440/460 el. servořízen (pouze TD)

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 72
Registrován: 16 roků
Vůz: S80 2.5TDI, r.v. 2000
Bydliště: Chomutov

#1 440/460 el. servořízen (pouze TD)

Příspěvek od dykobras »

Zdarec pánové
Za dobu co mám 440 TD už jsem to dělal 2x
Co k tomu: šroubovák (kříž, plochý),10 a 13 klíč a nějaký lavór (koupit nový gufera a servo olej)
Chci se s Vámi podělit o své zkušenosti s tímto tak problematickým dílem , který nám tam soudruzi ze Švédska vymysleli a to el. motůrek na servo. Je tak nešikovně daný, že dostat ho ven je skoro "nadlidský" úkol. Musíte vyndat světlo s blinkrem, sundat kolo + podběh. Servo je přichycené na 3 guferech u kterých povolíte 3 matky (všechny 3 jsem utrhnul). Dále odpojit všechny hadice. V podběhu jsou 2 a 1 přívodní. Tak se skrývá pod světlem, které jste si již vyndali. Potom musíte odpojit plusový kabel na servu. Je to ten vrchní červený (pokuď už se v tom někdo nehrabal). Dále musíte odpojit mínus někde od kostry (hnědý kabel). Jestli máte vše odpojeno tak ho mužete žačít rvát ven.
Toto je ta horší verze a nebo zkusit lehčí.
Světlo a blinkr ven, kolo, podběh ven. Pod auto dát lavór odpojit rozpojit spodní hadici (je na ni matka s protimatkou) a napojit od baterky + a - na servo. Pokuď bude vytékat olej tak to znamená , že se servo funguje a jsou špatný kabely. Z 90% je to špatná kostra nebo zlomený kabel stářím.
Přeju hodně štěstí
_________________
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#2 440/460 el. servořízen (pouze TD)

Příspěvek od karelvolvo »

Ahoj měl jsem takový problém na 460 auto jsem odstavil asi na čtyři týdny a pak to po nastartování najednou ze serva zakouřilo a stichlo. rozdělal jsem to jak píšeš a zjistil jsem že už je jednou dělané měl jsem tam najeto asi 160 00Okm auto jsem měl od 120 000. zoxidoval a rozdrolil se magnet na statoru a pak se to vše zapeklo. ptal jsem se tehdy na vrakáčích a chtěli za to pětku tak sem se zeptal ve značkovém a stálo to šestku tak jsem to vzal je to komplet elektro motor plus čerpadlo. ted tam mám 300 000 km tak jsem zvědav kdy klekne
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400 - opravy“