Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#1 Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
Nastal čas na komplet výměnu od katu dozadu:
Skandix - druhovýroba neznámé značky cca 10k.
Nerezáček jsem přímo na tento motor nenašel, všechno je to na T5. Což by asi nebyl problém uzpůsobit, ale zase co protitlak? Předpokládám že všechny ty Simonse a Ferrity budou asi více průchodné, bo turbo...
Na eshopech s autodílama jsem našel jen Walker středový díl, zadní tlumič v aftermarketu jen na Skandixu.
Neřešil někdo? Nějaký tajný tip?
Moc možností jsem tedy nenašel - originál vyjde na extrémní nesmysl. Skandix - druhovýroba neznámé značky cca 10k.
Nerezáček jsem přímo na tento motor nenašel, všechno je to na T5. Což by asi nebyl problém uzpůsobit, ale zase co protitlak? Předpokládám že všechny ty Simonse a Ferrity budou asi více průchodné, bo turbo...
Na eshopech s autodílama jsem našel jen Walker středový díl, zadní tlumič v aftermarketu jen na Skandixu.
Neřešil někdo? Nějaký tajný tip?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#2 Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
Ňigdo ňigdy neřešil celonerez na atmo?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2173
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#3 Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
Kishmick ti ho udela,kdyz budes fakt smutny a asi hezky pozadas,ne?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=912282#p912282
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=912282#p912282
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#4 Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
Hlavne bych se nedivil, kdyby od katu do zadu byl stejnej s turbinama...
Koukni do VIDA... Resp. ono se kor vetsima vyrobcema da ridit.
Koukni do VIDA... Resp. ono se kor vetsima vyrobcema da ridit.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#5 Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
Zdar! Já jsem si to tenkrát na atmosféru dělal u známýho taky v půjčený dílně-servisu-vyjímečně na zvedáku. Jinak ty downpipy, co mám na fotkách, se dělaji pouze "na stole"- podle formy, která má něco přes metr na šířku(pouze jeden druh P2). Bohužel na to nemám zařízenou ani svojí garáž. Jsem jen obyčejný, "chudý kluk" z paneláku(činžáku) . Kdybych měl svůj pozemek, garáž, dílnu, zdviž, tak už jsem dávno díky vejfukům milionář. Bohužel...(v současný době pouze kérky-na to je třeba jen jedna místnost a vynáší to taky dobře ).jirka87 píše: ↑14 úno 2022 20:28 Kishmick ti ho udela,kdyz budes fakt smutny a asi hezky pozadas,ne?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=912282#p912282
Naposledy upravil(a) kishmick dne 15 úno 2022 15:58, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
Zdendo, na protitlak se vykašli, to je pro dvoutakty, u 4T atmosféry taky platí čim jendodušejc pryč, tim líp. Jediný co má u atmo smysl řešit jsou svody, který maji šanci udělat v určitých točkách podtlak ve válci, ale od nich dál už nic nemá smysl.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2922
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#7 Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
Jak píše Účko, protitlak neřeš, ty laděné svody by tomu pomohli, ale to se od pasu udělat nedá.
Off topic: celkem mě potěšili sériové svody na 2,2 atmosféře v P-406 coupe to jsem fakt nečekal.
https://www.proxyparts.com/car-parts-stock/information/part-number/0341c9/part/exhaust-manifold/partid/2501080/
Off topic: celkem mě potěšili sériové svody na 2,2 atmosféře v P-406 coupe to jsem fakt nečekal.
https://www.proxyparts.com/car-parts-stock/information/part-number/0341c9/part/exhaust-manifold/partid/2501080/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#8 Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
Já ty laděný svody měl(bez katu-od JapParts) asi 3roky na V70II. Taky jsem je tady pak prodával asi za litr. Nejelo to. Když jsem vrátil ty starý svody s katem, tak to ihned jelo o 30%lépe. Pouze kat na origo svodech udělal protitlak skoro akorát. Pak to doladíš třeba výfukovou klapkou, ale samotný laděný svody bez katu-katastrofa(možná, když to vytočíš nad 5tis.a ještě do kopce, -tak se to chová podobně). To je moje zkušenost s atmosférou
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2922
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#9 Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
Brácha dával na Hondu crx laděné svody od japspeed a ty taky nefungovaly pak koupil od českého ladiče crx a ty jsou perfektní.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#10 Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
Na atmo bez turba by se spíš hodil název: laděný výfuk-jako celek. Co já vim, tak u svodů se laboruje (pokud pomineš hladký povrch uvnitř, průměr a zatočení trubek), hlavně s tím, jak se spojují k sobě-v jakém pořadí se vyplachují válce,kde a jak se spojují do jedný trubky atd. U našich pětiválců je to pořadí: 1-2-4-5-3. Proto třeba někdo věří, že Japanifold je v tomto ohledu lepší (+větší průměr). Protože u japanifoldu nemáš 1-2 hned bízko sebe. A různý jiný laborace.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#11 Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
To jsem se právě díval a je to jinak: A tadyhle Simons na T5. Tam by byla asi nejlepší možnost upravit na atmo kat tu první část.
Tohle mi zatím dává zatím největší smysl. Jen se bojím aby to nebylo zas nějak moc hlučný, chtěl bych jen decentní zvuk...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#12 Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
Tak jo, už ten vejfuck lepím dva roky, potřebuju to vyřešit nějak dlouhodoběji
Implantovat celonerez z T5 jsem zatím zavrhl kvůli případné hlučnosti, takže klidně bych zkusil aftermarket. Kromě Skandixu zatím nic lepšího v merku nemám.
První díl výfuku se nechá běžně koupit v eshopech, druhý tlumič píšou všude skladem a prd. Není nikde. Poslední díl jsem našel jen na Skandixu.
Tak zkusím ještě jinak - neměl by někdo originál v nějakém dobrém stavu?
Implantovat celonerez z T5 jsem zatím zavrhl kvůli případné hlučnosti, takže klidně bych zkusil aftermarket. Kromě Skandixu zatím nic lepšího v merku nemám.
První díl výfuku se nechá běžně koupit v eshopech, druhý tlumič píšou všude skladem a prd. Není nikde. Poslední díl jsem našel jen na Skandixu.
Tak zkusím ještě jinak - neměl by někdo originál v nějakém dobrém stavu?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 20
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: Volvo V50 2.4L-B5244S5-A/T .. MY2006
#13 Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
Hele, vyfuck jsem shodou okolnosti resil cca 6 mesicu zpet.. nedostatkove zbozi, ale tu dlouhou cast s tlumicem asi po 10ti dnech naskladnili v ML Parts a ten kratky tlumic taky.. Cena dohromady asi 3000kc.. kody :
WA 23060 (ten dlouhej)
WA 23059 (stredovy tlumic)
Jina dostupna druhovyroba neni.
Koncovej dil (ta velka obdelnikova bandaska) je problem.. jen origo cca 15k.. ale ma se mi ozvat dodavatel z Polska (lepsi nez nic)
Přidáno za 8 minut 19 sekund:
https://www.autokseft.cz/WALKER-Stredni-tlumic-vyfuku-WA-23060-23060-nd378537
Jeden kus.. ber! (spolehlivy shop s dobryma skladovyma informacema)
WA 23060 (ten dlouhej)
WA 23059 (stredovy tlumic)
Jina dostupna druhovyroba neni.
Koncovej dil (ta velka obdelnikova bandaska) je problem.. jen origo cca 15k.. ale ma se mi ozvat dodavatel z Polska (lepsi nez nic)
Přidáno za 8 minut 19 sekund:
https://www.autokseft.cz/WALKER-Stredni-tlumic-vyfuku-WA-23060-23060-nd378537
Jeden kus.. ber! (spolehlivy shop s dobryma skladovyma informacema)
_________________
"Černá smrt" Volvo V50 2.4L MY2006/B5244S5/automat/nezávislý heizung :-)
"Černá smrt" Volvo V50 2.4L MY2006/B5244S5/automat/nezávislý heizung :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#14 Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
Pozjistím, díky za tip!
Jinak jak jsem psal - poslední díl by měl být na Skandixu...
Jinak jak jsem psal - poslední díl by měl být na Skandixu...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 20
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: Volvo V50 2.4L-B5244S5-A/T .. MY2006
#15 Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
Neni vubec zac, radeji bych si ale pospisil .. jj na skandixu je, ale taky jen original.. dabelskych 666 euro po nem taky koukam - moje bandaska je az na jednu mensi opravu sice ve vic, nez slusnym stavu, ale to prijde..
Jediny kdo kdy delal slusnejsi druhovyrobu byl zase Walker (WA 23063), ale zatim nikde neni...
PS.: ta nahrada na Skandixu je (190eur), ale je o dost mensi a jinak zpracovana.. podle me to bude hlucnejsi.. a jeste to vypada, jak z Felicie
Jediny kdo kdy delal slusnejsi druhovyrobu byl zase Walker (WA 23063), ale zatim nikde neni...
PS.: ta nahrada na Skandixu je (190eur), ale je o dost mensi a jinak zpracovana.. podle me to bude hlucnejsi.. a jeste to vypada, jak z Felicie
_________________
"Černá smrt" Volvo V50 2.4L MY2006/B5244S5/automat/nezávislý heizung :-)
"Černá smrt" Volvo V50 2.4L MY2006/B5244S5/automat/nezávislý heizung :-)
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2173
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#16 Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
Bohuzel dneska jsou i ty Walkery, Bosaly a nevim co jeste kvalitou taky nic moc a navrhoval bych to pred montazi cele umyt benzinem (ci jinym vhodnym zpusobem) a striknout "kominovkou" at ten vyfuk nedelas za 3roky zas
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#17 Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
To mám v plánu. Páč když to neudělám tak to vydrží tak dva roky...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#18 Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
Já už 3 roky "dělám" výfuk na C70 II 2,4i
Řeším stejné dilema...Kde a od koho a co.
Chci to vzít trošku "laděně" jak zvukem a dvěma koncovkami jako T5, tak i tomu trošku pomoct výkonem, nebo minimálně alespoň neubrat hlavně.
Zatím mám v záloze jen zakázkový od nějakých Laityng z Hradce. Ale není to nerez.
Řeším stejné dilema...Kde a od koho a co.
Chci to vzít trošku "laděně" jak zvukem a dvěma koncovkami jako T5, tak i tomu trošku pomoct výkonem, nebo minimálně alespoň neubrat hlavně.
Zatím mám v záloze jen zakázkový od nějakých Laityng z Hradce. Ale není to nerez.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2173
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#19 Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
Laityng je rekl bych velmi bezny vyrobce ladaku na moto a jsou hodne znami.
Muzes mrknout i k temto blaznum
https://www.do3ry.cz/
https://youtu.be/9K6iYN2izHA?si=Sfqo4S520siXw2Oa
Muzes mrknout i k temto blaznum
https://www.do3ry.cz/
https://youtu.be/9K6iYN2izHA?si=Sfqo4S520siXw2Oa
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1362
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#20 Potřebuju lauf na V50 2.4i 😬
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 34 Odpovědi
- 1623 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od DejFe
-
- 10 Odpovědi
- 2364 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 28 Odpovědi
- 6116 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 316 Odpovědi
- 35800 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirka87
-
- 2 Odpovědi
- 238 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jiri.T