jaký hever do dílny
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 272
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#176 jaký hever do dílny
mam ten stejny, v reklamaci mi ho pretesnili, tak pozor jestli ti pod nim nezustne louzicka oleje jako v mem pripade.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 54
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Chrysler 300c 5.7
#177 jaký hever do dílny
amddawe:
Takže reklamace? Jak dlouho trval celý proces? Platil aspoň obchodník celou dopravu?
Takže reklamace? Jak dlouho trval celý proces? Platil aspoň obchodník celou dopravu?
_________________
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 272
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#178 jaký hever do dílny
ano dopravu zajistil prodejce. GLS.
Oprava trvala asi tyden.
Oprava trvala asi tyden.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#179 jaký hever do dílny
Tak mi dorazil zvedák Güde GRH 2,5/510 L.
Jsem z něj opravdu nadšen .
PLUS:
- masivní pevná konstrukce, pocit stability (samozřejmě + jištění), minimum vůlí, nevrže, nekroutí se atd.
- dobré dílenské zpracování, byť je to "Čína", je vidět, že je to ze slušných dílů
- dvou-pístové provedení (díky Jakube )
- rozsah 85-510 mm
- na stránkách výrobce rozkres zvedáku, možnost koupit náhradní díly
MINUS:
- nevím jestli je to minus, ale plastová kolečka (mne to nevadí, jen mne to překvapilo)
- guma na misce je níže než okraje misky, takže by to "zprasilo" práh. Samozřejmě dá se koupit jiná podložka, to je to nejmenší *)
- "jen" 2.5T, což mne určitě nevadí, paradoxně je tenhle zvedák masivnější než leckteré hevery s vyšším dovoleným zatížením
*) já ji dokoupím, ale za prahy stejně moc nechytám. Na podkládání využívám tlustou gumu z pasovky, ta je ideální
Jasně, jsou určitě i lepší stroje, ale za cenu kolem 3 000 Kč s DPH pro moje "hobby" využití opravdu spokojenost
EDIT: ještě bych hodil do minusů, že výška rámu u aktuálně nabízené verze zvedáku je 180mm, zatímco u předchozích verzí to bylo 150 mm (jmenuje se to pořád stejně). Na XC60 je to fuk, ale někomu by to mohlo vadit
Jsem z něj opravdu nadšen .
PLUS:
- masivní pevná konstrukce, pocit stability (samozřejmě + jištění), minimum vůlí, nevrže, nekroutí se atd.
- dobré dílenské zpracování, byť je to "Čína", je vidět, že je to ze slušných dílů
- dvou-pístové provedení (díky Jakube )
- rozsah 85-510 mm
- na stránkách výrobce rozkres zvedáku, možnost koupit náhradní díly
MINUS:
- nevím jestli je to minus, ale plastová kolečka (mne to nevadí, jen mne to překvapilo)
- guma na misce je níže než okraje misky, takže by to "zprasilo" práh. Samozřejmě dá se koupit jiná podložka, to je to nejmenší *)
- "jen" 2.5T, což mne určitě nevadí, paradoxně je tenhle zvedák masivnější než leckteré hevery s vyšším dovoleným zatížením
*) já ji dokoupím, ale za prahy stejně moc nechytám. Na podkládání využívám tlustou gumu z pasovky, ta je ideální
Jasně, jsou určitě i lepší stroje, ale za cenu kolem 3 000 Kč s DPH pro moje "hobby" využití opravdu spokojenost
EDIT: ještě bych hodil do minusů, že výška rámu u aktuálně nabízené verze zvedáku je 180mm, zatímco u předchozích verzí to bylo 150 mm (jmenuje se to pořád stejně). Na XC60 je to fuk, ale někomu by to mohlo vadit
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#180 jaký hever do dílny
Já mám docela podobný, ale kola fe. Na zvednutém autu se pomalinku zvedala tyč co by pak klidně promáčkla dveře tak pozor na to ,ale reklamace za nový a doteď ok.
Mám i další dva jiné s jinou konstrukcí a vlastně makaj všechny každopádně ihned podložit - i když vypadá robustně tak dole může být ve vteřině.
Mám i další dva jiné s jinou konstrukcí a vlastně makaj všechny každopádně ihned podložit - i když vypadá robustně tak dole může být ve vteřině.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#181 jaký hever do dílny
Upřímně já byl nejdříve rozladěn, protože tam, kde jsem objednával, vypadal hever jako na obrázku "A", ale dorazil jako na obrázku "B". Na stránkách výrobce je provedení "B", ale v e-shopech je to starší "A". To "A" má výhodu v tom, že zadní část rámu má jen 150mm, provedení "B" 180 mm. Na SUV je to fuk, ale pokud by chtěl člověk zajet pod nižší osobák, mohlo by to vadit. Za prahy je to samozřejmě v pohodě (nízko profilový).
