Produkty BG - zkušenosti majitelů

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#326 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od labanos »

Na VIF jsem najel dohromady skoro 300K km a nikdy jsem si žádného lepení filtru nevšiml. Většinou MANN a tvar pokaž držel až do konce, jenom špinavý.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Romulusw
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#327 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Romulusw »

Ten filtr nemá na svědomí BG, ale tankování ultrasraček. A možná opakovaně.

Změnil bych pumpu.

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2149
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#328 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od jirka87 »

Otazkou pro me spis je,jestli vyska toho zborceneho filtru,nebyla nahodou vyssi,nez ma byt originalne. Protoze pak se pri dotahovani smackne a dela tohle. Lepsi vyrobci maji obvykle rozmer originalu.

Ti horsi,levnejsi laboruji...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#329 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od labanos »

V tomhle videu jsou vidět nějaké výsledky použití BG (prasklý píst to teda neopravilo...)
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#330 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Na S80 151kw registruju horší zimní studené starty resp. klepání se motoru po startu. Když přidám lehce plyn, klepání zmizí a při volnoběhu se opět objeví a postupně mizí s ohříváním motoru. Když se rozjedu, klepání se potom na volnoběh už nekoná. Protože jsem minulou zimu vyměnil žhavicí svíčky a relé žhavení a také z podstaty potíží mi to ukazuje na nějaký vstřikovač.
Lehce napoví korekce vstřikovačů u studeného motoru ihned po startu.

Rozhodl jsem se pro aplikaci BG 245 a to níže uvedeným způsobem. Po skončení tohoto pokusu budu opět měřit korekce studeného motoru a přidám také porovnání u zahřátého motoru. Tolerance je 4mg/cyklus - vypadá to, že 3. vstřikovač je za tolerancí.
3. pro nadšence za rozumnou cenu - Aplikujte balení 325 ml BG 245 na cca 15 litrů nafty a druhé balení 325 ml BG 245 dáte pak na další, a to celou nádrž - v první fázi se vyšší koncentrace postará o to nejhorší a ve druhé fázi se vstřiky a celý systém postupně dočistí. Zde je důležité v první fázi jednat cíleně. Jak na to: rozsvítí se Vám rezerva, zajeďte k pumpě, aplikujte první balení 325 ml a dotankujte cca 5l paliva, ať se chemie v nádrži promísí - doporučuji i při výjezdu z pumpy s autem párkrát zakličkovat. Pokud zvolíte tuto variantu, je třeba auto pak cíleně prohnat "indiánským způsobem" (5km silně pod plynem a 5km volně a neustále opakovat, než nádrž vyjedete skoro do dna - pokud má Vaše auto nízkou spotřebu, pak takto ujeďte alespoň 40km a zbytek dojeďte později nebo druhý den a klidně s lehkou nohou) Až tuto první náplň vyjedete, tak aplikujte druhu dávku BG 245 325 ml, dotankujte plnou nádrž a vyjeďte jí běžným způsobem.
Přílohy
WhatsApp Image 2023-11-12 at 21.31.25.jpeg
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2971
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#331 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Tod2 »

já kdysi na mém zkoušel něco podobného a výsledek v podstatě beze změny, tak jsem zvědav
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#332 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od labanos »

Nemyslím si, že uvidíš změnu, pokud používáš VIF. A pokud je to zanesením vstřikovace.
Já dával BG 245 do nově koupeného ojetého auta, ale správně má být na pravidelné preventivní použití. Pokud to dáváš poprvé, tak mají jinou variantu.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#333 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Přiznám se, že jsem ten VIF poslední dobou docela flákal. Tankoval jsem dost ONO Diesel+ a poslední půl rok spíše Orlen Effecta.
Jednu pixlu BG 245 doma mám a další koupím. Za ten pokus to stojí a alespoň si můžeme ukázat na základě naměřených dat, jestli to mělo nějaký efekt.
Taky nutno říct, že vstřikovače mají najeto přes 400tkm, takže nějaký nárok na opotřebení mají.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#334 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Máme tady první dílčí data.
Vstřikovače teplého motoru před aplikací a po aplikaci 325ml do rezervy + 10 litrů nafty dotankováno a vyjetí opět do rezervy. Zatím nevidím výrazné rozdíly. Až vyjedu celou nádrž, kam jsem dal ještě jednou 325ml, zapíšu všechny výsledky do tabulky.
Přílohy
Po aplikaci BG 245 v 15l nafty
Po aplikaci BG 245 v 15l nafty
Před aplikací
Před aplikací
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#335 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Žena včera hlásila, že studený ranní start byl v pořádku. Samozřejmě jsem ji nevěřil a dnes jsem se šel přesvědčit. Venku 3°C a auto stálo celých 12h.
Po koncentrované kůře vyjetá zhruba čtvrtina plné nádrže.
Start v pohodě bez klepání. Korekce studených vstřiků taky v pořádku :shock:
Ještě to budu průběžně sledovat a podám finální výsledek po vyjetí celé nádrže.
Přílohy
viber_image_2023-11-17_12-52-43-850.jpg
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 272
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC70 2006 D5

#336 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od amddawe »

mel jsem problem kdy pri chladnejsim pocasi D5 startovala dele takove kuckani. Dal jsem na plnou nadrz BG 245 a vyjel to. A kuckani zmizelo. Pak jsem mel vstriky venku a po cisteni ultrazvukem se dali zpet, meli jeste obstojne hodnoty a porad ok. Nicmene 245 ted aplikuji po 10 000 km + do tankovani VIF / aditiv nafta. Nesel jsem na to tak vedecky jako ty ale ta 245 za me zafungovala. Pak jsem mel jednu pixlu take u taty, ten to dal do tranzita 2011, a od te doby mu zere olej, jestli to souvisi nevim :pardon:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#337 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od labanos »

A nalil to do nádrže? :-)
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 580
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#338 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hefaistos »

BG 244 a 245 zbytecne preplacite.

Smichejte technicky benzin a lakovy benzin v pomeru 60:40 a BG 245 je na svete ;)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 272
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC70 2006 D5

#339 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od amddawe »

2labanos - jo do nádrže to nalil :)

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#340 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Dneska ráno opět dobrý start. To už nebude náhoda.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 265
Registrován: 1 rok 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006

#341 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od JiFi »

Heleďte a nebylo by lepší na jednorázovou akci použít spíš např. tohle?

https://eshop.decarbo.cz/bg-pd15-diesel-fuel-system-performance-restoration-325ml/
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#342 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Asi bylo. Ale já už měl jednu lahvičku 245 doma.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 265
Registrován: 1 rok 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006

#343 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od JiFi »

Já asi zkusím koupit PD15, mám taky trochu kostrbaté studené starty, otáčky nejsou vzdycky tak první půl minutu úplně konstantní, a jelikož jsou nové žhavičky i lambda, tak podezírám vstřikovače.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#344 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Abych nebyl tak velkej optimista....protože mi ty starty zase začaly zlobit a zároveň se objevuje chyba na 4. žhavičce, znova jsem to napíchnul během startování a ten jeden vstřik mi zase ukázal hodnotu kolem 5mg. Takže nejdřív zkusím vyřešit kabeláž ke 4. žhavičce a když bude závada dál trvat, vyměním vstřikovač.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#345 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Ještě nemám data korekcí studeného startu, ale potíže zmizely po výměně relé žhavení.
Elektrikář proměřil kabeláž a do žhavek nešel žádný proud. Po výměně relé to startuje jak nový. Hned první start byl v pondělí, kdy auto stálo od pátku a byl poměrně velký mráz.
Ještě dám vědět, ale vypadá to, že to byla zavádějící informace ty špatné korekce a celá akce s BG jakože zbytečná.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2971
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#346 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Tod2 »

Tak jsme si aspoň ověřili, že zase takový zazrak do BG nebude... :ROFL:
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#347 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od raolsa »

Njn, spravit relé to neumí. :ROFL:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#348 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od labanos »

Diagnostika ty žhavičky nebo relé nehlásila?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#349 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Diag stále dokola hlásila jen zkrat na 4. žhavičce. Takže jsem se objednal na výměnu kabeláže ke 4. žhavce a tam zjistili, že do žhaviček vůbec nejde proud.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 265
Registrován: 1 rok 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006

#350 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od JiFi »

Já dával minulý týden PD15, nezpozoruju od té doby na chodu motoru, spotřebě ani jinak žádný rozdíl. No co, tak aspoň dobrý pocit, že to třeba trochu udělalo dobře motoru/vstřikovačům :unknown:
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“