Volvisti a jejich hodinky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 64
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#51 Volvisti a jejich hodinky
Sejra...moc hezké kousky Ten číselník na Omegách je šílenost
Nevýhoda většiny vintage hodinek je jejich velikost. Tenkrát byly v módě hodinky veliké pouze 30-37 mm, bylo to tím, že předtím byly zase všechny obrovské. Naštěstí pár značek vyrábějící letecké hodinky si velikost stále držela. Takže většina vintage hodinek vypadá celkem divně v dnešní době na ruce.
Jinak další mé oblíbené jsou Letecké Prim, kterými letectvo vybavilo naše bývalé piloty.
Nevýhoda většiny vintage hodinek je jejich velikost. Tenkrát byly v módě hodinky veliké pouze 30-37 mm, bylo to tím, že předtím byly zase všechny obrovské. Naštěstí pár značek vyrábějící letecké hodinky si velikost stále držela. Takže většina vintage hodinek vypadá celkem divně v dnešní době na ruce.
Jinak další mé oblíbené jsou Letecké Prim, kterými letectvo vybavilo naše bývalé piloty.
- Přílohy
-
- 111.jpg (67.73 KiB) Zobrazeno 4910 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1621
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#52 Volvisti a jejich hodinky
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 379
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#53 Volvisti a jejich hodinky
Zlatu taky až tak moc neholduju (ale rozhodně nezavrhuju). A myslím, že i starší hodinky se na normální nošení hodí. Ono hodně záleží co má člověk na sobě. Kdo musí v práci dodržovat dress code s kravatou, tak si může vzít jakékoliv hodinky ze Sejrovy sbírky (možná krom prvních ) a bude to vypadat dobře. A naopak, k obleku se moc sportovní hodinky "s budíky" a masivní korunkou taky nehodí.Tom480 píše:Škoda, zlatu neholduji, raději klasické ocelové nebo titan, a ciferník více designový. Je pravda, že starší hodinky jsou opravdu spíš do vitríny, na normální nošení se nehodí. Pokud máš něco novějšího, mohly by mě to zajímat, zvlášť od Omegy.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 64
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#54 Volvisti a jejich hodinky
Bohužel se mílíš v tom, že repliky jsou zcela bezcené Raději budu nosit Timexy, které dostaneš v USA, když si koupíš sportovní boty. Faky prostě na ruku nepatří a ještě tím podporuješ kdejaké překupníky a čínské "výrobce"Erik850 píše:
Nečekal jsem pochvalu, to vůbec ne, ale pořád si myslím, že jde o úhel pohledu, jsou to hodinky, co jsem si koupil ještě na střední škole, a VŽDY sem je měl jako repliky, a stejně tak u mně i zůstanou. hodinky jsou věc, která se NEVYHAZUJE. Pokud je teda neberu jako originály, mají stejnou hodnotu, jako jakékoliv jiné neznačkové, není tedy důvod se jich zbavovat, nehledě na to, že ty troje co mám mně stály dohromady méně než Casia některé z nižších řad, šlo tedy o náhodný výběr, ne o to, že jsem toužil koupit si repliky.. Ale ano, až na ně budu mít, koupím originály a ty už z ruky nesundám. Jmenovitě Chopard Mille Miglia GTXXL Chrono, Porsche Design Edition1, Případně něco z dílen Audemars-Piguet, Jaeger Le Coultre, nebo B.R.M. ale to je tak daleko, že holt, zatím musím vystačit s tím co mám..no tak mně teď strhejte, jsem otevřený diskuzi, proto jsem to sem snad napsal, ne?
Bohužel neexistuje argument, který by ospravedlnil nákup faků!!!
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 379
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#55 Volvisti a jejich hodinky
Výhoda pro mě Když si dám na ruku hodinky 40mm, tak jsou větší než moje zápěstí 36mm je pro mě akorát, 38mm se dá skousnout. Ale víc ne, to už bych vypadal, že se vytahujuLukášM píše:Nevýhoda většiny vintage hodinek je jejich velikost. Tenkrát byly v módě hodinky veliké pouze 30-37 mm, bylo to tím, že předtím byly zase všechny obrovské. Naštěstí pár značek vyrábějící letecké hodinky si velikost stále držela. Takže většina vintage hodinek vypadá celkem divně v dnešní době na ruce.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 64
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#56 Volvisti a jejich hodinky
Jak jsem psal, překážkou může být malá velikost. Jde spíše o styl pouzdra než o to kolik subciferníků hodinky mají, ani masivní korunka není na škodu, převážně jedná li se o mechanický nátah. Všimni si , že u mých hodinek Prim (předchozí příspěvky) je na společenských hodinkách korunka poměrně malá, přesto jsem do nich chtěl strojek s manuálním nátahem a teď se celkem obtížně natahují, zapoměl jsem naspecifikovat odpovídající korunkuraadjek píše: Zlatu taky až tak moc neholduju (ale rozhodně nezavrhuju). A myslím, že i starší hodinky se na normální nošení hodí. Ono hodně záleží co má člověk na sobě. Kdo musí v práci dodržovat dress code s kravatou, tak si může vzít jakékoliv hodinky ze Sejrovy sbírky (možná krom prvních ) a bude to vypadat dobře. A naopak, k obleku se moc sportovní hodinky "s budíky" a masivní korunkou taky nehodí.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 64
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#57 Volvisti a jejich hodinky
Chápu, ale já přesto že má ruka není mastodontní raději nosím velké věci Moje největší a také jediný quartz jsou Prim Rider, proměr 50 mm a délka přes nožky 69 mmraadjek píše: Výhoda pro mě Když si dám na ruku hodinky 40mm, tak jsou větší než moje zápěstí 36mm je pro mě akorát, 38mm se dá skousnout. Ale víc ne, to už bych vypadal, že se vytahuju
- Přílohy
-
- 52.jpg (62.8 KiB) Zobrazeno 4908 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#58 Volvisti a jejich hodinky
Tak tyhle jsou moje. Už poněkud postarší a trošku opotřebované. Značka česká (MEORIS) strojek žapanský (CITIZEN). Předchozí hodinky mi sežral pot a tak jsem sháněl něco co přežije. Jako jedny z mála před šesti sedmi lety splnily mé požadavky: titan, vdotěsnost, přijatelný design a hlavně BUDÍK. Jsem sova a rád ponocuju, takže ranní vstávání je pro mně docela utrpení. Občas mi nestačí ani tři budíky. (Čtvrtý je pak Iva, která se mě 10 minut před odjezdem do práce ptá, jestli nebudu vstávat.) Z ruky je sundavám jen ve vaně a při opravdu těžké práci na stavbě. Potěšilo mně, že i po letech jsou bez problémů k dispozici náhradní díly (řemínky, pouzdra skla). Už jsem koukal i na novější modely, ale vzhledem k tomu, že cena je téměř dvojnásobná než před lety, asi spolu ještě nějaký čas vydržíme.
_________________
Volvo 850 2.5, B5252, LPG, 1996 - Cyril II, Volvo 480ES, 1.7, B18EP, 1991 - Stáňa
Volvo 850 2.5, B5252, LPG, 1996 - Cyril II, Volvo 480ES, 1.7, B18EP, 1991 - Stáňa
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 64
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#59 Volvisti a jejich hodinky
Jediná česká značka, tedy přesněji výrobce hodinek je Elton - Prim! http://www.prim.cz
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#60 Volvisti a jejich hodinky
Ale majitelem značky MEORIS je Čech pan Radim Němec.LukášM píše:Jediná česká značka, tedy přesněji výrobce hodinek je Elton - Prim! http://www.prim.cz
http://www.meoris.cz/
_________________
Volvo 850 2.5, B5252, LPG, 1996 - Cyril II, Volvo 480ES, 1.7, B18EP, 1991 - Stáňa
Volvo 850 2.5, B5252, LPG, 1996 - Cyril II, Volvo 480ES, 1.7, B18EP, 1991 - Stáňa
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 679
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#61 Volvisti a jejich hodinky
Já mám právě malé hodinky rád. 38 mm je pro mne tak akorát, mám úzké zápěsti:
A teď si představte, že bych na ruce měl 44 a více..._________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 379
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#62 Volvisti a jejich hodinky
Jj, svatá pravda. Furt zapomínám, že mám automaty, takže korunkou otáčím zřídka (jen když potřebuju seřídit čas). Když jsem vybíral hodinky, tak jsem taky chtěl spíše mech. nátah, ale byla to taková "vlažná preference", takže jsou to nakonec automaty.LukášM píše: Jak jsem psal, překážkou může být malá velikost. Jde spíše o styl pouzdra než o to kolik subciferníků hodinky mají, ani masivní korunka není na škodu, převážně jedná li se o mechanický nátah. Všimni si , že u mých hodinek Prim (předchozí příspěvky) je na společenských hodinkách korunka poměrně malá, přesto jsem do nich chtěl strojek s manuálním nátahem a teď se celkem obtížně natahují, zapoměl jsem naspecifikovat odpovídající korunku
Ty Steinharty (vpravo) mají takovou sympatickou korunku na mechanický nátah
Prim Rider je trochu někde jinde... Z holé ruky bych je stáhl i zapnuté Tam je design podřízen funkci.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 64
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#63 Volvisti a jejich hodinky
To ano, ale české hodinky to opravdu nejsou V podstatě najdeš stejné hodinky s jinou značkou Hodinky si nechává vyrábět pod svou značkou v nějaké rozvojové zemi.....viktorb píše: Ale majitelem značky MEORIS je Čech pan Radim Němec.
http://www.meoris.cz/
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#64 Volvisti a jejich hodinky
Jj ale zrovna tahle funkce je nějaká rozbitá...LukášM píše: Jak se na Chronomagu říká: "Casio to je kalkulačka ne?!"
Předchozí "kalukulačka" mi při pádu z kola přerazila zápěstí aniž by se jí něco stalo, takže docela kvalitní kalkulátory...
Jinak jsem si vyhlíd jedny krásný Omegy, při zjištění ceny jsem dospěl k názoru že si místo hodinek koupim P1800 k renovaci... A zůstanu u kalkulaček...
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
- Kontaktovat uživatele:
#65 Volvisti a jejich hodinky
Hmmm, neboj, zas tak žhavy to není.element5 píše: Teda sejra, jestli tohle jsou jenom ukázky, tak by mě celkem zajímala celá tvoje sbírka.
Co tu mam dál je pěknej nositelnej Tissot Seastar Seven ze 70. let, to jsou pekný hodinky klidně na dnešní nošení. 18k. Jinak tu mám spíš dámský. Měl jsem toho víc, teď jenom pár dámských Omeg a jiných dámských hodinek, jedny 18k zenithy a 18k longines. Ale nestěžuji si... Fascinuje mě tikající zlato
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#66 Volvisti a jejich hodinky
Tak se taky pochlubím. Momentálně mé nejoblíbenější:
- Přílohy
-
- Xemex Avenue model 2801.04
- PICT0065.jpg (83.68 KiB) Zobrazeno 4859 x
Naposledy upravil(a) element5 dne 23 črc 2009 22:06, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 148
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 D5 MY2010
- Bydliště: Praha
#67 Volvisti a jejich hodinky
Ctí tě, že se k tomu stavíš takto. Takže nic špatného vůči tobě.Erik850 píše: jaký názor na repliky máte Vy?
Ale hodně lidí, pokud vidí repliku, si udělá asociaci "falešné hodinky" = "falešný člověk".
Je prostě lepší mít na ruce poctivé staré PRIMky než ukradený design Breitlingu a podporovat Čínu nerespektující autorská práva, patenty, obecně vlastnictví, kopírující bez skrupulí cokoliv co někdo jiný vymyslel.
A s tímto názorem určitě nebudu sám. Na tvém místě bych ty "falešné hodinky" hodil do popelnice a pořídil si jedny skutečné
#68 Volvisti a jejich hodinky
problém je v tom, že hodinky nosím pro sebe a na základě sympatií k tomu konkrétnímu kousku. zpravidla moje hodinky nikdo jiný nevidí, takže si o mojí falešnosti lidi dělají úsudek podle jiných věcí, než hodinek..jejich vyhazovem bych peníze na něco pořádného nezískal, a tak zatím volím směr opatrného vyčkávání, kdy se konečně dopracuju k originálům. Do té doby budu za watchrenegade..ale chápu Vás, proč odsuzujete..jen počkejte, až budu i já mít to štěstí na ten správný kousek umění a historie, o replikách už ani nemuknu..nabídkám na mojí praktickou nápravu se nebráním, pokud někdo bude vyřazovat nějaké klasiky (ne zlato) tak dejte vědět..Vulva píše:
Ctí tě, že se k tomu stavíš takto. Takže nic špatného vůči tobě.
Ale hodně lidí, pokud vidí repliku, si udělá asociaci "falešné hodinky" = "falešný člověk".
Je prostě lepší mít na ruce poctivé staré PRIMky než ukradený design Breitlingu a podporovat Čínu nerespektující autorská práva, patenty, obecně vlastnictví, kopírující bez skrupulí cokoliv co někdo jiný vymyslel.
A s tímto názorem určitě nebudu sám. Na tvém místě bych ty "falešné hodinky" hodil do popelnice a pořídil si jedny skutečné
_________________
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 64
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#69 Volvisti a jejich hodinky
Hodinky mají jednu velkou výhodu....neplatíš povinné ručení, benzín, servis, nepotřebuješ garáž. No a za třeba 60tis. P1800 nekoupíš Je pravdou, že se mi doma povalují Casio G-shock tak z roku 1992 a ty by mi přerazily i nohuSibr píše: Jj ale zrovna tahle funkce je nějaká rozbitá...
Předchozí "kalukulačka" mi při pádu z kola přerazila zápěstí aniž by se jí něco stalo, takže docela kvalitní kalkulátory...
Jinak jsem si vyhlíd jedny krásný Omegy, při zjištění ceny jsem dospěl k názoru že si místo hodinek koupim P1800 k renovaci... A zůstanu u kalkulaček...
Jinak mým snem je Officine Panerai Luminor 1950 10 days GMT. Rezerva chodo deset dní ....ale protože jsem chtěl taky moc Tag Heuer Monaco, tak Panerai musí počkat....
- Přílohy
-
- 1176461399991_PAM00270_dett3.jpg (30.57 KiB) Zobrazeno 4836 x
-
- 1176461399575_PAM00270_dett2.jpg (34.53 KiB) Zobrazeno 4836 x
-
- 1176395683691_PAM00270_fondello.jpg (43.29 KiB) Zobrazeno 4836 x
-
- 1176395682997_PAM00270_PROFILO.jpg (22.14 KiB) Zobrazeno 4836 x
-
- 1176395681788_PAM00270_FRONTALE.jpg (36.55 KiB) Zobrazeno 4836 x
-
- 1176395679929_PAM00270_dett1.jpg (43.14 KiB) Zobrazeno 4836 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#70 Volvisti a jejich hodinky
Vy nás ale zásobujete - jsou NÁDHERNÝ! Rezerva chodu 10 dnů - to je pohádka , ty hodinky musí ale pořádné péro.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#71 Volvisti a jejich hodinky
a jake napeti musi byt v tom peruDanniel74 píše:ty hodinky musí ale pořádné péro.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#72 Volvisti a jejich hodinky
Nj ale ty Omegy co se mi zamlouvaj za 60 taky neseženu možná tak za dvojnásobek.LukášM píše: No a za třeba 60tis. P1800 nekoupíš
http://www.omegawatches.com/index.php?id=1308
A za 50 tady je ten Amazon, rozhodně zajímavější než hodinky.
Nemluvě o tom že já s nima každou chvílu říznu do nějakého futra od dveří
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 64
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#73 Volvisti a jejich hodinky
Seženeš je dokonce za 5 tisíc euro
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#74 Volvisti a jejich hodinky
Dokonce i za 4,3k éček, na nějaké aukci. Otázka je jestli jsou nové. Každopádně P1800 před renovací za to seženeš.LukášM píše:Seženeš je dokonce za 5 tisíc euro
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 106
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#75 Volvisti a jejich hodinky
Pěkný cílLukášM píše:...Jinak mým snem je Officine Panerai Luminor 1950 10 days GMT. Rezerva chodo deset dní ....ale protože jsem chtěl taky moc Tag Heuer Monaco, tak Panerai musí počkat....
(hlavně ten "palivoměr" je zajímavá komplikace )
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek