Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.Chcípe za jízdy

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 162
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V 850 2.5 20V 1994
Bydliště: PRAHA

#1 Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.Chcípe za jízdy

Příspěvek od tomaskejr »

Ahoj,mám Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.
Poslední dobou se mi stává,že jedu a šlápnu na plyn a nic...Po chvíli chcípne ale pak se dá zase nahodit po vícero pokusech a jede.Stává se to jen někdy,třeba včera v tunelu Blanka. 🙂 Ale jel jsem z kopce,chíplo to,kontrolky svítily,zařadil jsem trojku a na potřetí to začlo fungovat.
Nemáte nějaké rady a zkušenosti s touto špatně zjistitelnou závadou?
Díky za odpověď,Tom.
_________________
Tančík;Volvo 850 combi 2,5l 20V r.v. 1994
Praha

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 5 měsíců
Bydliště: Litoměřice
Vůz: V70 2.4i 106kw 1999

#2 Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.Chcípe za jízdy

Příspěvek od Roman3150 »

Ahoj, kdysi se mi něco podobného stalo na bmw a byl to jen volný kontakt na baterce 🤣
_________________
Volvo v70 1999 2.4i 106 kw

peter cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#3 Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.Chcípe za jízdy

Příspěvek od peter cz »

Mrkni na čidlo otáček u setrvačníku, jestli není špatná izolace na kabelu...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 162
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V 850 2.5 20V 1994
Bydliště: PRAHA

#4 Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.Chcípe za jízdy

Příspěvek od tomaskejr »

Moc díky a kde ho najdu? :-)

Přidáno za 3 minuty 46 sekund:
Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.Chcípe za jízdy
Nebo jak se to řekne anglicky pak bych vyhledal nějaká videa?

To bude asi zespoda u kola? A u pravýho či levýho? díkymoc
_________________
Tančík;Volvo 850 combi 2,5l 20V r.v. 1994
Praha

peter cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#5 Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.Chcípe za jízdy

Příspěvek od peter cz »

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3230
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#6 Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.Chcípe za jízdy

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Off-Topic

Omlouvám se zakladateli Topicu za přisírání, ale mám už několik měsíců podobnej bolehlav u jednoho z aut před domem.
Neni to Volvo, jedná se o Kia Sorento 2.5 Crdi I. generace, dědeček rok asi 2008-2010 (cca 275.000km).

Při jízdě z ničeho nic v zátahu chcípne. Při předjíždění to může být docela nebezpečné. Vyskytuje se to nepravidelně. Někdy je klid 500km, někdy to chcípne po ujetí 30km. Nikdy to ale nechcípne, dokud je motor studenej.
Už jsem s tim byl asi ve 3 servisech. Diagnostika (univerzal i KIA) ukazovala na nějaké brzdové čidlo, to se vyměnilo. Palivové čerpadlo a palivový filtr se také vyměnil, to také nepomohlo. Sorento dál, jednou za čas, z ničeho nic v zátahu chcípne. Děje se to většinou okolo 3.000ot/min. Minulej rok jsem s tim autem absolvoval 5000km přes celej Balkán až do Řecka a nebyl žádný problém.
Po opětovném nastartování auto jede normálně hned dál a většinou už je zbytek cesty klid.

Píšu si: volný kontakt na baterce a čidlo otáček u setrvačníku - izolace na kabelu.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 162
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V 850 2.5 20V 1994
Bydliště: PRAHA

#7 Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.Chcípe za jízdy

Příspěvek od tomaskejr »

Díky všem! Je to teda sviňárna na to přijít !

Přidáno za 26 minut 10 sekund:
Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.Chcípe za jízdy
Byl tam rozpojenej tento vergl,zpětnej ventil,již tam moc nedrží ,přilepil jsem jí páskou...
Tím to asi nebude,možná jak jsem se tam dneska hrabal,rozpojil jsem to...

Taky by to mohla bejt škrtící klapka nebo senzor škrtící klapky...

Ten selftest v motoru jsem vyzkoušel a žádná chybová hláška,všechno 1-1-1

Té v hájí,že se to projeví jen někdy,třeba na semaforu na Vypichu nebo v tunelu Blanka :-D

Mně se to dělo v roce 2014 a vyřešilo to relé palivový pumpy ,mám objednané,bude 5.5.,snad to bude to samé,nikam ani dál nemoho jet...
Přílohy
a.jpg
b.jpg
_________________
Tančík;Volvo 850 combi 2,5l 20V r.v. 1994
Praha

LBJohnson
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 67
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 5
Vůz: V 940, B200FT 1995

#8 Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.Chcípe za jízdy

Příspěvek od LBJohnson »

Přesně toto mi před lety prováděla 940ka B200FT. Tehdy problém přestal také až po výměně relé palivové pumpy. Tak třeba to bude ono...
Ale je to závada, která v lepším případě připraví člověka jen o dost značnou část nervové soustavy. :-/
_________________
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995; V 850, B5234T, 1995

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 162
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V 850 2.5 20V 1994
Bydliště: PRAHA

#9 Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.Chcípe za jízdy

Příspěvek od tomaskejr »

Ano, to máš pravdu,jsem z toho otrávenej a strašně mě to štve :-( tak snad to relé,které přijde 5.5 vše vyřeší,já to Volvo mám rád a zdělil jsem ho po tátovi. Díky,Tom.
_________________
Tančík;Volvo 850 combi 2,5l 20V r.v. 1994
Praha

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4740
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#10 Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.Chcípe za jízdy

Příspěvek od Ondra. »

cidlo na vacce taky umi zazlobit
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 162
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V 850 2.5 20V 1994
Bydliště: PRAHA

#11 Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.Chcípe za jízdy

Příspěvek od tomaskejr »

Díky,to můžu vyměnit,mám ho :-)
_________________
Tančík;Volvo 850 combi 2,5l 20V r.v. 1994
Praha

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 162
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V 850 2.5 20V 1994
Bydliště: PRAHA

#12 Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.Chcípe za jízdy

Příspěvek od tomaskejr »

Relé palivový pumpy nový,měněno naposled 2013...Palivovej filtr novej,měněn naposled 2013,zatim ok.....
_________________
Tančík;Volvo 850 combi 2,5l 20V r.v. 1994
Praha

honzs
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 320
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 940 B230FB '91

#13 Volvo 850 pětiválec,benzin 2.5 l,1994 combi.Chcípe za jízdy

Příspěvek od honzs »

Tak snad je to vyřešeno ;)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“