P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 272
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#1 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Hamletovská otázka - nechával jsem u D5T5 deaktivovat EGR a dozvěděl se, že čip na 158kW už je jenom 1900 navrch (doplatek).
Jakou máte s čipem na tomto motoru u sedanů zkušenost? Nájezd auta je lehce přes 200k.
Jakou máte s čipem na tomto motoru u sedanů zkušenost? Nájezd auta je lehce přes 200k.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 691
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#2 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
zkusenost nemam, zavrhnul jsem to protoze moje dvouhmota uz neni zadna ranni rosa a M66 neni zrovna naddimenzovana prevodovka...
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 272
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#3 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Vidíš, na to jsem vůbec nepomyslel. Způsobit si dřívější smrt dvouhmoty, za to se těch pár kW navíc asi fakt nevyplatí...
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 131
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jižní Čechy
- Vůz: Volvo S80 2,5T AWD
#4 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Jo dvouhmota mě teď čeká udělat.
_________________
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Volvo 244 2.4D manual-na PRODEJ Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Volvo 244 2.4D manual-na PRODEJ Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#5 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Smrt dvouhmoty tě čeká dříve či později stejně.
Jediný čeho bych se bál je, že se ti začnou projevovat vibrace při zrychlování. Už jsem to registroval u více lidí, někteří se pak vrátili k menšímu čipu a vibrace zmizely.
Jediný čeho bych se bál je, že se ti začnou projevovat vibrace při zrychlování. Už jsem to registroval u více lidí, někteří se pak vrátili k menšímu čipu a vibrace zmizely.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 133
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: XC90 2019 B5
#6 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Síce to nie je sedan, ale na mojej XC90 2006 som pri 200t km menil dvojhmotu. Pri 220t som to dal čipnut zo 136 (nameraných 130) na 152kw (nameraných). Aktuálne má auto najazdených 380t a zatiaľ nič neodišlo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 272
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#7 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Jenže to dříve či později může z mého pohledu hrát dost velkou roli, pokud by čip způsobil, že to přijde například o 50 000 km dříve než bez něj.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 720
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#8 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Zdarec! Valeo taky dělalo sady s jednohmotovým setrvačníkem. U D5, co maji 240 průměr, bys tam dal tuhle sadu: https://www.carsshop.cz/spojkova-sada-valeo-835166-192028.html a nadosmrti bys měl od dvouhmoty klid. A klidně bys mohl dát chip, jaký bys chtěl . Byla by to sice ovšem větší investice, ale myslím, že by se vyplatila!
nebo tady: https://raglu.cz/sada-spojky-valeo-835166
nebo tady: https://raglu.cz/sada-spojky-valeo-835166
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 272
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#9 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Neřešilo se to už tady někdy na fóru s výsledkem, že ideální řešení je dát tam, co tam patří, tedy dvouhmotu? Tuším, že se vyjadřoval i pan Patočka.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Jop, dáš tam jednohmotu s tím, že ti vydrží navěky a odejde ti převodovka, nebo praskne klika. Fakt výhodné řešení.
Přidáno za 1 minuta 33 sekund:
Přidáno za 1 minuta 33 sekund:
A na jak dlouho plánuješ, že si auto necháš? Pokud na "pár" tisíc, tak asi nemá smysl si tam čip dávat, ale pokud si auto chceš nechat několik (desítek) let, tak asi jo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 272
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#11 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Ještě abych si udělal lepší představu - nová dvouhmota + spojka stojí sakum prdum kolik, pade?
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#12 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
S takovou zustan u puvodni mapy.
Ostatni je tu uz nekolikrat receno.
Ostatni je tu uz nekolikrat receno.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#13 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Cca půlku, u mě.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1005 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ok2ucx
-
- 8 Odpovědi
- 2059 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mišonet
-
- 7 Odpovědi
- 1008 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Leomil
-
- 61 Odpovědi
- 7942 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 11 Odpovědi
- 1715 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od akostelecky2