z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#501 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Na Mondeu vyměněny pístky kufru. Uff...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#502 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Uf, dneska celý den Mondeuju:
Konečně výměna provrtaný palubky od neorigo navigace.
Palubku jsem sehnal rovnou s dírou na RTI/Dolby. Nějak se mi tady dokonce sešlo RTÍčko, tak jsem ho tam lupnul, ať se nedívám na ještě větší díru v palubce
Do budoucna plánuju Dolbynu, tak to musím vše nejdřív poshánět... Blbý je že v autě nemám přípravu na nic (Momentum, no), ani ten blbej konektor na vypínač airbagu
Takže dnes:
- nahozen nový větrák (je to docela prudivá práce i bez palubky, ale aspoň čék nepotřebuje stahovák na motor) - očista chladiče regulátoru (taky dobrej klecek v ježi) - očista zasyflených pojistek v CEMce (stačí guma na gumování) - nový "chromovaný" plast kolem spínačky. Tady je teda zklamání, plastík jsem koupil nový ale spíš to vypadá jako by to někdo jen fouknul stříbrným sprejem. Kdybych vzal ten starý černý, odrbal z něj ten loupací černej gumovej nástřik a trochu si s tím pohrál, výsledek by byl možná lepší.
Konečně výměna provrtaný palubky od neorigo navigace.
Palubku jsem sehnal rovnou s dírou na RTI/Dolby. Nějak se mi tady dokonce sešlo RTÍčko, tak jsem ho tam lupnul, ať se nedívám na ještě větší díru v palubce
Do budoucna plánuju Dolbynu, tak to musím vše nejdřív poshánět... Blbý je že v autě nemám přípravu na nic (Momentum, no), ani ten blbej konektor na vypínač airbagu
Takže dnes:
- nahozen nový větrák (je to docela prudivá práce i bez palubky, ale aspoň čék nepotřebuje stahovák na motor) - očista chladiče regulátoru (taky dobrej klecek v ježi) - očista zasyflených pojistek v CEMce (stačí guma na gumování) - nový "chromovaný" plast kolem spínačky. Tady je teda zklamání, plastík jsem koupil nový ale spíš to vypadá jako by to někdo jen fouknul stříbrným sprejem. Kdybych vzal ten starý černý, odrbal z něj ten loupací černej gumovej nástřik a trochu si s tím pohrál, výsledek by byl možná lepší.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#503 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
- promazání a vyčištění šachty klíčku
- výměna plastu středového panelu (klasicky odfouklý gumový nástřik), doplnění chybějících vrutíků ve středovém tunelu (následky oné neorigo navigace), výměna nápojáku za verzi s osvětlením (na to jsem přípravu měl) a výměna dalších X popraskaných plastíků
- no a konečně palubka před a po. Jo a konečně pravý dříví!
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#504 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Mám tu ještě z té nové palubky senzor osvitu. Je jiný než mám já (zelený konektor). Netuším co je na něm rozdílného, ale pro zajímavost je pak zkusím přehodit.
Sice to auto teď vypadá jak od kolotoče, ale musím ještě sehnat levý blatník (koroze) a nachystat na lak i zadní křídlo. Pak to vezmu jedním vrzem.
No a v týdnu jsem měl ještě návštěvu...
Nicméně ani Focus nezůstal pozadu. Již druhá výměna motorku ostřikovače, přibyl R-design spodek kastle a zadní senzoři (nejsou zatím v laku, byla to honemakce bo mi ženská nacouvala do zdi a tak jsem se zdravě nasral a namontoval je hned). Sice to auto teď vypadá jak od kolotoče, ale musím ještě sehnat levý blatník (koroze) a nachystat na lak i zadní křídlo. Pak to vezmu jedním vrzem.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 763
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#505 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Moc hezká práce.
Jinak ten sensor je jiný v tom, že má v sobě i světelný sensor pro automatická světla.
Dřevo ode mě vypadá skvěle.
Jinak ten sensor je jiný v tom, že má v sobě i světelný sensor pro automatická světla.
Dřevo ode mě vypadá skvěle.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 423
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#506 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Hodně pěkně Ty! Co je napoják verze s osvětlením a jak vypadá konektor?
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#507 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Na svazku do zapalovače v loketce jsem měl přichystaný malý zelený konektůrek.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#508 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Co všechno je potřeba na retrofit zadních senzorů? Resp. je potřeba nějaká SW úprava/konfigurace od autorizáku/D5T5?
Jinak předpokládám senzory, nárazník s dírama, kabeláž, pak je myslim nějaká malá jednotka v kufru, ale to by možná z HW mělo být všechno?
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#509 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Na dodělávku zadních čichadel ti stačí svazek do nárazníku, jednotka v kufru a samozřejmě čidla s kroužkama.
V nárazníku máš naznačeno kde vrtat, potřebuješ 27mm vrták. A pak už jen nahrát SW.
V nárazníku máš naznačeno kde vrtat, potřebuješ 27mm vrták. A pak už jen nahrát SW.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#510 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Co stojí? Předpokládám D5T5?
Přidáno za 11 sekund:
Jo a je na to potřeba odemčená CEMka?
Přidáno za 11 sekund:
Jo a je na to potřeba odemčená CEMka?
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 423
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#511 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
27mm? ja myslel, že sensory jsou všade stejný a to 17mm... a lepší vyvrtat menší díru a pak to vzít výsečníkem.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#512 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Popravdě už nevím co to koštovalo, nechal jsem to dohrávat na loňském srazu v Kletečný. Odemčená CEM myslím být musí.
Giew: ano, 27mm, tohle jsou ještě staré senzory s "venkovním" kroužkem který se do nárazníku zacvakne.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#513 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Krásná práce, ta palubka z toho dělá uplně jiný auto
Ale musím říct, že ti závidím tu trpělivost. Pro mě, jak je u opravy napsáno, sundejte palubku, tak by to byl jasný signál "prodat"
OT: To je pane Volvista s velkym V. Má doma Mondeo a Focuse
Ale musím říct, že ti závidím tu trpělivost. Pro mě, jak je u opravy napsáno, sundejte palubku, tak by to byl jasný signál "prodat"
OT: To je pane Volvista s velkym V. Má doma Mondeo a Focuse
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2174
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#514 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Me to uplne zmatlo tedka...jsem si rikal - tvl jak tu palubku narval do v50???
A z meho omylu se stal novy ukol pro Zdenu
A z meho omylu se stal novy ukol pro Zdenu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#515 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Urvi: ono to vyndání palubky vždycky vypadá brutálně, ale není to tak strašný, nejhorší je vydlabat volant a cypoviny pod ním. Středovej panel taky zdržuje.
Teď jsem měl tu čest měnit přední nárazník na Fabii II a to mi teda přišlo větší zlo. Fakt.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5149
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#516 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Tak ja zas dávám volat do 1min.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 891
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#517 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
To auto bylo vytopené nebo proč to je pod palubkou všechno tak orezlé?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#518 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Auto z Dánska, no.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5149
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#519 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Kdyz ti z vyroby osadi neosetrene nosniky, tak staci vnitrni vlhkost a je to hned. Vsechny P3 co jsem videl, tam maji lišku.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2927
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#520 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Je to standardní i u cca 2-3 měsíce starých koncernu, MB, psa a toyot co potkávám, nebál bych se toho.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#521 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Tak zase chvilka pro Padinu:
- držák láhví - polský ciferníky, ať to ladí S porovnáním s originálem tyhle svítí více zeleně a slaběji. Ale nechá se to. - ani na P1 čék není ušetřen namotáváním žároviček - no a konečně větší poface zrcátka 2007+. Je to větší komedie než jsem si myslel. Vše jsem rozchodil, akorát při ovládání naklopení zrcátka doleva = doprava.
Ještě jsem nepřišel na to jak to otočit.
Na tohle udělám extra návod (pro budoucí generace bastličů)
- držák láhví - polský ciferníky, ať to ladí S porovnáním s originálem tyhle svítí více zeleně a slaběji. Ale nechá se to. - ani na P1 čék není ušetřen namotáváním žároviček - no a konečně větší poface zrcátka 2007+. Je to větší komedie než jsem si myslel. Vše jsem rozchodil, akorát při ovládání naklopení zrcátka doleva = doprava.
Ještě jsem nepřišel na to jak to otočit.
Na tohle udělám extra návod (pro budoucí generace bastličů)
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#522 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Na Focuse konečně dodělaný špígle. Nejdřív jsem čekal na žárovky, pak jsem se vší slávou zjistil že kdysi sehnané poface zrcátka jsou z anglána.
Long story short - zrcátka jsou poskládaný asi ze tří sad
Ach jo. A taky rozpěrnej klacek namontěn - klacek je použitý z vrakáče, kryty jsou nový.
Long story short - zrcátka jsou poskládaný asi ze tří sad
Ach jo. A taky rozpěrnej klacek namontěn - klacek je použitý z vrakáče, kryty jsou nový.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#523 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Ať není sedumdesátka prosta progresu - nový/starý volant.
Prosta progresu nezůstala ale ani padina - kompas v zrcátku a přibyla do skládku i Dolby muzika. Ještě teda musím sehnat palubku, v dárci orgánů byla hnusná.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#524 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
R-design volant je paráda a focus se mi také líbí, jak barva, zrcátka, tak celkově. Zrcátka jsem vždy chtěl, ale nikdy nesehnal (čti za rozumnou cenu).
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#525 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Takže ještě jednou kompasování aneb apgrejd apgrejdu. Podařilo se mi sehnat ještě jedno kompasový zrcátko do padiny, ale poface verze. Výhodou je že trochu lépe vypadá a nechá se spodním resetovacím tlačítkem vypnout, kdyby mě to přestalo bavit (nepřestane). Starou verzi namontuju tátovi do C-maxe (zrcátka jsou stejný).
Ale aby to nebylo tak ýzy - po připojení do auta mi sice displej kompasu ukazoval, ale neměnily se na displeji světové strany. Pořád to ukazovalo jihovýchod. Kalibrace kompasu naštěstí zabrala.
Co ale bylo hořsí - nefungovalo samostmívání zrcátka. Tak jsem ho rozloupl jestli není (typicky) utržená zásuvečka z tišťáku. Nebyla. No a vlastně tím se to "samo" opravilo. Secvaknul jsem ho zpátky a už normálně funguje Dále se mi podařilo sehnat ISOfix (500,- za oba) A Mondeo mělo taky trochu svátek - R-designový pedály. Bohužel plyn. pedál je benzín X nafta jinak prohnutý...
Ale aby to nebylo tak ýzy - po připojení do auta mi sice displej kompasu ukazoval, ale neměnily se na displeji světové strany. Pořád to ukazovalo jihovýchod. Kalibrace kompasu naštěstí zabrala.
Co ale bylo hořsí - nefungovalo samostmívání zrcátka. Tak jsem ho rozloupl jestli není (typicky) utržená zásuvečka z tišťáku. Nebyla. No a vlastně tím se to "samo" opravilo. Secvaknul jsem ho zpátky a už normálně funguje Dále se mi podařilo sehnat ISOfix (500,- za oba) A Mondeo mělo taky trochu svátek - R-designový pedály. Bohužel plyn. pedál je benzín X nafta jinak prohnutý...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 291 Odpovědi
- 45473 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 1 Odpovědi
- 538 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dan2
-
- 21 Odpovědi
- 1864 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 8 Odpovědi
- 1459 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Codyhuman
-
- 26 Odpovědi
- 3532 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hájčus