Městský provoz a dálky jezdím tak 50/50. EGR se měnil za předchozího majitele v Autocentrum AMBO u Brna (autorizák), tak předpokládám, že rovnou provedli upgrade EGR za nový typ - ale jestli i s chladičem, to nevím v servisce je zmíněna pouze “výměna EGR” a ohledně výměny chladiče EGR mi prodávající tehdá nedokázal odpovědět.
Dá se z fotek EGR, co jsem tu nedávno nahrával, poznat zda jde o nový typ?
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 434
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#102 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Bohuzial záruka sa viaže na jedného majiteľa….
#103 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
S tim zakopavanim bych hledal neco a s celkovym ubytkem vykonu bych hledal neco jineho. Asi je to live data a sledovat, plnici tlak turba by bylo to prvni na co bych koukal pri ubytku vykonu.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 14
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: XC70 D4 VEA (MY2014/2015)
- Bydliště: Kolín
#104 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Tak či tak to v úterý budu muset předat odborníkům, není úniku. Koncem dubna mám auto předávat novému majiteli a přišlo to jako překvapení na rozloučenou, takže musím jednat rychle, abych to předal v cajku. Nezbývá než doufat, že mě to před prodejem nestihne zruinovat a nebude to nějaká sviňárna za majlant
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 434
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#105 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Přidáno za 21 sekund:
Přidáno za 45 sekund:
Ako odstupom času po presadnutí auta s VEA hodnotíte hluk od motora napríklad na dialnici? Po dlhšej dobe som jazdil na mojej ex S60 MY2012 D3 120kw a počas jazdi na dialnici som bol prekvapený hlukom od motora, až som skúšal okná dovrieť - samozrejme to nemá nič spoločné s hlukom od motora
Ako si to vyriešil?Dacan_cz píše: ↑29 bře 2024 10:39 Tak či tak to v úterý budu muset předat odborníkům, není úniku. Koncem dubna mám auto předávat novému majiteli a přišlo to jako překvapení na rozloučenou, takže musím jednat rychle, abych to předal v cajku. Nezbývá než doufat, že mě to před prodejem nestihne zruinovat a nebude to nějaká sviňárna za majlant
Přidáno za 45 sekund:
Ako odstupom času po presadnutí auta s VEA hodnotíte hluk od motora napríklad na dialnici? Po dlhšej dobe som jazdil na mojej ex S60 MY2012 D3 120kw a počas jazdi na dialnici som bol prekvapený hlukom od motora, až som skúšal okná dovrieť - samozrejme to nemá nič spoločné s hlukom od motora
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek