Volvo V50 2.0D ztráta výkonu po výměně oleje a filtrů
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 17
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V50 2.0D
#1 Volvo V50 2.0D ztráta výkonu po výměně oleje a filtrů
Ahoj všem,
už přes rok jsem spokejným vlastníkem staršího Volva V50 2.0D. Po motorické stránce auto šlapalo jako ďábel. Rvalo to oproti mému starému Golfíku 1,6 asfalt. Najezdil jsem s tím spoustu kilometrů až do chvíle, než jsem se rozhodl ověřit, zda byl olej měněn v době mého pořízení. Bohužel nebyl a já zjistil, že cca 3 roky a 55t km je tam stále stejný i s filtry (teď najeto cca 283K km Takže jsem se ihned objednal na výměnu. Auto jsem ráno odstavil v servise a odpoledne vyzvedl s novými filtry a olejem. Čekala mě cesta do Rakouska (1000km) a hned když jsem se poprvé napojil na hlavní, tak jsem cítil, že auto nejede jak jsem zvyklý. Plyn na podlaze a akcelerovalo to, jako bych táhl 3t vozík. Počkal jsem na dálnici, abych vše ověřil a bohužel je to tak. Auto netáhne. Ztráta výkonu brutální. Běžně jsem na 6 rych. st. jezdil na tempomat 100km/h a když bylo třeba předjet kamion, jen jsem přišlápl plyn a auto vystřelilo. Teď jsem šlápl na plyn a sotva jsem poznal, že se něco děje, 101,... 102,... 103... Volal jsem tedy do servisu a bylo mi řečeno, že filtr je za plynovým pedálem, tudíž byl odpojen jen pedál a vyměněn olej s dalšími filtry. Mám osobně pocit, že nejede turbo. Napadá vás, jaká by tam mohla být spojitost? Servisu důvěřuji (je to už skoro rodina ) Dneska mi to napojil na Bosch diagnostiku a vymazal chyby - problém stále přetrvává. PS: To Rakousko jsem odjel (100km/h po dálnici a něco v horách) za 5,1l/100km - což mě překvapilo - myslel jsem, že to bude žrát jako tank. Do kopců jsem musel podřazovat, jinak klesaly otáčky. Měl jsem pocit, že plyn reaguje jen cca do poloviny a potom už bylo jedno, jestli ho trochu vymáčknu či držím na podlaze.
Díky za nápady,
Bartex.
už přes rok jsem spokejným vlastníkem staršího Volva V50 2.0D. Po motorické stránce auto šlapalo jako ďábel. Rvalo to oproti mému starému Golfíku 1,6 asfalt. Najezdil jsem s tím spoustu kilometrů až do chvíle, než jsem se rozhodl ověřit, zda byl olej měněn v době mého pořízení. Bohužel nebyl a já zjistil, že cca 3 roky a 55t km je tam stále stejný i s filtry (teď najeto cca 283K km Takže jsem se ihned objednal na výměnu. Auto jsem ráno odstavil v servise a odpoledne vyzvedl s novými filtry a olejem. Čekala mě cesta do Rakouska (1000km) a hned když jsem se poprvé napojil na hlavní, tak jsem cítil, že auto nejede jak jsem zvyklý. Plyn na podlaze a akcelerovalo to, jako bych táhl 3t vozík. Počkal jsem na dálnici, abych vše ověřil a bohužel je to tak. Auto netáhne. Ztráta výkonu brutální. Běžně jsem na 6 rych. st. jezdil na tempomat 100km/h a když bylo třeba předjet kamion, jen jsem přišlápl plyn a auto vystřelilo. Teď jsem šlápl na plyn a sotva jsem poznal, že se něco děje, 101,... 102,... 103... Volal jsem tedy do servisu a bylo mi řečeno, že filtr je za plynovým pedálem, tudíž byl odpojen jen pedál a vyměněn olej s dalšími filtry. Mám osobně pocit, že nejede turbo. Napadá vás, jaká by tam mohla být spojitost? Servisu důvěřuji (je to už skoro rodina ) Dneska mi to napojil na Bosch diagnostiku a vymazal chyby - problém stále přetrvává. PS: To Rakousko jsem odjel (100km/h po dálnici a něco v horách) za 5,1l/100km - což mě překvapilo - myslel jsem, že to bude žrát jako tank. Do kopců jsem musel podřazovat, jinak klesaly otáčky. Měl jsem pocit, že plyn reaguje jen cca do poloviny a potom už bylo jedno, jestli ho trochu vymáčknu či držím na podlaze.
Díky za nápady,
Bartex.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#2 Volvo V50 2.0D ztráta výkonu po výměně oleje a filtrů
Bylo by fajn vědět jaký chyby ti byly smazány...
Ale vsadím se že jen něco zapomněli zapojit zpátky.
Mrkni se na konektory a podtlakové hadičky kolem plastového sání motoru a olejového filtru...
Ale vsadím se že jen něco zapomněli zapojit zpátky.
Mrkni se na konektory a podtlakové hadičky kolem plastového sání motoru a olejového filtru...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 86
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
#3 Volvo V50 2.0D ztráta výkonu po výměně oleje a filtrů
Tipnul bych nezapojenou váhu vzduchu. Alespoň u 1.6D jsem to už párkrát zažil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 17
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V50 2.0D
#4 Volvo V50 2.0D ztráta výkonu po výměně oleje a filtrů
Zapomněl jsem ještě napsat, že v jedné chvíli mi vyskočila hláška "Sistema Motore Richiesta Assistenza" (bohužel mám to italsky a ještě jsem to nenechal přehrát) - což by mělo být "engine system service required" - po vypnutí a zapnutí motoru se už znovu neobjevila. Na chyby jsem se ptal a bylo mi řečeno, že jen různé nedůležité drobotiny, ale mohu se pokusit nechat auto znovu připojit a hlášky zjistit - ovšem asi ne ty staré - nebo mívají diagnostiky v paměti tyto zásahy? Nejsem vůbec od fochu, ale nechce se mi věřit, že jsem dojel v poho a odjel jsem s nefunkčním turbem (například) a prostě "zrovna odešlo"
Přidáno za 16 minut 37 sekund:
Ještě taková blbost - neumím teď posoudit, zda je to tak celou dobu, ale má být plynový pedál o tolik níže, než brzdový a spojkový? Snažil jsem se teď koukal na inzeráty, ale na těch fotkách je to prd poznat. Plynový mám zhruba v poloviční výšce než spojku s brzdou. (tonoucí se stébla chytá)
Přidáno za 16 minut 37 sekund:
Ještě taková blbost - neumím teď posoudit, zda je to tak celou dobu, ale má být plynový pedál o tolik níže, než brzdový a spojkový? Snažil jsem se teď koukal na inzeráty, ale na těch fotkách je to prd poznat. Plynový mám zhruba v poloviční výšce než spojku s brzdou. (tonoucí se stébla chytá)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3243
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#5 Volvo V50 2.0D ztráta výkonu po výměně oleje a filtrů
55.000km na jeden olej a filtr je docela slušnej štýl
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 17
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V50 2.0D
#6 Volvo V50 2.0D ztráta výkonu po výměně oleje a filtrů
Kdyby to bylo cílené, tak ano, ale byl to omyl a nedůslednost
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#7 Volvo V50 2.0D ztráta výkonu po výměně oleje a filtrů
Ty pedály jsou takhle normálka u všech aut
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 17
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V50 2.0D
#8 Volvo V50 2.0D ztráta výkonu po výměně oleje a filtrů
Ahoj všem, poslušně hlásím, že "závada" byla odstraněna. Došlo k nechtěnému odpojení hadičky viz foto. Je to ta, co směřuje směrem dolů...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4960
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#9 Volvo V50 2.0D ztráta výkonu po výměně oleje a filtrů
To jo, je lepší než já, kterej jsem předevčírem měnil poprvé olej v dodávce koupené v roce 2017, bez výměny oleje, s najetými 11 tis. Ale kolik měl před nákupem netuším
Ta hadička vede k turbu?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#10 Volvo V50 2.0D ztráta výkonu po výměně oleje a filtrů
Ha! Zlatý bludišťák je můj! MŮŮŮJ!!!
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 17
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V50 2.0D
#11 Volvo V50 2.0D ztráta výkonu po výměně oleje a filtrů
Jeden náš zákazník pracuje ve Volvu a dovolil jsem si jej obtěžovat rychlým telefonátem. Včera jsem mu napsal, co to bylo a odpověděl mi následující.
Takže takDobrý den,
děkuji za zpětnou vazbu, jsem rád že to byla jen taková banalita.
Jedná se centrální dodávku vakua pro dózu, která má na starosti elektro-pneumatické převodníky.
Já se už bál, že se roztočí kolo měnění dílů…
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 40 Odpovědi
- 3691 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od IgorS
-
- 4 Odpovědi
- 840 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Volvo_Olda
-
- 45 Odpovědi
- 13098 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bambulko68
-
- 13 Odpovědi
- 2141 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dzambor