Opožděný nástup turba + podtlaky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#26 Opožděný nástup turba + podtlaky
Repas původního, za týden je zpět.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 27
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Kladno
- Vůz: V70 II D5 120kW, r.2003
#27 Opožděný nástup turba + podtlaky
Částečně vyřešeno. Hláška "MOTOR DOPORUČEN SERVIS" zmizela po výměně silentbloků motoru. Chování turba se zlepšilo, nicméně pořád od spodních otáček nenastupuje ideálně a do pořádného zátahu jde až od 2,5tis. Za studena houká jako sanitka, takže tutově KO regulace, ložisko, lopatky, něco takového.
Nicméně se závadou najeto 25 tisíc km a nic se nestalo. Ono i silentbloky jsem nechal měnit jen tak, že jsem se konečně dostal do servisu. Nečekal jsem, že to vyřeší chybku motoru
Nicméně se závadou najeto 25 tisíc km a nic se nestalo. Ono i silentbloky jsem nechal měnit jen tak, že jsem se konečně dostal do servisu. Nečekal jsem, že to vyřeší chybku motoru
_________________
V70II D5244T 2003
V70II D5244T 2003
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#28 Opožděný nástup turba + podtlaky
No jestli přes silentbloky ucházel podtlak tak to turbo nemělo co řídit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#29 Opožděný nástup turba + podtlaky
Zkus ty silentbloky zaslepit, jestli se turbo zlepší. Ale pokud jsou oba nové, tak by byl jedině problém v připojení hadiček.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 888
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#30 Opožděný nástup turba + podtlaky
Není problém tu? Že se na závadu dlabalo a tak mezitím stihla regulace turba zatuhnout?Jake Bambitka píše: ↑27 dub 2024 12:47 Nicméně se závadou najeto 25 tisíc km a nic se nestalo. Ono i silentbloky jsem nechal měnit jen tak, že jsem se konečně dostal do servisu.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 27
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Kladno
- Vůz: V70 II D5 120kW, r.2003
#31 Opožděný nástup turba + podtlaky
Co si budeme, určitě to ničemu nepřilepšilo. Nevím jak dlouho to neřešil předchozí majitel, ale řekl bych, že při 330tkm už to turbo tak jak tak nebylo fresh.
Dám vědět zase za rok, až se dostanu k výměně. Osobně si myslím, že bude prasklé nebo plné oleje a se silentbloky to už nesouvisí.
Chtěl jsem spíš dát vědět o souvislostech, kdysi mi někdo psal SZ se stejným problémem.
Dám vědět zase za rok, až se dostanu k výměně. Osobně si myslím, že bude prasklé nebo plné oleje a se silentbloky to už nesouvisí.
Chtěl jsem spíš dát vědět o souvislostech, kdysi mi někdo psal SZ se stejným problémem.
_________________
V70II D5244T 2003
V70II D5244T 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#32 Opožděný nástup turba + podtlaky
Já měnil nedávno při 380tis a to jen proto, že už zralo víc jak litr oleje mezi vymenami
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek