INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: V50-1.6D-'05
- Bydliště: Praha
#1 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
Tak konečně se mi podařilo odstranit vrzání sedačky v mym volvisovi. Ze sedačky mi vycházala spousta vrzavých zvuků. Nejvíc mi vadilo zavrzání sedačky při každém projetí zatáčky a pak vrzání při nasedání do auta. Sedačku jsem měl venku vícekrát, ale až teď jsem měl pořádný nářadí, abych mohl dotáhnout uplně vše. Vyndat samotnou sedačku je celkem jednoduché, stačí odpojit baterii (kvuli airbagum), vysunout umelohmotný krytky šroubů sedačky a vyšrobovat 4 šrouby. Dál je třeba povolit pod sedačkou elektrickou zastrčku, která je stažená sedmičkou klíčem. No a jako poslední vypojit pás - stačí něco malého strčit do malé dirky držáku pásu a pás se vycvakne. Pak uz stačí vyndat sedačku. Je lepší si dveře, sloupek a práh obalit dekou aby se nic při vyndavání nepoškrábalo.
Ve dvou se to delá rohodně lépe.
Potom jsem vsechny šrouby povolil, nastříkal VDčkem a tam kde jsem viděl, že je nějaký mechanický pohyb, tak ještě potřel vazelinou. Co ale vydava vrzavy zvuk do zatačky je prichycení opěradla k sedaku. Z každé strany je opěrák přišroubovaný dvouma imbusama (velikost 45 myslim). Tyhle šrouby jsem vyndal a všechny plochy promazal vazelinou. Pak jsem to na krev dotahnul.
Další vrzající zvuk může vycházet z držáku molitanu pod sedákem.
To jsou takové zbastlené dráty a celý to dře o kov a ještě k tomu to tam má celkem velkou vuli, proto jsem celý tyto dráty na krajích obmotal izolačkou aby to nemělo kde dřít.
A výsledek, žádný vrz, žádný skříp a konečně si užívám průjezd zatáčkou mym volvisem
Ve dvou se to delá rohodně lépe.
Potom jsem vsechny šrouby povolil, nastříkal VDčkem a tam kde jsem viděl, že je nějaký mechanický pohyb, tak ještě potřel vazelinou. Co ale vydava vrzavy zvuk do zatačky je prichycení opěradla k sedaku. Z každé strany je opěrák přišroubovaný dvouma imbusama (velikost 45 myslim). Tyhle šrouby jsem vyndal a všechny plochy promazal vazelinou. Pak jsem to na krev dotahnul.
Další vrzající zvuk může vycházet z držáku molitanu pod sedákem.
To jsou takové zbastlené dráty a celý to dře o kov a ještě k tomu to tam má celkem velkou vuli, proto jsem celý tyto dráty na krajích obmotal izolačkou aby to nemělo kde dřít.
A výsledek, žádný vrz, žádný skříp a konečně si užívám průjezd zatáčkou mym volvisem
_________________
Volvo V50, 1.6D, 80 kW, r.v. 2005, Momentum
Volvo V50, 1.6D, 80 kW, r.v. 2005, Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo V50 2.0D 2004
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
#2 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
dík za přesnej návod.Taky se chystam vyndavat sedačku,protože mi taky začala dost vrzat a to hlavně při průjezdech zatáčkou,tak se to snad podaří vyřešit.
_________________
Volvo XC60 2.4D D3 2012
Volvo XC60 2.4D D3 2012
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#3 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
Jak uz jsem psal v topicu padesatniku muj hlavni problem je mezi sedakem a operadlem.Mam jeste k tomu ten dojem,ze sedacka se nekdy sama o kousek sklopi aniz bych se cehokoli dotknul .Kazdopadne diky Kubikovi za tento navod,protoze problem s vrzanim sedacek u V50tek ma bohuzel skoro kazdej
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: V50-1.6D-'05
- Bydliště: Praha
#4 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
No tak to s tim "samosklapujicim" operadlem netusim. Je to hodne velka vule? Ona ta vule tam trosku je vymezena tim, ze uchyceni pantu v operadle je v necem co je asi gumovy a tam ta vule je schvalne bych rekl. Jde o to o kolik se to sklopi... Ale jestli je to o hodne, tak to fakt nevim, promin
_________________
Volvo V50, 1.6D, 80 kW, r.v. 2005, Momentum
Volvo V50, 1.6D, 80 kW, r.v. 2005, Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#5 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
Ne,ne to je v poho,neni to nic dramatickyho.Myslim,ze kdyz vse promazu a dotahnu bude to OKKubik píše:No tak to s tim "samosklapujicim" operadlem netusim. Je to hodne velka vule? Ona ta vule tam trosku je vymezena tim, ze uchyceni pantu v operadle je v necem co je asi gumovy a tam ta vule je schvalne bych rekl. Jde o to o kolik se to sklopi... Ale jestli je to o hodne, tak to fakt nevim, promin
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo V50 2.0D 2004
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
#6 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
Tak jsem dnes sedacku vyndal,vetsinu sroubu povolil,promazal a dotahnul co to slo a stale vrze . Budu ji muset vyndat jeste jednou a asi ji celou rozeberu,snad to pomuze.
Horsi je,ze jsem pri nandavani sedacky zapomel pripojit konektory airbagu pod sedackou a po zapojeni baterky se rozsvitil cervenej trojuhelnik a hlasi to chybu airbagu
Holt se s tim budu muset objednat na diagnostiku.
Horsi je,ze jsem pri nandavani sedacky zapomel pripojit konektory airbagu pod sedackou a po zapojeni baterky se rozsvitil cervenej trojuhelnik a hlasi to chybu airbagu
Holt se s tim budu muset objednat na diagnostiku.
_________________
Volvo XC60 2.4D D3 2012
Volvo XC60 2.4D D3 2012
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: V50-1.6D-'05
- Bydliště: Praha
#7 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
Ojoj Tak to je nemile... A ten trojuhelnik nezhasnul, kdyz si to zpetne zapojil... Zkus jednu vec: Dej klicek do polohy 0. (predtim si pro jistotu stahni okynka). Zavri auto. Odpoj baterku (staci minus). Nech to chvilku odpojene tak 2-3 minuty. Pak dej klicek do polohy 2. Zapoj baterku. A uvidis. V servisnim manualu pisou, ze tak by se ten airbag mel synchronizovat.
Jinak s tim vrzanim to me mrzi. Mozna mas problem nekde jinde (trebas je to volny v lyzinach). Vis odkud ti to priblizne vrze? Ja kdyz jsem si sednul do predni casti sedacky a neopiral se o operak, tak to nevrzalo. Z toho jsem usoudil, ze to vrzani do zatacek bude spis vzadu nez vepredu a soustredil jsem se hlavne na ty srouby co drzi operak. Jsou tam dva na kazdy strane - jeste jsem zapomnel, ze je treba sundat tu plastovou krytku co kreje to zelezo mezi operakem a sedackou, tam jsou pak ty srouby schovany....
Jinak s tim vrzanim to me mrzi. Mozna mas problem nekde jinde (trebas je to volny v lyzinach). Vis odkud ti to priblizne vrze? Ja kdyz jsem si sednul do predni casti sedacky a neopiral se o operak, tak to nevrzalo. Z toho jsem usoudil, ze to vrzani do zatacek bude spis vzadu nez vepredu a soustredil jsem se hlavne na ty srouby co drzi operak. Jsou tam dva na kazdy strane - jeste jsem zapomnel, ze je treba sundat tu plastovou krytku co kreje to zelezo mezi operakem a sedackou, tam jsou pak ty srouby schovany....
_________________
Volvo V50, 1.6D, 80 kW, r.v. 2005, Momentum
Volvo V50, 1.6D, 80 kW, r.v. 2005, Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#8 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
Tak to pro me neni moc dobra zprava ,ale jak pise Kubik,budu mit asi stejnej problem jako on,takze to snad vyjde.S pytlem je to asi jak pise Kubik,kdyz to pisou v manualu....agent-xxx píše:Tak jsem dnes sedacku vyndal,vetsinu sroubu povolil,promazal a dotahnul co to slo a stale vrze . Budu ji muset vyndat jeste jednou a asi ji celou rozeberu,snad to pomuze.
Horsi je,ze jsem pri nandavani sedacky zapomel pripojit konektory airbagu pod sedackou a po zapojeni baterky se rozsvitil cervenej trojuhelnik a hlasi to chybu airbagu
Holt se s tim budu muset objednat na diagnostiku.
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo V50 2.0D 2004
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
#9 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
Kubik píše:Ojoj Tak to je nemile... A ten trojuhelnik nezhasnul, kdyz si to zpetne zapojil... Zkus jednu vec: Dej klicek do polohy 0. (predtim si pro jistotu stahni okynka). Zavri auto. Odpoj baterku (staci minus). Nech to chvilku odpojene tak 2-3 minuty. Pak dej klicek do polohy 2. Zapoj baterku. A uvidis. V servisnim manualu pisou, ze tak by se ten airbag mel synchronizovat.
Jinak s tim vrzanim to me mrzi. Mozna mas problem nekde jinde (trebas je to volny v lyzinach). Vis odkud ti to priblizne vrze? Ja kdyz jsem si sednul do predni casti sedacky a neopiral se o operak, tak to nevrzalo. Z toho jsem usoudil, ze to vrzani do zatacek bude spis vzadu nez vepredu a soustredil jsem se hlavne na ty srouby co drzi operak. Jsou tam dva na kazdy strane - jeste jsem zapomnel, ze je treba sundat tu plastovou krytku co kreje to zelezo mezi operakem a sedackou, tam jsou pak ty srouby schovany....
To jsem zkousel a bohuzel nezhaslo :(Sviti mi tam cervenej trojuhelnik a vpravo nejaka kontrolka airbagu a pise to SRS-AIRBAG SERVICE URGENT
Zitra zkusim znamyho co tu dela dignostiku na vetsinu aut a uvidim jestli neco zjisti,jinak bych musel do plzne do volva.
Ty srouby na ty sedacce jsem dotahl i pod krytkama.Myslel jse,ze je utrhnu,kdyz jsem utahoval
Nevim odkud presne to vrzani vychazi,ale zda se mi,ze to je nekde mezi sedakem aq operadlem.Budu to muset jeste zkusit rozebrat a uvidim.
_________________
Volvo XC60 2.4D D3 2012
Volvo XC60 2.4D D3 2012
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo V50 2.0D 2004
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
#10 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
Tak airbag je vyresenej,dojel jsem tady ke znamymu do servisu na diagnostiku,vymazal mi tu chybovou hlasku a vse ok,stalo to 100,-kc.
A sedacka taky vrze min,uz to neni tak strasny.Stejne ji,ale jeste musim vyndat a opravit to.
A sedacka taky vrze min,uz to neni tak strasny.Stejne ji,ale jeste musim vyndat a opravit to.
_________________
Volvo XC60 2.4D D3 2012
Volvo XC60 2.4D D3 2012
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#11 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
Tak to je parada za kilco je to fakt za dara .Ve Volvu bys za to dal minimalne 1K a to bys musel mit jeste stesti .Celej tejden budu mit dovcu,takze se na tu sedacku taky vrhnu a dam hned pak vedetagent-xxx píše:Tak airbag je vyresenej,dojel jsem tady ke znamymu do servisu na diagnostiku,vymazal mi tu chybovou hlasku a vse ok,stalo to 100,-kc.
A sedacka taky vrze min,uz to neni tak strasny.Stejne ji,ale jeste musim vyndat a opravit to.
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 190
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 T5 2007
#12 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
Kluci, tak som vcera konecne sa aj ja pustil do vrzgajucej sedacky.
Vybrat ju skutocne nebol problem, len treba zistit, ako sa vyberaju tie styri plastove kryty skrutiek sedadla, cize kde strcit srubovak, aby sa odcvakli zapadky.
Na odobratie bocneho panelu sedadla je potrebny TORX srubovak. Kto nema elektricke sedadlo, tak kvoli pake nastavovania sedaku sa ku skrutke blbo dostane, treba sedak zdvihnut do najvyssej polohy a ide to dobre.
Po vybrati sedadla a odstrojeni potahu z operadla som WDeckom nastriekal cely "whiplash unit" a navazelinoval take dve plastove krytky nicoho po bokoch (je opat treba TORX).
No, sedadlo nevrze , povypinal som radio, ventilator a nacuval... A zistil som, ze kde tu nieco vrze na umelohmotnom kryte dazdoveho senzoru a nieco v oblasti vyskoveho repraku na pravych zadnych dverach. Takze najblizsie budem rozoberat to...
A dal som dokopy instrukcie z VADISu ohladom predneho sedadla. Takze ak ma niekto zaujem, je to TU
PS: budeme to este robit na kamosovej C30, tak dufam ze si vtedy nezabudnem fotak a cely postup zdokumentujeme.
Vybrat ju skutocne nebol problem, len treba zistit, ako sa vyberaju tie styri plastove kryty skrutiek sedadla, cize kde strcit srubovak, aby sa odcvakli zapadky.
Na odobratie bocneho panelu sedadla je potrebny TORX srubovak. Kto nema elektricke sedadlo, tak kvoli pake nastavovania sedaku sa ku skrutke blbo dostane, treba sedak zdvihnut do najvyssej polohy a ide to dobre.
Po vybrati sedadla a odstrojeni potahu z operadla som WDeckom nastriekal cely "whiplash unit" a navazelinoval take dve plastove krytky nicoho po bokoch (je opat treba TORX).
No, sedadlo nevrze , povypinal som radio, ventilator a nacuval... A zistil som, ze kde tu nieco vrze na umelohmotnom kryte dazdoveho senzoru a nieco v oblasti vyskoveho repraku na pravych zadnych dverach. Takze najblizsie budem rozoberat to...
A dal som dokopy instrukcie z VADISu ohladom predneho sedadla. Takze ak ma niekto zaujem, je to TU
PS: budeme to este robit na kamosovej C30, tak dufam ze si vtedy nezabudnem fotak a cely postup zdokumentujeme.
_________________
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#13 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
Begi: tak super,rad slysim,ze je to opravdu tema spojema sedaku a operky a jak jsem tady uz psal,az bude chvile volna taky se do toho pustim
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sokolnice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
#14 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
Čau Lidi,
jsem rád, že jste na tento problém našli účinné řešení.
Já mám stejný problém a dost mě to sere, když jedu v pár let starém autě, kterému vrže sedačka jak žigulíkovi.
Myslím, že VOLVO má v tomto směru co dohánět, vypadá to jako konstrukční vada - podle počtu lidí, co s tím má problémy a hlavně u tak mladých aut.
Čekal bych od Volva trochu kvalitněji odvedenou práci
Jirka
jsem rád, že jste na tento problém našli účinné řešení.
Já mám stejný problém a dost mě to sere, když jedu v pár let starém autě, kterému vrže sedačka jak žigulíkovi.
Myslím, že VOLVO má v tomto směru co dohánět, vypadá to jako konstrukční vada - podle počtu lidí, co s tím má problémy a hlavně u tak mladých aut.
Čekal bych od Volva trochu kvalitněji odvedenou práci
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#15 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
Jiří Zemek: mas recht a zkousel si to uz dle navodu odstranit?
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 426
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#16 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
Spíš od Fordu, protože předchozí řada S/V40 problém s vrzáním sedaček nemá.Jiří Zemek píše:Čekal bych od Volva trochu kvalitněji odvedenou práci
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#17 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
me sedacka vrzla v kazde zatacce a po ujeti 10tis km je vrzani pryc
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#18 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
Rad bych pomohl ,ale tenhle topic bohuzel neresi tenhle problem u V40 prvni generace87AnDV40 píše:Mne zas vrzga stredna opierka asi. Ma stym niekto skusenost
Jo a taky tohle,tenhle prispevek je o kusek vyse
libre píše:předchozí řada S/V40 problém s vrzáním sedaček nemá.
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sokolnice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
#19 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
Nezkoušel, protože se sám v autě rýpat fakt nehodlám. Koupil jsem si auto, abych v něm jezdil a neležel pod ním.Pavluňa píše:Jiří Zemek: mas recht a zkousel si to uz dle navodu odstranit?
Musím uznat, že toto je moje první volvo a asi i poslední. Dost mě zklamalo kvalitou provedení a těmito mouchami, které bych od této značky fakt nečekal. Když vezmeš, za kolik se tyto malé auta prodávají, tak je to fakt masakr.
Příští káru budu hledat v Německých značkách, nejspíš BMW.
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
#20 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
Sice OT, ale ... Jirko nechci te zklamat, ale ze svate nemecke trojice sis vybral to nejhorsi. Lepsi volbou pro tebe bude Mercedes C nebo Audi A4. Obe auta jsou podstatne kvalitnejsi a lepe udelane, bez hrubych preslapu v elektrice a zpracovani. Bohuzel to je fakt a proto je BMW posledni z teto trojice. Odrazi se to i na cene, kdy BMW je na domacim nemeckem trhu levnejsi nez vyse zmineni, ale ba co vic nez Volvo ci VW! Tim chci rict, ze pokud nemce, vyber si Mercedes nebo Audi a na BMW zapomen a bude ti hej
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#21 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
No mercedes a audi a kvalita, to už taky není pravda. Bohužel, všechno to spěje tak kde vítr nezafouká a slunce nezasvítí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#22 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
Jiří Zemek: ja myslim,ze nejaky ty mouchy maji dnes vsechny auta a to do jednoho.Je to asi jako s zenskejma
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sokolnice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
#23 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
flaksy píše:Sice OT, ale ... Jirko nechci te zklamat, ale ze svate nemecke trojice sis vybral to nejhorsi. Lepsi volbou pro tebe bude Mercedes C nebo Audi A4. Obe auta jsou podstatne kvalitnejsi a lepe udelane, bez hrubych preslapu v elektrice a zpracovani. Bohuzel to je fakt a proto je BMW posledni z teto trojice. Odrazi se to i na cene, kdy BMW je na domacim nemeckem trhu levnejsi nez vyse zmineni, ale ba co vic nez Volvo ci VW! Tim chci rict, ze pokud nemce, vyber si Mercedes nebo Audi a na BMW zapomen a bude ti hej
No Mercedes mi připadá hodně usedlý - takový páprdovský, ten mi nic neříká, možná až mi bude pade, ale ne 30+:)
Audi je mi zase protivná tím, že je moc okázalá, samé leddiodky, milion barev na displei a atd. Audi si z mé zkušenosti kupují lidi, kteří se potřebují prezentovat a ukazovat, že na to mají.
BMW dělá sportovně laděná auta, vždycky měla bezkonkurenční podvozky a motory - kvalita zpracování taky perfektní. Mám kolegu co má 535D rok 2007 a úžasná kára, další má 335ix combi - 306koníků z třílitrového benzínového motoru je bomba atd. Znám dost lidí, co jezdí BMW a jsou spokojení jak želvy.
Já jsem s tím chtěl opravdu poukázat jen na to, že od VOLVA bych prostě tak zásadní nedostatek jako vrzající sedačka řidiče fakt nečekal. Prostě za ty peníze bych očekával vyšší kvalitu, to je všechno. Manželce jsem teď pořídil C3 picasso, auto za 350tis. bez daně a plasty a sedačky naprosto bez mouchy.
Globalizace autům škodí, když se podíváš, kde všude jsou ty díly pro volvo vyráběné, tak už to dávno není Švédské auto.
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
#24 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
Nechci rozdelavat flame nebo neco, to jsou tve zkusenosti, neberu ti je. Sice si opomnel rict, co za lidi si vetsinou kupuje BMW, ale to vsichni vime (rikam vetsinou a ne vsichni!). Nepsal jsem, ze BMW nemam rad, nebo ze je spatne. Faktem ale je, ze po zkusenostech, ktere mam z vice zdroju, bych proste volil neco jineho z te svate trojice. A take mam zname, kteri i pres patalie s 4 roky starym autem by ho nemenili a jsou spokojeni s tim, co jim to jejich auto da. Neberu jim to.
BMW ma spickovy podvozek dany take dost pouzitou klasickou koncepci. To je nepopiratelny klad. Motory jak ktere, pokud se budeme bavit nejmene o radovych sestivalcich, tak je to opravdu spicka.
S tou globalizaci mas pravdu, jenze ani nemec uz neni nemec. Napr. velmi znamy fakt z trojkoveho bavoru je nedopisujici display PP. Stejne tak u Cckoveho Mercedesu. Stejne jak u Opelu. Pravdepodobne stejny dodavatel. A to je jen prkotinka (i kdyz draha).
A pokud prezenu to o te spokojenosti s auty. Mam i dost znamych s renaulty. Porad jsou v servise, ale oni maji uz nekolikaty renault a nechteji nic jineho.
Auto si hleda sveho pana a vzdy ho najde. Proto pokud si koupis cokoli a budes spokojeny, tak to je to hlavni. Co jsem chtel rict je, ze konstrukcni preslapy jsou naprostou samozrejmosti (bohuzel) u vsech znacek. Ted uz jen zalezi na tom ceho se to tyka a kdy se to projevi. Toz asi tak.
BMW ma spickovy podvozek dany take dost pouzitou klasickou koncepci. To je nepopiratelny klad. Motory jak ktere, pokud se budeme bavit nejmene o radovych sestivalcich, tak je to opravdu spicka.
S tou globalizaci mas pravdu, jenze ani nemec uz neni nemec. Napr. velmi znamy fakt z trojkoveho bavoru je nedopisujici display PP. Stejne tak u Cckoveho Mercedesu. Stejne jak u Opelu. Pravdepodobne stejny dodavatel. A to je jen prkotinka (i kdyz draha).
A pokud prezenu to o te spokojenosti s auty. Mam i dost znamych s renaulty. Porad jsou v servise, ale oni maji uz nekolikaty renault a nechteji nic jineho.
Auto si hleda sveho pana a vzdy ho najde. Proto pokud si koupis cokoli a budes spokojeny, tak to je to hlavni. Co jsem chtel rict je, ze konstrukcni preslapy jsou naprostou samozrejmosti (bohuzel) u vsech znacek. Ted uz jen zalezi na tom ceho se to tyka a kdy se to projevi. Toz asi tak.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sokolnice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
#25 INTERIER: Vrzající sedačka V50 - VYŘEŠENO
jo to máš pravdu, asi žádná automobilka není bez poskvrnky.
Nejtěžší je asi najít tu tenkou hranici mezi cenou a kvalitou, kdy to ještě stojí zato a kdy už ne.
Jirka
Nejtěžší je asi najít tu tenkou hranici mezi cenou a kvalitou, kdy to ještě stojí zato a kdy už ne.
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek