XC60 vs V90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 744
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#26 XC60 vs V90
Nicmene furt nevime,co mel pod tou kapotou,ze jo. Ze to nebylo vice,ake ani ne mene nez 4 valce se asi da tusit...Ake jestli to jelo na benzin nebo naftu... nedej boooze i na trochu te elektriny
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#27 XC60 vs V90
pokud je auto servisováno s výměnou oleje pravidelně po 30 tkm a vysokým nájezdem, tak je to pro motor
špatně. Zhruba před 20ti lety platil interval do výměny motorového oleje 15-16tkm **- navržený a schválený výrobcem.
Později je to 30 tkm, dvojnásobek. Navržený a schválený výrobcem za účelem "přiměřené" životnosti motoru a celého auta
cca 150 až 200tkm. Čili stěr - brus, který se v oleji nashromáždil po 15 tkm tam dál brousí stěny 2x déle.
Nutně se to musí podepsat na motoru při vyšším nájezdu - 150 tkm a více. Se nedivím p. Patočkovi, že každého zrazuje
od koupi takových aut. A nemusí to být jen VEA, superby a octávky atd. Někteří zde inkontinují nad tím, že auto má origo
servisní knížku, a vůbec si neuvědomují, že ten základ stanoven výrobcem na 30tkm výměny je jen výrobcem posvěcené zkrácení
životnosti motoru. Na 400 a více tkm u takvýchto zapomeňte, leda tak po generálce.
Pro mne taková servisní knížka má význam jen ve smyslu, že potvrzuje, že celý nájezd se měnil olej co 30tkm a nikdy častěji.
Každý racionálně uvažující jedinec majitel vozidla obeznámený se situací tento interval zkrátí. Origo servisy né.
Ano, takové auto bych bral, pokud se domluvím s majitelem na snížení ceny za malou GO motoru.
** a za totáče 8,5 tkm
špatně. Zhruba před 20ti lety platil interval do výměny motorového oleje 15-16tkm **- navržený a schválený výrobcem.
Později je to 30 tkm, dvojnásobek. Navržený a schválený výrobcem za účelem "přiměřené" životnosti motoru a celého auta
cca 150 až 200tkm. Čili stěr - brus, který se v oleji nashromáždil po 15 tkm tam dál brousí stěny 2x déle.
Nutně se to musí podepsat na motoru při vyšším nájezdu - 150 tkm a více. Se nedivím p. Patočkovi, že každého zrazuje
od koupi takových aut. A nemusí to být jen VEA, superby a octávky atd. Někteří zde inkontinují nad tím, že auto má origo
servisní knížku, a vůbec si neuvědomují, že ten základ stanoven výrobcem na 30tkm výměny je jen výrobcem posvěcené zkrácení
životnosti motoru. Na 400 a více tkm u takvýchto zapomeňte, leda tak po generálce.
Pro mne taková servisní knížka má význam jen ve smyslu, že potvrzuje, že celý nájezd se měnil olej co 30tkm a nikdy častěji.
Každý racionálně uvažující jedinec majitel vozidla obeznámený se situací tento interval zkrátí. Origo servisy né.
Ano, takové auto bych bral, pokud se domluvím s majitelem na snížení ceny za malou GO motoru.
** a za totáče 8,5 tkm
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#28 XC60 vs V90
@stekem: v pohodě, nic se samozřejmě neděje
@jasper: no ... zpětně uznávám, že to byla ode mne hloupá dedukce ohledně motoru. Nicméně s benzínem jsem jel ve V60 CC 4x4, takhle svižná ta XC60 nebyla. Přirovnal bych to k dobře seřízené XC60 gen 1 se 136 kW. Proto ta dedukce na naftu, ale ... máš pravdu, bůhví ...
@ksw: holt čas ukáže, až se více auto dostane do těchto km. Spíše jsem zaregistroval, že když už něco, tak zvláště ve větších vozech praskaly vložky válců u nafty, ale snad u prvních ročníků? Budu sledovat zkušenosti ...
@jasper: no ... zpětně uznávám, že to byla ode mne hloupá dedukce ohledně motoru. Nicméně s benzínem jsem jel ve V60 CC 4x4, takhle svižná ta XC60 nebyla. Přirovnal bych to k dobře seřízené XC60 gen 1 se 136 kW. Proto ta dedukce na naftu, ale ... máš pravdu, bůhví ...
@ksw: holt čas ukáže, až se více auto dostane do těchto km. Spíše jsem zaregistroval, že když už něco, tak zvláště ve větších vozech praskaly vložky válců u nafty, ale snad u prvních ročníků? Budu sledovat zkušenosti ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#29 XC60 vs V90
Vždyť je to pořád dokola...Když bylo 2.5D traktor a přišla D5 takt to bylo všechno špatně, že 2.5D je nesmrtelný...pak byla nejlepší D5 120KW, pak ta s šedým krytem a pak zase ta s černým, pak 136 kw...pořád dokola.
já netvrdím, že se ty nový věci nešulej a 30tkm interval teda taky nevyznávám. Ale že bych měl pocit, že se nový auta opravují a nebo snad najedou míň než ty "starý" tak to rozhodně nemam.
já netvrdím, že se ty nový věci nešulej a 30tkm interval teda taky nevyznávám. Ale že bych měl pocit, že se nový auta opravují a nebo snad najedou míň než ty "starý" tak to rozhodně nemam.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 2419 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Munga
-
- 3 Odpovědi
- 1671 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ivanvanata
-
- 2 Odpovědi
- 3249 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali
-
- 687 Odpovědi
- 54614 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tom0
-
- 18 Odpovědi
- 5539 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hansV70