cidlo DPF fitru
- Autor
- Zpráva
#1 cidlo DPF fitru
Zdravim mel bych na vas otazecku vlastnim volvo V50 D 2.0 rv.06 a na nem me vyskocila hlaska "system motoru doporucen servis" na diagnostice to bylo DPFko na kterym to ukazovalo 800 hpa to se koupilo nove originalni ale hlaska skace obcas znovu tak na druhe diagnostice to bylo cidlo dpfka po vymene cidla to ale pri diagnostice ukazovalo jeste horsi hodnoty nez s puvodnim cidlem tak jsem se vas chtel zeptat jestli vas neco nenapada jelikoz z novym DPF a puvodnim cidlem jsou lepsi hodnoty nez s novym DPF a novym cidlem .... problem je hlavne v tom ze to skace ty hodnoty napr. z 28hpa behem vteriny na 5hpa nebo v otackach z 300hpa na 120hpa jako kdyby se to zblaznilo tak jestli jste se s tim nesetkali nebo nemate nejaky napad
Naposledy upravil(a) TMSfaalcons dne 30 dub 2019 14:20, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13133
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 cidlo DPF fitru
Čidlo origo?
Hadičky a trubičky k čidlu jsou ok?
Adaptace čidla proběhla?
Hadičky a trubičky k čidlu jsou ok?
Adaptace čidla proběhla?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#3 cidlo DPF fitru
Abych rekl pravdu nevim adaptace zadna asi neprobehla a jinak komponenty u cidla jsou v poradku a cidlo bylo od Hely myslim kazdopadne se ted objedna primo original a zkusi se to s tim kazdopadne kazda rada dobra ... na jinak ty chyby byli primo ze to ukazovalo ten tlak prilis malej "too low" nebo "signal missing" jako by tam ani cidlo nebylo .... dekuji za reakci.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#4 cidlo DPF fitru
D2 motor je maketingove oznacenie pre 1.6hdi 8ventil 84kW, co sa v 2006 nevyrabal... Inak snimac DPF len origo z Volva, ale odporucam skontrolovat priechodnost a tesnost hadic, + kabelaz, hlavne pri konektore... pripadne spravnost zapojenia hadic do snimaca, nektore nahrady DPF maju trubky prehodene...
#5 cidlo DPF fitru
Filtr DPF je originalni neni to zadna nahrada a pokud je V50 D 2.0 100kw 136 koni rv2006 pouze marketing tak pak je to vsude na nete aj v prodejnach a technicaku podle tebe spatne coz me prijde divny jako chapu ze motor je peugeot a podvozek ford ale nechapu proc by nekdo uvadel spatny technicky udaje .
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#6 cidlo DPF fitru
TMSfaalcons píše:Filtr DPF je originalni neni to zadna nahrada a pokud je V50 D 2.0 100kw 136 koni rv2006 pouze marketing tak pak je to vsude na nete aj v prodejnach a technicaku podle tebe spatne coz me prijde divny jako chapu ze motor je peugeot a podvozek ford ale nechapu proc by nekdo uvadel spatny technicky udaje .
- Přílohy
-
- D2.jpg (58.24 KiB) Zobrazeno 519 x
#7 cidlo DPF fitru
myslel jsem si ze podle teho jste se ridil moje chyba spatna interpretace motoru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#8 Označení motoru
Máš v tom příspěvku něco špatně:
MY2006 je 1,6D/80 kW 16-ti ventil, 1560 cm3
MY2010-15 je D2/84kW 8-mi ventil, 1560 cm3
MY2006 je 2,0D/100 kW 16-ti ventil, 1997 cm3
Co tedy platí?
MY2006 je 1,6D/80 kW 16-ti ventil, 1560 cm3
MY2010-15 je D2/84kW 8-mi ventil, 1560 cm3
MY2006 je 2,0D/100 kW 16-ti ventil, 1997 cm3
Co tedy platí?
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
#9 cidlo DPF fitru
MY2006 je 2,0D/100 kW 16-ti ventil, 1997 cm3 ... samozrejme ... uz jsem to aj opravil jeden by nerekl ze jsou lidi tak presny zas na druhou stranu druhymu by to doslo co jsem tim chtel rict i kdyz to bylo s chybou ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 15
- Registrován: 2 roky 2 měsíce
- Bydliště: Hanušovice
- Vůz: V50 2.0 D, MY 2010 Savile Grey Metalic
#10 cidlo DPF fitru
Pokud čidlo rozdílového tlaku ukazovalo 800hPa, tak buď byl filtr plnej na šutr, nebo praskly nebo netěsnily hadice/trubky ke snímači rozdílového tlaku, nebo byly tyto trubky prohozeny (opravdu se to dá nacpat naopak), nebo je taky vadné samotné čidlo roz.tlaku, nebo potom ještě jeho elektrické vedení. Jinak hodnoty na volnoběh, co jsem měřil a jestli si pamatuji, by měly být cca kolem 5hPa, při jízdě kolem +-30. Já měl filtr rozpraskanej, už málem padal do trubky a bylo na něm max 300hPa. Jo a bez filtru, kdyby ses chtěl snažit a nahradit ho turbkou, to bude ukazovat 0-1hPa a to jednotka rozpozná jako poškozené DPF a bude to svítit pořád a po delší době ti to hodí nouzák a nepůjde ti tempomat
Nekouří ti to i s filtrem, nežere to??
Nekouří ti to i s filtrem, nežere to??
_________________
V50 Momentum 2.0 D 6MT MY 2010 Savile Grey Metallic
V50 Momentum 2.0 D 6MT MY 2010 Savile Grey Metallic
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 24 Odpovědi
- 1794 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od motorpower
-
- 7 Odpovědi
- 2099 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 5 Odpovědi
- 353 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od seven_vsfs
-
- 12 Odpovědi
- 236 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 19 Odpovědi
- 907 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Deshi