kabelaz do zadnich dveri
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 80
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 245 GL
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#1 kabelaz do zadnich dveri
Zdar,
Zlomene draty vedouci skrz panty zadnich dveri u kombi. Nejde sterac, nesviti SPZ. Urcite to uz nekoho potkalo, jak to chytre opravit?, nema nekdo nejakou fintu? Moc se mi nechce sundavat tapec strechy, myslim ze uz to pak nikdy nedam do puvodniho stavu... Je tam vule v te kabelazi? Pujde to povytahnout z pantu a nastavit az v zadnich dverich? Diky za kazdou radu.
MCE
Zlomene draty vedouci skrz panty zadnich dveri u kombi. Nejde sterac, nesviti SPZ. Urcite to uz nekoho potkalo, jak to chytre opravit?, nema nekdo nejakou fintu? Moc se mi nechce sundavat tapec strechy, myslim ze uz to pak nikdy nedam do puvodniho stavu... Je tam vule v te kabelazi? Pujde to povytahnout z pantu a nastavit az v zadnich dverich? Diky za kazdou radu.
MCE
_________________
245GL,1982,D24
245GL,1982,D24
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#2 kabelaz do zadnich dveri
Kontaktuj po telefonu Adama. Už několikrát se to u něj opravovalo a dopadlo to na výbornou ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 80
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 245 GL
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 kabelaz do zadnich dveri
Diky Fery, slo mi spis o radu "jak na to", mam v umyslu se s tim pred barakem poprat sam... :)
_________________
245GL,1982,D24
245GL,1982,D24
#4 kabelaz do zadnich dveri
Pokud vím drtivá většina dvojkařů to řeší tím, že kabely z pantů úplně vytáhne a udělá si nějakou více či méně pěknou průchodku plechem kastle a případně i dveří. Kabely se pak nelámou, bo mají vůli. Největší nabijáci mají pak ten kabel úhledně zamotaný do husího krku nebo mají kabel "telefonně" kroucený.
Já jsem si nechal nové kabely protáhnout zase pantama a už to zase stojí za prd.
Já jsem si nechal nové kabely protáhnout zase pantama a už to zase stojí za prd.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1736
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#5 kabelaz do zadnich dveri
Na fotce je zobrazeno jediné odzkoušené a trvanlivé řešení.
Tímto zdravím Joja a přeju mu mnoho úspěchů při dalším protahování kablíků pantama (co jsem řikal - kdo to řikal - JÁ jsem to řikal!)
Tímto zdravím Joja a přeju mu mnoho úspěchů při dalším protahování kablíků pantama (co jsem řikal - kdo to řikal - JÁ jsem to řikal!)
- Přílohy
-
- DSC01604.JPG (46.83 KiB) Zobrazeno 3662 x
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#6 kabelaz do zadnich dveri
2Standa: nemachruj!
To byl takovej záchvat haby to jako bylo původní, ale už mě to přešlo a přijde tam husí krk. :prace:
To byl takovej záchvat haby to jako bylo původní, ale už mě to přešlo a přijde tam husí krk. :prace:
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 80
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 245 GL
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#7 kabelaz do zadnich dveri
Ja to chci taky puvodni, ta sprchova hadice nic moc elegantniho... Zacinam premyslet o sedanu...
_________________
245GL,1982,D24
245GL,1982,D24
#8 kabelaz do zadnich dveri
No jestli budeš měnit kombíka za sedan jenom kvůli kabelu do pátejch dveří, tak jseš větší pacoš než já...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1736
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#9 kabelaz do zadnich dveri
jste jeden za vosumnáct a druhej bez dvou za dvacet!
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#10 kabelaz do zadnich dveri
V původním kabelu jsou licny s hodně jemnýma drátkama uvnitř a celej kabel je hodně měkonkej. Ať tam dáš cokoliv jinýho, tak to ty kabely nevydržej a přeloměj se. Jeden postup mám vyzkoušenej, ale zavolej ....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1736
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#11 kabelaz do zadnich dveri
Baba, navíc bych doporučil pouze silikonovou izolaci - ideální jsou špičkové měřicí kabely. Metr za kiloFery píše:V původním kabelu jsou licny s hodně jemnýma drátkama uvnitř a celej kabel je hodně měkonkej. Ať tam dáš cokoliv jinýho, tak to ty kabely nevydržej a přeloměj se. Jeden postup mám vyzkoušenej, ale zavolej ....
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 396
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
#12 kabelaz do zadnich dveri
to je můj člověkmce píše:Ja to chci taky puvodni, ta sprchova hadice nic moc elegantniho... Zacinam premyslet o sedanu...
