ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 35
Registrován: 17 roků
Bydliště: Plzeň

#26 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od rain »

Až budu mít trošku času přispěji do diskuse. Mám s tímto problémem také zkušenosti.
_________________
V40, 2000, 1,8 GDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 257
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Cieszyn
Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09

#27 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od ruprecht »

rain píše:Až budu mít trošku času přispěji do diskuse. Mám s tímto problémem také zkušenosti.
No udělal bys mi velkou radost kdybys našel trochu času do neděle, kdy se na to chci vrhnout :D . Přeci jen jsem strojař jenom vzděláním a praxe mi je trochu cizí... :razz:
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW Obrázek
BMW Z4 E85, 2.5I

ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#28 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od Jarda S40 »

Klapku bych nevyndaval, nýbrž si ji jen otevřel a čistil na autě. Pomocí nějakého hadříku na drátě, ale opatrně, aby tam nespadl. Metodu si jistě najdete každej sám.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 35
Registrován: 17 roků
Bydliště: Plzeň

#29 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od rain »

Ahoj, jak jsem slíbil - podělím se o zkušenosti s kolísáním otáček při volnoběhu u GDI:
- je potřeba si uvědomit, že se jedná o jiný motor než Volvo, je to motor od Mitsubishi
- výměna nebo demontáž volnoběžného ventilu není taková trivka jako u motoru volvo, asi se to dá zvládnout, ale zasekl jsem se na odpojení jednoho konektoru, ke kterému jsem měl tak špatný přístup, že sem ani nepřišel na to jakou má pojistku, pokud ji tedy má - nechtěl jsem to utrhnout, tak jsem to pro jistotu nechal raději udělat v servisu
- celej ventil i s klapkou jsem tedy nechal vyměněit za jiný (starší, ale kompletně vyčištěný) - nemá,
- kolísání otáček nebylo odstraněno (čistá klapka u ventilu je důležitá, ale ne jediný důvod)
- poté jsem zkusil odpojit snímač otáček a problém s kolísáním přestal, po opětovném zapojení opět kolísjí, (po výměně za nový nebyl problém odstraněn) - nový jsem tedy vrátil a dal tam původní;
- další věcí je řídící jednotka - při jejím normálním režimu se projevují otáčky tak, že jsou na určité hodnotě - dle manuálu 620 ot. - při prudkém otočení volantu, nebo zapnutí klimatizace atp. jdou otáčky o trochu nahoru - to je normální stav;
- může však také fungovat v nouzovém režimu a pak to může dělat neplechu a mít i vliv na kolísání otáček i výkon motoru - pak je potřeba ji resetovat (celkem jednoduchá záležitost i když může vypad poměrně drasticky - popíši v případě zájmu později) - reset řídící jednotky je někdy potřeba udělat i opakovaně - po opakovaném resetu se u mě kolísání zlepšilo - za studena otáčky již nekolísají (přetrval jen problém po zahřátí motoru po delší jízdě);
- nyní zpátky k tomu, proč zdůrazňuji, že jde o motor Mitsubishi - je velmi citlivý na kvalitu benzínu - nemá prostě rád nekvalitní evropský benzín a dochází k zanášení systému sírou,
- nyní jsem přidal do nádrže roztok na čištění vstřikování - měl by rozpustit usazeniny (někdo to ndoporučuje někdo ano) - uvidím později - poslendí řešení je rozbrat motor a vyčistit, ale to bych viděl až na krajní řešení; :poc:
_________________
V40, 2000, 1,8 GDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 257
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Cieszyn
Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09

#30 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od ruprecht »

rain píše: při jejím normálním režimu se projevují otáčky tak, že jsou na určité hodnotě - dle manuálu 620 ot. - při prudkém otočení volantu, nebo zapnutí klimatizace atp. jdou otáčky o trochu nahoru - to je normální stav :poc:
Aha, takže pokud jsou normální otáčky okolo 620, tak je všechno ok :D a problém s kolísáním otáček (respektive s jejich poklesem) mám jen při zapnuté klimatizaci. No o víkendu zkusím vyčistit klapku a pak nechám vyměnit médium v klimě...
Díky všem za podnětné příspěvky, zase jsem o něco chytřejší :shock:
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW Obrázek
BMW Z4 E85, 2.5I

ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#31 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od jogin3 »

Cau, myslite, ze muze mit volnobezny ventil vliv na startovani auta? Me se uz po 3ti stalo, ze me auto jakoby slabe startuje. Pri tom je nova baterie. Proste to nastartuje ale otacky se vytahnou lsabe na 500, zakolisa a potom je to ok. Auto jinak jede uplne normalne, tahne za plynem, vse ok, ani otacky nekolisaji pri vonobehu. Ale proste dneska me to 2x za sebou takto startovalo.

Tankuju jedine na shell. kalsickou 95ku.

Diky za radu.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#32 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od jogin3 »

Tak, dnes sem vycitil ventil a je to parada. Zatim auto startuje krasne , jak pri studenym, tak pri teplym,de nadherne do otacek, jede to lip, rozjizdi se to lip, je to samy pozitivum :palec: :mrgreen: takze snad uz to bude ok. Jinak mel sem dost velky problemy odsroubovat ten moturek od toho ventilu, ketri je prisroubovan 2ma malymy srouby , takze sem si napolovic strhal zavity, az to budu delat na jare(ted sem to namazal, takze se to povoli lehce) dam tam jiny srouby, tak jenom pro ty , kteri to buou mit ten sroub zazranej do materialu jako ja, tak si radsi vemte plechovku sroubu a najdete stejny zavit a dejte tam poradny sroubky, pac tyhle orginal, sou z aterialu 1,2,3 a nic nevydrzi. Mel sem na to secialni sroubovak s T drzakem a i kdyz sem mel nastavec presne na patici toho sroubu, tak se pri polovani ten sroub proste rozdrolil, ten material sroubu, je fakt hnus fialovej.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Robertissimo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 86
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Volvo V60 2.0 D3 Drive-E Momentum Automa
Bydliště: okr. Frýdek-Místek

#33 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od Robertissimo »

Ahoy, nedalo mi to a zkusil jsem najít na svým Volvínku volnoběžný ventil. Něco podobnému tomu, na fotkám od Lachtana jsem na motoru našel :pij: Doufám, že to co jsem vyčistil byl volnoběžný ventil :prace: Vyčistil jsem rovnou i svíčky, když už jsem se v tom hrabal. Auto jede, nevím jestli líp, to poznám po delším ježdění. Tady je postup a fotky. Prosím o reakce a kritiku :prace: Díky
Přílohy
1.JPG
1.JPG (67.81 KiB) Zobrazeno 10867 x
2.JPG
2.JPG (63.21 KiB) Zobrazeno 10863 x
3.JPG
3.JPG (75.07 KiB) Zobrazeno 10861 x
4.JPG
4.JPG (68.31 KiB) Zobrazeno 10865 x
_________________
Současné vozítko - Volvo V60 2.0 D Momentum Automat, 2.0 110 kW D3, r.v. 2018 Šedá metalíza

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#34 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od jarek.krizan »

Podle zežraného hliníkového obalu, bych řekl, že ty původní volvácké ventily, když nic, byly aspoň s kvalitnějšího materiálu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 7 měsíců

#35 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od Peťo-goalie »

jarek.krizan píše:Podle zežraného hliníkového obalu, bych řekl, že ty původní volvácké ventily, když nic, byly aspoň s kvalitnějšího materiálu.
Tak ja som to tiez vycistil-ale ziadne logo volvo som tam nenasiel - moj ventil vyzera identicky s lachtanovym a ma logo HITACHI :lol:

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5085
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#36 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od Lachtan »

goalie píše:...moj ventil vyzera identicky s lachtanovym a ma logo HITACHI :lol:
...Pak je vše v pořádku - můj je také HITACHI :twisted:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 7 měsíců

#37 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od Peťo-goalie »

Lachtan píše:
goalie píše:...moj ventil vyzera identicky s lachtanovym a ma logo HITACHI :lol:
...Pak je vše v pořádku - můj je také HITACHI :twisted:
Vyzera to akoby si to chcel zatajit :lol: :lol: :lol:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 54
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
Bydliště: Trenčín SLOWAKIA

#38 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od moby »

predpokladám, že rovnaký prípadne podobný postup bude aj pri motore B4184S...či nie :?
ak by mi mohol niekto z vás laicky vysvetliť, čo má za následok poškodenie resp. znečistenie ventilu bol by som mu veľmi vďačný.. ;-) ...mimochodom, aký to môže mať vplyv na spotrebu??...viem že je tu na spotrebu samostatny topic, ale stále mi nejde do hlavy moja spotreba, ktorá sa motá okolo 12l/100km. u ostatných tak o 2-3l menej, čo je podľa mňa dosť...a prosim poznamky typu ťažká noha nechajme bokom...dík
_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 7 měsíců

#39 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od Peťo-goalie »

moby píše:predpokladám, že rovnaký prípadne podobný postup bude aj pri motore B4184S...či nie :?
ak by mi mohol niekto z vás laicky vysvetliť, čo má za následok poškodenie resp. znečistenie ventilu bol by som mu veľmi vďačný.. ;-) ...mimochodom, aký to môže mať vplyv na spotrebu??...viem že je tu na spotrebu samostatny topic, ale stále mi nejde do hlavy moja spotreba, ktorá sa motá okolo 12l/100km. u ostatných tak o 2-3l menej, čo je podľa mňa dosť...a prosim poznamky typu ťažká noha nechajme bokom...dík
Postup je uplne identicky. Za nasledok moze mat len ten pokles otacok pri volnobehu- moze ist az do skapinania motora.
Ako pisal Lachtan je dobre ho raz za rok vyplachnut v technickom benzine. Neviem ci to ma vplyv na spotrebu. Na spotrebu maju skor vplyv ine veci ako stav zapalovania-sviecky, stav oleja, a potom fyzikalne veci-sirka gum, hmotnost vozidla a samotny vodic

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 54
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
Bydliště: Trenčín SLOWAKIA

#40 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od moby »

Lachtan píše:
goalie píše:...moj ventil vyzera identicky s lachtanovym a ma logo HITACHI :lol:
...Pak je vše v pořádku - můj je také HITACHI :twisted:
aj ja mam hitachi ale z boku je taka mala pi*ka..že by nejaký nekalý ťah žabožrútov?
BTW: pre všetkých, v B4184S je to rovnaké ako popisoval LACHTAN v 2,0T...tak šup kúpiť techničák a všetci čistiť!!!... :lol: :lol: :lol:
_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 54
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
Bydliště: Trenčín SLOWAKIA

#41 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od moby »

vopred sa ospravedlňujem za OT...ale potrebujem pomôcť. matka má Peugeot 106 1,0 37kW r.v.01 a problém sa vyskytol v štartovaní...za studena štartuje "na brnk" ale ako náhle sa zohreje ani bohovi...otázka znie: lambda?... váha vzduchu?... alebo to môže spôsobovať aj tento volnobežný ventil o ktorom je tu reč...????
_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#42 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Pratele, nejsem Volvistou dlouho, cca 10dni, ale jiz si dovolim se zapojit do diskuze.

Zde omylany volnobezny ventil (konkretne zminovany Hitachi) je na prvni (az se podivam na ten svuj, tak asi i na druhy) pohled totozny z Opel Vectra 2.0 16V 100kW (X20XEV). Ten jsem cistil nekolikrat, vzdy uspesne.
Doporucuji tedy cistit pripravkem, ktery lze za rozumne penize (cca 120,-Kč) poridit v AutoKelly. Vyrobce: TECTANE, vyrobek: Carburator cleaner, baleni: spray 500ml :palec:
Rozpousti to veskere usazeniny naprosto vyborne, tudiz jej pouzivam i na cisteni klapky a vubec vseho mastne spinaveho v motoru. Po vycisteni je dobre prostriknout (jemne) osicku WDckem (ja pouzivam Konkor), aby opravdu dobre behala. Muze se totiz stat (a me se stalo), ze po vycisteni a nastartovani byly volnobezne otacky cca kolem 1500, po nekolikatem nastarovani se jiz ventil ulkidnil. Od te doby jej po vycisteni promaznu.

Snad jsem malinko pomohl.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1279
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#43 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od Dural8 »

moby píše:vopred sa ospravedlňujem za OT...ale potrebujem pomôcť. matka má Peugeot 106 1,0 37kW r.v.01 a problém sa vyskytol v štartovaní...za studena štartuje "na brnk" ale ako náhle sa zohreje ani bohovi...otázka znie: lambda?... váha vzduchu?... alebo to môže spôsobovať aj tento volnobežný ventil o ktorom je tu reč...????
Čidlo otáček na klice.
_________________
V60 D4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 54
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
Bydliště: Trenčín SLOWAKIA

#44 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od moby »

Dural8 píše:
moby píše:vopred sa ospravedlňujem za OT...ale potrebujem pomôcť. matka má Peugeot 106 1,0 37kW r.v.01 a problém sa vyskytol v štartovaní...za studena štartuje "na brnk" ale ako náhle sa zohreje ani bohovi...otázka znie: lambda?... váha vzduchu?... alebo to môže spôsobovať aj tento volnobežný ventil o ktorom je tu reč...????
Čidlo otáček na klice.
ono to čidlo nie je na kluke ale na zotrvačníku...máš na mysli to...ono v podstate som uvažoval ešte aj nad čidlom teploty, lebo problém nie je len v tom, že zohriaty neštartuje, ale aj v tom že ked chytí, tak otáčky vyletia okolo 1600 a nereaguje na plyn...akoby ho prechlastalo...
HOTOVO - celý problém bol v zlom snímači teploty chladiacej kvapaliny...vymeniel a šlape zase ako hodinky...
_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Vůz: S 40 r.v.2000 1.8 90 kW manuál
Bydliště: Karlovy Vary

#45 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od Millan »

Robertissimo píše:Ahoy, nedalo mi to a zkusil jsem najít na svým Volvínku volnoběžný ventil. Něco podobnému tomu, na fotkám od Lachtana jsem na motoru našel :pij: Doufám, že to co jsem vyčistil byl volnoběžný ventil :prace: Vyčistil jsem rovnou i svíčky, když už jsem se v tom hrabal. Auto jede, nevím jestli líp, to poznám po delším ježdění. Tady je postup a fotky. Prosím o reakce a kritiku :prace: Díky
Dal sis záležet na tom návodu - takže reakce - jenom chvála :palec: :palec: Lachtan samozřejmě taky :palec: :palec:
_________________
S 40 r.v.2000 1.8 BA 90 kW B4184 S2 manuál

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 147
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70II T5

#46 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od dukemb »

taky jsem vyčistil u S40, otáčky zas v normálu (teda skoro, misto 700 je tam 900,ale furt lepší než puvodních 1400), kupodivu je tento díl značky renault:D Ještě je dobré pročistit i ten konektor. no ještě zkusím klapku pročistit ale nekde jsem četl , že je pak potřeba znovu nastavit, tak to nevim jak?

update:
tak jsem po 2 týdnech znovu kouknul na ten ventil a je zas celý vnitřek od oleje..jak je možný, že se tam za tak krátký čas dostane tolik oleje?
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#47 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od sejra »

Taky bych rozebral... Ale když jsem to dával dolů, taťka mě radši zastavil - okolo je zelené papírové těsnění a my se ho bojíme dát dolů. Hmmm? Dát dolů, nebo ne?
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5085
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#48 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od Lachtan »

Když si vezmešostrý nožík (třeba ten odlamovací řezák),nebo žiletku, tak s trochou trpělovosti dokážeš to papírové těsnění sundat bez poškození.
A následně před montáží obě styčné plochy namázni vazelínou a příště nebude tak přilepené :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

icon0022

#49 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od icon0022 »

Zdravim vás pánove ,už je to tady! Stal jsem se dalši oběti tohoto pos....ho problemu k veci mam s40 2001 1.8GDI nejezdil jsem snim asi 3tydny ale asi 2x sem ho byl nastartovat mimo jine baterka se uz se mnou loučila delši dobu v pátek mne to chytlo a šel jsem nastartovat a NIC jen slaby klik baterka umrela :cry: :Rose: Dneska jsem koupil novou Bosch namontoval nastartoval na poprve vse jako za mlada :Yahoo!: :Rose: :angel: motor si šumnel řikam uz je teplej tak trošku poturuju promazat a vyhnat vlhko z motoru 3x jsem jemně sešlapnul na 2000-2200otaček motor dořval a zdechnul ! Pak už nešel bez plynu nastartovat a zdechal po puštěni plynu okamžitě ! Nikdy se mi nic podobneho nestalo jsem z toho špatnej mohli by ste prosim poradit ? Použivam olej castrol 5w 30 tankuji na shellu 99 nevim jestli to muže byt tim carbonem ??? Děkuji za každou radu :(

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#50 ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od jarek.krizan »

Nečistota, netěsnost, nebo se SW nelíbila změna napětí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“