jaký hever do dílny

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 272
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC70 2006 D5

#176 jaký hever do dílny

Příspěvek od amddawe »

mam ten stejny, v reklamaci mi ho pretesnili, tak pozor jestli ti pod nim nezustne louzicka oleje jako v mem pripade.
Přílohy
IMG_5287.jpeg

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 54
Registrován: 5 roků 9 měsíců
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Chrysler 300c 5.7

#177 jaký hever do dílny

Příspěvek od Noaen »

amddawe:
Takže reklamace? Jak dlouho trval celý proces? Platil aspoň obchodník celou dopravu?
_________________
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 272
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC70 2006 D5

#178 jaký hever do dílny

Příspěvek od amddawe »

ano dopravu zajistil prodejce. GLS.
Oprava trvala asi tyden.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 1010
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#179 jaký hever do dílny

Příspěvek od Tomas78 »

Tak mi dorazil zvedák Güde GRH 2,5/510 L.

Jsem z něj opravdu nadšen :) .

PLUS:
- masivní pevná konstrukce, pocit stability (samozřejmě + jištění), minimum vůlí, nevrže, nekroutí se atd.
- dobré dílenské zpracování, byť je to "Čína", je vidět, že je to ze slušných dílů
- dvou-pístové provedení (díky Jakube :) )
- rozsah 85-510 mm
- na stránkách výrobce rozkres zvedáku, možnost koupit náhradní díly

MINUS:
- nevím jestli je to minus, ale plastová kolečka (mne to nevadí, jen mne to překvapilo)
- guma na misce je níže než okraje misky, takže by to "zprasilo" práh. Samozřejmě dá se koupit jiná podložka, to je to nejmenší *)
- "jen" 2.5T, což mne určitě nevadí, paradoxně je tenhle zvedák masivnější než leckteré hevery s vyšším dovoleným zatížením

*) já ji dokoupím, ale za prahy stejně moc nechytám. Na podkládání využívám tlustou gumu z pasovky, ta je ideální

Jasně, jsou určitě i lepší stroje, ale za cenu kolem 3 000 Kč s DPH pro moje "hobby" využití opravdu spokojenost :good:

EDIT: ještě bych hodil do minusů, že výška rámu u aktuálně nabízené verze zvedáku je 180mm, zatímco u předchozích verzí to bylo 150 mm (jmenuje se to pořád stejně). Na XC60 je to fuk, ale někomu by to mohlo vadit
image.png

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#180 jaký hever do dílny

Příspěvek od Munga »

Já mám docela podobný, ale kola fe. Na zvednutém autu se pomalinku zvedala tyč co by pak klidně promáčkla dveře tak pozor na to ,ale reklamace za nový a doteď ok.
Mám i další dva jiné s jinou konstrukcí a vlastně makaj všechny každopádně ihned podložit - i když vypadá robustně tak dole může být ve vteřině.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 1010
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#181 jaký hever do dílny

Příspěvek od Tomas78 »

Upřímně já byl nejdříve rozladěn, protože tam, kde jsem objednával, vypadal hever jako na obrázku "A", ale dorazil jako na obrázku "B". Na stránkách výrobce je provedení "B", ale v e-shopech je to starší "A". To "A" má výhodu v tom, že zadní část rámu má jen 150mm, provedení "B" 180 mm. Na SUV je to fuk, ale pokud by chtěl člověk zajet pod nižší osobák, mohlo by to vadit. Za prahy je to samozřejmě v pohodě (nízko profilový).

Provedení "B" je konstrukčně trošku jinak řešené a je to dost netypické, popravdě viděl jsem to jen u jednoho výrobce. Nestihl jsem to detailněji prohlédnout (dělal jsem na autě), ale má to i své plusy. Nebudu rozepisovat, jsou to zatím moje domněnky, musím příště prohlédnout - zajímá mne to i technicky.

Pokud pominu výšku v zadní části, hever samotný super, mám z něj dobrý pocit. Čas ukáže :) Jinak s pákou žádný problém, jak ji nechám, tak zůstává, ale díky za upozornění, omrknu.

PS: podkládám, s oblibou používám starou panenku (je i na fotce) :) V dolní poloze, ale vytočím šroubovici a krásně to jistí bez vůle (přes gumu).

"A"
image.png
image.png (201.2 KiB) Zobrazeno 460 x
"B"
image.png
image.png (92.19 KiB) Zobrazeno 460 x

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 272
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC70 2006 D5

#182 jaký hever do dílny

Příspěvek od amddawe »

tak to jsem nakonec docela rád, protože ten červený co mám je docela nízký po celé délce a nemá takový hrb. Navíc kolečka mám kovová, což je asi fajn ale zase se moc pěkně netočí a na dlažbě v garáži to nechává stopy, tak asi budu tahat na nějaké dece :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 1010
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#183 jaký hever do dílny

Příspěvek od Tomas78 »

No, pro mne to bylo překvapení, co přišlo. Bylo mi to divné, ale trošku jsem pospíchal, tak jsem to zjistil až po montáži, takže použité to vrátit už nejde.
Nicméně hever jako takový vůbec špatný není a myslím, že u většiny aut nebude problém zajet POD, těch 18 cm ještě jde, ale 15cm je samozřejmě lepších. V druhé garáži máme dlaždice, takže pro mne plastová kolečka jsou spíše výhoda.

Když jsem lehce na to koukal, přijde mi, že cílem je zjednodušení výroby ve smyslu více nechat více prefabrikovat a méně vařit při samotném sestavování heveru + trochu odlehčit konstrukci. Má ta konstrukce i svoje plusy. Fakt je, že tahle konstrukce se pomalu začíná objevovat.

Čas ukáže, třeba za rok napíšu, že to je krám :D

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#184 jaký hever do dílny

Příspěvek od Munga »

Když to bude krám tak ti seženu lepší za půl darma, ale ted nějak nic nechodí a to už jsem slíbil díl na hever J.S. a zatím jen jiné vysoké jednopísty..

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#185 jaký hever do dílny

Příspěvek od Ondra. »

Ten Gude mam už pár let a jsem s nim velice spokojen
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 1010
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#186 jaký hever do dílny

Příspěvek od Tomas78 »

@Munga: děkuji za nabídku, uvidíme jak si povede.
Každopádně abych tu někoho neodradil od inovovaného provedení toho Güde: já krom upozornění, že rám je trošku vyšší než u předchozího provedení, nemám důvod si stěžovat. Je to sice vyrobené v Číně, zpracování na opravdu dobré úrovni (svary, křivost, lícování, vakl ...) Nabídka zvedáků je široká a z toho, co jsem viděl, tak zpracování tohohle konkrétního zvedáku patří jednoznačně k těm lepším.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“