Provedení "B" je konstrukčně trošku jinak řešené a je to dost netypické, popravdě viděl jsem to jen u jednoho výrobce. Nestihl jsem to detailněji prohlédnout (dělal jsem na autě), ale má to i své plusy. Nebudu rozepisovat, jsou to zatím moje domněnky, musím příště prohlédnout - zajímá mne to i technicky.
Pokud pominu výšku v zadní části, hever samotný super, mám z něj dobrý pocit. Čas ukáže Jinak s pákou žádný problém, jak ji nechám, tak zůstává, ale díky za upozornění, omrknu.
PS: podkládám, s oblibou používám starou panenku (je i na fotce) V dolní poloze, ale vytočím šroubovici a krásně to jistí bez vůle (přes gumu).
"A" "B"
Provedení "B" je konstrukčně trošku jinak řešené a je to dost netypické, popravdě viděl jsem to jen u jednoho výrobce. Nestihl jsem to detailněji prohlédnout (dělal jsem na autě), ale má to i své plusy. Nebudu rozepisovat, jsou to zatím moje domněnky, musím příště prohlédnout - zajímá mne to i technicky.
Pokud pominu výšku v zadní části, hever samotný super, mám z něj dobrý pocit. Čas ukáže Jinak s pákou žádný problém, jak ji nechám, tak zůstává, ale díky za upozornění, omrknu.
PS: podkládám, s oblibou používám starou panenku (je i na fotce) V dolní poloze, ale vytočím šroubovici a krásně to jistí bez vůle (přes gumu).
"A" "B"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 272
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#182 jaký hever do dílny
tak to jsem nakonec docela rád, protože ten červený co mám je docela nízký po celé délce a nemá takový hrb. Navíc kolečka mám kovová, což je asi fajn ale zase se moc pěkně netočí a na dlažbě v garáži to nechává stopy, tak asi budu tahat na nějaké dece
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#183 jaký hever do dílny
No, pro mne to bylo překvapení, co přišlo. Bylo mi to divné, ale trošku jsem pospíchal, tak jsem to zjistil až po montáži, takže použité to vrátit už nejde.
Nicméně hever jako takový vůbec špatný není a myslím, že u většiny aut nebude problém zajet POD, těch 18 cm ještě jde, ale 15cm je samozřejmě lepších. V druhé garáži máme dlaždice, takže pro mne plastová kolečka jsou spíše výhoda.
Když jsem lehce na to koukal, přijde mi, že cílem je zjednodušení výroby ve smyslu více nechat více prefabrikovat a méně vařit při samotném sestavování heveru + trochu odlehčit konstrukci. Má ta konstrukce i svoje plusy. Fakt je, že tahle konstrukce se pomalu začíná objevovat.
Čas ukáže, třeba za rok napíšu, že to je krám
Nicméně hever jako takový vůbec špatný není a myslím, že u většiny aut nebude problém zajet POD, těch 18 cm ještě jde, ale 15cm je samozřejmě lepších. V druhé garáži máme dlaždice, takže pro mne plastová kolečka jsou spíše výhoda.
Když jsem lehce na to koukal, přijde mi, že cílem je zjednodušení výroby ve smyslu více nechat více prefabrikovat a méně vařit při samotném sestavování heveru + trochu odlehčit konstrukci. Má ta konstrukce i svoje plusy. Fakt je, že tahle konstrukce se pomalu začíná objevovat.
Čas ukáže, třeba za rok napíšu, že to je krám
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#184 jaký hever do dílny
Když to bude krám tak ti seženu lepší za půl darma, ale ted nějak nic nechodí a to už jsem slíbil díl na hever J.S. a zatím jen jiné vysoké jednopísty..
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#185 jaký hever do dílny
Ten Gude mam už pár let a jsem s nim velice spokojen
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#186 jaký hever do dílny
@Munga: děkuji za nabídku, uvidíme jak si povede.
Každopádně abych tu někoho neodradil od inovovaného provedení toho Güde: já krom upozornění, že rám je trošku vyšší než u předchozího provedení, nemám důvod si stěžovat. Je to sice vyrobené v Číně, zpracování na opravdu dobré úrovni (svary, křivost, lícování, vakl ...) Nabídka zvedáků je široká a z toho, co jsem viděl, tak zpracování tohohle konkrétního zvedáku patří jednoznačně k těm lepším.
Každopádně abych tu někoho neodradil od inovovaného provedení toho Güde: já krom upozornění, že rám je trošku vyšší než u předchozího provedení, nemám důvod si stěžovat. Je to sice vyrobené v Číně, zpracování na opravdu dobré úrovni (svary, křivost, lícování, vakl ...) Nabídka zvedáků je široká a z toho, co jsem viděl, tak zpracování tohohle konkrétního zvedáku patří jednoznačně k těm lepším.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek