Výměna lambdy S60 D5 2006 136kW
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 265
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#1 Výměna lambdy S60 D5 2006 136kW
Ahoj,
čeká mě výměna lambdy a mám dva dotazy:
1) má smysl pouštět se do toho sám? Kdysi jsem řešil na Feldě, a protože to za boha nešlo povolit, koupil jsem nakonec i nové parohy, protože to bylo jednodušší a rychlejší řešení.
2) je tahle lambda dobrá?
https://autodilos.cz/autodily/volvo/s60-i-384/2.4-d5-136kw/elektroinstalace-senzory/lambda-sonda-236481163
čeká mě výměna lambdy a mám dva dotazy:
1) má smysl pouštět se do toho sám? Kdysi jsem řešil na Feldě, a protože to za boha nešlo povolit, koupil jsem nakonec i nové parohy, protože to bylo jednodušší a rychlejší řešení.
2) je tahle lambda dobrá?
https://autodilos.cz/autodily/volvo/s60-i-384/2.4-d5-136kw/elektroinstalace-senzory/lambda-sonda-236481163
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 Výměna lambdy S60 D5 2006 136kW
Já to na V70 měnil sám a zvládl jsem to. Takže do toho jdi. A s Boschem asi chybu neuděláš.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 Výměna lambdy S60 D5 2006 136kW
A co máš s lambdou?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 265
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#4 Výměna lambdy S60 D5 2006 136kW
Motor neběží úplně hladce na volnoběh a i v servisech říkali, že podle diagnostiky to bude chtít lambdu vyměnit. Ono to i doporučeným intervalem asi i tak nějak odpovídá, co jsem se dočetl, tak v tomto případě se doporučuje kolem 200-250tis., já mám nějakých 205tis. aktuálně.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 265
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#5 Výměna lambdy S60 D5 2006 136kW
Tak lambda vyměněna - úplná brnkačka to nebyla, ale nic extra dramatického taky ne. Nicméně nechtěl jsem sundavat rozpěrnou tyč nad motorem, takže jsem potřeboval 2x25cm 1/2" prodlužovací nástavec na golu (jinak je tam totiž naprosto minimální prostor pro páku/povolení), prodloužený ořech 22, ale ani to samo osobě nestačilo - i po zaštípnutí kabelu staré lambdy čelovými štípačkami úplně těsně nad kovovou objímkou se ořech nedostal dostatečně na šestihranou matici (sklouzával a obrušoval rohy; chybělo cca 0,5 cm), takže jsem musel kus té objímky staré lambdy ještě odvrtat 12kou vrtákem, ale šlo to celkem dobře a rychle.
Pak už jsem se dostal na matici pořádně a po pár bouchnutích do goly lambda povolila. Ještě mě předtím někdo varoval, že se zespoda té lambdy nesmím dotknout, tak na to jsem dával pozor a pro jistotu ještě před vyndáním staré sondy očistil vše poblíž. Novou lambdu jsem pak dotáhl obyč 22kou stranovým klíčem.
Každopádně všem dík za pomoc.
Pak už jsem se dostal na matici pořádně a po pár bouchnutích do goly lambda povolila. Ještě mě předtím někdo varoval, že se zespoda té lambdy nesmím dotknout, tak na to jsem dával pozor a pro jistotu ještě před vyndáním staré sondy očistil vše poblíž. Novou lambdu jsem pak dotáhl obyč 22kou stranovým klíčem.
Každopádně všem dík za pomoc.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 686
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#6 Výměna lambdy S60 D5 2006 136kW
proc si nechtel oddelavat tu rozpernou tyc? Vzdyt to trva asi 52 sekund...
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 265
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#7 Výměna lambdy S60 D5 2006 136kW
No, z lenosti se člověk někdy nadře Každopádně v tomhle případě to bylo stejně celkem jedno, protože hlavní problém byl v délce sondy, ne v rozpěrné tyči.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 353
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
#8 Výměna lambdy S60 D5 2006 136kW
Jak spravne vymenit lambdu pred katem na moji S60 2.4T 147kw ?
Dneska jsem se na to dival. A nooo nevim. Je treba sundat tepelny stit nad turbem ? Nebo se tam dostanu spodem ? A konektor je taky nekde za trubkou vzduchu co jde do turba. To musim sundat nebo vede taky cesta spodem ?
Dneska jsem se na to dival. A nooo nevim. Je treba sundat tepelny stit nad turbem ? Nebo se tam dostanu spodem ? A konektor je taky nekde za trubkou vzduchu co jde do turba. To musim sundat nebo vede taky cesta spodem ?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 353
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
#9 Výměna lambdy S60 D5 2006 136kW
Tak kdyby nejaky amater to chtel zrobit doma sam, tak to jde.
Spodem na najezdech povolit lambdu a vrchem sundat airbox kvuli konektoru.
Spodem na najezdech povolit lambdu a vrchem sundat airbox kvuli konektoru.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek