D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#26 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
myslím, že CEM musí z auta (odpojit). to si sám neuděláš.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 19
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: XC90 D5244T MY2004
#27 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
marekbm,no ako myslis...asi som na nespravnom fore.
_________________
Voz : Volvo XC90 MY2004 D5244T
Volvo tools: ViDA DiCE ,VDASH
Servis a opravy vsetkych druhov riadiacicch jednotiek vsetkych znaciek,vratane Volvo casto problemovych CEM,DIM,ICM,Audio a ine...hlavne po hardverovej stranke.
Opravy elektroinstalacii,diagnostika zavad,upravy,retrofit vybavy,zmena podsvietenia a vela ineho...
Voz : Volvo XC90 MY2004 D5244T
Volvo tools: ViDA DiCE ,VDASH
Servis a opravy vsetkych druhov riadiacicch jednotiek vsetkych znaciek,vratane Volvo casto problemovych CEM,DIM,ICM,Audio a ine...hlavne po hardverovej stranke.
Opravy elektroinstalacii,diagnostika zavad,upravy,retrofit vybavy,zmena podsvietenia a vela ineho...
#28 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Asi ano. Pokud provozuješ servis řídicích jednotek, tak se předpokládá, že máš nějaké know-how, a nemůžeš se divit, že ti ho nikdo nebude jen tak za nic předávat pro komerční potřeby. Pokud ho nemáš, tak to nech někde udělat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#29 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Což je ten problém. Dost věcí je relativně snadno proveditelných ale informace k nim jsou fragmentované, nebo zahrabané pod tunou balastu. Mám vlastní sbírku na téma "Hackujeme Volvo" skládanou po večerech nudy. Až někdy budu mít čas, možná z toho udělám nějaký OpenSource vývar.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
#30 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Když jsem provozoval autoservis, vždy jsme si vzájemně s kolegy poskytovali informace a zkušenosti, nikdo z nás neměl kompletní přehled o všech značkách a oborech. Na druhou stranu tyhle zkušenosti bývají často nabyté velice náročnou cestou i za cenu nějakých slepých uliček, takže v případě specializace na určitou oblast je pochopitelné, že to nejhodnotnější se ponechá jako soukromá součást 'receptu' a nelze se toho veřejně dožadovat, nehledě na to, že k provedení bývají často potřeba už vysoké úrovně znalostí ať už k porozumění terminologii, nebo používání speciálního vybavení. Já nemám nic proti sdílení zkušeností. Pokud vím jak postupovat, rád to poskytuji jako navádění tady na foru, když se to týká něčeho, co už se mi podařilo zvládnout. Když má někdo svoje auto rád, má čas a náladu na něm pracovat a učit se s ním, jedině dobře, pokud to přispěje k zachování a bezproblémovému provozování těchto pěkných strojů i do budoucna. Osobně nemám v úmyslu něco tajit, přesto dokážu pochopit, že odborníci s úzkou specializací dávají přednost výdělečné činnosti, případně užívání volna přes svátky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 19
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: XC90 D5244T MY2004
#31 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Ykka,trochu sme sa nepochopili...Mas v podstate s tym pravdu...know-how...velmi diskutabilne.Kazdy vie nieco ine.Ja i napriek tomu,ze sa min.15 rokov profesionalne venujem servisu elektroniky,tiez nemozem byt zaroven aj programator,mechanik,ci lakernik,alebo cokolvek ine.I napriek tomu,ze s mikropajkou v ruke aj zaspavam a riesim hlavne hardver,tak softverovym zalezitostiam som sa nemusel venovat.Ja osobne poznam kolegov,co zas robia rozne SW upravy,citanie,zapis,klon RJ a ine,a naopak nevedia ani poriadne letovat,ci vymontovat z auta a opravit poskodenu RJ - Ale to je iba priklad.Ani ja popri svojej praci,rodine a pod. nemam vela casu na svoje vlastne auto,a tak som si myslel,ze usetrim cas zdlhavim hladanim sposobu vycitania obsahu CEM,ze sa opytam tu,ze urcite to uz niekto robil.No olutoval som to.Chcel som radu pre seba.Ano,komercne sa svojmu odboru venujem a na to uz mam vedomosti zo zivota,z praxe,ale aj nejaku cast od zahranicnych kolegov,ktori bez vahania poradia,zatial co u nas sa robia drahoty.Ale na to uz som po rokoch prace s ludmi zvyknuty.Takze uz si dam pozor,ci sa budem na CS forach nieco pytat,aby som nezostal za hlupaka,co nema know-how.Ale naopak ja nemam problem poradit,podelit sa so svojimi skusenostami s ostatnymi,ved na to by malo aj forum sluzit.
Medzicasom som uz zistil inde,co som potreboval,objednal programmer, a ked dorazi a ja sa k tomu dostanem,tak sem hodim navod,aby pomohlo aj ostatnym.
Chcem sa este podalovat za ochotu a mile privitanie na tomto fore.
Tymto som sa nechcel nikoho nijak dotknut....mier...
Medzicasom som uz zistil inde,co som potreboval,objednal programmer, a ked dorazi a ja sa k tomu dostanem,tak sem hodim navod,aby pomohlo aj ostatnym.
Chcem sa este podalovat za ochotu a mile privitanie na tomto fore.
Tymto som sa nechcel nikoho nijak dotknut....mier...
_________________
Voz : Volvo XC90 MY2004 D5244T
Volvo tools: ViDA DiCE ,VDASH
Servis a opravy vsetkych druhov riadiacicch jednotiek vsetkych znaciek,vratane Volvo casto problemovych CEM,DIM,ICM,Audio a ine...hlavne po hardverovej stranke.
Opravy elektroinstalacii,diagnostika zavad,upravy,retrofit vybavy,zmena podsvietenia a vela ineho...
Voz : Volvo XC90 MY2004 D5244T
Volvo tools: ViDA DiCE ,VDASH
Servis a opravy vsetkych druhov riadiacicch jednotiek vsetkych znaciek,vratane Volvo casto problemovych CEM,DIM,ICM,Audio a ine...hlavne po hardverovej stranke.
Opravy elektroinstalacii,diagnostika zavad,upravy,retrofit vybavy,zmena podsvietenia a vela ineho...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 19
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: XC90 D5244T MY2004
#32 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Takže PIN aj s celým obsahom pamäte vyčítany (par dni od môjho posledného príspevku, píšem až teraz) metódou vyspajkovania Flashky 28F400 a vyčítanim pomocou BeeProg. Existuje ešte niekoľko ďalších spôsobov.Postup som si vyhľadal na zahraničných stránkach, zatiaľčo u nás sa robia drahoty. Ďakujem zúčastneným za "ochotu".
_________________
Voz : Volvo XC90 MY2004 D5244T
Volvo tools: ViDA DiCE ,VDASH
Servis a opravy vsetkych druhov riadiacicch jednotiek vsetkych znaciek,vratane Volvo casto problemovych CEM,DIM,ICM,Audio a ine...hlavne po hardverovej stranke.
Opravy elektroinstalacii,diagnostika zavad,upravy,retrofit vybavy,zmena podsvietenia a vela ineho...
Voz : Volvo XC90 MY2004 D5244T
Volvo tools: ViDA DiCE ,VDASH
Servis a opravy vsetkych druhov riadiacicch jednotiek vsetkych znaciek,vratane Volvo casto problemovych CEM,DIM,ICM,Audio a ine...hlavne po hardverovej stranke.
Opravy elektroinstalacii,diagnostika zavad,upravy,retrofit vybavy,zmena podsvietenia a vela ineho...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1816
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#33 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
short_circuit píše: ↑05 čer 2022 22:45 Takže PIN aj s celým obsahom pamäte vyčítany (par dni od môjho posledného príspevku, píšem až teraz) metódou vyspajkovania Flashky 28F400 a vyčítanim pomocou BeeProg. Existuje ešte niekoľko ďalších spôsobov.Postup som si vyhľadal na zahraničných stránkach, zatiaľčo u nás sa robia drahoty. Ďakujem zúčastneným za "ochotu".
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 115
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
#34 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Ahoj,
Nevíte někdo zda-li jde z VDASH dostat CEM pin? Dekódovaný ho ve VDASH mám, ale potřeboval bych ho někde najít přímo jako číslo a to se mi nepovedlo...
Díky
Nevíte někdo zda-li jde z VDASH dostat CEM pin? Dekódovaný ho ve VDASH mám, ale potřeboval bych ho někde najít přímo jako číslo a to se mi nepovedlo...
Díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 422
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#35 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
To z toho nedostaneš, podle mě jediná šance je napsat Pavlovi nebo prostě na d5t5, jestli by Ti ho nedali.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 19
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: XC90 D5244T MY2004
#36 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Alebo vyčítať celý obsah flash pamäte do súboru .bin a potom z toho pin dekodovat.
_________________
Voz : Volvo XC90 MY2004 D5244T
Volvo tools: ViDA DiCE ,VDASH
Servis a opravy vsetkych druhov riadiacicch jednotiek vsetkych znaciek,vratane Volvo casto problemovych CEM,DIM,ICM,Audio a ine...hlavne po hardverovej stranke.
Opravy elektroinstalacii,diagnostika zavad,upravy,retrofit vybavy,zmena podsvietenia a vela ineho...
Voz : Volvo XC90 MY2004 D5244T
Volvo tools: ViDA DiCE ,VDASH
Servis a opravy vsetkych druhov riadiacicch jednotiek vsetkych znaciek,vratane Volvo casto problemovych CEM,DIM,ICM,Audio a ine...hlavne po hardverovej stranke.
Opravy elektroinstalacii,diagnostika zavad,upravy,retrofit vybavy,zmena podsvietenia a vela ineho...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#37 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Cavte. Viete niekto blizsie vysvetlit ako vycitam obsah pamate pomocou programatoru? xc90 d5 2006
Dakujem
Případně můžete obsah paměti CEM vyčíst pomocí programátoru a BIN soubor nahrát na stránce www.D5T5.com/PIN a tento PIN se automaticky přidá do systému.
Dakujem
Případně můžete obsah paměti CEM vyčíst pomocí programátoru a BIN soubor nahrát na stránce www.D5T5.com/PIN a tento PIN se automaticky přidá do systému.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 86
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
#38 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Pokud potřebuješ CEM PIN tak jde dekódovat pomocí VDD. Alespoň mě se u XC90 my.2005 podařilo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#39 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
To viem, ale vdd je drahé, ide to aj týmto druhým spôsobom. Len návod som nenasiel
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#40 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Tu je na to navod
https://d5t5.com/helpdesk/create/ticket/pin?fbclid=IwAR1n0RRyVgnLJiKmSU5NPkCdqk5mi3ex20OrAb7eA7vHnmKDQGznCi5PBLQ
ide to lahko, subor dekoduje behom minuty. ibaze mi to nefunguje lebo logy su novsie ako 2022.
Otazka pre znalych, ak nanovo nainstalujem win, aj vidu, nepripojim na net a v systeme uvediem datum 2018, tak mi ten log ukaze aj s cem pin?
https://d5t5.com/helpdesk/create/ticket/pin?fbclid=IwAR1n0RRyVgnLJiKmSU5NPkCdqk5mi3ex20OrAb7eA7vHnmKDQGznCi5PBLQ
ide to lahko, subor dekoduje behom minuty. ibaze mi to nefunguje lebo logy su novsie ako 2022.
Otazka pre znalych, ak nanovo nainstalujem win, aj vidu, nepripojim na net a v systeme uvediem datum 2018, tak mi ten log ukaze aj s cem pin?
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 161
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#41 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Otázka je, na čo potrebuješ ten pin?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#42 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Najma aby som mohol nahrat casovac bufika.
Ked to nepoide, tak v ke v autorizaku mi nahraju softver za 220€, ale az o tyzden utorok. Je zima, to chcem hned
Ked to nepoide, tak v ke v autorizaku mi nahraju softver za 220€, ale az o tyzden utorok. Je zima, to chcem hned
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 522 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 850t5
-
- 405 Odpovědi
- 38975 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 169 Odpovědi
- 18525 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Joemilionare
-
- 6 Odpovědi
- 1477 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spy
-
- 2 Odpovědi
- 591 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Robo3220