S80II D5, nestartuje,chyba imobilizer,DSTC,zamek volantu,chladici kapalina
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 2 měsíce
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: Volvo S80 II, 2006, D5 136kW
#1 S80II D5, nestartuje,chyba imobilizer,DSTC,zamek volantu,chladici kapalina
Zdravím,
malokdy jsem potreboval pomoci, kdyz uz, nasel jsem tu odpovedi, za coz sem rad a taky dlouho nebylo neco resit, ale nyni nemuzu najit nic, co by pasovalo na muj problem ... Jedna se o Volvo S80 II, 2006m D5 136kW. Jedna z prvnich zde v CR, po porodnich bolestech (vymena prevodovky v zaruce a pak v 170tis cely blok motoru, se spojkou a DPF to slape ) a ted ma najeto 250tis km.
Po tydnu co auto stalo nenastartovalo, hodilo chybu Imobilizer a DSTC, pojal jsem podezreni ze by mohla byt baterka v loji, bylo ji 9 let (od noveho auta druha), zmeril jsem napeti, 11,1V, dal jsem ji na nabijecku a za 15 minut hlasila ze je nabito, coz me jen utvrdilo ze baterka je v haji. Vymenil jsem za novou, ale zadna zmena. Nastartovat stale nejde. Co jsem si jeste vsiml, tak po cca 30s kdy se necha klicek "v druhe poloze", tedy kdy by auto melo byt nastartovano, tak to prihodi hlasku system chlazeni, doporucen servis - ale to nevim jestli neni jen tim, ze se ocekava nejaka odezva od nastartovaneho motoru. Zkusil jsem projet vsechny pojistky v motoru kam jsem dosahl, nasel jsem jednu prepalenou 20A, podle popisu snad vyhrivani filtru nafty, asi nic zajimaveho. Po zkoumani motoru jsem jeste zjistil na jednom nosniku hromadku vyzranych pecek, takze nejaka mrcha tam bydlela, jen si dle stavu nejsem vubec jist, zda to bylo aktualni nebo uz starsiho data. Poslednim prvkem co jsem si vsiml je, ze neni zamceny volant - elektricky zamek neni zamceny (ale toto pocitac nehlasi). Nevim jsetli tam je nejaka vazba k imobilizeru, kouknul jsem jeste na pojistku zamku volantu v interieru a ta se mi zda ok. Jo a neukazuje to teplotu exterieru, i kdyz to nevim zda se neukazuje az po nastartovani motoru.
Takze? DSTC, zamek volantu by mi znacilo treba nejaky problem u volantu, DSTC kvuli krouzku, imobilizer jen tim, ze je snimac blizko volantu.. nebo nejaky kabel prekousnuty od neceho co tam bydlelo, i kdyz kam jsem videl, nic sem nenasel.
A zaverecny for je ze to stoji na zahrade na Praze 4 a ven je to dost do kopce, takze abych to nechal odtahnout do servisu je dost krajni, ne-li nemozny reseni.
Nejake napady co ted s tim? Dekuju predem
malokdy jsem potreboval pomoci, kdyz uz, nasel jsem tu odpovedi, za coz sem rad a taky dlouho nebylo neco resit, ale nyni nemuzu najit nic, co by pasovalo na muj problem ... Jedna se o Volvo S80 II, 2006m D5 136kW. Jedna z prvnich zde v CR, po porodnich bolestech (vymena prevodovky v zaruce a pak v 170tis cely blok motoru, se spojkou a DPF to slape ) a ted ma najeto 250tis km.
Po tydnu co auto stalo nenastartovalo, hodilo chybu Imobilizer a DSTC, pojal jsem podezreni ze by mohla byt baterka v loji, bylo ji 9 let (od noveho auta druha), zmeril jsem napeti, 11,1V, dal jsem ji na nabijecku a za 15 minut hlasila ze je nabito, coz me jen utvrdilo ze baterka je v haji. Vymenil jsem za novou, ale zadna zmena. Nastartovat stale nejde. Co jsem si jeste vsiml, tak po cca 30s kdy se necha klicek "v druhe poloze", tedy kdy by auto melo byt nastartovano, tak to prihodi hlasku system chlazeni, doporucen servis - ale to nevim jestli neni jen tim, ze se ocekava nejaka odezva od nastartovaneho motoru. Zkusil jsem projet vsechny pojistky v motoru kam jsem dosahl, nasel jsem jednu prepalenou 20A, podle popisu snad vyhrivani filtru nafty, asi nic zajimaveho. Po zkoumani motoru jsem jeste zjistil na jednom nosniku hromadku vyzranych pecek, takze nejaka mrcha tam bydlela, jen si dle stavu nejsem vubec jist, zda to bylo aktualni nebo uz starsiho data. Poslednim prvkem co jsem si vsiml je, ze neni zamceny volant - elektricky zamek neni zamceny (ale toto pocitac nehlasi). Nevim jsetli tam je nejaka vazba k imobilizeru, kouknul jsem jeste na pojistku zamku volantu v interieru a ta se mi zda ok. Jo a neukazuje to teplotu exterieru, i kdyz to nevim zda se neukazuje az po nastartovani motoru.
Takze? DSTC, zamek volantu by mi znacilo treba nejaky problem u volantu, DSTC kvuli krouzku, imobilizer jen tim, ze je snimac blizko volantu.. nebo nejaky kabel prekousnuty od neceho co tam bydlelo, i kdyz kam jsem videl, nic sem nenasel.
A zaverecny for je ze to stoji na zahrade na Praze 4 a ven je to dost do kopce, takze abych to nechal odtahnout do servisu je dost krajni, ne-li nemozny reseni.
Nejake napady co ted s tim? Dekuju predem
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13158
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 S80II D5, nestartuje,chyba imobilizer,DSTC,zamek volantu,chladici kapalina
Máš druhý klíč? Pokud ano, dělá to i s ním?
Jde auto zamknout a odemknout dálkáčem?
Jde auto zamknout a odemknout dálkáčem?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5162
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#3 S80II D5, nestartuje,chyba imobilizer,DSTC,zamek volantu,chladici kapalina
A jsi si jist, ze nova je take ok? Jake ma napeti pri pokusu o start, starter dela co? Protoze tohle vse se deje, pokud je baterie KO.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 2 měsíce
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: Volvo S80 II, 2006, D5 136kW
#4 S80II D5, nestartuje,chyba imobilizer,DSTC,zamek volantu,chladici kapalina
dalkacem normalne odemknout/zamknout jde, zkusil jsem vyhrabat druhy, ale ten je ko, asi baterka a CR2430 zrovna doma nemam, tak dokoupim, ale pri vlozeni do sachty to dela to stejne, nevim tedy nakolik je imobilizer tady zavislej na baterce v ovladaci, z jinych aut jsem zvyklej na pasivni
Přidáno za 5 minut 20 sekund:
merit pri zmacknuti startu jsem nezkousel, ale po par pokusech jsem ji meril a mela 12,6V, coz mi prijde ok, zkusim dat jeste na nabijecku a pak zmerit napeti pri pokusu o start - prave tyhle chyby me puvodne navedly na baterku, nicmene starter nedela nic, spusti se ventilator, xenony, palubka a v ty chvili kdy clovek byl zvyklej ze se zacne startovat se rozsviti chyba DSTC, Imobilizer... v motoru se nic nedejeJakub Svoboda píše: ↑17 bře 2024 22:11 A jsi si jist, ze nova je take ok? Jake ma napeti pri pokusu o start, starter dela co? Protoze tohle vse se deje, pokud je baterie KO.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5162
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#5 S80II D5, nestartuje,chyba imobilizer,DSTC,zamek volantu,chladici kapalina
Zkus odpojit + pól ze starteru co to udělá.
Případně jak je na tom pojistka na kabelu na + pólu u baterie. Taková hnědá/černá kostka
Případně jak je na tom pojistka na kabelu na + pólu u baterie. Taková hnědá/černá kostka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 2 měsíce
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: Volvo S80 II, 2006, D5 136kW
#6 S80II D5, nestartuje,chyba imobilizer,DSTC,zamek volantu,chladici kapalina
Stihl jsem akorat kouknout na ty kostky, tam nevidim nic nenormalniho, jejich odpor je minimalni, napeti totozny kdyz se meri pred a za ... plus pol na starteru mrknu, nevim jestli uz to neni na me moc odvazny ale
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 2 měsíce
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: Volvo S80 II, 2006, D5 136kW
#7 S80II D5, nestartuje,chyba imobilizer,DSTC,zamek volantu,chladici kapalina
tak zatim nic noveho, padlo podezreni na zalomeny kabel (nebo rozkousany) mezi palubkou a jednotkou v motoru...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5162
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#8 S80II D5, nestartuje,chyba imobilizer,DSTC,zamek volantu,chladici kapalina
Tak si holt rozmotej cely svazek z prave strany od nadobky/podbehu, okolo kompresoru, starteru, baterie az pod dekl k ECM. Ano, jde opravdu takto oklikou.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek