klepanie na novom redblock turbo

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 716
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#26 klepanie na novom redblock turbo

Příspěvek od kishmick »

Ahoj! Já jsem zapomněl taky na to, že jsem měl u nově udělanýho Redblocku Piston Slap vlastně někdy taky. Ale u mě to bylo tim, že mám kovaný písty-ty to dělaji často. Je fakt, že to znělo podobně(u mě trochu míň). Teď v zimě mi to už ale zmizelo. No jediný, co se dá na to doporučit, je plně minerální olej 10W 40. Ten na to prý pomáhá.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#27 klepanie na novom redblock turbo

Příspěvek od Urvanej »

Počkej, ty tam máš kovaný písty? No jestli jo, tak neni o čem a víš odkud vítr vane. Taky záleží, co ti udělal brusič, jestli ti dal vůli 0,05, nebo si mu řekl, že máš kovaný a tak ti dal klidně 0,1. POkud na to začneš šlapat a cvakání zmizí, tak to je ono, protože se píst ohřeje a vymezí to.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 23
Registrován: 2 roky 8 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: 740 89 wagon B230F soon to be FT

#28 klepanie na novom redblock turbo

Příspěvek od shitbox »

Mám tam originál Mahle 2nd oversize. Borcovi som doniesol pekne novú krabicu s piestom, že podľa toho to treba spraviť. Ja som mu do toho nič nehovoril, lebo o tom nič neviem.
Zabiehal som to na minerálnom Shell Helix HX5 15w40 a potom som prešiel na Liqui Moly 1300 10w40 synthese technology.

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 716
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#29 klepanie na novom redblock turbo

Příspěvek od kishmick »

Já mám, ale Shitbox kovaný písty asi mít nebude. Piston Slap je i u normálních pístů. Shitbox přece říkal, že ten blok vrtali-zvětšovali. A pokud je tam větší vůle, tak je to ono.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#30 klepanie na novom redblock turbo

Příspěvek od Urvanej »

No jestli to dělal podle jednoho pístu, tak máš asi jasno...
Bběžně se písty dělí do tříd, brusič dostane sadu a podle ní udělá válce a každej píst má od brusiče už pak svoje místo. Aspoň teda takhle to funguje u nás vedle ve vsi.
I když se dělaly tovární písty, 96,00, tak měly písmenka C-G, podle velikosti a podle nich se vrtaly válce, nebo se spíš vybíraly písty podle toho, jak se povedlo vyhonovat.
Každopádně, jezdil bych a uvidíš, co to bude dělat... stejně, pokud je to opravdu vůle na pístech, tak s tím stejně nic kromě jinýho bloku nebo větších pístů neuděláš.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2914
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#31 klepanie na novom redblock turbo

Příspěvek od Vapik »

Pokud to tak je, tak se divím, že brusič neprotestoval.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 23
Registrován: 2 roky 8 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: 740 89 wagon B230F soon to be FT

#32 klepanie na novom redblock turbo

Příspěvek od shitbox »

No...tak to by asi vysvetľovalo veci...
Viem, že pri továrnych sa tie písmená dávali, ale netušil som, že sa to tak má rozlišovať aj pri 2nd oversize. Nechápem, prečo nepovedal, že treba doniesť všetky...neskutočné...

Páni, ďakujem za postrehy, vážim si to.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#33 klepanie na novom redblock turbo

Příspěvek od Sergej »

Do tolerancnych tried sa triedia len tovarenske bloky a piesty.
V manuale je predpis, ze pri vybruse sa ma oznacenie tolerancie na bloku preklepnut novym znacenim, alebo inak znehodnotit.
Vybrusove piesty su uz bez tolerancnej triedy.
Brusic mi na nove piesty k B204FT (original) tiez daval toleranciu 0,1mm, tych 0,05 sa mu zdalo strasne malo.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#34 klepanie na novom redblock turbo

Příspěvek od Krystof P. »

Takhle přesně mi klepala origo M90 s dvouhmotou. Pak začala cvakat jako plech na plech a pak utichla a už se to nikdy neozvalo. Od tý doby 40k km a nic. Zkoušel jsi poslouchat dutou tyčí odkud přesně to jde ? Já to slyšel z převodovky, respektive od místa kde je spojka, ale bůh ví.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“