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#13 kabelaz do zadnich dveri
Ne, nejni možná, ve dvojce je taky něco blbě konstrukčně vymyšlenýho.... tomu ani nemůžu uvěřit Kdo že to nedávno s Adamem trávil večer na téma: "Jaké jsou ty 850ky sračky."
Omlouvám se za OT!
Omlouvám se za OT!
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
#14 kabelaz do zadnich dveri
2hroch32: To jsi to špatně pochopil. My tady řešíme DROBNÝ závady který se objevujou na dvojkách po tolika letech provozu, po kterejch by vosumpade už ani nejezdila.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#15 kabelaz do zadnich dveri
Sem to tušil, že mě budou chtít zbít... příště až pojedu k Adamovi, radši se předem kouknu, co mu tam parkuje a když uvidím bílej sedan, beru roha
Ne, vážně, todlecto mě docela překvapilo. Přijde mi to jako věc, u které bych čekal, že ji páni inžinýři v pohodě zmáknou... ale holt i mistr tesař se utne. Proti dvojkám samo nic nemám! Sice sou trochu moc kulatý.... a už si zase zadělávám na průser
Ne, vážně, todlecto mě docela překvapilo. Přijde mi to jako věc, u které bych čekal, že ji páni inžinýři v pohodě zmáknou... ale holt i mistr tesař se utne. Proti dvojkám samo nic nemám! Sice sou trochu moc kulatý.... a už si zase zadělávám na průser
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
#16 kabelaz do zadnich dveri
Myslím, že bychom si měli v dohledné době dát u Adama debatní večer na téma: "Výhody dvojek a nevýhody 850tek" a ujasnit si nějaký drobnosti.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#17 kabelaz do zadnich dveri
Tak jo, v úterý mam bejt v Praze, ale Adamovi jsem ještě nevolal. Blbý je jenom to, že tam má devítku v turbu a tý neujedu Jinak bych se vás s těma starobylejma plečkama nebáljojo píše:Myslím, že bychom si měli v dohledné době dát u Adama debatní večer na téma: "Výhody dvojek a nevýhody 850tek" a ujasnit si nějaký drobnosti.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#18 kabelaz do zadnich dveri
v úterý jsem taky v praze
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#19 kabelaz do zadnich dveri
No potkat se a pokecat rozhodně můžem. Ráno něco mám, pak jedu na Petřiny a Horoměřickou. A možná do Kobylis. Ale nechci se zdržet až do večera. Tak kdyby se Ti to hodilo, dej vědět
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#20 kabelaz do zadnich dveri
zejtra se domluvíme já to vidim taky na nějaký pozdější odpoledne mam nějaký lítání v cajzlově, hrozně se tam těšim, je to tam všechno velkýhroch32 píše:No potkat se a pokecat rozhodně můžem. Ráno něco mám, pak jedu na Petřiny a Horoměřickou. A možná do Kobylis. Ale nechci se zdržet až do večera. Tak kdyby se Ti to hodilo, dej vědět
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 80
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 245 GL
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#21 kabelaz do zadnich dveri
Tak a ja mam spraveno, doufam ze to aspon 5 let vydrzi. Diky Ferrymu za know-how!
_________________
245GL,1982,D24
245GL,1982,D24
#22 kabelaz do zadnich dveri
A pokud to nejni tajný, neřekneš nám jak to teda teď máš?
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 80
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 245 GL
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#23 kabelaz do zadnich dveri
No neni to tajny :) jsem to odstrojil, protahl kazdym pantem novy kabel, pripajel konektory, promazal pohyblivy casti zamku a sterace, pojistil kabely proti pohybu par metrama izolacky a je to. Je to paradni skladacka ty nase auta, lepsi nez merkur.
_________________
245GL,1982,D24
245GL,1982,D24
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7530
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#24 kabelaz do zadnich dveri
Husí krk nainstalován, a to přímo panem zlepšovatelem. Funguje to výborně - Stando díky!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
#25 kabelaz do zadnich dveri
To je super , ta haubna na 740 je tam jak hračka neuvěřitelný .
Jinak po 10 letech se lámou dráty i Japoncům Nisan Note r06 a tři dráty ko bužírka to přežije takže se drát dá z kabiny vytáhnout celý a rovnou zatáhnout nový .
Jinak po 10 letech se lámou dráty i Japoncům Nisan Note r06 a tři dráty ko bužírka to přežije takže se drát dá z kabiny vytáhnout celý a rovnou zatáhnout nový .
Naposledy upravil(a) pavel.2 dne 23 říj 2016 22:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek