chyba ECM-P245202 - plný DPF
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#1 chyba ECM-P245202 - plný DPF
má někdo zkušenosti s touto chybou?
pár dní před tím jsem rozdílový tlak kontroloval a byl kolem 8 hPa, takže za těch pár dní se nemohl zaplnit na více jak 20 hPa (přesně 28 hPa).
přes diagnostiku jsem nejdříve aktivoval a deaktivoval EGR ventil a tlak pak klesl asi na 15 hPa, ale hláška na dispeji o plném DPF filtru zůstala.
Po adaptaci EGR ventilu přes diagnostiku zmizela hláška z displeje a diferenciální tlak klesl na 8 hPa
ERG ventil je nový...
nějaký nápad co to má znamenat?
díky
pár dní před tím jsem rozdílový tlak kontroloval a byl kolem 8 hPa, takže za těch pár dní se nemohl zaplnit na více jak 20 hPa (přesně 28 hPa).
přes diagnostiku jsem nejdříve aktivoval a deaktivoval EGR ventil a tlak pak klesl asi na 15 hPa, ale hláška na dispeji o plném DPF filtru zůstala.
Po adaptaci EGR ventilu přes diagnostiku zmizela hláška z displeje a diferenciální tlak klesl na 8 hPa
ERG ventil je nový...
nějaký nápad co to má znamenat?
díky
- Přílohy
-
- error_2.jpg (61.82 KiB) Zobrazeno 1147 x
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
#2 chyba ECM-P245202 - plný DPF
Nebere to olej? To jsem řešil tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=64559
Jinak by bylo potřeba najít důvod zvýšené kouřivosti, u mě to dělala zasekávající se elektrická část EGRu, bylo prasklé plastové ozubené kolečko. Netěsnost chladiče a trubek sání jsi předpokládám už vyloučil.
Jinak by bylo potřeba najít důvod zvýšené kouřivosti, u mě to dělala zasekávající se elektrická část EGRu, bylo prasklé plastové ozubené kolečko. Netěsnost chladiče a trubek sání jsi předpokládám už vyloučil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#3 chyba ECM-P245202 - plný DPF
olej to nebere snad vůbec
na netěsnosti jsem to kontroloval, asi to budu muset projít znovu a důkladněji...
na netěsnosti jsem to kontroloval, asi to budu muset projít znovu a důkladněji...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
#4 chyba ECM-P245202 - plný DPF
Ještě se můžeš zkusit podívat na korekce vstřikovačů při volnoběhu, jestli nekulhá jeden válec.
Tu netěsnost bys nejspíš poznal sluchem, že v záběru nějak víc syčí turbo.
Tu netěsnost bys nejspíš poznal sluchem, že v záběru nějak víc syčí turbo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#5 chyba ECM-P245202 - plný DPF
vstřikovače se zadají být OK, byly čištěny, repasovány asi před 40 tkm, podle diagnostiky jsou OK za studena i za tepla, za volnoběhu i za otáček, i přepad jsem fyzicky zkontroloval...
VIDA říka netěsnost na sání ne na výfuku
VIDA říka netěsnost na sání ne na výfuku
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 chyba ECM-P245202 - plný DPF
Někde bude díra v hadicích nebo cooleru a hulí to. Prohlédni hadici pod filtr boxem. A pak zkus tlakový kouřový test.skulda píše:vstřikovače se zadají být OK, byly čištěny, repasovány asi před 40 tkm, podle diagnostiky jsou OK za studena i za tepla, za volnoběhu i za otáček, i přepad jsem fyzicky zkontroloval...
VIDA říka netěsnost na sání ne na výfuku
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12
- Registrován: 2 měsíce
- Bydliště: Jičín
- Vůz: XC70 AWD P3 D5 136kw
#7 chyba ECM-P245202 - plný DPF
Zdravím Vás pánové chtěl. Jak přesně probíhá regenerace vyvolána přez diagnostiku. Zapnu regeneraci na stojícím vozidle na ohřátém motoru ,otáčky se zvednou na 2000ot /min a teplota dpf by měla stoupat na cca 600-650c celsia.
Otázka zní za jako dlouho dosáhne Dpf potřebné teploty 600stupňů? Nechal jsem to asi 10min a ukazovalo to 200stupňů více to nešlo napsalo to chybu a ukončilo regeneraci. Takže předpoklad že kat je KO novej origo stojí 37k a repliky cca 18k tak jsem pořídil jetej prej je ok z auta co mělo potkany motor. No ale chová se to úplně stejně. Takže druhý kat asi KO. Máte někdo zkušenosti zda by stačil vyčistit nebo jeho výdrž je cca 200tis a konec? Za studena má dpf protitlak cca 12hpa a za tepla cca 26hpa (volnoběžné otáčky) což je hodně. Najeto 240tis km.. dpf dám vyčistit ale to určitě nevyřeší problém nerozpálení dpf.
Otázka zní za jako dlouho dosáhne Dpf potřebné teploty 600stupňů? Nechal jsem to asi 10min a ukazovalo to 200stupňů více to nešlo napsalo to chybu a ukončilo regeneraci. Takže předpoklad že kat je KO novej origo stojí 37k a repliky cca 18k tak jsem pořídil jetej prej je ok z auta co mělo potkany motor. No ale chová se to úplně stejně. Takže druhý kat asi KO. Máte někdo zkušenosti zda by stačil vyčistit nebo jeho výdrž je cca 200tis a konec? Za studena má dpf protitlak cca 12hpa a za tepla cca 26hpa (volnoběžné otáčky) což je hodně. Najeto 240tis km.. dpf dám vyčistit ale to určitě nevyřeší problém nerozpálení dpf.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 428
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#8 chyba ECM-P245202 - plný DPF
Návod na zkoušku funkčnosti Oxi katu
Naposledy upravil(a) Macek2 dne 19 bře 2024 21:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13133
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#9 chyba ECM-P245202 - plný DPF
Nebylo nějak zasahováno do origo software motoru? Nějaké EGR off, zvyšování výkonu, apod?
Když zapneš regeneraci, začne z výfuku jít bílý kouř?
Když zapneš regeneraci, začne z výfuku jít bílý kouř?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12
- Registrován: 2 měsíce
- Bydliště: Jičín
- Vůz: XC70 AWD P3 D5 136kw
#10 chyba ECM-P245202 - plný DPF
V jednotce se EGR hýbe tak off nebude. Jestli je tam jiný soft to nevím. Auto mám týden tak se sním teprve seznamuji a snažím se z něj udělat zase funkční auto. Joo úplně prvně když jsem reg. zapl to kouřilo sedě modře černé a pak dlouho šedobíle. Po cca 10min to vyplo s chybou tak jsem to zkusil ještě znovu také po 10min chyba, teplota dpf 200 pak jsem to nechal ještě asi 5 min vychladnout a za 10min jsem to jel projet. Pár vteřin po akceleraci obrovský kouř modrý a šedý asi 3min a pak to přestalo.Už jsem myslel že ještě kleklo turbo. Při jízdě do delšího kopce při akceleraci vystoupá teplota i k 700 stupňů ale na místě při reg. Jen 200 a chyba. Problém bude že je dpf hodně ucpaný, jednotka to pozná a píše chyby. Dám dpf na čištění a zkusím jak se to bude chovat. Jen mně přijde že ta teplota leze opravdu pomalu na Fiatu šla také sledovat a na 600stupnich to bylo asi za 5min
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek