radio HU-803 volvo s60
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 98
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: volvo s60 2.4D
- Bydliště: praha
#1 radio HU-803 volvo s60
cau mam s60 a chci si koupit origo radio HU-803 nekde sem totiz cet ze se do nej da zapojit zesilovac je to pravda?
mate nekdo o tomto radio podrobne udaje atd atd a jak je to se zapojenim????
a nejlip kde ho dobre koupit dik moc
mate nekdo o tomto radio podrobne udaje atd atd a jak je to se zapojenim????
a nejlip kde ho dobre koupit dik moc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 98
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: volvo s60 2.4D
- Bydliště: praha
#2 radio HU-803 volvo s60
prosim!!!
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#3 radio HU-803 volvo s60
čti a hledejsmeloch píše:prosim!!!
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 98
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: volvo s60 2.4D
- Bydliště: praha
#4 radio HU-803 volvo s60
nasel sem to vlakno o radiich ale tam je jen popis ale me zajima co se do nej zapojuje jeslti muzu mit svuj zesik a jak je to stou basou uprostred palubky a podrobne udaje atd atd vis a to sem nenasel
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#5 radio HU-803 volvo s60
tak ta hu-803 ma integrovany pouze zesilovac na to stredove repro na palubce (neni to basa)... na vsechny ostatne repro je tam zesilovac...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.4
- Kontaktovat uživatele:
#6 radio HU-803 volvo s60
smeloch: zesilovac muzes zapojit i k HU-403 a HU-603, ale stejne jako u HU-803 to musi byt origo volvo zesilovac. Pripojuje se pres ten petikolik jako treba cd changer, takze svuj zesilovac k tomu nepripojis. Jedine, ze by si mel zesilovac, ktery lze pripojit primo na vystup repra a nebo se delaji nejake prevodniky co to prevedou z repro vystupu na cinch. Otazka je co to udela s kvalitou zvuku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#7 radio HU-803 volvo s60
trochu pajeni a udelas si petikolik na cinch uplne v klidu a pripojis jakykoliv zesilovac... a jo, i k 403 a 603... jsou tam dva "petikoliky" jeden na cd changer, druhy na zesik... ja osobne bych do vymeny za 803 asi nesel (muj bezvyznamny subjektivni nazor)...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.4
- Kontaktovat uživatele:
#8 radio HU-803 volvo s60
koch: a Ty to tak mas udelane? Nebo vis o nejakem navodu? Docela pochybuju, ze to takhle jednoduse jde, ale rad se necham presvedcit o opaku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 98
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: volvo s60 2.4D
- Bydliště: praha
#9 radio HU-803 volvo s60
Jich a ty by si mi to dokazal zařídit aby mi to někdo takhle udělal za nakou tu redukci sem schopnej i zaplatit hm???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#10 radio HU-803 volvo s60
Nemam to tak udelane, skvely originalni zvuk se neodvazuju nijak upravovat (kazit) a ani neminim. Savle proc by to mel byt problem? Ma byt ten zesilovac snad nejakou aktivni soucasti na busu? Nevim o tom a nemyslim si. Prubezne prochazim napr. swedespeed.com a typci to tam obcas zvykli resit. Kdyz zagooglis tak na netu najdes schemy s rozmistenim tech koliku na vsech konektorech. Dle toho pak lze udelat tu redukci. Verim tomu ze na ebay taky najdes takove redukce. Do pristiho vikendu brousim jen na mobilu, odkazy pak muzu pohledat az budu na pc jestli to bude aktualni.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 131
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
#11 radio HU-803 volvo s60
No osmičková řada má jednu hezkou věc a to ProLogic. Docela jiná muzika
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.4
- Kontaktovat uživatele:
#12 radio HU-803 volvo s60
koch: Nemyslim, ze pridanim externiho zesilovace by melo dojit k nejakemu kazeni zvuku, spise naopak. Externi zesilovac bude mit urcite nejen vetsi vykon, ale i lepsi zvuk nez zesilovac integrovany v radiu (pokud to nebude zesilovac znacky MacFun). I kdyz zalezi taky na parametrech linkoveho vystupu z radia. Zkousel jsem hledat nejaky adapter z toho peti nebo sestikoliku na cinch, ale vazne jsem nic nenasel a prave jsem to myslel tak nejak jak si to napsal, ze kdyz pripojis origo zesilovac, tak ten rekne radiu, ze tam je pripojenej a to pusti signal (jen moje domnenka). Kazdopadne ja se zatim na nic takoveho nechystam. Jen me to zajimalo, kdyby nahodou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 98
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: volvo s60 2.4D
- Bydliště: praha
#13 radio HU-803 volvo s60
takze zaver zni ze svuj zesilovac do toho radia nedostanu bez te redukce...
a rada kde sehnat levny origo zesik a ma dobrej vykon????
a do toho origo zesilovace pujde zapojit ma basova tub? dik ?:)
a rada kde sehnat levny origo zesik a ma dobrej vykon????
a do toho origo zesilovace pujde zapojit ma basova tub? dik ?:)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.4
- Kontaktovat uživatele:
#14 radio HU-803 volvo s60
smeloch: aby si mohl pouzit svuj zesilovac musel by jsi sehnat bud nejaky takovy adapter o kterem pise koch a nebo by si mohl pouzit tohle http://www.hificar.cz/zesilovac/sinus-live-hl-406.html ale to bych pouzil asi vazne jen na pohon toho subwooferu, protoze nevim jaka je pak kvalita zvuku, ale treba je to ok, nevim. Pak jsou i dalsi moznosti, ale financne uz nic moc.
Na ten origo zesilovac subwoofer asi nezapojis. Origo zesilovac ma myslim bud 4x50W a nebo 4x75W, takze pro pohon wooferu by si ho musel zapojit do mustku coz si nejsem jisty jestli by zvladl a jeste by si musel mit tak jen 150W sub.
Pokud by jsi to chtel tedy mermomoci nejak vylepsovat a pridavat subwoofer tak bych sehnal ten origo zesilovac pro pohon prednich a zadnich repro. Na reprovystup z radia bych zapojil ten konvertor SinuLive a na nej vlastni neorigo zesilovac a subwoofer. Ale myslim, ze volvo uz origo hraje dobre takze bych tam rozhodne nedaval nejakou tubu, ale priplatil za neco lepsiho, protoze jinak je to snad lepsi nechat orgio tak jak to je.
Na ten origo zesilovac subwoofer asi nezapojis. Origo zesilovac ma myslim bud 4x50W a nebo 4x75W, takze pro pohon wooferu by si ho musel zapojit do mustku coz si nejsem jisty jestli by zvladl a jeste by si musel mit tak jen 150W sub.
Pokud by jsi to chtel tedy mermomoci nejak vylepsovat a pridavat subwoofer tak bych sehnal ten origo zesilovac pro pohon prednich a zadnich repro. Na reprovystup z radia bych zapojil ten konvertor SinuLive a na nej vlastni neorigo zesilovac a subwoofer. Ale myslim, ze volvo uz origo hraje dobre takze bych tam rozhodne nedaval nejakou tubu, ale priplatil za neco lepsiho, protoze jinak je to snad lepsi nechat orgio tak jak to je.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#15 radio HU-803 volvo s60
Jen dodám, že dost autohifi zesilovačů má i vysokoúrovňový vstup, kam se zapojují reprokabely z autorádia, takže tento adaptér není zapotřebí.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 98
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: volvo s60 2.4D
- Bydliště: praha
#16 radio HU-803 volvo s60
aha aha ok ok
hele tak asi nejlepsi bude nepridavat nic ale jeste me zajima co ten basak co je v pristrohovce??
jak je to sjeho zapojenim a jeste dotaz bedynky co jsou v s 60 sou vsechny stejne nebo se lisej vybavou atd??
ze bych treba koupil vykonejsi hm?
hele tak asi nejlepsi bude nepridavat nic ale jeste me zajima co ten basak co je v pristrohovce??
jak je to sjeho zapojenim a jeste dotaz bedynky co jsou v s 60 sou vsechny stejne nebo se lisej vybavou atd??
ze bych treba koupil vykonejsi hm?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.4
- Kontaktovat uživatele:
#17 radio HU-803 volvo s60
Tak jsem zjistil, ze to co jsem psal predtim, ze by se dal jen pripojit ten origo zesilovac je blbost. Pokud tam nebyl uz z vyroby jsou na nej slabe repraky. Jsou totiz 3 ruzne sady repro. 1 - pro pouziti jen na radio, 2 - pro pouziti se slabsim zesilovacem, 3 - pro pouziti s vykonejsim zesilovacem. Jednotlive sady repro se lisi impedanci, vykonem a citlivosti. Takze pro pridani origo zesilovace je potreba vymenit i vsechny repro.
smeloch: no, vypada to tak, ze nejjednodussi je vazne nepridavat vubec nic V pristrojovce bych rekl, ze neni basak, ale stredovy repro pro Dolby Pro Logic. Pokud jsi myslel, ze by si koupil vykonejsi origo repro a dal ho na radio, tak by sis vubec nepomohl, dokonce naopak. Ma totiz vetsi impedanci a nizsi citlivost.
Jeste se chci zeptat na jednu vec pokud nekdo vi, jak to je. Pokud mam radio HU-603, ktere ma vykon 4x18W a impedanci 4Ohmy a 1x par repro v prednich dveri, 1x par repro v zadnich dveri a 1x par repro v plate s tim, ze kazde repro ma impedanci taky 4Ohmy, tak jak je to zapojene na to radio? At by treba predni a zadni repro bylo zapojeno paralelne nebo seriove, nikdy to s tou impedanci nevychazi, ne?
smeloch: no, vypada to tak, ze nejjednodussi je vazne nepridavat vubec nic V pristrojovce bych rekl, ze neni basak, ale stredovy repro pro Dolby Pro Logic. Pokud jsi myslel, ze by si koupil vykonejsi origo repro a dal ho na radio, tak by sis vubec nepomohl, dokonce naopak. Ma totiz vetsi impedanci a nizsi citlivost.
Jeste se chci zeptat na jednu vec pokud nekdo vi, jak to je. Pokud mam radio HU-603, ktere ma vykon 4x18W a impedanci 4Ohmy a 1x par repro v prednich dveri, 1x par repro v zadnich dveri a 1x par repro v plate s tim, ze kazde repro ma impedanci taky 4Ohmy, tak jak je to zapojene na to radio? At by treba predni a zadni repro bylo zapojeno paralelne nebo seriove, nikdy to s tou impedanci nevychazi, ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#18 radio HU-803 volvo s60
podle mne tam mas jen vyhybku
v prednich dverich se repro sklada ze stredobasoveho a vyskoveho
a v zadnich ze stredobasoveho a na plate mas basaky
v nejlepsim packetu audia: HU-803
bylo ve prednich dverich basak,stredobas a vyskovy
v prednich dverich se repro sklada ze stredobasoveho a vyskoveho
a v zadnich ze stredobasoveho a na plate mas basaky
v nejlepsim packetu audia: HU-803
bylo ve prednich dverich basak,stredobas a vyskovy
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#19 radio HU-803 volvo s60
jinak mozna to tu uz nekdo psal a budu se opakovat,smeloch píše:cau mam s60 a chci si koupit origo radio HU-803 nekde sem totiz cet ze se do nej da zapojit zesilovac je to pravda?
mate nekdo o tomto radio podrobne udaje atd atd a jak je to se zapojenim????
a nejlip kde ho dobre koupit dik moc
ale HU-803 ma v sobe CD-changer tusim na 4 disky
takze zesilovac ma externi
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.4
- Kontaktovat uživatele:
#20 radio HU-803 volvo s60
killer: tak to je mi jasny, ze je tam vyhybka, ale me jde o to jak je na 4 vystupy z radia zapojeno 6 repro, kdyz ma kazde repro 4ohmy a zesilovac na radiu taky. Nejaka ctverice repro by musela byt zapojena paralelne nebo seriove, ale v jednom pripade by byla impedance 2ohmy a ve druhem zase 8. Ale pochybuju, ze by radio zvladlo zapojeni na 2ohmy a na 8 by zase byl vykon jen 8W. Nebo to maj osefovany uplne jinak?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#21 radio HU-803 volvo s60
Ty repra vepředu (výškáč a středobas) jsou zapojený paralelně a výškáč má na sobě výhybku (která do něj pouští jen vysoké frekvence), což ve výsledku dá impedanci 4ohm. Takže na předku máš takhle zapojený "4 repro" = 2 výstupy z rádia a poslední dvě repra jsou na zbylých 2 výstupech rádia.savle píše:killer: tak to je mi jasny, ze je tam vyhybka, ale me jde o to jak je na 4 vystupy z radia zapojeno 6 repro, kdyz ma kazde repro 4ohmy a zesilovac na radiu taky. Nejaka ctverice repro by musela byt zapojena paralelne nebo seriove, ale v jednom pripade by byla impedance 2ohmy a ve druhem zase 8. Ale pochybuju, ze by radio zvladlo zapojeni na 2ohmy a na 8 by zase byl vykon jen 8W. Nebo to maj osefovany uplne jinak?
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.4
- Kontaktovat uživatele:
#22 radio HU-803 volvo s60
Ty repra vepředu (výškáč a středobas) jsou zapojený paralelně a výškáč má na sobě výhybku (která do něj pouští jen vysoké frekvence), což ve výsledku dá impedanci 4ohm.
- ano tohle chapu a souhlasim
Takže na předku máš takhle zapojený "4 repro" = 2 výstupy z rádia a poslední dvě repra jsou na zbylých 2 výstupech rádia.
- jenze vzadu jsou 2x16cm repro v zadnich dverich a 2x21cm v plate, co jsem zkousel faderem tak jsou oboje zapojené na zadní výstup z radia. Spise o tohle mi tedy jde.
- ano tohle chapu a souhlasim
Takže na předku máš takhle zapojený "4 repro" = 2 výstupy z rádia a poslední dvě repra jsou na zbylých 2 výstupech rádia.
- jenze vzadu jsou 2x16cm repro v zadnich dverich a 2x21cm v plate, co jsem zkousel faderem tak jsou oboje zapojené na zadní výstup z radia. Spise o tohle mi tedy jde.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#23 radio HU-803 volvo s60
Tak tam může bejt taky nějaká další výhybka, případně ty zadní repro mají jinou impedanci (2 x 8 ohm paralelně = 4 ohm)savle píše:Ty repra vepředu (výškáč a středobas) jsou zapojený paralelně a výškáč má na sobě výhybku (která do něj pouští jen vysoké frekvence), což ve výsledku dá impedanci 4ohm.
- ano tohle chapu a souhlasim
Takže na předku máš takhle zapojený "4 repro" = 2 výstupy z rádia a poslední dvě repra jsou na zbylých 2 výstupech rádia.
- jenze vzadu jsou 2x16cm repro v zadnich dverich a 2x21cm v plate, co jsem zkousel faderem tak jsou oboje zapojené na zadní výstup z radia. Spise o tohle mi tedy jde.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#24 radio HU-803 volvo s60
jj presne tak jsem to take myslelsavle píše: Takže na předku máš takhle zapojený "4 repro" = 2 výstupy z rádia a poslední dvě repra jsou na zbylých 2 výstupech rádia.
- jenze vzadu jsou 2x16cm repro v zadnich dverich a 2x21cm v plate, co jsem zkousel faderem tak jsou oboje zapojené na zadní výstup z radia. Spise o tohle mi tedy jde.
prave te 2x16 stredobasy jsou asi nejslabsi clankem teto audio sestavy
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
#25 radio HU-803 volvo s60
Nasiel som tuto temu lebo som riesil tiez subwoofer do kufra, pomohla schema toho šesťkolíka čo tam je a trocha pájkovania a v kufri mám Ground Zero, 500W RMS. Kvalita zvuku taka ista, akurat obohatena o precitene hlboke basy. Je to super. Neskor pridam foto.
edit: Zabudol som, mam tam radio HU-803 s prologic
edit: Zabudol som, mam tam radio HU-803 s prologic
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 1081 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 8 Odpovědi
- 1136 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od majkls70
-
- 2 Odpovědi
- 676 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Michalvolvo
-
- 7 Odpovědi
- 624 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 2 Odpovědi
- 520 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1