S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
Ahoj, než nechám do S80 vrtat denní svícení, chci se poradit, zda by to nešlo řešit jinak. Co třeba do potkávacích místo konvenční žárovky dát LED zdroj a jezdit přes den na parkovací světla?
- Existuje natolik "supersvítivá" LED, aby plnila nároky na denní svícení podle vyhlášky?
- Bude takto upravené svícení splňovat parametry pro denní svícení?
Hledám pouze řešení "kus za kus". Žádné bastlení s elektrikou. Díky za nápady. Dan
- Existuje natolik "supersvítivá" LED, aby plnila nároky na denní svícení podle vyhlášky?
- Bude takto upravené svícení splňovat parametry pro denní svícení?
Hledám pouze řešení "kus za kus". Žádné bastlení s elektrikou. Díky za nápady. Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2158
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#2 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
Beztak auto do roka prodáš tak nechápu proč to řešíš. Mám V40 s xenonama má 10let a jak to pěkně maká
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#3 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
A co ušetříš tím že si nainstaluješ denní svícení ?? V čem je problém svítí hlavníma ?
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#4 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
Ignoranti cituji
Úspora elektrické energie a paliva, menší zatížení elektrické soustavy vozu a její opotřebování.
- Při používání denních svítilen ujedete na galon (3,7L) paliva o 0.25 míle více (400m)
na voze nesvítí 2 x obrysové žárovky, 2x potkávací světla halogenová či xenonová, 2 x zadní obrysové žárovky, podsvícení budíků, palubní desky a ostatní osvětleni v
kabině, vnější obrysové žárovky oranžové u dodávek.
- Dlouhá životnost LED svítilen (50 000 hodin svícení), značné prodloužení životnosti žárovek a xenonových výbojek.
Na to, aby se vlákno klasické žárovky rozžhavilo a svítilo je třeba značné množství energie. Vždyť je směrová světla používají žárovky s příkonem vyšším než 20 W. Dále tu máme koncová světla, světla obrysová, brzdová světla, ale největší příkon mají hlavní světlomety osazené žárovkami s příkonem 60 W a více, tedy na běžné denní svícení spotřebujeme přibližně něco okolo 200 wattů. Tento údaj se nám nemusí zdát být příliš vysoký, ale energii musíme nejdříve vyrobit pomocí motoru, ke kterému je připojen alternátor a zde již nastává problém. Účinnost spalovacího motoru je zhruba 35%. U alternátoru to nebude o mnoho lepší, takže na výrobu 200 wattů potřebujeme laicky řečeno, aby do alternátoru vstoupilo 600 wattů z motoru a na výrobu 600 watt motorových potřebujeme 1800 watt uvolněných z paliva.
Tolik reklamní slogany . Jak jsem psal u předchozího auta, vadí mi zbytečné svícení za ideálních podmínek. Proč svítit např. při cestě Liberec - Ostrava a zpět když jedu přes den, za světla? Na svícení přes den nedám dopustit, nicméně mít rozžaté celé auto mi přijde jako zbytečnost. A denní svícení nestojí svět...
Úspora elektrické energie a paliva, menší zatížení elektrické soustavy vozu a její opotřebování.
- Při používání denních svítilen ujedete na galon (3,7L) paliva o 0.25 míle více (400m)
na voze nesvítí 2 x obrysové žárovky, 2x potkávací světla halogenová či xenonová, 2 x zadní obrysové žárovky, podsvícení budíků, palubní desky a ostatní osvětleni v
kabině, vnější obrysové žárovky oranžové u dodávek.
- Dlouhá životnost LED svítilen (50 000 hodin svícení), značné prodloužení životnosti žárovek a xenonových výbojek.
Na to, aby se vlákno klasické žárovky rozžhavilo a svítilo je třeba značné množství energie. Vždyť je směrová světla používají žárovky s příkonem vyšším než 20 W. Dále tu máme koncová světla, světla obrysová, brzdová světla, ale největší příkon mají hlavní světlomety osazené žárovkami s příkonem 60 W a více, tedy na běžné denní svícení spotřebujeme přibližně něco okolo 200 wattů. Tento údaj se nám nemusí zdát být příliš vysoký, ale energii musíme nejdříve vyrobit pomocí motoru, ke kterému je připojen alternátor a zde již nastává problém. Účinnost spalovacího motoru je zhruba 35%. U alternátoru to nebude o mnoho lepší, takže na výrobu 200 wattů potřebujeme laicky řečeno, aby do alternátoru vstoupilo 600 wattů z motoru a na výrobu 600 watt motorových potřebujeme 1800 watt uvolněných z paliva.
Tolik reklamní slogany . Jak jsem psal u předchozího auta, vadí mi zbytečné svícení za ideálních podmínek. Proč svítit např. při cestě Liberec - Ostrava a zpět když jedu přes den, za světla? Na svícení přes den nedám dopustit, nicméně mít rozžaté celé auto mi přijde jako zbytečnost. A denní svícení nestojí svět...
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 112
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šumná
- Vůz: EX xc70 D5 aut. 2008
#5 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
Danniel74 píše:Ignoranti cituji
Úspora elektrické energie a paliva, menší zatížení elektrické soustavy vozu a její opotřebování.
- Při používání denních svítilen ujedete na galon (3,7L) paliva o 0.25 míle více (400m)
na voze nesvítí 2 x obrysové žárovky, 2x potkávací světla halogenová či xenonová, 2 x zadní obrysové žárovky, podsvícení budíků, palubní desky a ostatní osvětleni v
kabině, vnější obrysové žárovky oranžové u dodávek.
- Dlouhá životnost LED svítilen (50 000 hodin svícení), značné prodloužení životnosti žárovek a xenonových výbojek.
Na to, aby se vlákno klasické žárovky rozžhavilo a svítilo je třeba značné množství energie. Vždyť je směrová světla používají žárovky s příkonem vyšším než 20 W. Dále tu máme koncová světla, světla obrysová, brzdová světla, ale největší příkon mají hlavní světlomety osazené žárovkami s příkonem 60 W a více, tedy na běžné denní svícení spotřebujeme přibližně něco okolo 200 wattů. Tento údaj se nám nemusí zdát být příliš vysoký, ale energii musíme nejdříve vyrobit pomocí motoru, ke kterému je připojen alternátor a zde již nastává problém. Účinnost spalovacího motoru je zhruba 35%. U alternátoru to nebude o mnoho lepší, takže na výrobu 200 wattů potřebujeme laicky řečeno, aby do alternátoru vstoupilo 600 wattů z motoru a na výrobu 600 watt motorových potřebujeme 1800 watt uvolněných z paliva.
Tolik reklamní slogany . Jak jsem psal u předchozího auta, vadí mi zbytečné svícení za ideálních podmínek. Proč svítit např. při cestě Liberec - Ostrava a zpět když jedu přes den, za světla? Na svícení přes den nedám dopustit, nicméně mít rozžaté celé auto mi přijde jako zbytečnost. A denní svícení nestojí svět...
Koooooonečně někdo,kdo to vidí jako nesmysl svítit hlavními světly
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2158
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#6 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
Pak si instaluj AHD krabička za 1000kč a práce na chvíli
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#7 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
To nejde, nejsem na to zručný... a potřebuji to na fakturu.
p.s.: je to možné použít na bi-xenon?
p.s.: je to možné použít na bi-xenon?
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 112
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šumná
- Vůz: EX xc70 D5 aut. 2008
#8 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
karelvolvo píše:Pak si instaluj AHD krabička za 1000kč a práce na chvíli
A nebo viz odkaz
http://lukynen.rajce.idnes.cz/Denni_sviceni_xc_70/
za mě max spokojenost
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 810
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#9 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
A ty když bys jel přes den a najednou se zatáhlo, nebo jsi vjel do lesa, by sis přepnul poctivě na potkávací světla, abys byl vidět víc i zezadu? Ani jednou bys nezapomněl, když prší?
Mně teda ten 0,1 l / 100 km navíc za líp viditelný auto stojí. Navíc čas, náklady na instalaci, teď se to nebude dalšímu majiteli líbit... to bych si radši každej tejden dofukoval pneu a jsem v tom za míň.
Navíc je fakt Dane, že tě zase pálí dobrý bidlo, vymejšlíš kokotiny a za pár měsíců to budeš prodávat
Mně teda ten 0,1 l / 100 km navíc za líp viditelný auto stojí. Navíc čas, náklady na instalaci, teď se to nebude dalšímu majiteli líbit... to bych si radši každej tejden dofukoval pneu a jsem v tom za míň.
Navíc je fakt Dane, že tě zase pálí dobrý bidlo, vymejšlíš kokotiny a za pár měsíců to budeš prodávat
Naposledy upravil(a) old.fashioned dne 10 zář 2014 20:57, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
Zrovna minulý týden jsem to málem zezadu napálil do magora co navečer vesele jel na denní svícení, bo mu to dopředu svítilo pěkně, ale zezadu nebyl vidět.
Za mě denní svícení ne-e.
Za mě denní svícení ne-e.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#11 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
Moc rád bych u tohoto konkrétního auta zůstal delší dobu.old.fashioned píše:A ty když bys jel přes den a najednou se zatáhlo, nebo jsi vjel do lesa, by sis přepnul poctivě na potkávací světla, abys byl vidět víc i zezadu? Ani jednou bys nezapomněl, když prší?
Mně teda ten 0,1 l / 100 km navíc za líp viditelný auto stojí. Navíc čas, náklady na instalaci, teď se to nebude dalšímu majiteli líbit... to bych si radši každej tejden dofukoval pneu a jsem v tom za míň.
Navíc je fakt Dane, že tě zase pálí dobrý bidlo, vymejšlíš kokotiny a za pár měsíců to budeš prodávat
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 810
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#12 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
tady ti to nikdo nevěří, ale zase, tvoje auta bejvaj pěknýDanniel74 píše:Moc rád bych u tohoto konkrétního auta zůstal delší dobu.old.fashioned píše:A ty když bys jel přes den a najednou se zatáhlo, nebo jsi vjel do lesa, by sis přepnul poctivě na potkávací světla, abys byl vidět víc i zezadu? Ani jednou bys nezapomněl, když prší?
Mně teda ten 0,1 l / 100 km navíc za líp viditelný auto stojí. Navíc čas, náklady na instalaci, teď se to nebude dalšímu majiteli líbit... to bych si radši každej tejden dofukoval pneu a jsem v tom za míň.
Navíc je fakt Dane, že tě zase pálí dobrý bidlo, vymejšlíš kokotiny a za pár měsíců to budeš prodávat
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#13 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
Třeba překvapím. Vlastně určitě překvapím. Vsadíme se?
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 810
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#14 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
kdybysme se vsadili o tu s80ku, tak bych prohrál, protože bys v ní jezdil až do její smrti, bo pokud bys jí chtěl někdy předtim prodávat, musel bys mi jí odevzdatDanniel74 píše:Třeba překvapím. Vlastně určitě překvapím. Vsadíme se?
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2158
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#15 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
Koupil jsem si 10-ti letou V40-ku s xenonama bude u mně sloužit minimálně dalších 10let a udělal jsem jediné mám nastavené že v poloze nula až nastartuji se zapnou tlumené takže proti tomu že nechám světla zapnuté na dvojku se xenony startují jen jednou což doposud se nedělo, palubovka stejně svítí pořád
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#16 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
Cha cha cha, to je ďábelský plán. Navrhuji o dobrou lahev, každý dle vlastního výběru třeba do 8mi stovek . Když nevydržím a do roka prodám přivezu Ti jí až domů a můžeme ji spolu vypít. Když neprodám, bude to obráceně. Bereš?old.fashioned píše:kdybysme se vsadili o tu s80ku, tak bych prohrál, protože bys v ní jezdil až do její smrti, bo pokud bys jí chtěl někdy předtim prodávat, musel bys mi jí odevzdatDanniel74 píše:Třeba překvapím. Vlastně určitě překvapím. Vsadíme se?
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 810
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#17 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
to bylo fakt jen pro zasmání, sázení necháme kolotočářům ale ty už jsi přece na tu s80 nechal denní svícení jednou udělat ne?? Vono to nejde?
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#18 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
Občas je to tady (tak jako i jinde) složité. Jeden o koze a druhý o voze.old.fashioned píše: to bylo fakt jen pro zasmání, sázení necháme kolotočářům ale ty už jsi přece na tu s80 nechal denní svícení jednou udělat ne?? Vono to nejde?
Začal jsem tím, zda někdo neví a má zkušenosti s náhradou žárovek v parkovacích světlech za LED zdroj, který by mi umožnil v souladu s vyhláškou jezdit na parkovací světla a přitom (logicky) svítit vzadu. Denní svícení není problém, ale mě zajímalo něco jiného. S tím se pojí další, logicky pokud chci jezdit na "vylepšené" parkovačky bude mi auto svítit vzadu, toho se vzdát nechci. V případě, že se zhorší podmínky přepnu z parkovacích na potkávací. Vše ostatní je v prvním dotazu. Snad je to jasné. Díky
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 810
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#19 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
nemám tu přístup k právním předpisům, ale matně si vzpomínám, že se porušení zákona nevyhneš - buď musíš svítit potkávacíma a obrysovýma světlama, nebo denníma, se kterýma už žádný jiný světla nesmí svítit. Nemůžeš svítit jenom obrysovýma (+ zadníma).
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#20 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
Dane krátká odpověď, nelze.
Neplníš parkovačkama normu pro denní svícení, i kdyby ses rozkrájel. 5W ledky by sice pořešily i starost s PC, který by jinak mohlo řvát. Ale do patice T5 se 5W v pasujících rozměrech nedělá. A i kdyby, tak tim ale neukojíš literu zákona.
Ona je taky otázka, zda lze světla na tvojej V8 vůbec vypnout. Takže to je další případnej SW zásah.
old.fashioned: koukni do podpisu, je z něj kamarád s jamahou
Neplníš parkovačkama normu pro denní svícení, i kdyby ses rozkrájel. 5W ledky by sice pořešily i starost s PC, který by jinak mohlo řvát. Ale do patice T5 se 5W v pasujících rozměrech nedělá. A i kdyby, tak tim ale neukojíš literu zákona.
Ona je taky otázka, zda lze světla na tvojej V8 vůbec vypnout. Takže to je další případnej SW zásah.
old.fashioned: koukni do podpisu, je z něj kamarád s jamahou
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 810
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#21 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
Kdyz se Dan pta, tak si asi manualne prepinat muze?
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 158
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 960 ROYAL B6304F 2,9l 96
- Bydliště: Bratislava
#22 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
Pozdravujem,
ja som tiež dal do bielich parkovačiek silné LED a a svieti parádne ako denné.
Stretávačky vypnuté aj prístrioje podsvietenie...
Svieti hneď po otočení klúčom.
Ten rozptyl reflektoru si to žiada.
Do XC90 2009.
ja som tiež dal do bielich parkovačiek silné LED a a svieti parádne ako denné.
Stretávačky vypnuté aj prístrioje podsvietenie...
Svieti hneď po otočení klúčom.
Ten rozptyl reflektoru si to žiada.
Do XC90 2009.
_________________
1996 VOLVO 960 Royal B6304F
1994 VOLVO 850 GLE B5252S išlo k synovcovi
2009 VOLVO XC90 3,2 B6324S
1998 VOLVO S70 T2,5 B5254T
1996 VOLVO 960 Royal B6304F
1994 VOLVO 850 GLE B5252S išlo k synovcovi
2009 VOLVO XC90 3,2 B6324S
1998 VOLVO S70 T2,5 B5254T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 272
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#23 S80 II, denní svícení, LED do parkovacích? PORAĎTE PLS
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek