (79.29 KiB) Zobrazeno 3195 x
-
- Vac_pump1.jpg (101.77 KiB) Zobrazeno 3195 x
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#24 ventilace u 960ky
to v životě nemám šanci opravit.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#25 ventilace u 960ky
Ale mas.. presne jak rikal sergej, odriznout opatrne platkem ty plastovy srouby a pak to tam zpatky nalepit na silikon.. Trochu prasarna, ale nebudes muset vyndavat cely teleso, vypoustet chladici kapalinu, klimatizaci... asi to tak na jare udelam
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek