PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 285
Příspěvky: 5017
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#701 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR

Příspěvek od PINĎABC »

[smention u=3131]Lukaso[/smention] Ty černé koberečky vypadají lépe jak ty mé šedivé krucipísek.

[smention u=17235]Jocker[/smention] ker vyber si produkt, napiš že chceš slevu. Uvidíš co ti napíšou. Nechci tady veřejně psát kolik mi dali slevu.

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#702 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR

Příspěvek od Thor123 »

No já teď hlavně po chvilce hledání zjistil, že Heico je jen předražený a přebrandovaný německý Bastuck. Řeší se to docela dost na Swedespeed. Takže bych objednal spíš tam, dostaneš to samé za půlku. Jen bez nápisu "Heico".

https://shop.bastuck2.de/index.php?cat=500000&hg=500210&hg2=500210050
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 285
Příspěvky: 5017
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#703 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR

Příspěvek od PINĎABC »


Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#704 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR

Příspěvek od Thor123 »

Já chtěl kupovat tu druhou sadu, za 10tis ale už není dostupná. Dlouho jsem se rozhoupával.

Ta první mi přijde předražená. Defacto stačí jen předek, protože ze zadku pouziješ stávající třmeny a držáky dáš z XC90 T8. S/V/XC60 PE má vzadu vždy pouze malé 320mm brzdy, jen zlaté.

A Akebono 400mm předky z XC60 už jsou zbytečný overkill navíc musíš mít 21" kola minimum.

Já tím, že to dělám jen a pouze kvůli vzhledu, protože si myslím, že to brzdí naprosto dostatečně i v autobahn rychlostech tak jsem šel touto cestou. Vychází to cca na 14tis za držáky třmenů a pak kotouče a desky.
Kotouče jsem dal Zimmermann vrtané a destičky origo Volvo. Pak jsi na setupu 366mm předek a 345mm zadek. Mění se jen kotouče, desky a držáky třmenů. I plechy za brzdami jsou připravené pro tyto větší kotouče.

Jinak POZOR případně u těch PE brzd na to, že se ti nevlezou vpředu kola a jsou potřeba podložky nebo PE kola.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 167
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Hranice na Moravě
Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
Bydliště: Hranice na Moravě

#705 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR

Příspěvek od Jocker »

Nezkoušel jsem někdo řešit upgrade Harman na B&W? Stačí repro nebo je potřeba i kabeláž?
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 285
Příspěvky: 5017
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#706 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR

Příspěvek od PINĎABC »

Pavel Lajšner když jsem měl v merku auto s Harmanem mi poslal odkaz s repro B&W na Allegro s tím, že předělàme. Tak bych tu otázku směřoval na něj.

[smention u=13693]Thor123[/smention]
Ta sada za 10000zl není prodána jen vypršel inzerát. Poptal bych prodejce.
Jedny brzdy jsem zvlnil, když jsem brzdil na krev za kamionem který začal předjíždět.
Budu přemýšlet dál jak s těmi brzdami to vyřešit. Heico brzdy se vlezou za Heico kola, tak snad by se tam vlezlo i ty PE.
Možná se nechám inspirovat tebou a dojel bych i na montáž zda to bude možné.

Přidáno za 13 minut 23 sekund:
Jocker píše: 02 bře 2024 12:34 Nezkoušel jsem někdo řešit upgrade Harman na B&W? Stačí repro nebo je potřeba i kabeláž?
Jinak B&W bych si nějak neidealizoval takový posun to za ty peníze není, ale líbí se mi jak to vypadá. Nemít ho tak bych sehnal jen ty kryty chromové a reproduktory si nechal vyladit od Ahifi v Brně, co mi udělali se zvukem v S80 je opravdu super, mám možnost porovnat, protože auto zůstalo bráchovi a když s ním někam jedu vždy si postesknu, že mu to hraje fakt líp.
Reproduktory vyšly s prací cca do 20k.

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#707 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR

Příspěvek od Thor123 »

Brzdy už jsem řešil s prodávajícím a bohužel nemá.
Montáž by nebyla problém.
Ještě chci zjistit, jestli dělají na SPA auta teflonové, opletené hadice. To taky udělá dost velký rozdíl.

Samozřejmě pokud brzdíš úplně na krev z rychlostí přes 200Km/h tak na to nejsou ty sériové brzdy moc dimenzované. Podle mě by se mohli zkroutit i ty PE kotouče. Případně bych ještě zkusil třeba EBC destičky žluté nebo červené. Nevím jak jezdíš a jaký zahul dáváš brzdám ale já ikdyž se fakt sportovně svezu s T8 po okrese tak to zatím vždy stačilo i s původní brzdovou sestavou. Brzdy mám vždy nastavené na "dynamic" ale nevím, jestli to není jen u T8.
Myslím si ale, že ty větší XC90 T8 brzdy by to mohli zvládat líp to dálniční brzdění. Kolik váží S90 T6 ? Kolem 1800-1900 ? T8 má ještě cca o 250kg víc a podle mě je to úplně cajk.
Ono pak zase ceny kotoučů a destiček na ty šestipístky jsou docela smrt. Kotouče a desky cca kolem 50 s DPH.
Edit. : Zapomněl jsem že máš Heico kola, ty budou mít menší ET, tam by se to mohlo vejít. Ale na zimu máš asi stejnak OEM kola ne ?

Co se týče upgradu na B&W z HK tak si myslím, že posun je propastný, slyšel jsem všechny tři stupně audia. U upgradu z HK na B&W je super, že je vše plug n' play. Tzn potřebuješ všechny repro, AUD jednotku a subwoofer. U tebe v XC90 ještě lišty dveří s dekorem, mřížky a do zadních dveří kabeláž protože je tam vždy o jeden repro navíc. Pak už jen přehrát SW. Když by sis sehnal i novější typ AUD přibude ti i možnost zvuku "jazz klub".
Osobně bych první začal tím, že bych vytlumil komplet celé auto. To zvedne kvalitu audia mnohonásobně.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 285
Příspěvky: 5017
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#708 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR

Příspěvek od PINĎABC »

Co píšeš má hlavu i patu. Vydám se stejnou cestou xc brzd. Jezdím tak abych brzdy už nezničil.
Když jsem dal na S80 brzdy z xc60 t6 byl to posun k mé spokojenosti dostatečný tak to nebudu přehánět.

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#709 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR

Příspěvek od Thor123 »

S brzdami na S80 z XC60 jsem ti také tuším radil kdysi na FB skupině já 🙂.
Upřímně, než jsem prodal S80, tak jsem už lepší brzdy z V8 336mm upgradoval na 4 pístkové Bremba a přišlo mi, že rozdíl tam vlastně téměř nebyl.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 285
Příspěvky: 5017
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#710 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR

Příspěvek od PINĎABC »

Jo to možné, že tu informaci jsem získal od tebe.:-)

Blade
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1201
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#711 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR

Příspěvek od Blade »

Krasa strida nadheru, fakt moc pekne auto.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“